Tein joulutorttuja
Kommentit (24)
Viime joulun hitti taisi olla se vihreäkuulatorttu .
Joulutorttuja voi tehdä vain jouluksi. Muulloin ne on vaan torttuja.
Eikös niissä ole ihan törkeästi kaloreita?
Vierailija kirjoitti:
Yööök ei niitä, mä inhoan vihreitä kuulia😱 ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan sitten kai joulunvieton jo nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yööök ei niitä, mä inhoan vihreitä kuulia😱 ap
Samoin. Ja luumuhilloa myös.
Vadelmamarmeladi, omenakanelimarmeladi, nutellaa, vuohenjuustoa uuniin ja viikunahilloa päälle jäähtyneenä, julia konvehteja, kermarahkaa ja marjoja, säilykemangoa, päärynää ja kanelia, raesokeria ja kardemummaa, kermarahkaa ja piparinmuruja
Vierailija kirjoitti:
Vadelmamarmeladi, omenakanelimarmeladi, nutellaa, vuohenjuustoa uuniin ja viikunahilloa päälle jäähtyneenä, julia konvehteja, kermarahkaa ja marjoja, säilykemangoa, päärynää ja kanelia, raesokeria ja kardemummaa, kermarahkaa ja piparinmuruja
Wau, kiitti. Ainoa kyseenalainen mulle on toi nutella, mutta muut kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu, ehkäpä tähtitorttu sopisi nimeksi paremmin syksyyn. Ellei sitten tee enkeli-, koira- tai muita eri muotoisia torttuja :D
Luumumarmeladilla parhaita! Appelsiinimarmeladi on myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kalorit per torttu?
300-400 kcal, riippuen taikinasta.
Ahhh, mäkin taidan tehdä! Omenamarmeladitorttuja :)
Eräänä jouluna tein itse rahkavoitaikinan, enkä tee enää ikinä. Tarttui kaikkialle, en muista, että koulussa olisi noin tarttunut, kun köksäntunnilla tehtiin. Ja olen tehnyt ainakin kerran sen jälkeenkin. Mutta toi viime kerta....eiei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten! Mielummin syön tortun tai kaksi kahvin kera, kuin syön suklaata (yök) tai muita makeita herkkuja. Ainakin Joulupöydässä pitää unohtaa kalorien laskeminen !
Eikös nuo tähtitortut ole kielletty rasísmin vuoksi. Niissähän on se natsílogo.
Mitä muita hilloja voisi laittaa kun tätä luumua? Omenahillotorttuja olen muistaakseni joskus syönyt, mitä muuta?
Ap