Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1941/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.

Vai kiitosta seksiasioissa, mä luulin että se oli vitsi kun töissä tyyppi kertoi kiittävänsä naista aina seksin jälkeen :D ja meinaatko, että nainen kuin nainen niin aina pitäisi miehellä jöpöttää? Eipä taida mennä aivan niin ja fiilis se vaikuttaa miehelläkin, vika voi olla myös naisessa.

Vierailija
1942/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä että täältä on poistunut satoja viestejä, joissa syynä on ollut väljä alapää.

Asianosainen pitää lukua viesteistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eukko mikä käy omasta halustaan osa-aikatöissä että sitä riittää aikaa sohvalla makaamiseen ja puhelimen räpläämiseen. Ei ole enää vuosiin tehnyt mitään kotitöitä, ei kanna vastuuta mistään, esittää jatkuvia vaatimuksia, ja on koko ajan vailla jotain. Pyyntöjä ja on rahaa vaille koko ajan, tienaamatta itse käytännössä yhtään mitään. Kun se työ on harrastus? Kitisee aivan joka asiasta, ja välttää kaikkea mikä jollain tavoin liittyy omasta kunnosta huolehtimiseen. Eli keskittyy lähinnä enää lihomiseen, puhelimeensa ja elämän ohjeiden jakamiseen, toteuttamatta niitä kumminkaan yhtään itse. Koittaa kaikin tavoin opettaa samoja elämäntapoja myös meidän kahdelle teini-ikäiselle. Eli yhtä edesvastuuttomaksi.

Alle vuoden päästä vanhapiika, kunnes harkinta-aika onneksi päättynyt.

Onpa siinä pitkä tapailusuhde. Naisesta ei myöskään tule vanhaapiikaa, koska hän on ollut parisuhteessa ja saanut lapsiakin.

Vierailija
1944/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Amatööri.

Tämä tulee vähän myöhässä, mutta kai tiedät, miksi seksin ammattilaisia kutsutaan?

Vierailija
1945/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.

Siis menitte kuitenkin sänkyyn tuon kaiken aluksi luettelemasi ja näkemäsi jälkeen?

Vierailija
1946/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulikin jo kaikki hörhöt yms hullut lueteltua. 

Monta mukavaa miestä on kuitenkin tullut lempattua sen takia, että ei tarpeeksi kemiaa. Eli vaikka olisi pussailtu pitkään jne, niin silti ei tule sellainen olo että haluaisin seksiä. En voisi kuvitella itseäni seksittömään suhteeseen. En tiedä miksi joidenkin kanssa sitä kemiaa ei vaan herää vaikka pitäisin miestä miellyttävän näköisenä ja luonteeltaan mukavana? Onko se sitten joku feromonien yhteensopivuusasia? 

Tätä olin itsekin tulossa kirjoittamaan. Tapasin aivan ihanan pojan joitain vuosia takaperin - ei sellaisia aarteita vaan löydä. Niin huomaavainen, fiksu, mukava, kiinnostunut kertomistani asioista. Hän myös osoittaa kuuntelevansa usein ("Ai se kaverisi Anni, joka opiskelee tradenomiksi?" vaikkei ole koskaan tyyppiä tavannutkaan). Mutta jumankauta kun ei ollut tippaakaan seksuaalista kemiaa siinä homassa - mä todella yritin ihastua häneen mutta kun ei niin ei. Tämä harmitti todella pitkään. Oli myös tosi hankala selittää näin ihanalle tyypille että "ehei sussa tietenkään mitään vikaa ole, vika on minussa" koska tämähän kuulostaa ihan typerältä tekosyyltä.

Vika ON tosiaan sinussa, jos menet suhteeseen alapää edellä.

Vierailija
1947/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä mies vei minut katsomaan jotain sovinistista komediaa ja hohotti jokaiselle vitsille. Ei tullut toisia treffejä, vaikka komea mies olikin. 

Tyyppi unohti kertoa, että hänellä olikin viikset. Muutenkin tuntui tosi väärältä, vaikka oli valokuvassa tosi hyvännäköinen. Oli tosi vaikea kiemurrella pois tuostakin tapaamisesta.

Oliko muuten marraskuussa nuo treffit?

Vierailija
1948/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti peppupanoa hyi ulos ja äkkiä

Vierailija
1949/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi olevansa persu se riitti

Vierailija
1950/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Naiset on niin kohteliaita.

Ei halunnut sanoa rehellisesti, että olet vanha rupsu.

Olen 5 vuotta häntä vanhempi, ja tyttäreni 15v, itse olen siis 35v enkä ole mikään kovin vanha rupsu, tiedoxi vaan, ja mitä tekemistä valehtelemisella on kohteliaisuuden kanssa?

Tässä esimerkki kysymykseesi kohteliaisuudesta:

"Näytänkö minä lihavalta tässä vaatteessa?"

"Et, kulta"

Vierailija
1951/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- juttelu oli tylsää 

- Olivat huomattavasti lihavampia kuin deittiprofiilikuvissa 

- Poltti tupakkaa vaikka tein selväksi että tupakointi on  deal breaker

- Ei vain natsannut romanttisesti, vaikka muuten oli ihan ok

- Oli täynnä itseään (filosofian opettaja)

- Oli isä, jota ei kuitenkaan paljastanut treffeillä vaikka oli tuhannen taalan tilaisuus se paljastaa

+ monta muuta, mutta en enää muista kun siitä on aikaa kun olen treffaillut viimeksi. 

Nyt en ihan ymmärtänyt, että miksi se, että treffikumppanilla on monta muuta olisi positiivinen asia?

Vierailija
1952/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen tapaus ei tapahtunut itselle vaan kaverille.

Mies tuli kaverin luokse yökylään. Kaveri kyseli onko nälkä, tekeekö mitään mieli?

Kohteliaasti mies totesi että "ei ole nälkä".

Kaveri oli jo nukkumassa kun kuuli yksiön toiselta puolelta keittiöstä rapinaa - mies istui pimeässä huoneessa keittiön pöydän ääressä syömässä kuivia muroja..

Miehellä ei muutenkaan ollut oikein omaa ääntä, joten lähti kuvioista aika nopeasti.

Omalla kohdallani yksi syistä on ollut erityisen paha ominaishaju! Vaikka mies olisi juuri käynyt suihkussa, iho haisi silti voimakkaasti jollekkin hien kaltaiselta vahvalta ja tunkkaiselta löyhkältä. Samalla miehellä oli myös jatkuvasti nihkeän märät kädet. Nämä oli niin isot turn offit etten pystynyt kuvittelemaan miehen kanssa mitään tulevaisuutta. Mukava ja herttainen mies oli kyllä.

Toinen tapaus mikä tulee mieleen on kun mies pyysi ulos treffeille ravintolaan syömään. Omasta puolestani oltaisiin voitu mennä vaikka kahville, mutta mies halusi ehdottomasti testata kyseisen ravintolan minkä ohi oli usein kävellyt. En tilannut sen kummempaa kuin risottoannoksen ja lasin viiniä,joten loppulaskuni yksistään oli varmaan parikymppiä. Oletin, että koska mies halusi viedä minut kyseiseen ravintolaan, hän myös tarjoaisi ensimmäisten treffien kunniaksi. Ruokailun päätteeksi tarjoilija kysyy haluammeko laskun yhdessä vai erikseen. Miehen vastatessa 'erikseen', olin suoraan sanoen pettynyt. :D halusi kuitenkin kovasti vielä nähdä uudestaan ja tivasi syytä miksen halunnut nähdä uudestaan. Valitettavasti arvostan tarjoamista ensitreffeillä niin kovasti etten usko että olisin tyytyväinen miehen kanssa myöskään pitkällä tähtäimellä.

Tarjoatko itse ensitreffeillä?

Vierailija
1953/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Nainen” kertoi että sen syntymänimi on Esa.

Vierailija
1954/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätillä liian iso vati.

Vierailija
1955/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

Ehkä mies oli jo aikuistunut.

Vierailija
1956/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä että täältä on poistunut satoja viestejä, joissa syynä on ollut väljä alapää.

Löysävittuisten naisten mielestä vika on aina miehessä.

Miehillä nää turn-offit on kaikki sellasia joiden kanssa joutuu vaan elää. Kuten kaljuuntuminen, lyhyys, pieni elin. Naiset harvemmin kaljuuntuu, pituus ei ole ongelma ja elintäkin voi treenata tiukemmaksi, jos vaan viitsii. Naisilla ylipaino on vastaava ongelma kuin miehen pituus, mutta sillekin voivat tehdä jotain. Yleensä ei vaan viitsitä ja miehiä ennemmin haukutaan, kun eivät hyväksy näine vikoineen naista "sellaisena kun on".

Vierailija
1957/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä olen lopettanut tapailun siinä vaiheessa, kun nainen ei enää vastaa viesteihini.

Mulla on sama syy olla aloittamatta tapailua.

Vierailija
1958/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa tulemaan kaikenlaisia vaatimuksia ja kiukuttelua, on aika lopettaa.

Vierailija
1959/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi mies oli tosi kivan oloinen ja meillä oli hauskaa yhdessä, seksikin tosi jees, mutta hiljalleen kävi selkeämmäksi että tyyppi ei sopinut mun kanssa yhteen. Muutamia asioita mitkä ärsyttivät:

- Ei halunnut tehdä mitään muuta kuin röhnöttää yhdessä sisällä. Monesti tehtiin suunnitelmia mutta ne peruuntui kun mies ei jaksanutkaan lähteä mihinkään "Pitäiskö sittenkin jäädä kattelee Netfixiä?". Aina sama juttu. Ei 6kk aikana päästy oikeille treffeille kertaakaan. 

- Jätti jatkuvasti kaappien ovet auki??? Siis haki astian kaapista, ovi jäi auki. Otti seuraavasta kaapista juomalasin, sekin ovi auki. Itellä kuitenkin tapana pitää kaappien ovia kiinni niin tää oli ihan käsittämätöntä.. 

- Olisi halunnut olla kokoajan yhdessä ja silloin kun oltiin erillään, olisi pitänyt laittaa viestiä. Pahoitti mielensä jos en laittanut riittävän usein lepertelyviestejä. Olin kuulemma itsekäs kun en huomioinut hänen tunteitaan ja tarvettaan tulla huomioiduksi.

- Jos minä olin ärsyyntynyt, asia kääntyikin siihen että hän pahoitti mielensä, syyllisti ja vaati minua lohduttamaan. 

- Ihan uuvatti rahankäytön suhteen. Ei ollut ylimääräistä rahaa mutta silti osti huvikseen kalliita turhakkeita.  

Vierailija
1960/9826 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustuttiin netissä niin sanoi että tykkää lapsista. No mä otin lapset puheeksi kerran. Kk mykkäkoulua. Sitten laitoin sille kuvan ittestäni ja anteeksi pyynnön(?). Anto anteeksi. Sitten mulla alkoi loma ja heitin lapset mummolle. Menin ton miehen kaa lomalle. Se halus kokoajan olla ihan iholla. Oli hyvää se#siä, mutta meni hermot kun piti aina vaan olla sängyssä. No mut oltiin vielä yhdessä. Viikon loppuina se halus tavata, vaan se#sin takia. Jopa julkes pyytää alaston/alusvaatekuvaa. Meni hermot. Jätin sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi