Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät käy lidlissä

Vierailija
10.10.2018 |

Siis oikeasti, jos haluaa oikeaa ruokaa niin kyllä se sittarista pitää hakea. Tuommoiset työttömät ja muutenkin yhteiskunnan roskat käyvät lidlissä eivätkä edes tee Suomen eteen mitään. Jos se olisi minusta kiinni nii Suomessa ainoana kauppana saisivat olla sittarit. Köyhät kyykkyyn.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että oli väsynyt länkytys. Etkö parempaan pysty?

Vierailija
2/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoja autoja on Lidlin parkkipaikalla joka päivä, eivät varmaan ole asiakkaita niiden omistajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alle arvostelun tää provo, vähä yritystä pitäs sentään olla 🤪

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt lidlissä myös asuessani pohjois-irlannissa ja italiassa. Nyt on lähi lidl kävelymatkan päässä kotoa joten tottakai käyn siellä. 

Vierailija
5/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn. Vanha länkytys.

Vierailija
6/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mistään en ole vielä löytänyt niin hyvää gluteenitonta pakastepizzaa kuin lidlistä, ostan siis tietenkin sieltä. Ihan täysin välittämättä siitä että keitä sen kaupan muut asiakkaat ovat.

Vierailija
7/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme toki ole varakkaita, mutta Lidlistä saa joitakin tuotteita joita ei ole muissa kaupoissa samanlaisena tarjolla. 

Vierailija
8/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, jos haluaa oikeaa ruokaa niin kyllä se sittarista pitää hakea. Tuommoiset työttömät ja muutenkin yhteiskunnan roskat käyvät lidlissä eivätkä edes tee Suomen eteen mitään. Jos se olisi minusta kiinni nii Suomessa ainoana kauppana saisivat olla sittarit. Köyhät kyykkyyn.

Mikä kokoomustrolli täällä riehuu?!

Vierailija
9/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Minä toimitusjohtaja, käyn lidlissä. Usein näen siellä naapurini, professorin sekä tutun varakkaan lastenlääkärin. Rupusakin kauppa!

Vierailija
10/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä ja vielä hyvin väsynyt sellainen.

Kun nyt kuitenkin kysyt, vastaan sinulle.

Emme ole köyhiä, päinvastoin. Puolet vuodesta käymme Lidlissä, koska siellä on hyviä tarjouksia ja me olemme aina löytäneet sieltä kaiken tarvitsemamme helposti ja edullisesti. Mitä sieltä ei saa, haetaan vieressä olevista S- ja K-marketeista.

Toisen puolen vuodessa asioimme ulkomailla olevan kakkoskotimme ruokakaupoissa.

Citymarket on kotoamme kovin kaukana, emmekä ole nähneet tarpeelliseksi mennä viidenkymmenen kilometrin päähän ruokakauppaan, kun lähempänäkin on hyviä kauppoja.

Vierailija
11/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme toki ole varakkaita, mutta Lidlistä saa joitakin tuotteita joita ei ole muissa kaupoissa samanlaisena tarjolla. 

Jos et ole varakas nii suosittelen käymään töissä, jotta ei mene meidän oikeiden työssäkäyvien kansalaisten verorahat tuollaisiin yhteiskunnan roskiin. Ja en tiedä missä lähikaupoissa sinä olet käynyt, mutta kyllä sittarissa on huomattavasti isompi valikoima laatu tuotteita, joita ei lidlistä saa.

Vierailija
12/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole köyhiä, päinvastoin. Puolet vuodesta käymme Lidlissä, koska siellä on hyviä tarjouksia ja me olemme aina löytäneet sieltä kaiken tarvitsemamme helposti ja edullisesti. Mitä sieltä ei saa, haetaan vieressä olevista S- ja K-marketeista.

Citymarket on kotoamme kovin kaukana, emmekä ole nähneet tarpeelliseksi mennä viidenkymmenen kilometrin päähän ruokakauppaan, kun lähempänäkin on hyviä kauppoja.

Muuta pois landelta ja hae oikeita töitä.

Vierailija
13/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois landelta ja hae oikeita töitä.

Asumaan kaupungin vuokra-asuntoon kerrostaloon ja hyllyntäyttäjäksi Cittariin, kuten sinä?

Ei kiitos.

Asumme oikein mielellämme maalla velattomassa omassa talossamme. Aamu-uinnille pääsee suoraan omalta laiturilta. Kun täällä on kylmä, siirrymme ulkomaille kakkoskotiimme, jossa on aina lämpimät uimavedet. Työtänikään en ole vaihtamassa, oma yritys on aina antanut minulle vapauden olla ja elää hyvin pitkälti omien mieltymyksieni mukaan.

Vierailija
14/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kaikkien ihmisten jotka ovat erimieltä minun kanssa poistuvan täältä. Mieluiten mahdollisimman nopeasti.

Toisaalta minä haluaisin ihmisten olevan ystävällisiä toisilleen kunnioittaen toisten elämää. Mutta vaatimuksien kohtaamisraja on mahdoton.

Lopulta tarkoitan sitä miten minulle on ihan sama mistä te ostatte ne ruokanne.

Vierailija
15/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat on monesti aika pihejä. Sillä tavalla he ovat rikastuneetkin.

Vierailija
16/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tunne ihmisiä, joilla on niin ahdas älyllinen elämä ja huono ihmistuntemus, että Lidl on jokin arvon mitta. Ketään ei kiinnosta, miksi joku käy missäkin kaupassa.

Tälle palstalle tosin näyttää jumittuneen henkilöitä, jotka eivät ole ajan hermolla edes suhteessa omiin keskustelunaloituksiinsa.

Vierailija
17/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hienoja autoja on Lidlin parkkipaikalla joka päivä, eivät varmaan ole asiakkaita niiden omistajat.

Niiden omistajat käy viiniostoksilla siinä Lidlin yhteydessä olevassa Alkossa.

18/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asun Espoossa niin vasta nyt tuli Lidl sellaiseen paikkaan, jonne pääsen kivasti bussilla. Tosin aikaa kuluu yhteen suuntaan noin tunti ja parin kilometrin kävelyt päälle.

Kävin vasta viikko sitten ekan kerran elämässäni Lidlissä ! Kyllä se mulle kelpaa.

Kaikenlaisia ihania säilykkeitä Saksasta, joita ei Cittarin kauppias ole suostunut tilaamaan. Ja ne hedelmärahkat, tehokkaat pyykkipulverit, kosmetiikka ja kissan herkkutikut saivat mut pyörryksiin.

Fiksu kauppa.

Vierailija
19/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja pihit. Itse olen köyhä, tietyt tarvikkeet haen aina Lidlistä (en kuitenkaan käy usein siksi, kun sieltä ei saa kaikkea sitä mitä tarvitsen, juoksen lisäksi tarjouksien ja punalappujen perässä), mutta anoppini käyttötilillä lojuu säästöt ja perinnöt lähemmäs puoli miljoonaa ja silti käy vain Lidlissä ja ottaa sieltäkin sen halvimman.

Vierailija
20/24 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ovela Lidlin mainos tuo aloitus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi