Nainen vehtaili kanssani vain ystävänä
Lopetettiin pussailut ja hempeilyt, sanoi ettei ole tunteita ja minulla oli. Vuoden tauon ja epäonnistuneen suhteen jälkeen haluaisi taas nähdä ja lähettelee pusuja ja hempeitä kuvia. Miksi? Miksei anna minun olla jos ei kerran kiinnosta kuin ystävyys? Kerran jo menin lankaan, toista kertaa en mene :)
Kommentit (7)
Kysy, onko hänellä pariutumiskuume, vauvantekopaineita ja oletko hänelle vaihtoehto nro kaksi? Jos myöntää näin olevan, sano, että suksii suolle! Etsi itse toinen, paremmalle tuoksuva nainen ja perusta perhe! Saatte terveempiä lapsia!
En ole sanonut mitään, vastaan jotain, mutta olen tapaamatta häntä. En usko että olisi tosissaan, tai sitten olen tosiaan vain joku korvike paremman puutteessa.
ap
On tullut aikaa kaivaa varapatja varastosta, jonne sen voi taas viedä kun ei enää tarvita.
Vierailija kirjoitti:
On tullut aikaa kaivaa varapatja varastosta, jonne sen voi taas viedä kun ei enää tarvita.
Juuri näin ajattelen ja se tunne mitä oli tätä naista kohtaan, on todella muuttunut. En ole enää ihastunut, kun tiedän etten ole se ykkönen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin ajattelen ja se tunne mitä oli tätä naista kohtaan, on todella muuttunut. En ole enää ihastunut, kun tiedän etten ole se ykkönen.
ap
Pidä ihmeessä sen kanssa vähän aikaa kivaa ja käske tämänä jälkeen suksimaan kuuseen. :D
Seksualisoi kaikki kanssakäyminen tuon naisen kanssa. Laita tuhmia tekstejä ja yhdessä ollessa johdattele asioita pussailemistasolta alakerta-asteelle. Jos nainen torjuu sinut ja etääntyy, sittenpä ei tarvitse vastaanottaa hempeitä kuvia, jotka lähtevät naisen tarpeesta.