Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
7021/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun huomion tein tästä palstasta (taitaa kyllä enempi olla koko foorumin laajuinen ongelma) yhtä miesoletettua arvostelevaa kommenttia kohden ilmestyy välittömästi vähintään kolme sovinistista ja naisvihaa huokuvaa kommenttia, ikään kuin vastapainoksi kai 😃

kyllä nyky miehet vaan on niin sieluttomia ja haavoittuvia itsesäälissä pyöriskeliöitä että en ihmettele naisten kiihtyvästi nousevaa kiinnostusta samaa sukupuolta (tai mitä tahnasa muuta sukupuolta kuin cis mies) kohtaan.

Mutta joo, eksä oli homofobinen ja todella epäkunnioittava muita ihmisiä kohtaan usein. Kaikki muut oli aina väärässä, tyhmempiä, rumempia jne. Sain unelma työn ja alkoi niin jäätävä mustasukkaisuus ettei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin erota. Nykyään elämä pitkästä aikaa mallillaan kun saa olla oma itsensä ja tehdä mitä lystää ilman että tarvitsee huolehtia jatkuvaan vinkuvasta mieslapsesta. Nautin! Ja nyt kun saa passin myötä vielä mennä miten lystää niin ai ihanaa

Vierailija
7022/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Toki kuuluu ja niin pitääkin, mutta jos naista seksi ei kiinnosta heti alusta asti, niin se asia tuskin muuttuu suhteen edetessä kovinkaan paljon. On harmillisen tavallista, että miesten ja naisten halut eivät kohtaa, koska se on kuitenkin se todellinen parisuhteen rikkaus, erottaen sen kaikista muista sosiaalisista suhteista.

Mies satutti seksissä. Tunki puutteellisilla esileikeillä paksua munaansa sisään ja rynkytti niin että kohdun pohjaan sattui, kinusi peppuseksiä aikansa ja lopulta sai sitä "vahingossa "meni väärään reikään..

Tuon "vahinko"peppuseksin jälkeen kieltäydyin minkään sortin seksistä mitä mies ei voinut ymmärtää, piti minua onnekkaana kun "harvalla miehellä on näin iso". Ei suostunut uskomaan, että seksimme sattui minuun enkä ollut nauttinut yllätys-anaalista.

Jos partneri on kieltäytynyt peppuseksistä, mutta silti kinuaja työntää kalunsa anaaliin, on kyseessä raiskaus. Suostumuksellinenkin anaaliseksi voi olla kivuliasta ellei siinä edetä hitaasti, käytetä tarpeeksi liukkaria ja ellei vastaanottaja ole kunnolla rentoutunut ja kiihottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7023/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jollekin naiselle unelmien prinssi, mutta minua ei säväyttänyt yhtään: mies oli takertuva ja aina valmis tekemään aivan kaiken, mitä pyysin. Ilmestyi pyytämättä oveni taakse "tarkistamaan että olen kunnossa", kun olin ilmoittanut, etten ehdi näkemään. Varmaan halusi vaan kytätä, tapailenko jotain toista. Alkoi jättämään tavaroitaan luokseni kysymättä. Jos sanoin tykkääväni jostain tietystä asiasta, oli hän muutaman päivän kuluttua itsekin täysi fani.

Kuten sanoin, varmasti jollekin naiselle unelmamies, mutta minä kaipaan enemmän luonnetta ja karismaa. Lisäksi mies ei ulkoisesti viehättänyt minua: oli lyhyt, pullea ja jotenkin lapsenkasvoinen

Ulkonäöstä huolimatta jatkoit tapailua eka treffien jälkeen? Miksi?

Maksatit hänellä menojasi?

Jep, juuri näin. Ainahan on hyvä olla varalompakkoja, eikä sitä koskaan tiedä jos tarvii vaikka kyytiä jonnekin.

Huoh...

Vierailija
7024/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.

Toki kuuluu ja niin pitääkin, mutta jos naista seksi ei kiinnosta heti alusta asti, niin se asia tuskin muuttuu suhteen edetessä kovinkaan paljon. On harmillisen tavallista, että miesten ja naisten halut eivät kohtaa, koska se on kuitenkin se todellinen parisuhteen rikkaus, erottaen sen kaikista muista sosiaalisista suhteista.

Höpsis. Itse vaadin tunneyhteyden ja harrastan seksiä vain vakiintuneessa suhteessa, mukaanlukien seurustelu, jossa ei tapailla muita eikä tsekkailla, että oiskohan joku toinen toisaalla mukavampi.

Seksiä voidaankin harrastaa sitten vaikka 3 kertaa päivässä (lapsettomana on aikaakin) ja testata kaikki mahdolliset lelut ja kokeilla fantasioita ja muuta, sekä puhua seksistä avoimesti kumppanin kanssa.

Mutta tämä on tosiaan kanssani vain yhden ainoan miehen yksinoikeus vakiintuneessa suhteessa. Pelkillä "katellaan"-treffeillä ei irtoa.

Vierailija
7025/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies satutti seksissä. Tunki puutteellisilla esileikeillä paksua munaansa sisään ja rynkytti niin että kohdun pohjaan sattui, kinusi peppuseksiä aikansa ja lopulta sai sitä "vahingossa "meni väärään reikään..

Tuon "vahinko"peppuseksin jälkeen kieltäydyin minkään sortin seksistä mitä mies ei voinut ymmärtää, piti minua onnekkaana kun "harvalla miehellä on näin iso". Ei suostunut uskomaan, että seksimme sattui minuun enkä ollut nauttinut yllätys-anaalista.

Eli mies r_aiskasi sinut ja sitten ihmetteli, kun en ollutkaan innoissasi tästä vastentahtoisesta seksistä.

Tällaisten tyyppien pitäisi itse saada sitä yllätysanaalia omaan berberiinsä.

Vierailija
7026/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?

Laita pessaari niin haiseva sperma ei pääse muhimaan kohtuun saakka.

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
7027/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .

Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.

Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.

Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Tämän on muuten moni nainen kokenut että miesten tai tiettyjen miesten mikrobikanta ei vaan omalle värkille sovi vaan joka yhdynnästä pukkaa joku tulehdus, hiiva tai vaginiitti. Jostain syystä kroppa vaan hylkii vääränlaista ihmistä, on yleensä myös muuten yhteensopimaton ellei suorastaan viallinen (luonnevika, huono käytös tms.).

Eli jos miehen eritteet eivät saa omaa immuunipuolustusta pillastumaan, kannattaa todellakin ottaa tämä vahvana merkkinä myös ylemmän tason yhteensopivuudesta.

Vierailija
7028/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun seksistä ja tulehduksista puhutaan.. itse sain yhdessä suhteessa joka kerta seksistä pissatulehduksen tai hiivatulehduksen ja oudointa oli että käytettiin kondomia, lopulta päättelin että kun mies käytti sormea suussaan ja laittoi sisälleni niin se jotenkin aiheutti nämä vaivat. 

Vierailija
7029/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Vierailija
7030/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Pienen munan puolustuspuhe aina ennen seksiä

-Mustasukkaisuus

-Kontrollointi

-Huono itsetunto "vieläkö sä tykkäät musta?"

-Ilkeys, vähättely

-Alkoholin suurkulutus

Olisivat voineet olla samassa paketissakin, mutta jakaantuivat useammalle.

Itellä oli yhellä tyypillä just nää kaikki. Lisäksi kehui aina itseään. Kiirehti sitte vielä pettämään. En tiiä lopulta mitä minusta halusi.

Vierailija
7031/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei osannut ottaa suihin, eikä neuvotkaan kelvanneet, niin se siitä sitten.

Seksi on sen verran tärkeä suhteen osa, että kyllä sitä täytyy testata ennen kuin voi sitoutua.

Vierailija
7032/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioikaa sekin että bakteeriperäisen tulehduksen voi saada myös kylmyyden seurauksena, jopa suihkun kahvoista. 

Mikään pesu ei auta,  vain lääke.  Ymmärtäähän jos mies ei tajua, ei voi syyttää yksinkertaisuudesta, mutta naisten pitäisi tietää.

Se pippeli pitää pestä, saippualla.

Vierailija
7033/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.

Vierailija
7034/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli vaan ihan surkeaa.

Muutaman ekan kerran jälkeen ajattelin että ehkä tämä oli naiselta vaan ensijännitystä ja seksi muuttuu paremmaksi ajan kanssa. Mutta kolme kuukautta eteenpäin homma oli edelleen ihan yhtä surkeaa, joten keksin päästäni kohteliaan tekosyyn, ja päätin tapailun.

Vierailija
7035/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaa silmäsi kirjoitti:

Bob Marley ym. julisteet seinällä, hajusteet ja naisen omakuvia rastoilla..

Tiedät että matka-arkkua on raoteltu pitkin afrikkaa mustilla miehillä.. Parempi silloin lähteä kun vielä voit!

Se menneisyys ei ole tervettä!

Tämä!

Mikään ei ole naisessa vastenmielisempää kuin suhteet mustien miesten kanssa. Moni on niissä pettynyt ja sitten epätoivoissaan hakee tavallista miestä. 

Sitten on niitä jotka haluavat valkoisen miehen jotta voivat kehua näille mustia miehiä.

Mutta ei ole lainkaan vastenmielistä, että miehet hakevat vaimoja kehitysmaista, joissa naisilla ei ole niin paljoa oikeuksia, kuin täällä Suomessa?

Siksi koska suomalaisille miehille se ulkomaalainen nainen on valloitus vieraasta leiristä. Jos nainen ottaa ulkomaalaisen miehen on se valloittajan päästämistä meidän omaisuuteemme. Miettikääs sitä, että jos maassa on 20000 muslimimiestä, niin se on sotajoukko. Vastaava määrä ulkomaalaisia naisia  vakauttaa yhteiskuntaa.

Vierailija
7036/9842 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miksi kaikkien miesten nesteet piti sisälle päästää? Kondomikin kun on keksitty.

Kyllä kondoomiakin käytettiin useamman kanssa. Jos tapailin pitempään miestä, niin en enää käyttänyt.

Vierailija
7037/9842 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutti että minun  pitää kasvattaa pitkät hiukset, tavatessani minulla oli polkkatukka. Annoin sitten miehen mieliksi hiusten kasvaa ja kuulin miten nolo liimaletti minulla on, kerran mies kännissä pesi hiukseni saunassa kovakouraisesti ja aamulla kysyi "miten vitu""ssa noin on taas noin pas""set?"

Mies oli myös surkea suutelemaan, lipoi ensin kielenkärjellä suupieliä ja sitten puraisi huulesta. 

Olin 17 kun tavattiin ja 19 kun viimein tajusin potkaista pällin ulos elämästäni.

Vierailija
7038/9842 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman ekan kerran jälkeen ajattelin että ehkä tämä oli naiselta vaan ensijännitystä ja seksi muuttuu paremmaksi ajan kanssa. Mutta kolme kuukautta eteenpäin homma oli edelleen ihan yhtä surkeaa, joten keksin päästäni kohteliaan tekosyyn, ja päätin tapailun.

miten surkeaa? Jos nainen kiihottuu ja haluaa esim sinua, se ei voi olla surkeaa!

Vierailija
7039/9842 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jalassa naurettavat Ressu-boxerit. Olisi edes ollut Björn Borgit, tai jotkut muut pikajuoksijan mukaan nimetyt.

Vierailija
7040/9842 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten surkeaa? Jos nainen kiihottuu ja haluaa esim sinua, se ei voi olla surkeaa!

Miten niin ei voi? Haluaisin naisena perusteita tähän vielä? Mun mielestä täyttä puppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän