Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
1761/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiitos enää kirjoitti:

Sillä oli genitaali herpes Af rikasta

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…

Vierailija
1762/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kilttiä palvelevaa prinsessaa

Tässä on jo ristiriita itsessään.

Autisti lähti siis kampailemaan tekstin oikeinkirjoitusta, kun ei muuta keksinyt. Sillälailla.

Ei siinä ole kyse oikeinkirjoituksesta. Yleensä vain prinsessat ovat niitä palveltavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkilöä voi jättää, ellei ole SUHDETTA, mitä jättää :D :D :D

Vierailija
1764/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli yksinkertaisesti liian paljon henkisiä ja fyysisiä terveydellisiä ongelmia, jotka sivuutin alussa. Henkistä puolta ei auttaneet sanomansa mukaan jatkuvat fyysiset kivut ja huono olo. En tiedä, mitä oikein kuvittelin, että pystyisin jotenkin auttaa häntä paranemaan olemalla läsnä ja antamalla tukea ja läheisyyttä. Ei vaan onnistunut, vaan olisin itsekin ennenpitkää ollut mielenterveyspotilas.

Vierailija
1765/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskusteltiinkin tapailun lopettamisesta. Ja kyllä, tapailun voi lopettaa.

Ei ole kovin vaikea ymmärtää, jollei jostain syystä välttämättä halua keskustella eri termien eroista. Itse en oikein näe, mitä hyötyä sellaisesta keskustelusta on.

Vierailija
1766/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhdehan se on tapailusuhdekin, ööööö.

Vierailija
1767/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi seksiä vain hiprakassa, tökki sormella milloin mihinkin ja hoki: ”piippaanko pimperoon”, hänen mielestään seksikästä viettelyä, huoh. Ongelmana alko, lähes kaikki elämässä liittyy juomisen mahdollistamiseen: sauna, kesä, joulu, juhannus, lapsen synttärit, viikonloppu...what ever. Pahinta juomisen salailu, itsekseen piilossa juominen, jatkuva valehtelu aivan käsittämättömistä asioista tyyliin ”ostin eilen polkupyörän” vaikka oli ostanut kuukausi sitten. Jatkuva valehtelu työreissuilla tekemisistään: kertoi viestissään/ puhelussaan katsovansa jalkapalloa hotellihuoneessa, todellisuudessa yökerhossa baaritiskillä jne. Lisäksi se ällöttävä flirttailu ja muiden naisten huomionhaku viemällä ns. työkavereita hitaille tanssimaan, mutta ei ikinä vuosien aikana vienyt minua tanssimaan, ei yhtä ainutta kertaa vaikka pyysin ja ehdotin.

Myös vihjailu ulkomuotoni kelpaamattomuudesta ällöä, hän itse kalju, läski kaljamahainen, punanaamainen ja naama ruvella kun repii ihonsa rikki jostain syystä?, siis paraskin arvostelemaan muita!

Hulluinta, että muille sukulaisille ym. esitti niin hilpeää seuramiestä ja tietenkin viinan voimalla, tai uskollista perheenisää. Eli siis jotain kaksoiselämää päässään ja reissuillaan, täysin manipuloiva ja kiero ihminen.

Vierailija
1768/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä miehet, jotka painavat "tuhannen k*llin irkkua" ja sitten valittavat, miten hirveää se on ollut, niin eikö tuo käy selville etukäteen? Vai vasta sängyssäkö te huomaatte asian? Onkohan tässä kyseessä alan ammattilaiset vai harrastajat? Luulisi asian selviävän jossain vaiheessa seurusteluaikana ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin.

Voit esittää tuon saman kysymyksen myös naisille, joiden kumppaneista tuntuu löytyvän mitä omituisimpia asioita ajansaatossa. Ei meistä kukaan ole selvänäkijä ja varsinkin naiset valehtelevat todella paljon.

Sinä nyt vaikutat aika helpolta, joten en usko, että seurustelet kuukausia ennen seksiä. En usko sitäkään, että irkku näyttelee siveää monen kuukauden ajan ja vasta sitten huomaat, että sehän onkin hyvin kokenut tapaus.

Itse asiassa olen aina arvostanut naisia niin paljon, että jos hyvä vaimoehdokas on ollut kyseessä, niin en minä halua mennä sänkyyn, ennen kuin minulle on syntynyt tunteita häntä kohtaan. Jos ei ole tunteita, niin silloin naisesta tulee pelkkä pano. Ne tuhannen kullin irkut nyt tunnistaa kyllä heti. Joskus kauan sitten vielä panin sellaisia, mutta oli niin surkeaa seksiä, että siirryin kokemattomampiin.

Näitä miehiä on yllättävän paljon, jotka haluaa kokemattomia naisia siksi että kokematon ei tiedä mikä tuntuu hyvältä ja miten hyvältä voi tuntua, eikä siis käsitä seksin mahdollisuuksia omaan nautintoon. Mies saa käyttää kokematonta miten tahtoo eikä kokematon tiedä että parempaakin on. Kokematon tyytyy huonoon seksiin, kun ei tiedä mitä on hyvä seksi ja tällaista moni mies tykkää hyödyntää. Jos ei tiedä mitä on 100 % nautinto, ei sitä osaa kaivata ja voi tyytyä 10-20 %.

Just näin. Miestä pelottaa, että nainen on saanut parempaa seksiä kuin mitä häneltä saa. Ja tämä pelko naamioidaan tuhannen kullin irkkujen (seks. aktiivisten) naisten halveksimiseksi.

Älkääpä nyt Irkkuliinit puhuko taas höpöjä. Näin kokeneena miehenä  minua kyllästyttää se, että vaikka suomalainen nainen on ollut miljoonan kullin survottavana, niin se ei silti osa yhtään mitään sängyssä. Paljon nussittu nainen on vaan kertakaikkiaan liian kylmä, että se osaisi lähentyä miestä henkisellä tasolla ja luoda myös omalta osaltaan rennon ja turvallisen ilmapiirin mahdollisimman nautinnollisen seksin saavuttamiseksi.

Kokematon nainen taas on sopivan herkkä ja paljon vastaanottavaisempi kuin Irkkuliini. Nuo väitteet, että kokenutta tai kouluttautunutta naista pelätään on aivan paskapuhetta. Kummankin kohdalla nainen on vaan niin avoimesti vastenmielinen, ettei miestä kiinnosta ja heikkoitsetuntoinen nainen kuvittelee olevansa "pelottava".

Sinä et hyvää naista tunnistaisi vaikka se panisi sinua dildolla takaluukkuun, sen verran kontahtaneelta pikku trollilta kuulostat. Selvästikin sinulla on kokemusta vain omasta surkeudestasi, ikävää ettet ole saanut muita kuin kokemattomia naisia tyydytettyä.

Kylläpäs meni taas tunteisiin. Noin ne kyläpyörät paljastavat surkeat "taitonsa" sängyssä, että dildoa vaan takapuoleen ja varmaan ihan kylmiltään.

Sinä olet kyllä niin epälooginen ja hitaanoloinen yksilö ettet osaa edes trollata kunnolla. Pitäisikö tuon muka olla loukkaavaa 🙄

Vierailija
1769/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää nämä miehet, jotka painavat "tuhannen k*llin irkkua" ja sitten valittavat, miten hirveää se on ollut, niin eikö tuo käy selville etukäteen? Vai vasta sängyssäkö te huomaatte asian? Onkohan tässä kyseessä alan ammattilaiset vai harrastajat? Luulisi asian selviävän jossain vaiheessa seurusteluaikana ennen kuin seksi tulee mukaan kuvioihin.

Voit esittää tuon saman kysymyksen myös naisille, joiden kumppaneista tuntuu löytyvän mitä omituisimpia asioita ajansaatossa. Ei meistä kukaan ole selvänäkijä ja varsinkin naiset valehtelevat todella paljon.

Sinä nyt vaikutat aika helpolta, joten en usko, että seurustelet kuukausia ennen seksiä. En usko sitäkään, että irkku näyttelee siveää monen kuukauden ajan ja vasta sitten huomaat, että sehän onkin hyvin kokenut tapaus.

Itse asiassa olen aina arvostanut naisia niin paljon, että jos hyvä vaimoehdokas on ollut kyseessä, niin en minä halua mennä sänkyyn, ennen kuin minulle on syntynyt tunteita häntä kohtaan. Jos ei ole tunteita, niin silloin naisesta tulee pelkkä pano. Ne tuhannen kullin irkut nyt tunnistaa kyllä heti. Joskus kauan sitten vielä panin sellaisia, mutta oli niin surkeaa seksiä, että siirryin kokemattomampiin.

Näitä miehiä on yllättävän paljon, jotka haluaa kokemattomia naisia siksi että kokematon ei tiedä mikä tuntuu hyvältä ja miten hyvältä voi tuntua, eikä siis käsitä seksin mahdollisuuksia omaan nautintoon. Mies saa käyttää kokematonta miten tahtoo eikä kokematon tiedä että parempaakin on. Kokematon tyytyy huonoon seksiin, kun ei tiedä mitä on hyvä seksi ja tällaista moni mies tykkää hyödyntää. Jos ei tiedä mitä on 100 % nautinto, ei sitä osaa kaivata ja voi tyytyä 10-20 %.

Just näin. Miestä pelottaa, että nainen on saanut parempaa seksiä kuin mitä häneltä saa. Ja tämä pelko naamioidaan tuhannen kullin irkkujen (seks. aktiivisten) naisten halveksimiseksi.

Älkääpä nyt Irkkuliinit puhuko taas höpöjä. Näin kokeneena miehenä  minua kyllästyttää se, että vaikka suomalainen nainen on ollut miljoonan kullin survottavana, niin se ei silti osa yhtään mitään sängyssä. Paljon nussittu nainen on vaan kertakaikkiaan liian kylmä, että se osaisi lähentyä miestä henkisellä tasolla ja luoda myös omalta osaltaan rennon ja turvallisen ilmapiirin mahdollisimman nautinnollisen seksin saavuttamiseksi.

Kokematon nainen taas on sopivan herkkä ja paljon vastaanottavaisempi kuin Irkkuliini. Nuo väitteet, että kokenutta tai kouluttautunutta naista pelätään on aivan paskapuhetta. Kummankin kohdalla nainen on vaan niin avoimesti vastenmielinen, ettei miestä kiinnosta ja heikkoitsetuntoinen nainen kuvittelee olevansa "pelottava".

Taas kerran, mies pelkää naista joka tietää mitä tahtoo sängyssä eikä vain makaa passiivisena ja anna miehen uskoa olevansa loisto-ori kun  5 min hyppii päällä. 

Ei pelkää, vaan sinulla ei ole mitään annettavaa. Osaat pelkästään vaatia ja mietipä miltä sellainen mies kuulostaisi seksikumppanina?

Sellaiselta joka tietää mitä tahtoo ja jonka kanssa voi heittäytyä kunnolla. Kuulostaa ihan hyvältä. Neitsyyttä tai kokemattomuutta VAATIVA mies taas kuulostaa perverssiltä. Fetissinsä kullakin, mutta ei niitä täällä tarvitse huudella.

Sinä alitajuisesti häpeät itsekin sitä, että olet jakanut peppuasi nuoresta lähtien ja aivan liian monille miehille. Siksi sinä reagoit noin voimakkaalla vihapuheella kokemattomampia ja neitsyitä kohtaan. Surullista.

Kutsutko tuota voimakkaaksi reaktioksi? Minulla ei ole mitään neitsyitä vastaan, enkä jaksa kun sääliä sinuakaan, surkeaa viattomia tyttöjä ja naisia jahtaavaa trollin ressukkaa. Elämäsi on varmasti hankalaa, varsinkin sitten kun et viehätä edes niitä takakulman pubiruusuja.

Vierailija
1770/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuuden puuttuminen, tunnekylmyys, piittaamattomuus toisen asioista ja huolista, puutteellinen esileikki ja hellyyden puuttuminen. Seksissä vain oma nautinto lähinnä, kyvyttömyys kommunikoida, negatiivisuus ja katsominen ohi.

Mitä ihmettä näin koko tyypissä - ai niin, näytteli olevansa jotain muuta alkukuukaudet.

Ai että hän vaan näytteli noiden täydelistä vastakohtaa ja sitten ykskaks BÄNG TADAA olen kylmä ja välinpitämätön sika :D  Eiköhän sullakin ollut vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä, ota nyt edes hieman vastuuta että tuli vaan tehtyä paska valinta.

Kyllä näin juuri osa miehistä käyttäytyy peittäen paskan luonteensa jotta saisi naisen.

Iso osa naisista tekee juuri näin. Esittää jotain kilttiä palvelevaa prinsessaa kaikessa miestä mielistellen. Sitten paljastuu aina lopulta se paska ja valittava luonne, kun nainen katsoo että mies on tarpeeksi hyvin koukutettu eikä tarvitse enää esittää. Moni mies ihmetteleekin, miksi naiset muuttuu suhteen edetessä.

Aasialaiset naiset ovat poikkeus. Heidän kulttuurissa on tapana kunnioittaa sekä itseään, että kumppaniaan, niin suhde toimii.

Vierailija
1771/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastavuoroisuuden puuttuminen, tunnekylmyys, piittaamattomuus toisen asioista ja huolista, puutteellinen esileikki ja hellyyden puuttuminen. Seksissä vain oma nautinto lähinnä, kyvyttömyys kommunikoida, negatiivisuus ja katsominen ohi.

Mitä ihmettä näin koko tyypissä - ai niin, näytteli olevansa jotain muuta alkukuukaudet.

Ai että hän vaan näytteli noiden täydelistä vastakohtaa ja sitten ykskaks BÄNG TADAA olen kylmä ja välinpitämätön sika :D  Eiköhän sullakin ollut vaan ne vaaleenpunaset lasit silmillä, ota nyt edes hieman vastuuta että tuli vaan tehtyä paska valinta.

Kyllä näin juuri osa miehistä käyttäytyy peittäen paskan luonteensa jotta saisi naisen.

Iso osa naisista tekee juuri näin. Esittää jotain kilttiä palvelevaa prinsessaa kaikessa miestä mielistellen. Sitten paljastuu aina lopulta se paska ja valittava luonne, kun nainen katsoo että mies on tarpeeksi hyvin koukutettu eikä tarvitse enää esittää. Moni mies ihmetteleekin, miksi naiset muuttuu suhteen edetessä.

Aasialaiset naiset ovat poikkeus. Heidän kulttuurissa on tapana kunnioittaa sekä itseään, että kumppaniaan, niin suhde toimii.

Aasialaiset aasialaiset aasialaiset... ketään ei ihan oikeesti kiinnosta sinä ja sinun vinkuintialainen naikkosesi.

Vierailija
1772/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset aasialaiset aasialaiset... ketään ei ihan oikeesti kiinnosta sinä ja sinun vinkuintialainen naikkosesi.

SinuaKIN kiinnosti.

Vierailija
1773/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut ketjua läpi ja täällä on keskitytty "ällöttäviin miehiin jotka vonkaa kakkosta".

Entä, jos ällöttävä nainen vonkaa kakkosta? Nautin todella anaalista, mutta yksi mies jätti koska piti asiaa kuvottavana ja tämä oli todella yllätys, sillä yleensä miehet ovat vain innoissaan :D

Jos mies ei halua anaaliseksiä naisen kanssa niin se tarkoittaa aina, että nainen on miehen mielestä ällöttävä ja sillä on huono peppu tai kroppa ylipäätänsä. Ei luota naisen hygieniaan jne.

Ei, vaan tarkoittaa että mies on sataprosenttisen hetero ja pillu on käytössä ulosteluukun sijasta.

Onko sinun sekopäisissä fantasioissa vain miehillä ulosteluukku? Miten se ulosteluukku liittyy vain heteroihin? Kaikenlaista älyvapaata moskaa ne jotkut mokeltaakin...

Vierailija
1774/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko jätättää ku ol tamprelta. Nysse, nysse , nysse ...

Vierailija
1775/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko vinkkejä millä muulla konstilla sais naisen ?

Mun luonne kyllä ihan tavallinen mutta kun tavallinen ei kiehdo naisia niin täytyy näytellä peittelevänsä paskaa luonnetta. Vaikeeta on.

Väärä keskustelu, joo, mulle, että ei ole tapailun lopettamista pitänyt analysoida kun ei pääse aloittamaankaan. Mutta ehkä joku viisas nainen vastaa, ranskalaisin viivoin vaikka. Enintään kolme pointtia, A.Stubb sanoi että kolme pointtia riittää mihin vaan. Kiitos.

Vierailija
1776/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran, mies pelkää naista joka tietää mitä tahtoo sängyssä eikä vain makaa passiivisena ja anna miehen uskoa olevansa loisto-ori kun  5 min hyppii päällä. 

Ei pelkää, vaan sinulla ei ole mitään annettavaa. Osaat pelkästään vaatia ja mietipä miltä sellainen mies kuulostaisi seksikumppanina?

Sellaiselta joka tietää mitä tahtoo ja jonka kanssa voi heittäytyä kunnolla. Kuulostaa ihan hyvältä. Neitsyyttä tai kokemattomuutta VAATIVA mies taas kuulostaa perverssiltä. Fetissinsä kullakin, mutta ei niitä täällä tarvitse huudella.

Sinä alitajuisesti häpeät itsekin sitä, että olet jakanut peppuasi nuoresta lähtien ja aivan liian monille miehille. Siksi sinä reagoit noin voimakkaalla vihapuheella kokemattomampia ja neitsyitä kohtaan. Surullista.

Kutsutko tuota voimakkaaksi reaktioksi? Minulla ei ole mitään neitsyitä vastaan, enkä jaksa kun sääliä sinuakaan, surkeaa viattomia tyttöjä ja naisia jahtaavaa trollin ressukkaa. Elämäsi on varmasti hankalaa, varsinkin sitten kun et viehätä edes niitä takakulman pubiruusuja.

Ai? Muuten vaan asetat itsesi ylemmälle tasolle kokemattomampien naisten suhteen?

Jostain kumman syystä te erittäin kokeneet ette koskaan näytä kuitenkaan olevan mitenkään tyytyväisiä/onnellisia. Mistä moinen mahtaa johtua? Lisäksi on jokseenkin huvittavaa, kun käytte aina vähkäämään vastaan, vaikka mies kertoo omista kokemuksistaan ja on saanut kokea sekä kyläpyöriä, että kiltimpiä tyttöjä. Kai minä nyt itse tiedän paremmin, kummankaltaisen kanssa seksi on ollut parempaa. Naisilla muutenkin on omituinen vääristymä, että pitäisi päästä n eitsyydestään eroon mahdollisimman nuorena, niinkuin se olisi jokin huono ja hävettävä asia. Kunnollinen ja fiksu mies (kuten minä) arvostaa aina naista, joka ei jaa prsettään ympäriämpäri ja onneksi maailmasta löytyy vielä naisia, jotka arvostavat kaltaisiani miehiä.

Tämä voi tulla sinulle täytenä yllätyksenä, tai sitten olet keskenkasvuinen teinitrolli joka kirjoittaa kieli poskella mitä sattuu eikä tämä edes tule menemään perille asti mutta kuunteles: Sinä ET ole kunnollinen etkä fiksu mies. Kunnolliset ja fiksut miehet eivät liiku näillä palstoilla haukkumassa yhtä itse keksimäänsä ja nimeämäänsä ihmisryhmää sivusta toiseen ja viestistä toiseen. Olet ehkä patologinen ja sairas etkä itse tuolle käytöksellesi mitään voi, tai sitten vain tosi ilkeämielinen, turhautunut ja katkera ihminen (mies tai nainen, siitähän ei ikinä voi olla ihan varma), mutta sinun pitää herätä ja katsoa peiliin. Tai sitten vain jatkaa sitä läksyjen tekemistä/ kaljan kittaamista/ps-pelailua, mitä tuollaiset nyt aikansa kuluksi tekevätkään. Ja lopettaa tuo jauhaminen, koska tuo alkaa olemaan jo tosi väsynyt juttu.

Vierailija
1777/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinuaKIN kiinnosti.

Sinun pitää kaivaa selittävä sanakirja jostain ja tutustua sanan kiinnostaa merkitykseen. Koska se että joku sanoo et nyt oo hiljaa urpo, ei tarkoita sitä että sanomasi on kiinnostavaa.

Vierailija
1778/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mielenkiintoista että palstalle jossa kysellään huonojen deittikokemusten perään hakeutuu juuri kaikista pahimmanlaatuisia ihmistyyppejä kommentoimaan... Miehiä jotka eivät kelpaa kuin aasialaisille naisille toimeentuloa vastaan, miehiä joiden itsetunto on murentunut pienen peniksen vuoksi ja joiden on haukuttava naisia väljävärkkisiksi että tulisi parempi mieli, miehiä joille naisen aikaisemmat seksikokemukset ovat ongelma koska he eivät ilmeisesti osaa harrastaa vastavuoroista huomioivaa seksiä... Vai olisiko nämä kaikki kuitenkin sama ihminen.

Vierailija
1779/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan naisia milloin minkäkin jakamisesta. Kestääkö äijät ego, kun puhuttaisiinkin siitä, miten te jaatte kaluanne? En ikinä ota miestä, jonka kalu saastunut ja uinut vaikka missä takaosastossa! Yök, oksettava ajatuskin!

Vierailija
1780/9826 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista että palstalle jossa kysellään huonojen deittikokemusten perään hakeutuu juuri kaikista pahimmanlaatuisia ihmistyyppejä kommentoimaan... Miehiä jotka eivät kelpaa kuin aasialaisille naisille toimeentuloa vastaan, miehiä joiden itsetunto on murentunut pienen peniksen vuoksi ja joiden on haukuttava naisia väljävärkkisiksi että tulisi parempi mieli, miehiä joille naisen aikaisemmat seksikokemukset ovat ongelma koska he eivät ilmeisesti osaa harrastaa vastavuoroista huomioivaa seksiä... Vai olisiko nämä kaikki kuitenkin sama ihminen.

Jännä ilmiö, että kun tarkoituksena on kertoa rehellisesti eri syitä, miksi esim. mies on lopettanut naisen tapailun, niin tänne hakeutuu omien sanojensakin mukaan kaikkein väljätavaraisimmat naiset, jotka eivät kelpaa edes viidakoissa eläville alkuasukkaille. Kyllähän se syö naista, kun valtavavehkeiset miehet antavat rukkaset koska alapää on kuin messuhalli ja joka ei Suomeen muuttaneelle sulholle saa välttämättä edes oleskelulupaa, saati sosiaaliturvaa. Ja kukapa sellaista pirttihirmua muutenkaan viitsisi katsella. Eivät yleensä ole mitään kedon kauneimpia kukkasia muutenkaan. Kyllä siinä on monet alkuasukasmiehet kokeneet karvaan pettymyksen, kun ovat oman kulttuurinsa takia luulleet, että lihava matami Suomesta olisi rikas ja kun tänne tultuaan tajuaa pikkuhiljaa, että naapurin Penan kaunis ja siro, sekä hauska ja elämäniloinen thaikkuvaimo näyttää pärjäävän hyvin kotirouvana, kun oma matami vain karjuu ja määräilee. Vetää sidua ja tupakkiakin niin, että savu tulee takapuolestakin.

Hohhoijakkaa. Nätti ilma ulkona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi