Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Mies oli todella komea synkällä, "kärsineellä " tavalla , vähän kuin Ville Valo mutta vieläkin luisevampi ja lommoposkisempi. Lisäksi miehellä oli iso" se". Pian huomasin ettei mies taida pestä hampaitaan ikinä, ne olivat aika huonossa kunnossa ja suu haisi. Tajusin syyn miksi mies hymyili "salaperäisesti" suu kiinni. Mies oli sängyssä myös niin hätäinen ja kovakourainen ettei isosta "siitä" ollut iloa kun sattui vain. Tiputtelin monesti seksin jälkeen verta, olin täynnä sormenjälkien mallisia mustelmia ja syviä imujälkiä sekä hampaanjälkiä. Kerran mies alkoi sitten kesken aktin höpöttää miten tahtoisi ku ristaa minua piikkilangalla! Pelästyin tietysti ja kun olin päässyt miehen alta pois, puin vaatteet ja poistuin nopeasti kotiini. Mietin ja mietin ja päätin, että on parempi lopettaa seurustelu.
Myöhemmin selvisi että mies oli valehdellut ammattinsa, ei ollut baarimikko vaan töissä semmoisessa kehitysvammaisille, mt-kuntoutujille jne tarkoitetussa paikassa jossa tehtiin yksinkertaista hommaa tyylin mutterien pussitus.
Siis oliko ohjaaja vai kuntouttavassa työtoiminnassa itse?
Olimme kansainvälisillä markkinoilla ja mies alkoi puhua todella tönkköä englantia huutamalla, hävetti "HAU MAS IS TIS?! Kun etsimme kahvikojua mies naureskeli että minulle pitää varmaan saada joku jäälatte kun niitähän naiset juo heh heh, totesin että suodatinkahvi sokerilla kelpaa kyllä.
Seksissä otteet oli selvästi po nosta, kun otin suihin tarttui hiuksiini ja runttasi kalun kurkkuuni jolloin hätäpäissäni sitten puraisin. Sama kuin hammaslääkärissä puree niitä imureita ym kun tuntuu että tukehtuu.
Tänään lopetin tapailun miehen kanssa jonka kanssa oltiin noin kuukausi tapailtu kun kutsuin hänet mökilleni viettämään juhannusta lapsensa sekä minun kahden lapsen kanssa jotta kaikki saisi tutustua toisiinsa. He tulivat tänään ja tämä mies siis toi yhden -30% poprilli makkarapaketin, vahti sitä kuin haukka saalistaan ja määräili mun ostamia ruokia, et kuka saa syödä ja mitä. Totesi minulle että etten lihoisi (oon siis normipainoinen) saisin vain syödä mansikoita pari, salaattia, lohta ja puolikkaan makkaran. Mua alkoi mietityttämään/hieman karmimaan että millainen tuo mies sitten oikeasti on jos noin kontrolloiva on kun on toisen mökillä, et millainen olisi sitten mua ja lapsiani kohtaan mun kotona? Vanhin hieman ylipainoinen/roteva lapseni totesi minulle että mies oli kontrolloinut myös hänen juomisiaan, että ei saa juoda kuin vettä. Tuon jälkeen puutuin asiaan ja mies lähti oman lapsensa kanssa, ja oli ajanut ehkä pari kilometriä pois kun tuli takaisin, hakemaan unohtamaansa makkarapakettia :D
Tinder ja koko helvetin deittailu. Teennäistä ja pinnallista paskaa
Vierailija kirjoitti:
Jäi yksi nuoruuden seurustelun yritys mieleen. Se oli vain jotenkin niin outo että en ole tähän mennessä oikein ymmärtänyt että mistä siinä oli kyse.
Kiinnitin siis huomiota yhteen ihan kivan näköiseen tyttöön opiskeluympyröissä. Yksissä juhlissa sitten tanssin hänen kanssaan ja homma meni heti siinä suuteluksi ja aika kiihkeäksikin. Tapailtiin siinä sitten melkein pari vuotta, joskus useammin ja joskus harvemmin. Koko sen ajan homma oli kuitenkin ihan kaverillista. Muutaman kerran vähän pussattiin tai halittiin mutta se oli aina minun aloitteestani eikä se tyttö ollut enää niin innostuneen tuntuinen, ei kuitenkaan torjunutkaan minua tai näyttänyt että se olisi ollut vastenmielistäkään. Silti halusi aina tavata uudestaan ja tuntui että esitteli kavereilleenkin minua poikaystävänään vaikka ei sitä suoraan minun läsnäollessani sanonutkaan.
Olihan meillä ihan hauskaa kaverina mutta jäi ihmetyttämään että mitä se minusta oikein haki ja mitä suhteestamme ajatteli. Tai oliko kiinnostunut enemmän naisista mutta ei uskaltanut sitä itselleen myöntää. Tosin olisinhan minäkin voinut pistää homman poikki mutta jotenkin olin niin lapsellinen että ajattelin että ehkä se siitä vielä.
No homma päättyi kun tapasin toisen tytön jonka kanssa homma lähtikin sitten ns. lentoon heti ensikerrasta ja tajusin millainen sen suhteen pitää oikeasti olla kun se toimii.
Saattoi olla aseksuaali.
M40. Sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos. ;-).
Menimme terdelle, oli kuuma päivä joten tilasin oluen lisäksi kylmää vettä. Mies sitten alkoi vi""lla siitä vedestä "meinaatko vetää ton raakana, nön nön nöö" "ollaanpa sitä nyt terveysihmisiä!".
Kun ilta pimeni päätimme siirtyä yökerhoon. Miehellä oli jalassa Adidakset rantaläpökkäät eikä päässyt niiden takia sisään, ilmeisti enemmän turvallisuuden (lasinsiruja lattialla) ym kuin tyylin takia mistä mies veti sitten hirveät kilarit. Mylvi kuin mieletön, kiroili ja uhosi, heitti kengät pois ja koetti juosta sisään paljasjaloin. Minua nolotti ja koetin vetää miestä turhaan mukaan että "tuu, mennää takas pubiin."
Nuo olivat kolmannnet ja viimeiset treffit. Näin miehen ensimmäistä kertaa humalassa ja samalla näin hänen todelliset kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
Menimme terdelle, oli kuuma päivä joten tilasin oluen lisäksi kylmää vettä. Mies sitten alkoi vi""lla siitä vedestä "meinaatko vetää ton raakana, nön nön nöö" "ollaanpa sitä nyt terveysihmisiä!".
Kun ilta pimeni päätimme siirtyä yökerhoon. Miehellä oli jalassa Adidakset rantaläpökkäät eikä päässyt niiden takia sisään, ilmeisti enemmän turvallisuuden (lasinsiruja lattialla) ym kuin tyylin takia mistä mies veti sitten hirveät kilarit. Mylvi kuin mieletön, kiroili ja uhosi, heitti kengät pois ja koetti juosta sisään paljasjaloin. Minua nolotti ja koetin vetää miestä turhaan mukaan että "tuu, mennää takas pubiin."
Nuo olivat kolmannnet ja viimeiset treffit. Näin miehen ensimmäistä kertaa humalassa ja samalla näin hänen todelliset kasvonsa.
Minä muuten todistin kerran miten joku pissislauma repi stringinsä, kun eivät päässeet yökerhon juurikin tuollaisissa kengissä :D Olivat kuin rannalta tulossa, pikkusortsit ja pikkutopit ja sandaalit. Ei auttanut tekoripsien räpsyttele kun poke nosti käden ilmaan,
Mies ei halunnut käyttää seksissä kondomia kun minulla on kierukka. Sanoin ettei tunneta toisiamme kunnolla, loukkaantui että onhan tässä kaksi viikkoa tutustuttu!
Alkoholinkäytön takia, on eri jos ottaa sillon tällöin muutaman mutta jatkuva tinaaminen ei käy
Eiköhän se mies saa tehdä rahoillaan mitä haluaa. Hommaa omat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli r-vika. Oli koko ajan naurussa pidättelemistä kun kuulosti niin nololta se puhe. Ei olisi tapailusta tullut mitään niin pistin poikki.
Tunnen yhden superkuuman r-vikaisen naisen. Niin kaunis ja viehättävä ihminen muutenkin, kelpais todellakin, mut on varattu.
Lola?
Lola on pyylevä luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kehui itseään ja rahojaa, että omisti ihan asunnon. Kehui työurallaan. Mutta etenkin rahallaan kehui. Kun tuli maksun aika, halusi ett kumpikin maksaa itse.
Eiköhän tuo mies saa tehdä rahoillaan mitä huvittaa. Hommaa omat lokki
golddiggerit alapeukattamassa!
Mies koetti kasvattaa kissaani, minulle 9vuotiaana tullutta joka ei syö Pirkan kissanruokaa eikä pissi puupellettien päälle. Miehen mielestä kissan piti olla nälässä jotta olisi nirsoilematta. Mies myös halusi lähteä yöllä sumuttamaan vettä pallolla leikkivän kissan päälle, jotta oppisi olemaan hiljaa öisin.
Vierailija kirjoitti:
Jätin mieheni kun hän kertoi tienaavansa alle 8500€ kuukaudessa. Vaihdon hänet yrittäjämieheen, jolla oli hieno auto, mittatilaustyönä tehty puku ja kallis rannekello https://www.vuodenmies.com/sinn104-arvostelu.html
Parintonnin Sinn ei ole muuten mikään kallis arvokello. :D
- Yksi mies, se oli loistotyyppi ja lopulta suudeltiin kiihkeästi sohvallani valmiina siirtymään seksiin kun miehen haaroja hellästi puristaessani en tuntenut penistä ja säikähdin hitosti että mikä juttu tää on, lopulta kun mies riisui farkut ja bokserit sain karvoituksen keskeltä kaivettua elimen joka oli liiottelematta pikkusormeni kokoluokkaa. Mies oli itsekin vaivaantunut joten koetin esittää ettei haittaa, suihinotto oli elämäni kummallisen kokemus ja itse yhdyntä ei tuntunut miltään.
- Sit toinen mies, se kehui ettei ollut käynyt hammaslääkärissä kahteenkymmeneen vuoteen kun ei kuulemma hampaat vaivanneet niin mitä suotta menemään. En sitten pystynyt suutelemaan miestä enää tuon tunnustuksen jälkeen.
- Ja sitten oli mies jonka rastat olivat yksi semmoinen "möykky" takaraivolla, liiskantuneet yhteen vanuneeksi möykyksi ja olivat todella järkyttävä näky. Ihmettelin eikö mieheen sattunut kun mulla kiristi päänahkaa pelkkä katsominenkin!
Ja jälkeen kerran on iltapulun toimittaja kasannut juttunsa vauvapalstalta:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008943575.html
Vierailija kirjoitti:
Ja jälkeen kerran on iltapulun toimittaja kasannut juttunsa vauvapalstalta:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008943575.html
Jep, Ainon paskajuttu taas. Yleensä Aino kyselee palstalla, "miten kerron asian x". Miksei se idi ootti käytä sanoja?
En ole lääkäri, mutta miehellä oli selvästi uniapnea. Kuorsasi, "puuskutti" nenän kautta jos ei kuorsannut ja välillä hengitys oli tosi katkonaista ja havahtui haukkomaan henkeä. Uni ei selvästi ollut riittävää ja päiväsaikaan oli väsynyt ja kiukkuinen. Koitin painostaa ja lahjoa menemään tutkimuksiin, mutta muka "pelkäsi sairaalassa nukkumista" (??).
Edes painon pudottaminen normaalimmaksi olisi varmasti auttanut. Oli kai tosi herkkä siitä ettei kukaan, varsinkaan hoitohenkilökunta, pääse huomauttelemaan hänen reilusta ylipainostaan.
Vaihdoin hiljaisesti nukkuvaan ja oma elämänlaatukin parani kun ei tarvitse valvoa kuunnellen että meinaako tuo toinen nyt hengittää vai ei.