Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette näistä juoruämmistä jotka jankkaa blogeista

Vierailija
09.10.2018 |

Itse en voi sietää tuota blogaajista jankutusta täällä.
Eikö näillä tyypeillä ole mitään omaa elämää kun pitää toisten asioita juoruta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sivuuttaa niitä ketjuja, jotka ei sinua kiinnosta?  Jos jollakulla ei ole "elämää", mitäpä se sinua liikuttaa?

Nykypäivän bloggaajat elää sillä, että heistä käydään keskustelua, joskus kiivaaseenkin sävyyn. Mitä enemmän esillä keskustelupalstoilla, sen enemmän klikkauksia blogiin ja yhteistyömahdollisuuksia. 

Jos bloggaaja ei haluaisi koko yksityiselämäänsä julkiseksi, hän ei kirjoittaisi ns. lifestyleblogia, joss avautuu kaikista elämänsä käänteistä hyvinkin yksityiskohtaisesti.

Vierailija
2/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla yhtään sen parempia ihmisiä kuin julkkiksista juoruajat, joita täällä riittää moninkertaisesti. Rullaa ohi kun pännii, säästyy verisuones.

T: Juoruämmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole mitään elämää kun pitää muiden juoruamisesta juoruta?😂

Itse elämäänsä levittelevät, olisi melko mielenkiinnottoman tekeleen merkki jos mitään keskustelua ei syntyisi.

Vierailija
4/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on hämmästyttävän paljon pahansuopaisia juoruakkoja. Pahimmat yleensä löytyvät meetoota kannattavista femakoista.

Vierailija
5/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä seuraa iltapäivälehtiä, Seiskaa, blogeja tai rähjää poliitikoista tai politiikasta. Minulla ei riitä sellaiseen kiinnostusta tai energiaa. Pyrkisin varmaan mukaan politiikkaan, jos haluaisin vaikuttaa asioihin.

Koomisimpien mielestä naisille on oikeutettua maksaa pientä palkkaa tärkeästä työstä ja naisten ahdistelu on heidän mielestään hyväksyttävää. Heitä kummastelen, mutta jokaisella on oikeus mielipiteisiin.

Vierailija
6/6 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kellään voi olla noin täydellistä aina!! 11!!!"

No ei olekaan, miten joku voi olla niin tyhmä, että kuvittelee bloggaajan kuvittelevan, että nytpä kaikki luulee että minulla ei ole huonoja hetkiä eikä ikinä vatsatautia ja aina vaan linnut laulaa ja ruusut tuoksuu.

Ja sitten se kateellinen rääpiminen, pikku juttuihin takertuminen ja täydellisyyden vaatiminen siitä huolimatta, että ei saisi olla täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi