Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Tykätään tyttären kanssa tuoksukynttilöistä mutta yksi tyyppi sai niistä muka päänsärkyä ja meni aina dramaattisesesti ulos yskimään,sama tyyppi vielä kehtasi valittaa kun astui keittössä kissanruokaan jota kissa oli kuljettanut kupistaan ja sukka likaantui. Heippa vaan prinsessa!
Toisen tyypin kanssa homma kaatui siihen kun tuli seksin aika ja ilmotti ettei käytä kondomia,väitti että kun mulla on kierukka niin ei tarvita. Teki mieli melkein aintaa sille paljaalla ja laittaa jälkeenpäin tekstari "mulla on kuppa ja HIV mee testeihin" mutta jos se kerran pani ilman kortsua ympäriinsä,oli mahdollista että mulla oli kohta oikeasti ollut se kuppa!
Ja sitte oli mies jota hävetti kun vein matot takapihalle lumipesuun,näytin kuulemma kylähullulta kun pyllistelin harjaamassa mattoja.Ohi kulkee kävelytie ja ihmiset kuulemma tuijotti,hui kamala!
Mies oli leuhka, hengitys haisi, tuli minun luo syömään ja vihjaili että tekisin aterian. En tehnyt enkä tee, ruokin vain lapseni!
Nolo, ajeli kaupungilla huvikseen. Laiska ja huonossa kunnossa.
Oli selkäni takana tinderissä. Jätin. Kuukauden päästä tuli itkuvirsi että nähdäänkö. Sanoin että ei. Muutaman kuukauden päästä uudelleen "nähtäiskö". Valehtelin että seurustelen 😂
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos.
Luin ensin, että Mies ensinnäkin imi kaluani... ja siihen lopetinkin lukemisen.
En ollut suhteeseen tyytväinen, kun ei ollut seksiä ja läheisyyttä. Nukuttiin jopa eri huoneissa. Lomamatkatkin nukuttiin eri hotellihuoneissa! Tunteet loppuivat! Oli elämäni parhain ratkaisu, vaikka lapsiakin on! Enää en semmoiseen suhteeseen halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.
Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää
"KondOOmi"? Onko tämän kirjoittaja joku 90-vuotias? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondoomikin kun on keksitty.
Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kans
Rakastuin Jeesus Kristukseen siihen väliin ei mahtunut enää kasvoihinsa kangistunut kiihko ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.
Sekundi muna, laukes samantien kun työnti sisään
Eikä osallistunut ruoka ostoksiin ikinä, työtön, keksi kokoajan syitä miksi jotain työtä ei kannata hakea. Käytti kaikki mun suuvedet, ois halunnut että olisin mustasukkainen hänestä joten meni tahallaan muille lirkuttelemaan ja suuttui sitten minulle kun en nooteerannut tätä enkä ollut mustasukkainen, ei osannut vaihtaa lamppua, tutki puhelimeni, tutki asuntoni läpi kun olin kavereiden kanssa iltaa viettämässä, pyysi äidiltään shoppailu rahaa ja käytti itseensä. En jaksanut elättää tätä mieslasta enää.
En varsinaisesti lopettanut tapailua kun ei oltu vielä muuta kuin soiteltu ja sovittu, että käydään kahvilla. No ei siitä kahvittelusta tullut mitään kun alkoivat kuulemma exänsä kanssa olla kimpassa uudelleen. Meni viikko ja mies laittoi mulle viestiä, että ei siitä exän kanssa tullutkaan mitään, että hän voisi soittaa mulle kun mua oli kuulemma koko ajan ajatellut kuitenkin. En todellakaan suostunut, miten mies voi tollasta edes ehdottaa!
Kävi vessassani pas""lla ja olisi halunnut seksiä sen jälkeen,olin oksentaa kun käytin vessaa heti miehen perään eikä tosiaan tehnyt siinä vaiheessa mieli seksiä. Kun katsoimme elokuvaa murusteli sipsejä pitkin sohva ja tiputti dippiä valkoiselle neuleelleni eikä pyytänyt anteeksi,nauroi vaan "roiskaisin päälle!" Teki mieli kaataa limsat sen päähän ja "heh heh roiskaisin!"
- drama queen. Jätti mut 3 kertaa, mutta aina otti takaisin. Neljäs kerta tulikin multa ja se piti
- antisosiaalinen persoona, sivukujilla luikkija. Osasi puhua vain kavereilleen. Aluksi ajattelin, että ei se mitään, mutta pidemmän päälle se alkoi painamaan.
- Mallin mitoista +2 kg/vuosi, sivussa kiukuttelua ja toksisen luonteen esilletuloa => ero oli vain ajan kysymys.
- takertuja. Kuka oikeasti jaksaa/ehtii vastata 50 tekstiviestiin päivittäin?
- kiukuttelija. Hei sorry, kun ajoin harhaan, mutta tarviiko siitä suuttua ja nostaa tommonen hirvee meteli!
- ylipaino. Harmi, oli tosi mahtava tyyppi.
- oudot ajatukset parisuhteesta ja muutenkin erikoinen tytsi. Miksi mun pitäisi erityisesti miellyttää sua, kyllä parisuhteen pitää toimia muutenkin.
- kaikki oli vaikeeta; erikois-erikoisruokavalio, kondomin käyttö pitkässä parisuhteessa, kämpillä aina tuskastuttavan kuuma
- yökyöpeli, kun itse olen aamun virkku
- tylsyyden mestari! Olin se oikea hänelle, mutta hän ei minulle. Varmaan hyvä vaimo jollekin muulle.
- huono seksi. Todellinen tragedia, sillä neito oli muuten parasta, mitä olen tavannut. Tiesin kuitenkin, että pidemmän päälle ei toimisi.
- aikuinen prinsessa. Kaikki aika piti käyttää hänen juttuihinsa - tehdä yhdessä. Jos halusin tehdä jotain itselleni, niin sitten ei tarvinut edes tavatakaan sinä päivänä. Lisäksi hänen päässään oli loputon lista asioista, joita voin tehdä hänen hyväkseen hänen kotonaan
- erilaiset tarpeet seksin suhteen. No problem, tehdään kompromissi; jos sinä haluat joka päivä ja minä joka viides päivä, niin löydetään siitä se kultainen keskitie ja homma toimii. 2,5 päivän päästä: ei tee mieli vs. kyllä tämä puute alkaa syödä miestä...
Vierailija kirjoitti:
Kävi vessassani pas""lla ja olisi halunnut seksiä sen jälkeen,olin oksentaa kun käytin vessaa heti miehen perään eikä tosiaan tehnyt siinä vaiheessa mieli seksiä. Kun katsoimme elokuvaa murusteli sipsejä pitkin sohva ja tiputti dippiä valkoiselle neuleelleni eikä pyytänyt anteeksi,nauroi vaan "roiskaisin päälle!" Teki mieli kaataa limsat sen päähän ja "heh heh roiskaisin!"
Teit karhunpalveluksen muille naisille, kun et opettanut moukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies pyysi yöksi ja meni ihan paniikkiin kun tulin lähelle,häpesi atopiaansa ja nukkuikin paksussa hupparissa.
Toinen mies taas oli halukas seksiin mutta järkyttyi kun löysi peräpukamat,sanoin että jätä se per se rauhaan toosa tässä on pääroolissa mutta oli niin poissa tolaltaan löydöstään, että ei enää kovettunut vaikka hyväilin kädellä ja suulla.
Ja yksi oli nirsoiluja,tein coctailipiirakoita ja spagettia niin istui pöydässä naama nurinpäin ja halusi tilata pitsaa,käskin mennä kotiinsa ja tilata pitsan sinne
Ei hemmetti, nauru pääsi kun luki näitä sun juttuja :)
Mistä ihmeestä sä löydät tommosia? Tai kai niitä nyt on, mutta... toi spagettijuttu oli hyvä.
- Pikkuinen laihari hevari,ehkä 160 cm pipo päässä ja pelkkää luuta ja nahkaa. Oksensi ekoilla treffeillä kaljatuoppiin mutta säälistä suostuin tapaamaan uudestaan ja mentiin elokuviin,jonne tuli kaljojen kanssa ja kusi alleen. Alkoholiongelma much?
- Hyvännäköinen ja fiksu mies,jota stalkkasi mustasukkainen seko exä. Minulla on lapsi ja kun tämä ex alkoi ilmestyä kotini parkkipaikalle,ilmoitin miehelle etten halua enää tavata ja kerroin syynkin.
- Mies puhui vain vaivoistaan,oli sydämessä muljahtelua ja närästi ja niskat jumissa ja tinnitusta.. vali vali koko ajan mutta lääkäriin ei voinut mennä. Söi närästyslääkettä ja Buranaa,huuhtoi alas energiajuomilla ja toppa röökiä päälle. Pelkäsin että kuolee sänkyyni enkä muutenkaan jaksanut kuunnella sitä voivottelua kun taas muljuaa.
- Ei halunnut tulla luokseni koska pelkäsi lintuja ja tiesi että minulla on papukaija,kuvitteli silti että voimme jotenkin tapailla..
Naisen vatsa kurisi omituisesti koko ajan. Jäi ensi tapaaminen sille sijoilleen. Ghoustasin.
Kolmansilla treffeillä paljastui että hänellä oli raskausarpia ja näppyläinen peffa joten homma loppui siihen.
Kaiken muun voi vielä antaa anteeksi, mutta Naisella pitää olla hyvä bärsse 🍑😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin yhteisten kavereiden kautta. Vaikutti todella mokavalta. Viikonpäästä tavattiin minun luonani. Mies ensinnäkin imi kaulani aivan täyteen fritsuja, vaikka kielsin. Hän laukesi esileikin aikana boksereihinsa, ennen yhdyntää ( tälle ei voi mitään, eika haittaa, mutta ei voinut mennä pesemään sitä spermaa pois). Harrastettiin kuitenkin seksiä, mutta mies lähinnä vaan hakkasi minua elimellään.. Lopuksi kun meni parvekkeelleni tupakalle ja pyysi minut mukaan, otti hän minut kainaloon ja kertoi kuinka rakastaa minua ja miten me tässä sitten jatkossa yhdessä asutaan ja katsellaan tähtiä. Lopetin tapailun heti seuraavana päivänä, ei kiitos.
Luin ensin, että Mies ensinnäkin imi kaluani... ja siihen lopetinkin lukemisen.
😂
Nainen ei suostunut maksamaan treffeillä minun ruokiani ja juomiani joten totesin ettei tuosta naisesta ole yhtään mihinkään kun ei arvosta minua edes tuonvertaa. Oli ilmiselvä golddigger tyyppi. Ei jatkoon.
Ite en kylä suostu paneen kondoomila, ei tunnu ollenka hyvä.