Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9826)

Vierailija
7621/9826 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Kyllä se seksiasia vain on todellisuudessa täällä Suomessa niin, että nainen yksin päättää kaikesta, kenen miehen kanssa, milloin ja missä ja mitä seksiä harrastetaan, eli nainen yksin päättää kenelle miehelle "antaa", miehen on tyydyttävä siihen "mitä saa".

Kantasuomalaiset naiset ovat sillä ikuisella seksin pihtaamisellaan itse luoneet sen kontekstin, jossa nainen itse päättää yksin kaikesta, eli siis "antaa", ja mies joutuu tyytymään siihen "mitä saa".

Jokaista seksihalukasta naista kohti on esim. lähiöbaareissa vähintään sata miestä kärkkymässä sitä seksiä, mistä naiset yksin päättävät, kenelle sitä seksiä antavat siitä sadan miehen jonosta.

Miten mies sitten muka pystyy "antamaan seksiä naiselle", kun nainen kerran yksin päättää kaikesta, kenen kanssa, milloin ja missä ja mitä silloin tehdään jne. Mitä mies voi muka antaa naiselle seksissä, kun nainen yksin päättää kaikesta, eli päättää varsinkin sen kenelle antaa sitä seksiään. Mies on vain välinen naiselle naisen seksinautinnossa.

Tasavaltamme nykylainsäädännön mukaan nainen voi myös peruuttaa jälkeenpäin sen suostumuksensa seksiin, jolloin miehestä leivotaan oikeuslaitoksemme toimesta raiskaaja. Tällöin nainen ei olekaan "antanut suostumustaan seksiin" (on peruuttanut sen suostumuksensa), vaan mies on ottanut sen saamansa seksin väkisin (vaikka nainen oli antanut suostumuksensa siihen seksiin siitä ko. tilanteessa).

Kyllä, nainen päättää ihan itse, kenen kanssa ja milloin harrastaa seksiä. Jos tämä on sinulle ongelma, kannatat ilmeisesti raiskausta. Ja tuo viimeinen kappale on ihan 100 % valehtelua, jota kaltaisesi naisvihaansa tukehtuvat reppanat toistelevat toisilleen täytenä totena.

Niin on valhe. Vasta oli tilastoa että mies tulee todennäköisemmin itse rskatuksi kuin joutuu perättömän ilmoituksen kohteeksi. Miksi miehet valehtelee tästäkin?

Vierailija
7622/9826 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toteutin haaveeni ja ostin uuden harrastukseen oleellisesti liittyvän asian, törkeän kallis se olikin mutta ostin koska halusin. Tapailemani nainen sitten käydessään huomasi tyhjän pakkauksen ja kysyi siitä. Sai kauheat kilarit, siinä oli hänen ja lapsensa useamman kuukauden rahat. Lopulta totesin, että omillani ostin. Jäi vielä illaksi istumaan ja murjottamaan. Lähtiessään sanoin, että eiköhän tämä ollut tässä.

Huh huh mikä eukko. Väistit kyllä luodin kun pistit tapailun poikki.

Tästä tulikin mieleen että totaalinen turn off mies joka puhuu naisista eukkoina ja muijina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7623/9826 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteutin haaveeni ja ostin uuden harrastukseen oleellisesti liittyvän asian, törkeän kallis se olikin mutta ostin koska halusin. Tapailemani nainen sitten käydessään huomasi tyhjän pakkauksen ja kysyi siitä. Sai kauheat kilarit, siinä oli hänen ja lapsensa useamman kuukauden rahat. Lopulta totesin, että omillani ostin. Jäi vielä illaksi istumaan ja murjottamaan. Lähtiessään sanoin, että eiköhän tämä ollut tässä.

Ahdistavaa tuollainen syyllistämisen toisen omasta rahankäytöstä. 

Vierailija
7624/9826 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa haisi virtsalle. Siinä meni se deitti.

Vierailija
7625/9826 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi jannu oli valkoinen kuin lakana ja laiha kuin tikku. Kun mentiin sänkyyn niin sen boksereista kurkkasi Cartman. Siis se South park sarjan hahmo,oli tatuoituna miehen alavatsaan. 

Yksi toinen jäbä valitti repustani,en käytä käsilaukkua vaan repussa kulkee ruokatarpeet ja kirjastonkirjat ym.

Ja kolmas kundi söi varpaankynsiään. 

Vierailija
7626/9826 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cace Mace kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Hyi hlvata, roikkuvat häppärit saavat suorastaan puistattamaan.

No haloo, nainenhan oli jo 500-vuotias. Kyllä siihen ikään liha roikkuu.

Kuolen nauruun.  :D

Vierailija
7627/9826 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. On noita mielensäpahoittajia miehissäkin kyllä.

T. Heppahullu 💸💸💸

Vierailija
7628/9826 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiisteys ja tupakointi. Kännikäyttäytyminen ja huonot käytöstavat.

Sitä ennen huumorintajuttomuus ja itsekkyys.

Ja kerran lopetin miehen lasten tai pikemminkin lasten äidin vuoksi. Se tuntui johtavan meidän parisuhdetta.

Reps!

Ja kuinkas sitten kävikään...? Odotan jatkoa. 

Vierailija
7629/9826 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ollut unelmieni mies.

Vierailija
7630/9826 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mitäänsanomaton juusolta haiseva muna.

Vierailija
7631/9826 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. On noita mielensäpahoittajia miehissäkin kyllä.

T. Heppahullu 💸💸💸

Heppa ja koirahommat kyllä polttaa rahat, mutta niin kauan kuin se on ihmiselle tärkeää ja käyttää siihen omia rahojaan ei kenelläkään pitäisi olla nokan koputtamista.

Vierailija
7632/9826 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan "tapailuasteella".

Jätkä roikkui kun mikäkin, uhkasi hakata kaverinsa jos puhuivat mulle kun istuttiin porukalla iltaa kerran. Heti halusi rahaa, henki haisi ja eli energiajuomilla ja tupakalla.

Muutama (ehkä 5?) deittikerta riitti, no thanks. 

Vierailija
7633/9826 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan "tapailuasteella".

Jätkä roikkui kun mikäkin, uhkasi hakata kaverinsa jos puhuivat mulle kun istuttiin porukalla iltaa kerran. Heti halusi rahaa, henki haisi ja eli energiajuomilla ja tupakalla.

Muutama (ehkä 5?) deittikerta riitti, no thanks. 

Hitsi muistin vielä samaisen jätkän "tempun", soitteli parin treffin jälkeen mun sukulaisille (enkä tosiaan tiedä mistä löysi nimet/numerot). Suhteellisen häiriintynyt tyyppi.

Onnea vaan jos joku on nyt 10+ vuoden aikana päässyt tämän hyypiön kanssa naimisiin tai perustanut perheen :D

Vierailija
7634/9826 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat oli erään neidin kanssa pääosin erittäin hyvin.

Hänen ajattelutapansa kuitenkin oli, että hän ei nähnyt kokonaisuutta vaan keskittyi niihin vähiin ongelmiin, joita meillä oli. En lähde avaamaan tarkemmin, mutta kyse on hyvin pienistä asioista.

Itse pyrin aina näkemään kokonaisuuden. Jotkut vaan tekevät jostain pienen pienestä koko suhteen mittarin ja unohtavat 1000 muuta asiaa, jotka ovat hyvin. Hän otti ja lähti.

Vierailija
7635/9826 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ja naimisiin menon vaatiminen

Vierailija
7636/9826 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli alkuun todella lupaava kumppaniehdokas: luotettava, huomioiva, ei ongelmaa alkon kanssa ja kiinnostunut samoista asioista. Ajan kanssa (muutama kuukausi) alkoi kuitenkin tulla esille heikko itsetunto, mikä näkyi erinäisinä asioina, esim. seksissä ja omien haaveiden toteuttamisessa. Lisäksi yritti leipoa minusta itselleen mieleistä omakotitalorouvaa ja perheenäitiä (hänen tulevaisuuden haave). Lopullinen niitti tuli kun suhtatui hyväeleisiin tarkoituksiini ilkeästi ja ymmärsi kaiken mitä yritin sanoa väärin. Ei ollut kylläkään mikään narsisti, mutta totaalisen hukassa itsensä kanssa.

Onneksi en katsellut tätä lopulta kovin kauaa ja tajusin lähteä. Vaihtamalla todellakin parani, vaikka vuoden verran keräsinkin itseäni ärsytyksestä, jonka tämä lyhyt tapailu/seurustelusuhde jätti jälkeensä.

Vierailija
7637/9826 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ollut unelmieni mies.

Ei sellaisia olekaan, kuten ei naisiakaan. Unelmat ovat unelmia ja todellisuus todellisuutta. 🙂

Vierailija
7638/9826 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi ja aikoinaan etsin Suomi24:llä binaista. Eräs nainen samasta kaupungista vastasi ja kun juteltiin kävi ilmi että se asui vaan parin kilsan päässä,olin siinä yksikseni juonut muutaman lonkeron ja suostuin kun se ehdotti että tulisin iltakahville. Oli syksypimeä kun fillaroin sinne ja meinasin saada sydärin kun joku rääkäisi yläpuoleltani nimeni,se oli tämä treffiseuralaiseni roikkumassa ikkunasta rööki suussa. Heitti avaimet ja menin sisään. Ekana tajusin että siellä HAISI,eteisessä oli useampi roskapussi lemuamassa mutta jokin muukin haisi ja mietin jo että onko se joku sarjamur haaja ja edelline, jonka kutsui kahville mätänemässä sängyn alla.. (joo olen True Crime fani :D) En ole itsekään mikään kaunis mutta oli aika sokki siinä keittiön valossa tajuta että naisen iho oli täynnä kraatereita,ehkä finnien puristelusta?ja hampaat ihan harmahtavat. Juotiin kahvit ja sitten,kun  olin vähän kännissä ja päättänyt harrastaa seksiä naisen kanssa, mentiin makkariin mutta homma jäi siihen että se tunki sormet sisään tosi kovakouraisesti ja puri olkapäästä. Huijasin että on aikainen töihinlähtö ja suunilleen juoksin ulos.

Sain sitten jonkun bakteeritulehduksen alapäähän sen äm män sormista ja SYYHYN. Lisäksi se sekopallo otti jälkeenpäin yhteyttä ja uhkaili kun olin muka vienyt jonkun kangaskassin sisällä olevine kamoineen.

Vierailija
7639/9826 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joitakin syitä joistain naisista:

- toinen rinta 3 kertaa isompi kuin toinen

- sisäänpäinkääntyneet nännit

- nännipihan ympärillä kasvoi 5 senttiä pitkiä paksuja karvoja

- ylpeili päänkokoisella karmealla karvakolmiollaan

- yhteenkasvaneiden babyporkkanien näköisiä osa varpaista

- hauiksessa sentin kokoinen luomi jossa 7 senttiä pitkä paksu musta karva

- huulessa luomi josta kasvoi paksuja karvoja

- kävellessään vaappui 10-15 senttiä ylös alas, ihan kuin vieterit olisi kengissä

- luki Harry Pottereita

Vierailija
7640/9826 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi ja aikoinaan etsin Suomi24:llä binaista. Eräs nainen samasta kaupungista vastasi ja kun juteltiin kävi ilmi että se asui vaan parin kilsan päässä,olin siinä yksikseni juonut muutaman lonkeron ja suostuin kun se ehdotti että tulisin iltakahville. Oli syksypimeä kun fillaroin sinne ja meinasin saada sydärin kun joku rääkäisi yläpuoleltani nimeni,se oli tämä treffiseuralaiseni roikkumassa ikkunasta rööki suussa. Heitti avaimet ja menin sisään. Ekana tajusin että siellä HAISI,eteisessä oli useampi roskapussi lemuamassa mutta jokin muukin haisi ja mietin jo että onko se joku sarjamur haaja ja edelline, jonka kutsui kahville mätänemässä sängyn alla.. (joo olen True Crime fani :D) En ole itsekään mikään kaunis mutta oli aika sokki siinä keittiön valossa tajuta että naisen iho oli täynnä kraatereita,ehkä finnien puristelusta?ja hampaat ihan harmahtavat. Juotiin kahvit ja sitten,kun  olin vähän kännissä ja päättänyt harrastaa seksiä naisen kanssa, mentiin makkariin mutta homma jäi siihen että se tunki sormet sisään tosi kovakouraisesti ja puri olkapäästä. Huijasin että on aikainen töihinlähtö ja suunilleen juoksin ulos.

Sain sitten jonkun bakteeritulehduksen alapäähän sen äm män sormista ja SYYHYN. Lisäksi se sekopallo otti jälkeenpäin yhteyttä ja uhkaili kun olin muka vienyt jonkun kangaskassin sisällä olevine kamoineen.

Sinulla on mukaansatempaava tapa kirjoittaa :D   "rääkäisi" 😂

Lisää näitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme