Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
6141/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksikymmentä parisuhdetta, kolme avoliittoa ja kaksi kihlausta takana eikä mitään kummempaa moitittavaa kenessäkään. Syy eroihin on ollut aina "huvin vuoksi". (Paitsi kahdesti kun jäin kiinni pettämisestä ja nainen kerkesi jättämään ensin...) Etsin aina parempaa kunnes lopulta löysin sen oikean.

Naiset kun ovat yleisesti ottaen helppoja, eivätkä koskaan lopu maailmasta kesken.

Vierailija
6142/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun ennen kuin edes olin sanonut saanaakaan tai moikannut tai mitä nyt yleensä ekana tuntemattomalle ihmisille tehdään ennen "tapailuja" kun huomasin sen olevan habitukseltaan tänne kirjoittelijoiden tasoa tai vähintään sossujen äänestäjä tai muiden keskiveropöljien äänestäjä ja näitä tapahtuu/on tapahtunut paljon... Eivät taukit tiedä mitä menetti pelkästään olemalla taukkeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YkäOnni kirjoitti:

Yli kaksikymmentä parisuhdetta, kolme avoliittoa ja kaksi kihlausta takana eikä mitään kummempaa moitittavaa kenessäkään. Syy eroihin on ollut aina "huvin vuoksi". (Paitsi kahdesti kun jäin kiinni pettämisestä ja nainen kerkesi jättämään ensin...) Etsin aina parempaa kunnes lopulta löysin sen oikean.

Naiset kun ovat yleisesti ottaen helppoja, eivätkä koskaan lopu maailmasta kesken.

Lopetin ennen kuin pääsin alkuun kun tajusin sen antaneen jollekkin ton tapaiselle pösilölle joten ei ollut mun tasoa.

Vierailija
6144/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useammankin miehen jättänyt siitä syystä että he ovat laittaneet puhelimen alassuin aina pöydälle, menneet toiseen huoneeseen tai vessaan tekstaamaan ja ovat varoneet etten näe heidän kännykän näyttöä. Yksi sanoi suoraan että haluaa säilyttää yksityisyytensä.

He voivat pitää yksityisyytensä ja jatkaa sinkkuina. Minä jatkoin mielelläni paremman etsimistä. Näyttää että valtaosa heistä on edelleen sinkkuna. Hyvä niin.

Nykyinen avomieheni on avoin eikä käyttäydy sillä tavalla. Itselleni eivät myöskään salaisuudet tekstaile tai jos tekstailevat niin kerron siitä. Mainitsen myös ystävien viesteistä, en siksi että hän kontrolloisi vaan koska se on luonnollista. Kaverienkin kanssa ollessa saatan sanoa että oota, serkulta tuli viesti, vastaan äkkiä.

Tindermaailma oli niin epäluotettava ja minulla oli vara valita joten valitsin sellaisen joka on aidosti minun puolellani eikä minua vastaan.

Toki maailmassa voi luottaa vain itseensä, mutta ei huvittanut lähtökohtaisesti valita sellaista jolla saattaa olla ketunhäntä kainalossa.

Nyt on jo sen verran historiaa takana, että mustasukkaisuus on tainnut kääntyä toisinpäin, mies vähän seuraa, miten paljon muiden miesten päät kääntyy kun kuljemme kadulla.

Vierailija
6145/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nuoleskellut montaa naisten parasta paikkaa ja kaikki Hetken kuluttua pyytäneet tulemaan sisään vaikka oltiin jo sisällä sängyssä.

Vierailija
6146/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli kaunis ja mukava nainen, mutta huonoperse. Sai mennä.

Vierailija
6147/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kiinnostunut vain alapäästäni ja siinäkin lähinnä perslävestäni. Piereskeli vielä unissaan.

Vierailija
6148/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaja, saamaton ja passiivinen, sekä kaiken lisäksi vielä pihtari. Ei jatkoon.

Vierailija
6149/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat arvot ja sellainen "pankkiirihenkinen" tavoite elämälle. Kilpailuasenne kaikessa itsellä ja jotenkin luokitteli myös naisia näin (kenellä selluliittia, kenellä ei tai kuka on matemaattisesti älykäs ja kuka pelkästään "villasukkahumanistisesti" älykäs). Ja tosiaan iso kriteeri vaimovalinnassa olikin sitten vaimon sosioekonominen status ja isänsä omistamat kiinteistöt. Hän oli muuten ihana ihminen, mutta ei ehkä tuossa menestyshakuisuudessaan ollut minulle riittävän syväluotaava. Olen onnellinen siitä, että hän on nyt onnellinen... ja todella rikas :), kuten toivoikin.

Vierailija
6150/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat

Mikä niissä on vikana? Itsellä jalassa aina kotona. Keräävät kissankarvaakin samalla.

Vierailija
6151/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää suihkussa kirjoitti:

3-kymppisenä, erottuani kävin aika monta kertaa treffeillä.

Jokainen nainen "haisi". Hajuvettä jne oli kyllä laitettu välillä hiukan liikaakin, mutta taustalta tuli aina se tuttu 30-90-vuotiaiden naisten haju, kun suihkussa käydään 2-5 päivän välein.

Päivittäin edelleen siihen hajuun törmää ratikassa, bussissa, työpaikalla...

