Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
8181/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi ihastuin kovasti kivannäköiseen pitkään mieheen jonka kanssa tunsin heti fyysistä vetovoimaa (tätä tapahtui todella harvoin). 

Fiilis hiipui pikkuhiljaa ja kuoli siinä 1/2v kohdalla, koska ensinnäkin hänen elämäntilanteensa juuri eronneena oli surkea. Eihän hänellä ollut oikeasti mitään kykyä eikä jaksamista panostaa uuteen suhteeseen. Mutta taustalla oli muutakin syvempiä ongelmia ja piirteitä joita en halua nähdä keski-ikäisessä aikuisessa elämää kokeneessa miehessä: 

Mm taustalla piilevä sovinistisuus, naisten vähättely ja jopa halveksunta, mt ongelmat, jonkinasteinen raamattu-uskovaisuus, ahdistuneisuus, erilaiset ihme neuroosit ja pelkäämiset. Jos mies (joka kuvasi miehiä aina perheen pääksi) pelkää pimeää, suljettua tilaa, yksin nukkumaan menemistä ja joidenkin ruokien syömistä, niin täytyy kyllä sanoa että olo oli kuin olisi lapsen kanssa seurustellut. En ole sitä hoivanaistyyppiä jossa tuo

Jep, mikään ei ole yhtä luontaantyöntävä kuin mies jolla on pelkoja tai epävarmuuksia.

Vierailija
8182/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Vasta paremmin tutustuessa kertoi, että aiempi avioliittonsa oli päättynyt eroon samaan aikaan, kun ex-naisella oli todettu syöpä. Pieni lapsi myös kuvioissa. Narsistiset piirteet tulivat myös pian esiin. Onneksi tajusin lopettaa tapailut nopeasti!

- Ensitreffeillä kävi ilmi, että ei ole koskaan aiemmin seurustellut kenenkään kanssa vakavasti. Kuitenkin hyvännäköinen kolmekymppinen kundi, jolla asiat päällisin puolin kunnossa. Varmasti sitoutumiskammoinen. Ekat ja vikat treffit. 

- Miehen elämä koostui töissä käymisestä ja kuntosalista. Sänkyhommat pelasi ja muutenkin intohimoa riitti. Mietin kuitenkin, ettei tästä ole mihinkään pitempiaikaiseen. Meillä ei oikeastaan seksin lisäksi sitten ollut mitään yhteistä. Kiva tyyppi, eiköhän siitä joku nainen saa kunnollisen miehen. Mutta minulle - kiitos ei.

- Mies oli itse työtön, mutta oli sitä ennen ollut kovapalkkaisissa start-up hommissa. Ei sietänyt sitä, että olen itse suorittavan tason hommissa. Jaksoi naljailla, että miksei mulla ole Linkedin-profiilia ja miten mun pitäisi verkostoitua sekä hakea parempiin töihin. Alentava puhe oli liikaa. 

- Sanoi olevansa lyhyt, noin 165-senttinen. Itse olen vähän tätä alle. Mietin, ettei minulle sillä ole juurikaan merkitystä. Kuitenkin livenä oli minua lyhyempi. Mies oli tosi tikissä ja muutenkin tosi kohtelias. OIen kuitenkin itse harteikas nainen, joten koin itseni hänen kanssaan hyvin epäfeminiiniseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8183/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Muistan kerran tällaisen kaverin kenen kanssa tapailin. Oltiin yhdessä ja ei ollut aikaa käydä suihkussa huuhtomassa hänen spermojaan pois, kun piti sitä ruokaa laittaa hänelle pöytään. Nyt kyllä taisi hänen omat sperma haista siellä värissä. Sikalan hoitaja, Yritä rauhoittua jo ja unohda koko asia. Kiitos, että tykkäsit ruuasta kuitenkin.

Vierailija
8184/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värkin haju, joka kerta kun kiihottui niin koko kämppä haisi pahalta. Teki mieli oksentaa vaikka olen elänyt nuoruuden sikalan vieressä. Yritä nyt sitte siinä ite olla samalla "aaltopituudella". Toivottavasti löytää kumppanin jolle tuo on ok, muuten tosi kiva nainen, osas kokatakin tosi hyvin.

Muistan kerran tällaisen kaverin kenen kanssa tapailin. Oltiin yhdessä ja ei ollut aikaa käydä suihkussa huuhtomassa hänen spermojaan pois, kun piti sitä ruokaa laittaa hänelle pöytään. Nyt kyllä taisi hänen omat sperma haista siellä värissä. Sikalan hoitaja, Yritä rauhoittua jo ja unohda koko asia. Kiitos, että tykkäsit ruuasta kuitenkin.

Vierailija
8185/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akalla hais vako ku Piedasaaren silakka tehteel

Vierailija
8186/9826 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko naisella valkovuotoa housussa?

Minun nainsella oli pikkarit ku vaipat

Vierailija
8187/9826 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies puhui rumasti vaihdevuosi-ikäisistä naisista haisevina kuivavittuina,olin 42 ja mulla oli just todettu esivaihdevuodet. Mies koetti sitten paikkailla että enhän minä sinusta puhunut!

Toisen miehen koti oli kuin Psyko-elokuvan motelli. Vanha talo täynnä hapsulamppuja,kukallisia nojatuoleja,kukkatauluja ja muuta naisellista ja vanhahtavaa tavaraa. Olin varma että täytetty äiti istuu yläkerrassa.

Ja yksi mies ei osannut pussata,tuli rohtuneet huulet töröllä ja kieli pilkistäen huulten välistä kohti.

Vierailija
8188/9826 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin miestä tapaamaan 5 tuntia kuumassa bussissa,perillä tarjosi vettä ja voileipiä. Kahvinkeitin oli kuulemma hajonnut. Mitään ruokaakaan ei ollut tehnyt. Asunto oli kuuma kuin sauna mutta mies piti yllään farkkupuseroa koska häpesi ihottumaansa. Viimeinen pisara oli kun minun olisi pitänyt viettää yö parvekkeen sohvalla! Muka ei voitu nukkua vielä samassa sängyssä,luulen kyllä että mies häpesi sitä ihottumaansa. Lähdin keskellä yötä ja liftasin kotiin. En voinut uskoa että se oli ollut sama mies jonka kanssa oli puhuttu pitkiä puheluja luuri kuumana,nauraa käkätetty ja vähän tuhmiakin puhuttu.

Tuosta on aikaa nyt jo 30 vuotta joten negatiivisella tavalla unohtumaton mies oli.

Vierailija
8189/9826 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko naisella valkovuotoa housussa?

Minun nainsella oli pikkarit ku vaipat

Jos oli inkonitenssi

Vierailija
8190/9826 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 44 mutta olisi voinut olla 17: Energiajuomaa meni tölkkitolkulla ja parvekkeella oli lavallinen,käänsi sätkiä ja poltti liesituulettimen alla,ruokavalio koostui tonnikalasta ja makaronista,oli kiinnostuneempi pleikasta kuin minusta eikä edes osannut suudella saati panna sitten kun sain havahtumaan että kodissaan on nainen,joka kaipaisi vähän huomiota. Huppari,lippis,revityt farkut ja lenkkarit  aina päällä ja blondattu siilitukka. 

Vierailija
8191/9826 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen joka oli kaikenpuolin hyvä aluksi, mutta kun tuuppaaminen ei pelkästään riitä, pitää löytyä älyäkin

Vierailija
8192/9826 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kertonut olevansa lyhyt mutta unohti mainita kaljamahastaan ja kaulattomuudestaan, oli kuin tyyris tyllerö. Lisäksi alkoi keskellä kahvilaa puhua miten tykkää panna kakkoseen  ja että hänellä on liukkarituubi mukana, jos haluan mennä vessaan kokeilemaan.. loukkaantui syvästi kun kieltäydyin kunniasta ja syytti  pituuttaan asiasta. Että me akat kuulemma ollaan niin pinnallisia!  Jos ottaa treffeille liukkarin mukaan ja mankuu pyllyseksiä kauppakeskuksen vessassa, on turha ihmetellä ettei toisia treffekä tule ja ekatkin loppuu lyhyeen! Mutta käteväähän se on piiloututa sen taa, että on lyhyt ja naiset pinnallisia.

Vierailija
8193/9826 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskoja stooreja, mutta eihän se vielä ole varsinaista TAPAILUA, kun puhutaan ihan ekoista treffeistä.

Vierailija
8194/9826 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot kengät

Vierailija
8195/9826 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli aina sama asu:mustat farkut,musta Adidaksen verkkaritakki,musta t-paita ja mustat Crocsit.  Toki kesä oli hiukan viileä,mutta samat vaatteet koko ajan? Kerran mies kävi luonani suihkussa, pyysi pyyhettä ja taisi lainata shampootani mutta veti  samat hikiset vaatteet päälle.🤢 Sanotaan ettei tupakoitsijat haista mitään mutta minä kyllä haistoin. 

Mies myös joi vain  pikakahvia ja  vain  tietyn merkkisenä ja  raahasi purkkia luokseni, kunnes ostin sitä kaappiin.  Kahden viikon tapailun jälkeen mies halusi laittaa minulle ruokaa ja oli aika erikoista syödä tortilloja joissa oli italianpataa välissä.

Viimeinen pisara oli kun mies otti rastat ja uuden tatuoinnin. Miehen hiukset yltävät olkapäille mutta jotenkin ne lyheni kun oli pyöritelty pötköiksi ja lopputulos oli olkapäille laskeutuvien rasvojen asemasta semmoiset hassut lyhyet pötkölät ,jotka  sojotti ilmassa. Ja leuassa oli musta viiva.  Siis se oli se uusi tatuointi,musta viiva alahuulen alta leukaan. Olin vetää kahvit henkeen  kun näin miehen uudesa lookissaan ( vaatteet olivat ikävä kyllä yhä samat).  Kuvitelkaa nyt päässänne  tukeva,nelikymppinen mies tuossa  lookissa.

Vierailija
8196/9826 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniasta/masennuksesta johtuen nainen ei halunnut tehdä mitään kanssani, ei edes jutella.

Vierailija
8197/9826 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla joku feromonijuttu ja ette olleet geneettisesti yhteensopivia. Seuraavan kumppanin nenään ei välttämättä haisekaan pahalta

Vierailija
8198/9826 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppani lihoi kahdessa vuodessa 30kiloa. Oli lopulta sen verran kuvottavan näköinen ilmestys, ettei siinä muu auttanut kuin alkaa tavaroita pakkaamaan.

Vierailija
8199/9826 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli aina sama asu:mustat farkut,musta Adidaksen verkkaritakki,musta t-paita ja mustat Crocsit.  Toki kesä oli hiukan viileä,mutta samat vaatteet koko ajan? Kerran mies kävi luonani suihkussa, pyysi pyyhettä ja taisi lainata shampootani mutta veti  samat hikiset vaatteet päälle.🤢 Sanotaan ettei tupakoitsijat haista mitään mutta minä kyllä haistoin. 

Mies myös joi vain  pikakahvia ja  vain  tietyn merkkisenä ja  raahasi purkkia luokseni, kunnes ostin sitä kaappiin.  Kahden viikon tapailun jälkeen mies halusi laittaa minulle ruokaa ja oli aika erikoista syödä tortilloja joissa oli italianpataa välissä.

Viimeinen pisara oli kun mies otti rastat ja uuden tatuoinnin. Miehen hiukset yltävät olkapäille mutta jotenkin ne lyheni kun oli pyöritelty pötköiksi ja lopputulos oli olkapäille laskeutuvien rasvojen asemasta semmoiset hassut lyhyet pötkölät ,jotka  sojotti ilmassa. Ja leuassa oli

Eikö tuo viiva huulen yli leukaan ole heimotatuointi?Ja rastat aikusella ovat järkyttävät ellei ole Pelle Miljoona.

Vierailija
8200/9826 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oli mustasukkainen ja halusi tietää kaiken kaikista miehistä keitä olen elämäni varrella tavannu.Jauhoi myös exästäni koko 7tuntisten treffien ajan.

- mies jolle ei riittänyt aluksi kaveruus ja loukkaantui verisesti kun sanoin että etenen hitaasti

- mies jolla muna ei noussut pystyyn

Tällä hetkellä tapailen miestä jolle ei riitä mikään näkeminen. Pitäisi olla joka päivä 10h näkemässä, mutta muuten mukava tyyppi. Ymmärtää kyllä _toistaiseksi_ että en ehdi näkemään kuin max kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi