Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7861/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapasin kerran miehen, jonka kans olin viestitellyn netissä. Tyyppi oli hyvännäkönen, mukava, meillä oli samat kiinnostuksen kohteet, huumoritajut kohtas heti, oltiin kuitenkin sopivasti erilaisia, jutut meni yksiin, oli kivaa... siis kertakaikkiaan loistava tyyppi ja ehdotonta poikaystävä ainesta.. Mutta LIIAN LAIHA! Siis kyllä, myönnän! Oon lopettanu tuon mahtavan tyypin tapailun vaan siksi, että se oli liian laiha. Ei mikään anorektinen tai muuten sairaalloisen laiha vaan ihan "peruslaiha". En tykkää liian laihoista, sellasista tuulen n****mista vinkuheinistä.

Anna kun arvaan: olet aika kehopositiivinen tapaus? Vaakaan jysähtää kolminumeroiset luvut ja ruoka ja siideri maistuu?

Vierailija
7862/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Huono perse. Ja  käytti kuvottavaa hajuvettä.

Toi huono perse on kyllä jo aika paha vika. Naamalla ei ole niin kauheasti väliä,mutta huono perse niin kyllä se homma on aika selvää siinäbkohtaa. Vaihtoon vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Iranista ihanin älykkömies, jolla on kiva persoonallisuus ja säkenöivä äly. Oli niin kiva keskustella hänen kanssaan.

Sydäntä särkee silti ettei suhde toiminut, hänellä ei ollut perusasiat kunnossa kuten henk. koht. hygienia, raha-asiat tai kodin siivoaminen.

Surettaa mutta jouduin lopettamaan suhteen koska en voi ryhtyä40 lähestyvälle miehelle opettamaan, miten pestään kädet, maksetaan laskut tai keitetään riisiä tms.

Monilla tosi fiksuilla miehillä on ollut samantyyppinen ongelma, täydellinen kykenemättömyys käytännön asioihin.

En ehkä löydä mistään haluamaani intellektuellia kumppania, joka voisi sekä keskustella maailman tapahtumista että osaisi käydä suihkussa itse.

Ja sanon tämän kunnioituksella neurokirjon koko diversiteettiä kohtaan, en ole itsekään normipuusta veistetty.

Anteeksi mutta miksi et voi ? Menetit hyv

Lainaus ei vaihteeksi toimi, mutta kirjoittaja tunnistaa varmaan alusta oman viestinsä. 

Mutta niin. Siinä on riskinsä, jos parisuhteessa mennään hoivasuhteen puolelle. Itse edellisessä suhteessa yritin liikaakin ymmärtää ja auttaa miestä yhdessä ongelmassa, ja lopulta tilanne oli kuin olisi ollut terapeutti ja asiakas, ei pariskunta.

Eli dynamiikka oli se, että mies kippasi niskaan kaikki tähän asiaan liittyvät ongelmat ja asian uudet käänteet, minun kuulumisiani ei juuri enää kysytty, eikä edes noteerattu jos jotain itse kerroin. Jos vaikka laitoin viestiä jossa kerroin jostakin päivän aikana tapahtuneesta kivasta asiasta, niin ei vastattu mitään. 

Tuo oli niin kuluttava tilanne, että ero tuli täysin väistämättä.

Vierailija
7864/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Löysin sen sängystä toisen kanssa. Pakkohan se suhde oli lopettaa.

Ja sattu muuten ihan hitokseen. Näen silmissäni sen tapahtuman vieläkin vaikka siitä on jo iät ja ajat.

Se on kyllä karseeta kattella kun kaks miestä peuhaa sängyssä ymmärrän sua ihan täysin.

Se kuva kun piirtyy verkkokalvoille niin 🤢

Vierailija
7865/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Löysin sen sängystä toisen kanssa. Pakkohan se suhde oli lopettaa.

Ja sattu muuten ihan hitokseen. Näen silmissäni sen tapahtuman vieläkin vaikka siitä on jo iät ja ajat.

Ällöttävintä mitä voi tapahtua. Muista, että sä olet paljon arvokkaampi kuin tuollaiset arvot omaavat pettäjät. Pääsit samalla eroon valehtelijasta. Petos sattuu aina, mutta se vaan osoittaa, että sulla on hyvä arvomaailma toisin kuin tuollaisilla häntäheikeillä/lortoilla. Lähetän sulle voimaa ja toivon, että löydät oikeasti sua rakastavan ihmisen. Olet sen arvoinen. Keskisormea kaikille pukeille ja portoille!

Mikä siinä on, että naiset aina saalistaa varattuja miehiä ja rikkoo perheitä ihan tahallaan? Me Miehet ei ikinä kosketa varattuihin naisiin vaan olemme lojaaleja toisillemme. Meille miehille parisuhde on pyhä asia.

Vierailija
7866/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kauan sitten tapailla yhtä varsin hyvännäköistä (painoluokka)urheilijaa. Valitettavasti hän ei älyllään loistanut, välillä kirjaimellisesti pysähtyi kokonaan ja veti naamalleen sellaisen säteilevän hammashymyn à la Simpsonien Troy McClure. Varmaan odotti aplodeja, en tiedä mille. Keskustelumme rajoittuivat kananugetteihin ja painonpudotukseen. Lisäksi kundi piti ohuen munan puolustuspuheen ennen seksiä "jos se ei riitä naisille", en muista miten jatkui. Olisi ollut parempi ilman selityksiä, eikä hyvä siltikään.

Vierailija
7867/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertui minuun heti ja vaati jatkuvaa yhteydenpitoa heti ensitapaamisesta. Yritin joustaa ja olla tavoitettavissa niin usein kun hän tarvitsi, koska jotenkin pidin hänestä ja, mutta se tuntui heti alkuun niin tukahduttavalta ja vaikutti vain pahenevan ja lopulta juoksin karkuun :(

Vierailija
7868/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Yritin kauan sitten tapailla yhtä varsin hyvännäköistä (painoluokka)urheilijaa. Valitettavasti hän ei älyllään loistanut, välillä kirjaimellisesti pysähtyi kokonaan ja veti naamalleen sellaisen säteilevän hammashymyn à la Simpsonien Troy McClure. Varmaan odotti aplodeja, en tiedä mille. Keskustelumme rajoittuivat kananugetteihin ja painonpudotukseen. Lisäksi kundi piti ohuen munan puolustuspuheen ennen seksiä "jos se ei riitä naisille", en muista miten jatkui. Olisi ollut parempi ilman selityksiä, eikä hyvä siltikään.

Mikä vika suippopaprikassa nyt on?

Vierailija
7869/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Huono perse. Ja  käytti kuvottavaa hajuvettä.

Toi huono perse on kyllä jo aika paha vika. Naamalla ei ole niin kauheasti väliä,mutta huono perse niin kyllä se homma on aika selvää siinäbkohtaa. Vaihtoon vain.

Harva mies naaman takia naimisiin menee.

Vierailija
7870/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mikä vika suippopaprikassa nyt on?

Chilipippurissa. Tyyppi myös asui vanhempiensa kanssa 29-vuotiaana. Käpy paloi lopullisesti, kun alkoi itsesääliryypätä epäonnistuttuaan pelastamaan hiirenpoikasen autotieltä. Juotti pipetillä. Nyt 20 v myöhemmin en tiedä missä menee. 

Vierailija
7871/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne oli ongelma, oli röyhkeä, itsekäs ja negatiivinen ja puhui koko ajan pahaa muista. Jopa vähän säälitti että tyyppi saa todennäköisesti elää loppuelämänsä ilman tyydyttäviä ihmissuhteita, koska karkotti ikävällä luonteellaan ympäriltään kaikki ihmiset.

Vierailija
7872/9826 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

500-vuotiaalla varmaan alkaa olla jo vähän löysää ja roikkuvaa.

Tiedän tunteen. Ihan kuin polkisi tulpatonta mopoa. Lätinä vain kuuluu, mutta ei käynnisty millään.

Ehkä sun muna vaan oli pienenlainen?

Vierailija
7873/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttiin yhdessä, oli hauskaa ja paljon läheisyyttä. Aloin jo tuntemaan että tämä on tosiaan vakavaa.

Kunnes tuli omia menoja, lähinnä työ. Ja yhdet ystäväporukalla illanistujaiset. Mies viestitteli jatkuvasti ja kun en heti vastannut, alkoi vihoittelu. Näiden jälkeen joka kerta kun nähtiin, oli mökötys. Sain pyydellä anteeksi ja hyvitellä tuntikaupalla.. 

Lopulta rupesi ärsyttämään niinpaljon että en pyydellyt anteeksi vaan totesin että en jaksa tuota murjotusta, lähteköön menemään mökötyksinensä. Sitten alkoi syyttely, miten kylmä ja itsekäs minä olen. Johon totesin että olkoon koko suhde.

Vierailija
7874/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häirinnyt se, että nainen olikin noita/parantaja/ennustaja.

Noitten asioitten parissa toimiminen oli ilmeisesti niin kuormittavaa, että energiaa ei sitten juuri muuhun riittänytkään.

Vierailija
7875/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasarjapiereskelijä, ei viitsinyt mennä vessaan pieremään. Haistoin kyllä tuotokset, vaikka yritti peitellä. Ghoustasin ja sai äijä jäädä.

Vierailija
7876/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mua ei häirinnyt se, että nainen olikin noita/parantaja/ennustaja.

Noitten asioitten parissa toimiminen oli ilmeisesti niin kuormittavaa, että energiaa ei sitten juuri muuhun riittänytkään.

Ennustiko eronne?

Vierailija
7877/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salasarjapiereskelijä, ei viitsinyt mennä vessaan pieremään. Haistoin kyllä tuotokset, vaikka yritti peitellä. Ghoustasin ja sai äijä jäädä.

Aika harva menee vessaan pieremään. Ihan jokainem pieree kymmeniä kertoja vuorokaudessa.

Vierailija
7878/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.

Eiköhän tuo sinulle luottanut. Miksi vaatisit enempää?

Vierailija
7879/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sänky kerralla totesin että on liian yksiasentoinen ja väljä nainen. Ei siinä sitten muuta kuin soittelin että.en halua jatkaa. 

Vierailija
7880/9826 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, monen muun asian lisäksi mm nämä:

- hän yritti tehdä minusta jotain sellaista mitä minä en ole. Mm vihjaili millasissa vaatteissa mun pitäs kotonani olla sillon kun hän on paiktai saanko pötkötellä viltin sisässä kotisohvallani.

- hän huomautteli kodissani pienistä tahroista keittiössä ja jääkaapissa (liekö ollut jotenkin hygenianeurootikko) vaikka kotini on yleisilmeeltään aina tosi siisti.

- tarkasti kaapeista kaikien elintarvikkeiden parasta ennen päiväyksen ja huomautti kun soijakastikkeen päiväys oli mennyt edellis viikolla. Laitoin pizzan päälle juustoraastetta, näin sivusilmällä kuinka kaivo roskiksesta sen pussin ja kurkkas mikä päiväys siinä oli.

- arvosteli ikkunanpesuani ja huomautti heti jos jonnekin nurkkaan oli lastasta jäänyt pienikin ranta.

Hän ei voi syödä sitä ja tätä, ihan tavallisia elintarvikkeita kuin jossain tietyssä muodossa (joku fobia lie tässäkin), kyseli hyvin tarkkaan mitä ruoka sisältää, "en syö tätä ja sitä" ....

Ja siis selvyyden vuoksi mainittakoon että minä olin tässä suhteessa nainen, hän mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän