Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!
N19
Miten ihmeessä olet törmäillyt vain tuollaisiin miehiin vai onko kyse yhdestä henkilöstä. Itse olen vaatinut naisystäviltäni vain itsenäisyyttä. En itse ole roikkuvaa tyyppiä enkä myöskään halua kumppanini olevan sellainen. Ei oiken jaksa jatkuvasti viihdyttää toista. En pidä laihoista naisista enkä mistään himotreenaajista. Muuten on tullut oltua hyvinkin erilaisten naisten kanssa. Niin muodoltaan kuin luonteeltaan.
Viimeisimmän miehen lemppasin näistä syistä
- Epäsiisti, haisi ihan eltaantuneelle rasvalle ja niin haisi myös asuntonsakin, joka oli kuin kaatopaikka.
-Vegaanius, joka ei muuten olisi haitannut, mutta se itsensä ylistäminen ja parempana pitäminen ja se vouhotus "vegaani sitä, vegaani tätä jne" ja ennekuin suostui pussailemaan, niin olisi pitänyt huuhdella suu vähintään suuvedellä, jos olen syönyt jotain lihaa vaikka.
- Jokapäiväiset viestit tyyliä "mikset rakasta mua" "oon niin huono" "sulla on varmaan siellä joku toinen" "ootko jo pettänyt"..
-Ihmetteli, kun en parin ekan kerran jälkeen enää halunnut sänkyyn hänen kanssa ja syy oli se, että haaveili ääneen aktin aikana muista naisista ja kyseli jopa olisiko minulla ketään kaveria, jota hän voisi myös pan*a. Tästä olin sanonut, että halut menee, mutta ei ottanut kuuleviin korviin.
-Todennäköiset pahat mielenterveysongelmat tai sitten syynä oli se alkoholi mikä näytti maistuvan, mutta keski-ikäinen mies huutelee kaduilla esim ihan tuntemattomien naisten perään "huo*a!" Ja ai että hävetti.
Estoille meni lopulta, kun vielä kuukauden päästä siitä kun ilmoitin, ettei tästä taida tulla mitään laitteli viestejä ja kinusi.
Kyllä on alhaalla standardit jos tuollainen pääsee ensikosketusta pidemmälle. Ei juma.
Vierailija kirjoitti:
Miähelä piäni juustolta haiseva elin.
Otitko kuvan? "Say cheese!"
Neljänsillä treffeillä mentiin sänkyyn, ja kävi ilmi että meillä ei ollut kerta kaikkiaan minkäänlaista seksuaalista kemiaa.
Totesin sen jälkeen naiselle että pariskuntaa meistä ei tule, mutta ehdotin että voitaisiinko jatkaa ystävinä. Hän ei kuitenkaan siihen ollut halukas.
M38
Mitä ihmettä?
Minä luulin että te olette jo löytäneet tällä välin ratkaisun ja miesten ja naisten ajattelutavan eroihin, mutta erehdyin.
Ok.
Paljastan suuren salaisuuden teille kaikille.
Miehet ja naiset ajattelevat ja toimivat vähän eri tavoin, mutta usein se tavoiteltu päämäärä on monelta osin sama. Pitää vaan välttää ihmisiä kenellä ei ole sama päämäärä. Välillä on seksuaalinen yhteenkuuluvuus, joskus henkinen, ja joskus molemmat. Jotkut on luodut toisilleen.
Nämä vaakakuppiin, ja ne mitkä ei kuulu joukkoon, heivaa ne pois jos ne asiat on liian häiritseviä eikä siinä ole tunnetta ja järkeä mukana.
Very simpple.
Toivottaa kaikille mukavaa iltaa tämä vanha setä, oman elämänsä hopeakettu.
Nainen joka pelasi tietokoneella liikaa ja katsoi telkkarista höttöä liikaa. Surkimuksen merkki
Mies harrasti "moottoripyöräilyä". En halunnut seurustella 6-vuotiaan tasolla olevan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteutin haaveeni ja ostin uuden harrastukseen oleellisesti liittyvän asian, törkeän kallis se olikin mutta ostin koska halusin. Tapailemani nainen sitten käydessään huomasi tyhjän pakkauksen ja kysyi siitä. Sai kauheat kilarit, siinä oli hänen ja lapsensa useamman kuukauden rahat. Lopulta totesin, että omillani ostin. Jäi vielä illaksi istumaan ja murjottamaan. Lähtiessään sanoin, että eiköhän tämä ollut tässä.
Huh huh mikä eukko. Väistit kyllä luodin kun pistit tapailun poikki.
Ajatteli sinun varmaan jatkossakin itsekkäästi ostelevan kalliita tuotteita jos olisitte joskus samassa taloudessa eläneet. Yhteiset kulut puoliksi, omilla rahoilla saa tehdä mitä haluaa. Kuvitteli saavansa sinusta elättäjän.
Miehellä oli persoonallisuushäiriöstä (BPD), ja mt/neurokirjon ongelmista koostuva värisuora. Näin asiaan liittyvät paperit joita säilytti levällään asunnossaan, ei mikään keittiödiagnoosi. Puhui tosi rumasti mt-hoitajasta jota joutui näkemään ja vertasi tätä äitiinsä "noita-akkamaisuudessa." Jotain heikkolahjaisuuttakin siinä oli taustalla, mies vaikutti henkisesti välillä olevan enemmän 16 kuin 36. Tunnetaitoja ei ollut, suuttui pienistä asioista saaden valtavan raivarin ymmärrettyään jotain väärin - jota kävi usein. Mökötti kerran pikaruokalan työntekijälle treffeillä :D
Sellainen tapaus jonka kanssa oli joko todella hauskaa tai todella kauheaa, välitilaa ei oikein ollut, kokemus tuokin.
Pistin suhteenalulle heti stopin ku nainen paljastu feministiksi.
Mentiin mäkkäriin,ei osannut tilata ruudulta ja meni tiskille riehumaan. Otin vain kahvin,mies otti hampurilaisaterian ja koetti koko ajan syöttää minulle ranskalaisia. Kynnet oli purrut ja kynnenaluset mustat. Pois lähtiessä koetti suudella suulle ja kun väistin,tarttui tukkaani kuin dracula ja alkoi imeä kaulaani. Kyllä v""tti huomata kotona millaiset lontit oli ehtinyt tehdä, ennenkuin pääsin bussiin pakoon.
Miestä oli kehuttu kohteliaaksi, ystävälliseksi, avuliaaksi, kiltiksi, ja niin edelleen. Kaikkien ystäväksi ja suosikiksi. Paljon ylisanoja, kaikilla vain hyvää sanottavaa. Odotukset olivat tietenkin korkealla. Hän kuitenkin paljastui yhdeksi niistä miehistä, jotka osaavat pitää onnistuneesti kulissit pystyssä, ja siksi voivatkin olla loistavia ystävänä niille, joille pitävät kulisseja pystyssä, mutta ovat kumppanina kaikkein vaarallisimpia, koska lähisuhteessa kulissit ennen pitkää romahtavat. Vaara piilee myös siinä, että kukaan ei usko, jos yrität kertoa saaneesi huonoa kohtelua. Ja toisaalta myös siinä, että kaikkien ylistämistä kuunneltuasi voi olla vaikeaa ja kivuliasta uskoa totuutta, vaikka se kaikki hirveys olisi silmiesi edessä. Monet näistä miehistä aloittavat huonon kohtelun asteittain ja yleensä vasta sitten, kun nainen on täysin koukutettu eikä sen takia ota enää jalkoja alleen, vaikka mies tekisi mitä hirveyksiä. Tämä mies kuitenkin aloitti piikittelyn jo tapailuvaiheessa. Ehkä oletti minun olevan jo niin ihastunut, että katsoisin sitä läpi sormien. No enpä ollut. Piilopiikkejä lenteli milloin mistäkin. Ne eivät olleet tietenkään näennäisesti suoraan minulle osoitettuja, vaan kritiikki oli kohdistettu aina isompaa ihmisjoukkoa kohtaan. Hän esimerkiksi haukkui "yleisellä tasolla" kaikki ammattikuntani edustajat, asuinpaikkani ja siellä asuvien ihmisten ajattelumaailman sekä erään hyvin yleisen vapaa-ajanviettotavan ja kaikki siitä tykkäävät ihmiset, joihin minä myös lukeudun. Toisin sanoen asuin väärässä paikassa ja tein vääränlaista työtä ja vietin vapaa-aikaanikin väärällä tavalla. Ihmetytti myös hänen tapa yleistää kaikki samassa ammatissa tai samassa kaupungissa tai samasta harrastuksesta tykkäävät ihmiset yhteen nippuun. Enpä jaksanut moista kuraa kovin kauan kuunnella. Moniin muihin naisiin verrattuna sanoin heipat hyviä äkkiä, mutta ehkä silti kuuntelin tätä idioottia hieman liian kauan. Kaiken muilta kuulemani hehkutuksen takia halusin ensin saada täyden varmuuden miehen idioottimaisuudesta ja niin sanotusti kerätä pitävät todisteet. Ne sain, eikä sen vuoksi ole tarvinnut jälkikäteen kertaakaan pohtia, että teinköhän liian hätiköidyn päätöksen. Mies muuten ei varmana tunnistaisi itseään tästä tekstistä, koska hän ei tietenkään ymmärrä olevansa idiootti. Kuten sanottu, hän saattaa olla ystävänä loistotyyppi, mutta puolisona pahimmasta päästä. Valitettavasti hän saa tästä huolimatta jatkuvasti kehuja siitä miten upea tyyppi hän on, koska pelkät kulissit näkevät ystävät jakavat auliisti kehuja miehelle itselle ja kaikille muillekin. Jälkikäteen sain kuitenkin kuulla, että yhdelläkään miehen entisistä puolisoista ei ole hänestä hyvää sanottavaa. Se ei yllätä, koska he ovat nähneet hänen pahimmat puolet, joista minä sain vain hyvin pienen pintaraapaisun. Valitettavasti monet heistä eivät ole ikinä suhteen päättymisen jälkeen uskaltaneet kertoa todellista mielipidettä miehestä niille ihmisille, jotka näkevät hänestä vain kulissit ja uskovat niihin täysin. Kuulemma jotkut heistä ovat jopa ottaneet syyt omille niskoille asioista, jotka ovat todellisuudessa miehen petollisten valheiden syytä, koska pelkäävät etteivät kulisseihin uskovat ihmiset kuitenkaan uskoisi totuutta. Toivottavasti nämä naiset vielä jonain päivänä uskaltavat avata suunsa ja kertoa tarinansa. Heidän äänensä ansaitsevat tulla kuulluiksi yhtä lailla kuin kaikkien muidenkin.
Ei halunnut seksiä kolmansillakaan treffeillä. Myöhemmin myönsi kantavansa seksuaalisuuteen liittyvää painolastia, joten hyvän päätöksen tein.
Haukkui huo""si kun halusin suuseksiä saunassa. En kuulemma ollut "kunnon nainen".
Myöhemmin tuli keskellä yötä humalassa ovelleni kerjäämään suukkoja ja varmaan jotain muutakin,kihlasormus sormessa. Ei tainnut saada tulevalta vaimoltaan sitä mitä halusi eikä saanut minultakaan. Ajoin pois. Tuosta on jo 30vuotta mutta eläessäni on tule moista moukkaa unohtamaan.
Pitkä tuntui olevan vaatimuslista miehestä mutta sanaa ei saanut suustaan kun kysyin vastavuoroisesti mitä spesiaalia hän toisi parisuhteeseen.