Kuule täällä monet käy suihkussa juuri parin päivän välein, vaikka pesee alapään, kasvot ja hampaat tietenkin päivittäin. Hiukset ja muu sitten suihkussa parin päivän välein. Ihan puhtaita ollaan siis.

Eli selitätkö mistä tulee tuo tyypillinen "30-90v naisille ominainen haju"? Sääristäkö? Kenties käsivarsien ihosta? Pelle.

Oisko silleen, että ihminen alkaa haista, kun löträä sillä vedellä liikaa?

En esim itse käy suihkussa välttämättä viikolla lainkaan, mutta lauantaina aina saunassa.

Riippuu ihan päivästä siis, tuleeko hikoilua vaiko ei niinkään. Esim tällä viikolla, nyt to suihku ja la sauna.

Hajuvedet taas on eri juttu - minusta haisevat lähes aina liikaa ja saatan saada migreeninkin.

Vierailija
6152/9847 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia, en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät käy päivittäin suihkussa tai pese käsiään vessassa käynnin jälkeen yms.

6153/9847 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma, kohta vuoden kestänyt suhteeni on kariutumassa siihen, että mies ei ole henkisesti eronnut eksästään. Meillä molemmilla lapset aiemmista liitoista ja minun lapseni isällään joka toinen viikonloppu. Heillä taas viikko-viikko niin, että sama viikonloppu pitäisi olla molemmilla lapsivapaa ja mahdollisuus kahdenkeskiseen aikaan. Mutta hänen eksällään on kaikenlaisia menoja iltaisin, viikonloppuisin ja lomilla, joten mies hoitaa lapsia eksänkin viikoilla. Ei mitenkään niin, että vaihdetaan hoitoaikoja tms. vaan mies vaan mahdollistaa eksälle kaiken mitä tämä keksii pyytää, mikä johtaa siihen, että meidän yhteinen aika palaa ja tunnen itseni kolmanneksi pyöräksi heidän suhteessaan. Minusta hän antaa aikansa eksälleen, vaikka käytännön suorituksena viettääkin aikansa lasten kanssa ja laittaa eksän hyvinvoinnin minun hyvinvointini edelle. Mikään ei estä meitä viettämästä aikaa yhdessä lasten läsnäollessa, mutta itse tarvitsisin myös sitä kahdenkeskistä aikaa voidakseni suhteessa hyvin.

Hirveän herkkä aihe, enkä oikein tiedä miten asiasta puhua ilman, että vaikutan siltä, että kiellän häntä viettämästä aikaa lastensa kanssa.

Tämä kuulostaa siltä, että olet vaan seurana kun hän viettää lastensa kanssa aikaa. Jotkut miehet eivät jaksa olla yksin lasten kanssa vaan kaipaavat naisen siihen seuraksi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6154/9847 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli surkea sängyssä. Kävi kiinni kuin sika limppuun ja runnoi ryskyttäen menemään. Naisen nautinto oli sille täysin vieras käsite. Sai mennä muualle ryskyttämään.

Vierailija
6155/9847 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Vierailija
6156/9847 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alko sättimään kuin lasta miksi juon energia juomia kun näimme 3 kertaa ja näki olin sellaisia jääkaappiini ostanut, red flag. Maku meni sillä hämmennyin. Mieleeni ei tulisi ikinä sättiä tuntematonta, tai vaatia tilille miksi on jotain ostanut kuin kuuluisi hänelle. Oli energia juoma tai maitotökki tai mikä vain. Tilivelvollinen et ollut hänelle ja tapailu jäi.

Vierailija
6157/9847 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea  muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?

Sama pätee naisiinkin. En ole tavannut alapäätä, joka ei haisisi. Ehkä omaan yliherkän nenän. Jätän alapäät vain kalulleni iloksi, en sinne päätäni pistä.

Siksi nuo hommat hoidetaan suihkussa tai välittömästi suihkussa tapahtuneen esileikin jälkeen. Ja kyllä, toisen saippuointi on aika eroottista puuhaa.

Vierailija
6158/9847 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä piti poistaa kaikki hampaat kun henki oli vaarassa, sai toki tekarit muttei heti. Oli vasta 30vuotias. En usko että jos olisi naimisissa niin eroa tulisi otettua tuollaisen asian vuoksi, mutta kuukauden tapailun jälkeen se oli valtava nou nou. 

Vierailija
6159/9847 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä piti poistaa kaikki hampaat kun henki oli vaarassa, sai toki tekarit muttei heti. Oli vasta 30vuotias. En usko että jos olisi naimisissa niin eroa tulisi otettua tuollaisen asian vuoksi, mutta kuukauden tapailun jälkeen se oli valtava nou nou. 

Jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu, niin varmaankin hammashoidossa olisi tyypillä ollut parantamisen varaa.

Vierailija
6160/9847 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaiseen tilanteeseen joutuu, niin varmaankin hammashoidossa olisi tyypillä ollut parantamisen varaa.

Luultavasti hammaslääkärikammo, en ole tuo kelle vastasit mutta tiedän millaista on kun pelkää hammaslääkäriä ja sitten  hampaita vihloo ja ne  hajoaa suuhun kun syö ruisleipää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme