Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6181/9847 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää tai itkettää tai vatsaan koskee.  Ja koko ajan sain haukkuja miten kuvottavan pienet tissit minulla on  (piti pitää sängyssäkin push up-liivejä) ja  miten henkeni haisee (kuvitelkaa nyt lemua kaiken sen oksentelun ja tupakanpolton jälkeen..) Kun jouduin osastolle, mies lemppasi minut.

Vierailija
6182/9847 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään naisen baarissa. Oli ihan hauska ja mukava, piirteet mitkä pelastivat tavisnaaman ja ylipainon. Kutsui sitten yhtenä päivänä minut kylään, ja jumankauta se kämppä mihin astuin oli kuin tornadon jäljiltä! Eteisestä kulki raivattu polku olohuoneeseen, jossa oli naisen sänky, tai siis pelkkä patja lattialla! Patjasta puolet oli puoliksisyötyjen kebab/mäkkiruokien ym. pakkausten peitossa. Likaisia astioita, likaisia vaatteita ynnä muuta krääsää oli jokapuolella. Asunnossa haisi home. Huomasin myös että asunnossa oli pienelle lapselle kuuluvia tavaroita, kuten leikkiautoja ym. Nainen vaikutti olevan jonkin lääkkeen/huumeiden/alkoholin vaikutuksen alaisena. Sopivasti eräs kaverini soitti juuri kun nainen oli alkamassa keittää kahveja, ja esitin että isäni soitti ja kertoi äitini joutuneen sairaalaan, ja että minun pitäisi lähteä sinne samantien. Siihen jäi se tapailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/9847 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää tai itkettää tai vatsaan koskee.  Ja koko ajan sain haukkuja miten kuvottavan pienet tissit minulla on  (piti pitää sängyssäkin push up-liivejä) ja  miten henkeni haisee (kuvitelkaa nyt lemua kaiken sen oksentelun ja tupakanpolton jälkeen..) Kun jouduin osastolle, mies lemppasi minut.

Naisen pitäis koko aika käydä brassivahauksessa tai olla sheivaamassa alapäätä, niin ettei mitään karvoja missään, ei edes pepussa. En jaksa enää näitä pimperopeppu miehiä. Ise olevinaan niin täydellisiä, valehtelevat minkä jaksavat.

Vierailija
6184/9847 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

luikero kirjoitti:

Liian iso pillu

Ei koskaan seissy.

Vierailija
6185/9847 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mukavan näköisen miehen keski iällä, tunsin vetoa jo kun näin kuvan ja kuulin puhelimessa äänen, vaikkei hänen elämäntilanteensa hiljattain eronneena ollutkaan optimaalinen.

Kun näin hänet livenä ja käteltoiin (ei halattu vielä silloin) tunsi heti että tää on tässä! Tällaista tunnetta tunnen aniharvoin.

Harmiksen se tunne hiipui muutamassa kuukaudessa kun hän osoittautui täysin perässävedettäväksi, aloitekyvyttömäksi, mt ongelmaiseksi ja em syistä varmasti hänestä kuoriutui aikuislapsi joka välillä puhui ja käyttäytyikin kuin 13v vuotiaat. Haasteellisesta elämäntilanteesta johtuen oli taloudellisesti pa ja otti parisuhteesta vain ns rusinat pullasta myös makkarin puolella. Hänestä oli minulle lähinnä vain ajoittain seuraa, ei muuta iloa. Itseasiassa hän taisi vihata naisia ja oli hyvin vanhoillissovinisti. Peitteli sitä vain aluksi koska niin kuuluu tehdä.

Ihan hukassa koko ihminen elämänsä kanssa, harmi, meni komea mies ihan hukkaan.

Minäkin olen tapaillut tätä miestä! Huomasin tuon naisvihan nopeasti ja hän ihan tämän myönsikin.

Vierailija
6186/9847 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?

huh....hiki tuli oikein lukiessa...

Vierailija
6187/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.

Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

Yritit etsiä kyselyä, mutta et löytänyt. Kyllä tuo kuulostaa jo suomineidon parjaamiselta. En usko että muualla maalla olisi vähempi naisvaivoja naisilla, tai olisivat jotenkin kireämpi alapäästä. Toi on vaan mielikuva asiasta, mitä suomimies suominaisesta antaa maailmalla. Haukkuu minkä jaksaa.

Vierailija
6188/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI osannut dominoida tarpeeksi.

Vierailija
6189/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonenäköradiomiehen oudot seikkailut. Niin nykyajan vaatimukset ja mihin parisuhde johtaa vai pidetäänkö hauskaa kuten esimerkillä johdetaan näyttää Hallitus? Näin minun ketjureaktio lähti lapasesta. Uskoon tulokin oli lähellä mutta ne ansiot ja uskova tyttöystävä lähti ruuhka-suomeen? Palkkatyö oli niukkaa ja kynnys hommata vaimoa kasvoi kasvamistaan. Mielessä kävi myös homosuhteet mutta sitten tuli transnaiset kuvioihin ja passiivirooli, hei tämähän on tosi jees, saa vaan naattia kun toinen tekee työt. Kierre vain hulluni sinkkuuden hurmiossa kun tiedeiden ohella tutkin myös kehon anatomiaa ja g-pisteitä. Kovin nautinto löytyykin takapuolen jälkeen syvältä lantiosta jopa yli 33cm jälkeen. Pitää olla suora ja pitkä. Paksuudella ei ole väliä kun laittaa vielä Turun tuomiokirkon messun pyörimään, saadaan syntiset hekumat täysillä käyntiin. Tuskin olen edes löytänyt päähuippuja. Tarvitaanko siihen avaruusolio-nainen jolta löytyy jopa 1.20cm kuin kokonainen teollisuuslaitos jytäisi takapuolessa joka lataa myös täydet ravinteet samassa hoidossa eli melkoinen ylijumalatar joka korvaa teknologian hurjat seksilelut?

Vierailija
6190/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osannut olla juomatta, vaikka erektio ja muisti kärsi. Lupaili ja unohti.

Nyt saa rauhassa rakastaa viinakokoelmaansa 24/7.

Vierailija
6191/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosi ääriajattelua ... ei kiitos.

Vierailija
6192/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Jos kaikki tuo olisi totta niin sittenhän miehet vaatisivat yhtä paljon kuin naisetkin.

Pitäisi olla itsevarma ja miehekäs jo pikkupojasta lähtien, roteva ruumiinrakenne, lihaksikas mutta ei salilla bodattu, leveät hartiat, vähintään 185cm, dominoiva luonne, matala ja sointuva ääni, tuuheat hiukset, ja TÄMÄN LISÄKSI korkeasti koulutettu ja menestynyt, miellyttävä tuoksu, tyyli kunnossa mutta aikaa siihen ei saisi tuhrata, viihdytystaidot hallussa, nokkela, hauska, monipuolisesti älykäs, sivistynyt mutta remonttitaitoinen, ja totta kai jännittävä mutta silti luotettava...

Jatkanko?[/quot

Kuvailit juuri miesihanteeni Oletko tuollainen? Kerro lisää ja kosin sua!

-eri

Vierailija
6193/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti tarralenkkareita! Lisäksi säällä kuin säällä liukaspintaiset verkkarit jalassa. Poltti kuin korsteeni. Päivärytmi oli omituinen: töihin klo7 - 15, syönti ja päiväunet, jotka kestivät ainakin klo 19 asti. Sen jälkeen pelaamista, leffoja yms. klo 1 tai 2 asti yöllä. Ja miestissit, isot sellaiset. En kestänyt.

Vierailija
6194/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli soittoäänenä Klamydian "Pilke silmäkulmassa ",oli jotenkin tosi koomista kun nelikymppisen puhelin huutaa " musta ei taida ikinä olla aikuiseksi mä tahdon pitää hauskaa".

Lisäksi selitti aina miten kivoja paitoja on NEW YORKISSA ja koetin selittää että se on New YORKER mistä paitasi ostat.

Päälle oli vielä huono pussailemaan.

Vierailija
6195/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.

Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

Yritit etsiä kyselyä, mutta et löytänyt. Kyllä tuo kuulostaa jo suomineidon parjaamiselta. En usko että muualla maalla olisi vähempi naisvaivoja naisilla, tai olisivat jotenkin kireämpi alapäästä. Toi on vaan mielikuva asiasta, mitä suomimies suominaisesta antaa maailmalla. Haukkuu minkä jaksaa.

Minä en kyllä usko että tällä katkeralla katkarapu-eskolla on mitään tekemistä suomalaisen tai miehen kanssa, joku pimeässä huoneessa ruudun edessä run#utteleva elämäänsä katkeroitunut ressukka. Suurin osa suomalaisista miehistä antaa arvoa suomalaiselle naiselle vaikka ei puolisoksi valkkaisikaan, ovathan loppujen lopuksi sellaisesta itsekin tulleet. Ei pidä provosoitua tästä sosiopaatista.

Vierailija
6196/9847 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono musiikkimaku, ei lukenut kirjallisuutta. Käytti englantia puhuessaan. 

Vierailija
6197/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljastui pahemman luokan narsistiksi

Vierailija
6198/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.

Vierailija
6199/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma, kohta vuoden kestänyt suhteeni on kariutumassa siihen, että mies ei ole henkisesti eronnut eksästään. Meillä molemmilla lapset aiemmista liitoista ja minun lapseni isällään joka toinen viikonloppu. Heillä taas viikko-viikko niin, että sama viikonloppu pitäisi olla molemmilla lapsivapaa ja mahdollisuus kahdenkeskiseen aikaan. Mutta hänen eksällään on kaikenlaisia menoja iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla, joten mies hoitaa lapsia eksänkin viikoilla. Ei mitenkään niin, että vaihdetaan hoitoaikoja tms. vaan mies vaan mahdollistaa eksälle kaiken mitä tämä keksii pyytää, mikä johtaa siihen, että meidän yhteinen aika palaa ja tunnen itseni kolmanneksi pyöräksi heidän suhteessaan. Minusta hän antaa aikansa eksälleen, vaikka käytännön suorituksena viettääkin aikansa lasten kanssa ja laittaa eksän hyvinvoinnin minun hyvinvointini edelle. Mikään ei estä meitä viettämästä aikaa yhdessä lasten läsnäollessa, mutta itse tarvitsisin myös sitä kahdenkeskistä aikaa voidakseni suhteessa hyvin.

Hirveän herkkä aihe, enkä oikein tiedä miten asiasta puhua ilman, että vaikutan siltä, että kiellän häntä viettämästä aikaa lastensa kanssa.

Tämä kuulostaa siltä, että olet vaan seurana kun hän viettää lastensa kanssa aikaa. Jotkut miehet eivät jaksa olla yksin lasten kanssa vaan kaipaavat naisen siihen seuraksi.

Op:n kannattaisi kasvaa aikuiseksi ja tajuta että perheellisille lapset tulevat aina ensimmäisenä, eli mikään viikonloppu ei oikeasti ole "lapsivapaa". Jos kahdenkeskistä aikaa haluaa niin sitten kannattaa jutella sille miehelle että voisiko joskus palkata lastenhoitajan vaikka molempien lapsille. Miksi ette muuten voi tehdä niin että palkkaisitte hoitajan kun sun lapset on siellä ja viettäisitte sitä sun "lapsivapaata"? Ja kannattaa ottaa huomioon että se exä on myös sen miehen lasten äiti, joten tottakai mies on kiinnostunut kyseisen naisen hyvinvoinnista, koska se vaikuttaa suoraa lapsiin.

Vierailija
6200/9847 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää tuttu juttu jota täällä jo kymmeniä tarinoita.

Mies eronnut hiljattain, otti laastariksi vaikka haki deittiprofiilissa ja sanojensakin mukaan vaikka loppuelämän kumppania tositarkoituksella.

Oli itse deittailusta saakka passiivinen ja perässävedettävä. Tuli kyllä paikalle ja lähti mukaan, mutta minun piti suunnitella, ehdottaa, järjestää ja aika usein maksaakin kaikki. Sama meno makkarissa, väsynyttä ja äkkiä hoiteli oman osuutensa, ei mitään kykyä/halua/jaksamista minun hemmotteluun.

Kyvytön asettumaan toisen asemaan tai havainnoimaan toisen tunnetiloja. Eikä viitsinyt nähdä vaivaa minun hemmotteluun, tässä lyhyt esimerkki:

- lojuttiin sohvalla usein, hiplaan ja silitän hänen käsivarttaan joka lojuu sylissäni. Hän sanoi joka kerta miten hyvältä se tuntuu ja on rentouttavaa, kerran sanoi että tiedätsä miten ihanalta toi tuntuu, ihana kun viitit silitellä minua....

---no enhän mä tiedä, voin vaan kuvitella, kun hän ei koskaan tee minulle vastaavaa.

--- eli ei mitään tajua vastavuoroisuudesta. Melko itsekeskeistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän