Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Äitikokelas? Mitä helvetin friikkejä sä tapailet jos mies ei ole aikuisikään mennessä päättänyt kenet ottaa äidikseen?
Naisen sukuelin herpes tartunta
Keski-ikäisenä jätin 8 kk seurustelun jälkeen miehen koska osoittautui ns aikuislapseksi.
Ymmärrän kyllä että elämässä on jo näillä ikävuosilla kolhuja, haavoja ja pettymyksiä vaikka muille jakaa, en ollut täydellistä etsimässäkään.
En suostunut olemaan laastarin ja terapeutin roolissa, ihmisenä jonka pitää pönkittää ja nostattaa jatkuvasti kumppanin kadonnutta itsetuntoa.
En jaksanut enää perässävedettävää passiivisagressiivista "vinkumiinaa" jolta en saanut suhteessa juuri muuta kun satunnaista seuraa.
En mene yksityiskohtiin mutta lähes kaikki hänen toimintansa oli hyvinkin itsekeskeistä.
Nuoruusvuosina itse jouduin surullisesti eroon rakastamastani miehestä ja sen jälkeen monet seurustelusuhteet jäi ihan vaan sen takia, etten tuntenut kumppaneitani kohtaan oikeastaan yhtään mitään.
Ne olivat enemmänkin vain seksiä varten ja (kamalaa edes tunnustaa) kostotoimenpide minut jättäneelle rakkaalleni.
Ukko oli eka treffeillä krapulassa,kuulemma olleet kavereiden kanssa terdellä ja ilta vähän venynyt, Ok,ei siinä mitään. Mentiin pitsalle ja juttu luisti hyvin.
Toiset treffit teimme luokseni, sovittiin että teen ruokaa ja katsotaan elokuva. Ukko tuli tunnin myöhässä ja taas krapulassa, ei kyennyt kuin närppimään tekemääni ruokaa, nukahti heti leffan alussa ja herättyään vinkui seksiä. Käskytin ulos kodistani enkä suostunut enää kolmansiin treffeihin.
Nainen oli naamaltaan kuin Hessu Hopon puoliso Heluna. En pystynyt odottamaan niin pitkään että mahdollisesti olisimme päätyneet tekemään sitä kauneinta. En ollut tuohon aikaan mikään kranttu naisten suhteen joten ihmettelen vieläkin mikä minuun meni, kroppa vaikutti nim. olevan erittäin kunnossa.
Kuulostaa mun ex-mieheltä, sekin koulutti kissaansa sumutepullolla.
Väitti, että minun kanssa haluaa olla ja minut vaan haluaa, sitten kuitenkin valitti miten hän ei tule koskaan parisuhdetta saamaan ja profiilikuvissaankin melkoisen itseään tyrkyttävä. Lopuksi alkoi riittämään kun selvästikään hermot eivät kestäneet minun kanssani joten taisi ihan perinteistä pskaa puhua ja oli suunnitellut että ajaa minut hermoromahduksen partaalle, jolloin lähden ja hän pääsee olemaan oikeassa ja uhriutumaan miten hänet aina jätetään.
Nainen ei lupauksistaan huolimatta laihduttanut. Halut hävisivät ja kaikki muukin kuin lihavuus alkoi naisessa ärsyttämään.
Kävin treffeillä, mutta mies oli sosiaalisesti estynyt ja hyvin jäykkä. Minä kyselin, puhuin, annoin mahdollisuuden vastata (en siis puhu päälle), mutta miestä jännittää ja on hyvin jäässä. Kysyin häneltä seurustelusta. Meni punaiseksi, koska ei ollut seurustellut koskaan ja sanoi laittavansa sen ujouden piikkiin. Reippaasti jo keski-ikäinen. Hän ei esittänyt vastakysymyksiä minulle, eikä mitenkään kommentoinut, ja tunnelma oli vaivaantunut. En kokenut päässeeni samalle aallonpituudelle millään lailla ja meillä ei ollut mitään yhteistä. Hän oli kaiketi kiinnostunut minusta, mutta minulla on enemmän juteltavaa vaikka kaupan kassan kanssa, niin päätin lähteä paikalta. Totesin vain kiitos ja moikka, ja hän jäi hiljaa tuijottamaan silmät pyöreinä perään.
Mies soitti että oli käynyt jonkun kaverin luona ja voisi tulla iltakahville ja tsekkaamaan asuntoni kun tiesi minun asuvan samoilla kulmilla. Minulla oli verkkarit ja huppari eikä meikkiä, mutta en ruvennut vaihtamaan vaatteita enkä meikkailemaan vaan lisäsin vain dödöä ja avasin ponnarin. No mies sitten soitti ovikelloa ja halattiin. Huomasin että mies katseli minua jotenkin pettyneen ja hämmentyneen oloisena vaikka en minä meikittä mikään suohirviö ole , tavallisen näköinen nainen vain. En edes osaa meikata sillä tavoin että ulkonäköni muuttuisi dramaattisesti.
Keitin ne kahvit ja kun otin mukeja kaapista mies hiipi taakseni ja alkoi avata hupparini vetoketjua, alla oli olkaintoppi ja mies sai kaivettua rintani esiin. Olin kiusaantunut ja vähän hermostunut mutta koetin lyödä asian vitsiksi ja kiemurtelin naurahtaen irti. Joo olin idiootti kun en tajunnut miksi mies oli halunnut tulla "iltakahville".. Heti kun kahvit oli juotu mies oli taas tisseissä kiinni.
Jostain syystä, vaikka seksi ei kiinnostanut tippaakaan, päädyimme sitä sohvalleni harrastamaan. Ehkä siksi että ääliönä ajattelin "no me ollaan aikuisia ja tapaillaan, miksi leikkiä jotain kaupungin viimeistä neitsyttä". Kesken seksin mies koetti ottaa kondomin pois ja hermostui, kun minä huomasin. Sitten vielä rynkytti niin hiton hätäisesti että vehje luiskahti ulos ja jotenkin taittui kaksinkerroin! Mies lähti siitä sitten kotiinsa potemaan kipeää pippeliään eikä herrasta kuulunut enää sen jälkeen mitään, ingoorasi minut täysin. En tiedä johtuiko se meikätytön näkemisestä luonnontilassa, tapaturmastaan vai mistä. Ei kyllä tullut ikävä. Meni maku koko tyyppiin,
Elämänrytmit eivät sopineet yhteen. Itse teen ainaista iltavuoroa, koska se parantaa elämänlaatuani sekä jaksamistani, sillä olen aina ollut äärimmäisen aamu-uninen. En tottunut aamuherätyksiin edes peruskouluiässä, enkä sen jälkeenkään.
Nainen yritti saada minusta aamuihmisen, mutta en suostunut siihen, koska se olisi ollut vastoin omaa tahtoani ja hyvinvointiani. Sepä siitä sitten.
Mies kertoi hänellä olevan mielipiteitä, jotka heti tulkitaan sovinismiksi. En meinannut ensin ottaa tätä edes todesta, mutta käytöksestä alkoi tämän melkein heti huomata. Vika oli aina lähtökohtaisesti aina naisessa ja alkoi töksäytellä mitä sattuu. Huh, oikein junttien juntti.
Jo alkumetreillä tuli esille mykkäkoulutaipumus. Lopetin sitten yhteen mykkäkouluun. Kai niitä kommunikaatioon kykeneviäkin ihmisiä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli läski ja haisi jiistiltä.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetsi.
Nainen paljastui huomiohakuiseksi. Halusi antamiensa pakkien jälkeenkin huomiota.
Miehellä oli viikset joita ei näkynyt profiilikuvassa. En pidä viiksekkäistä miehistä yhtään. Vetäydyin äkkiä irti kun mies halasi. Käytiin ostamassa kahvit ja mentiin juomaan ne penkille suihkulähteen luo. Juteltiin kun mies äkkiä päätti mennä kahlaamaan suihkulähteeseen! Mihin pultsarit pissii, hyi. Mies oikein loiski sitä vettä päälleen ja huuteli tule, tule! Kahvit oli äkkiä juotu ja mies sanoi että mennään hänen luokseen juomaan lisää kahvia kun hän asuu lähellä. Suostuin. Mies tarjosi asunnollaan kahvia ja kokista, aikoi laittaa kokikseen jääpaloja mutta niihin oli tarttunut pitkiä mustia hiuksia. Mies itse oli blondi. Kyselin että mitäs mitäs? ja mies sössötti jotain äidistä. Halailtiin sitten siinä ja ne viikset kiusasi. Sanoin että pitää lähteä ruokkimaan kissa. Mies vastasi vihaavansa kissoja. Sanoin etten näe meillä yhteistä tulevaisuutta ja lähdin.
Nainen osoittautui ex-lestadiolaiseksi ja oli myös hyvin neuroottinen.
Yhen miehen äitikokelas sekaamtui joka asiaan, kävi tarkastamassa pölyt ja toi ruokaa, nalkutti ja soitteli pojalleen koko ajan.. Toisen leskeksi äiti taas vihasi minua ja oli katkera, vaikka ollaan tunnettu teini ikäisistä asti, miehen isä tykkäsi minusta aina, sitten tulikin alkoholi kuvioihin.. Tulin siihen tulokseen että esikoispojat saa mun puolesta olla.. Ei niitä äitejä jaksa kukaan.. Eikä nuo olleet ainoita.. Lyhyimmissä suhteissa on alkoholi ollut ongelmana, tai steroidit. Itse olen raitis.