Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9842)
Varmaan jollekin naiselle unelmien prinssi, mutta minua ei säväyttänyt yhtään: mies oli takertuva ja aina valmis tekemään aivan kaiken, mitä pyysin. Ilmestyi pyytämättä oveni taakse "tarkistamaan että olen kunnossa", kun olin ilmoittanut, etten ehdi näkemään. Varmaan halusi vaan kytätä, tapailenko jotain toista. Alkoi jättämään tavaroitaan luokseni kysymättä. Jos sanoin tykkääväni jostain tietystä asiasta, oli hän muutaman päivän kuluttua itsekin täysi fani.
Kuten sanoin, varmasti jollekin naiselle unelmamies, mutta minä kaipaan enemmän luonnetta ja karismaa. Lisäksi mies ei ulkoisesti viehättänyt minua: oli lyhyt, pullea ja jotenkin lapsenkasvoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.
Ei siinä ole mitään epämielyttävää, kunhan paikat on puhtaat. Kivaa molempiin suuntiin.
Puhdas peräreikä on melkein mahdoton asia. Pitää suihkuttaa todella pitkään ja sitten pieni pieru tuhoaa tuloksen. Ei tulisi kuuloonkaan nuolla anusta.
Peräreikää ei saa täysin puhtaaksi mitenkään. Eikä tarvitsekaan saada. Se on ulostamista varten, ei seksiä.
Lopetin tapailun, ennen kuin se alkoikaan. Työmaalla mies tuli kyselemään lähdenkö kahville. Ajattelin kahville työporukkaan mukaan ja annoin puhelinnumeroni, jotta tyyppi voi soittaa kun mennään. Lähdin työmaalta kotiin, matkalla oli tullut rakkaus viestejä puhelimeen. Viikonlopun aikana sain 48 tekstiviestiä sekä 2 puhelua. Maanantaina työmaalla huomasin kaikkien tietävän "meidän seurustelusta"😶. Ilmoitin tyypille etten halua olla missään tekemisissä. Seuraavana päivänä työmaalla minua tuijotettiin, siten kun olisin vienyt joltain vasemman munuaisen. Hyvin vihaisesti. Sitten alkoi liikkumaan juttuja, että olen työmaalle tullut tarjoamaan itseäni.
Lopetin 40v+miehien tapailun, koska niin huono taso, ovat jo kaljamahaisia impoja, kaljuja ja elämmäänsä kyllästyneitä.
Yksi vinkui seksiä paljaalla, oltiin tapailtu viikko enkä tosiaan luottanyt siihen että olisi tauditon. Jos on noin kondomivastainen on todennäköistä, että jotain siellä munassa muhii!
Toinen oli ihan Salkkari-fani ja pöyristyi kun sanoin, etten kyseistä sarjaa ole katsonut enkä aio katsoa.
Ja sitten oli tyyppi joka halusi sienestämään ja ilmestyi paikalle crocsit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies järkyttyi siitä kun minulta pääsi autossa pieru ja kuin ejakuloin sängyssä, meni täysin pois tolaltaan kun luuli että pissasin! Oli semmoinen miesprinsessa etten jaksanut. Olisi varmaan kuollut kauhusta, jos olisin saanut vatsataudin.
Se naisten "ejakulointi" on pissaamista. Tämä on ihan tutkittu juttu. Ei siinä mitään väärää ole, jos pääsee mutta ihan oikeassahan se mies oli, että virtsa sieltä lensi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.
Kumppani on liian lyhyt. Tajusin sen häiritsevän minua vasta kolmen seurusteluvuoden jälkeen.
:D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jollekin naiselle unelmien prinssi, mutta minua ei säväyttänyt yhtään: mies oli takertuva ja aina valmis tekemään aivan kaiken, mitä pyysin. Ilmestyi pyytämättä oveni taakse "tarkistamaan että olen kunnossa", kun olin ilmoittanut, etten ehdi näkemään. Varmaan halusi vaan kytätä, tapailenko jotain toista. Alkoi jättämään tavaroitaan luokseni kysymättä. Jos sanoin tykkääväni jostain tietystä asiasta, oli hän muutaman päivän kuluttua itsekin täysi fani.
Kuten sanoin, varmasti jollekin naiselle unelmamies, mutta minä kaipaan enemmän luonnetta ja karismaa. Lisäksi mies ei ulkoisesti viehättänyt minua: oli lyhyt, pullea ja jotenkin lapsenkasvoinen
Ulkonäöstä huolimatta jatkoit tapailua eka treffien jälkeen? Miksi?
Maksatit hänellä menojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE. .
Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.
Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi aina nuolla aluksi persereikääni. Sitten suudella suulle pannessa. Yököttävä. Lopetin suhteen.
Ei siinä ole mitään epämielyttävää, kunhan paikat on puhtaat. Kivaa molempiin suuntiin.
Puhdas peräreikä on melkein mahdoton asia. Pitää suihkuttaa todella pitkään ja sitten pieni pieru tuhoaa tuloksen. Ei tulisi kuuloonkaan nuolla anusta.
Peräreikää ei saa täysin puhtaaksi mitenkään. Eikä tarvitsekaan saada. Se on ulostamista varten, ei seksiä.
Penistä ei saa täysin puhtaaksi mitenkään. Se on virtsaamista varten, ei seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.
Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.
Toki kuuluu ja niin pitääkin, mutta jos naista seksi ei kiinnosta heti alusta asti, niin se asia tuskin muuttuu suhteen edetessä kovinkaan paljon. On harmillisen tavallista, että miesten ja naisten halut eivät kohtaa, koska se on kuitenkin se todellinen parisuhteen rikkaus, erottaen sen kaikista muista sosiaalisista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Hmm...miksi luulet että halusi leikkiä hankalaa? Jos ei halunnut sänkyyn ennenkuin tunnette paremmin. Puhuminen siitä että nainen "antaa" ei kuulosta oikein kivalta. Eikö seksissä kuulu molempien antaa ja saada.
Toki kuuluu ja niin pitääkin, mutta jos naista seksi ei kiinnosta heti alusta asti, niin se asia tuskin muuttuu suhteen edetessä kovinkaan paljon. On harmillisen tavallista, että miesten ja naisten halut eivät kohtaa, koska se on kuitenkin se todellinen parisuhteen rikkaus, erottaen sen kaikista muista sosiaalisista suhteista.
Mies satutti seksissä. Tunki puutteellisilla esileikeillä paksua munaansa sisään ja rynkytti niin että kohdun pohjaan sattui, kinusi peppuseksiä aikansa ja lopulta sai sitä "vahingossa "meni väärään reikään..
Tuon "vahinko"peppuseksin jälkeen kieltäydyin minkään sortin seksistä mitä mies ei voinut ymmärtää, piti minua onnekkaana kun "harvalla miehellä on näin iso". Ei suostunut uskomaan, että seksimme sattui minuun enkä ollut nauttinut yllätys-anaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?
Laita pessaari niin haiseva sperma ei pääse muhimaan kohtuun saakka.
Rinnat oli kuin nahkarukkaset ei
vehje keulinut.
Miehen peppufetissi, aina olis pitänyt olla naama tungettuna pyllyyni.
Toinen samanlainen tuli myöhemmin vastaan, en pysty suutelemaan miestä joka on juuri nuollut peppureikääni :/
Vierailija kirjoitti:
Avaa silmäsi kirjoitti:
Bob Marley ym. julisteet seinällä, hajusteet ja naisen omakuvia rastoilla..
Tiedät että matka-arkkua on raoteltu pitkin afrikkaa mustilla miehillä.. Parempi silloin lähteä kun vielä voit!
Se menneisyys ei ole tervettä!Tämä!
Mikään ei ole naisessa vastenmielisempää kuin suhteet mustien miesten kanssa. Moni on niissä pettynyt ja sitten epätoivoissaan hakee tavallista miestä.
Sitten on niitä jotka haluavat valkoisen miehen jotta voivat kehua näille mustia miehiä.
Mutta ei ole lainkaan vastenmielistä, että miehet hakevat vaimoja kehitysmaista, joissa naisilla ei ole niin paljoa oikeuksia, kuin täällä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei antanut minun nuolla anustaan
Kiehtova kakkonen | Yhdessä – Sexpo
Tuollahan noita perversioita on normalisoitu.
Miksi ette tutustuneet pieruseksin saloihin? Se olisi ollut piristävä lisä repertuaariin.