Miksi alat tapailla, jos et ole todella ihastunut?
Näitä tarinoita kuulee, tapaillaan ja seurustellaan ilman suuria tunteita.
MIKSI?????????????????????
Kommentit (38)
Jos vain kuulet tarinoita, niin mitä ne sinua haittaavat? Jos olet itse mukana jossakin tilanteessa, niin mitä tuota pitempään suremaan, vaan elämä jatkuu.
Kun on ollut 30 vuotta yksin niin mielellään ottaisin rinnalle ihmisen jonka kanssa on hyvä olla, vaikkei suuria tunteita/ihastusta olisikaan.
Koska en saisi parempaakaan. Olin seksuaalisesti todella arka ja estynyt, ja silloin ei vaan voi odottaa, että löytää miehen, joka osaisi osoittaa, että se häntä kiinnostaa ja että hän haluaa yhdessä tehdä asialle jotakin.
Koska itse lämpenen hitaasti uusille ihmisille. Ikinä ei ole ollut mitään salamaihastumista. Mistä sen etukäteen tietää voiko jutusta tulla jotain vai ei? Toki tällöin ei pidä esittää ihastunutta jos sitä ei ole.
En ollut kovinkaan "ihastunut" kun tapasin mieheni, silti tapailtiin ja pidin hänestä ensin kaverina. Ihana huumorintajua miehellä ja kappas vaan kun pari kuukautta oli mennyt olinkin jo kunnolla ihastunut. Nyt on yhteiseloa jatkunut yli 20 vuotta siitä huolimatta että en ihan heti ajatellut tämän olevan vuosisadan rakkaustarina.
Mä en ottaisi ketään enää vaan siksi, että on ihan kiva.
Olen ottanut ja jossain kohtaa mentiin alamäkeen, inhotti enkä halunnut seksiä ihmiseltä joka oli vain kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Koska itse lämpenen hitaasti uusille ihmisille. Ikinä ei ole ollut mitään salamaihastumista. Mistä sen etukäteen tietää voiko jutusta tulla jotain vai ei? Toki tällöin ei pidä esittää ihastunutta jos sitä ei ole.
Eikö se ole vähän hassua tapailla ja pussailla ja harrastaa seksiä, jos kerran ei ole vielä mitään tunnetta? miten siinä tekee mieli tehdä mitään intiimimpää? Yhtä lailla voisi sekstailla ystävän kanssa, koska heidän kanssa on kivaa.
Kyllä minä ”tapailen” ilman, että olen ihastunut. Enhän muuten voi ihastua, ellen tiedä, mitä toinen puhuu. Enkä voi tietää, mitä toinen puhuu, ellen tapaile.
Mutta seurustelua en aloittaisi ilman, että olen ihastunut. Eli seurustelu tarkoittaa tietyn asteista sitoutumista ja sitä, etten tapaile muita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän hassua tapailla ja pussailla ja harrastaa seksiä, jos kerran ei ole vielä mitään tunnetta? miten siinä tekee mieli tehdä mitään intiimimpää? Yhtä lailla voisi sekstailla ystävän kanssa, koska heidän kanssa on kivaa.
TÄMÄ!!! En itse osaa lähteä treffailemaan ihmistä sillä mielellä, jos sattuisin kiinnostumaan. Haluan olla vähän ihastunut muuten. Mutta huomaan että jotkut pystyy juuri tähän.
Ei tapailuun tarvitse ihastumista, seurusteluun kyllä. Tapailu tarkoittaa minulle sellaista kevyttä yhteistä aikaa, jolloin voidaan tehdä juttuja yhdessä, myös harrastaa seksiä jos huvittaa, mutta ei olla sitoutuneita toiseen. Maailmassa on paljon kivoja ihmisiä, joihin ei kuitenkaan ole romanttisesti ihastunut, mutta joiden kanssa on hauska viettää aikaa.
Ihastun ehkä kerran kymmenessä vuodessa. Olisi ollut aika tylsä elämä, jos ei olisi saanut tapailla ketään tai harrastaa seksiä ilman tosi ihastumista.
Olen tapaillut tosi mukavaa miestä. Hän osoitti minuun kiinnostusta. Olisin todella halunnut ihastua mutta en vaan tuntenut mitään vetoa mieheen. Ulkonäkö ja kaikki kohdallaan mutta ei vaan tullut ihastumista. Piti lopettaa se juttu koska en halunnut loukata miestä. Hän löysi sopivamman naisen ;)
Joskus olen luullut, ettei toinenkaan ole erityisen ihastunut, ja että lähinnä vain pidämme kivaa ja kulutamme aikaa toistemme kanssa. Olen mielestäni myös tehnyt tämän toiselle selväksi, mutta silti myöhemmin käy ilmi, että toinen on viemässä minua alttarille, kun olen luullut hänenkin etsivän koko ajan jotakin sopivampaa. Tämän käydessä ilmi tiet yleensä erkanevat.
Kyllähän sitä voi mennä naimisiinkin asti ilman ihastumista. Kunhan arvostaa ja kunnioittaa toista, ja haluaa olla toiselle hyvä JA tietää itsestään, ettei jätä takaovea auki sen takia, jos joskus tulee joku muu vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen tapailuun liity mitään intiimiä. Jutellaan ja vietetään aikaa yhdessä. Aika outoa ajatella että tosta noin vaan aletaan pussailla ja muuta. Tapailu ei tosiaan tarkoita seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen tapailuun liity mitään intiimiä. Jutellaan ja vietetään aikaa yhdessä. Aika outoa ajatella että tosta noin vaan aletaan pussailla ja muuta. Tapailu ei tosiaan tarkoita seksiä.
Samaa mieltä
Nykyään nettideittien yleistyttyä on ihan ok deittailla ennen ihastumista. Jos etsit/ löydät kumppanin netistä, ei siinä oikein ole mahdollista ihastua ennen kuin on muutamia kertoja tavattu.
Onhan sekin vähän epäilyttävää, jos niitä suuria tunteita syntyy ihan heti. Näkeehän sen esim erään miesparisuhdenbloggaajan käänteistä, mihin ne överitunteet vievät.
Olemme kaikki erilaisia. Joillain meistä menee pitkäkin aika siihen, että on omista tunteistaan varma, osa taas salamarakastuu.
Jos tieten tahtoen tapailee toista lähinnä huvin vuoksi, mutta antaa ymmärtää enemmän, kyseessä on tietenkin väärin toimiva ihminen.