Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
5861/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin naiseen, mutta en yksinkertaisesti kestänyt hänen uskonnollisuuttaan. Aluksi se oli vain arvostettava ja söpö asia, mutta hyvin nopeasti se tuli todella isoksi asiaksi suhteen kehittymiselle, koska itselläni mitään uskoa mihinkään yliluonnolliseen ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
5862/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen paljastui "dog momiksi" eli oli hankkinut koiran korvaaman vauvaa.

Koirista tykkään, mutta nämä dog mommyt on kyll viimeinen ihmisryhmä, johon haluan tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5863/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirista tykkään, mutta nämä dog mommyt on kyll viimeinen ihmisryhmä, johon haluan tutustua.

Enpä voi olla eri mieltä tuosta.

Vierailija
5864/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kuivui ja muurautui umpeen, alkoi pelkkä valitus.

Meni seksihalut siinä, ei seisonut enää, kun pelkkää vittuilua sain kuulla

Vierailija
5865/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en polta,mies poltti. Olisin kestänyt tämän mutta se oli liikaa kun miehen viimeinen tupakka tipahti kissanhiekka-laatikkoon (avoin astia eteisessä) ja kaiveli sen sieltä ja poltti!

Eikä ollut edes mikään justiinsa vaihdettu hiekka.

Sinänsä ymmärrän, jos on tippunut vain siihen päälle ja äkkiä nostaa. Sinänsä en. Jätin naisen kun ihan pokalla naamani edessä keräsi jätöksiä (pas kaa) kissanhiekka laatikosta paljailla käsillä ja tätä järkyttyneenä sivusta seuraten totesi "ei haittaa mitään kun pesen kuitenkin kädet saippualla tän jälkeen " . Ja niin pesikin, mutta siltikin, puistatti liikaa.

Vierailija
5866/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi ehditty olla pitkään yhdessä, kun selvisi ettei miehen päihdeongelma ollut ollenkaan sillä mallilla mitä väitti. Ei ollut todellakaan päässyt eroon huumeista vaan ne olivat ihan yhtä iso ongelma kuin aina ennenkin. Hyvä valehtelija hän oli.

Sama. Yhteinen kaveri onneksi kertoi että piikitti itseään heti kun olin poistunut asunnosta omaan kotiin käymään.

Vierailija
5867/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen taisi pyytää, että vedät vessan jälkeesi. Ja sulla lerpahti heti.

Vierailija
5868/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä voi olla eri mieltä tuosta.

Dog mommyn miehen vastine on joku aikuislapsi, joka pelaa 8h päivässä tietokonepelejä ja jauhaa vain siitä pelistä.

Dog mommyt on niin raivostuttavia. Se koira pitää ottaa kaikille treffeille mukaan (tietenkin) ja sitten se on yleensä vielä huonosti kasvatettu, joka riehuu kotona ja "mommyn" pitää alkaa paijaamaan sitä 3 minuutin välein.

Vierailija
5869/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 90 luvun alussa otin "laastariksi" sydänsuruihini tyypin joka nuoresta iästään huolimatta oli kovin passiivinen makkarin puolella, silloinkin kun jotain tapahtui hoiti vaan hyvin nopeasti oman osuutensa ja se siitä. Monesti tajusin että kun menin hänen lähelleen esim ihan vaan sohvalle pötköttelemään tv tä katsomaan niin hän suurinpiirtein pakeni paikalta, siirtyi keittiöön lukemaan lehteä .... (varmaan pelkäs että joutus johonkin läheisempään kontaktiin). Mitään muuta läheisyyttä häneltä ei saanut muutakun sitten 2 vk välein max minuutin session makkarissa. Ja sehän ei todellakaan riitä! Osoittautui myöhemmin muutenkin todella itsekeskeiseksi ja tunnekylmäksi persoonaksi, suu kävi kokoajan mutta ei kuitenkaan kyennyt mihinkään järkevään keskusteluun.

Ilmeisesti itse oli tyytyväinen suhteeseen koska alkoi jo puolen v seurustelun jälkeen vihjailla naimisiinmenosta ja perheen perustamisesta, eikä hänellä ollut mitään käsitystä että minä olin todella tyytymätön suhteen tasoon enkä oikeasti edes tykännyt hänestä koska rakastin edelleen exääni ja pidin tätä tyyppiä lähinnä kostoksi exälleni ja olipahan jotain seuraa.

Hirveä tarina, mutta näinkin voi käydä joskus.

Olet oksettava.

Vierailija
5870/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, kuivavittu on postannut, JES

Vierailija
5871/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
5872/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, räkämuna ei osaa edes yhtä sanaa kirjoittaa oikein englanniksi🤣

Vierailija
5873/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääh, räkämuna ei osaa edes yhtä sanaa kirjoittaa oikein englanniksi🤣

Aivan, joku yli lauta amispaska🤮

Vierailija
5874/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tällaisen kusipään heitin viikko sitten susille. Raatohaaska, sairas narkkis.

Vierailija
5875/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en saanut vetää perseeseen

Kuka sitä haluaa olla vanhana peräaukko auki ja jatkuvasti ripulikakat lakanoilla. Sen se teettäisi, jos antaisi panna peräaukkoon. Mieluummin vanhana terve perästä kuin viottunut perä.

En pääse tästä kommentista yli. Olen lukenut tän vähintään 30 kertaa. Silti ilmeeni on sama. Todella järkyttynyt. Ja ei, en ole "antanut panna peräaukkoon"olet kyllä verbaalisesti todella lahjakas 🤯.

Vierailija
5876/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suudellut tarpeeksi nopeasti enkä jaksanut odottaa. 2 viikkoa eikä pussannut kertaakaan.

Asia mikä särki sydämeni. Oltiin seurusteltu 8kk kunnes mies lopetti pussaamisen. Ei suostunut pussaamaan kuin vastahakoisesti huulet tiukalla viirulla. Ei ollut riitaa, eikä eropuheita, lopetti vain.

Sen jälkeen tuli vastaan fyysinen väkivalta, ja aloin saamaan päähäni pari kertaa kuussa. Yritin pitää miestä hyvällä tuulella mutta silti jos sitä turhautti niin kamppasi keittiössä, tönäisi ohimennessään tai kaatoi lattialle, tukisti ja huusi. Ilman mitään järkevää syytä, riitti että olin ottanut uuden mukin kaapista vaikka edellinen oli pöydällä.

"Söisi munlaisia ä mmiä aamupalaksi, et nyt sä pidät sen turpasi kiinni, tai otat turpaan.. tällästä. Silti pahimammat arvet jätti tuo viivahuulisuus ihan kun mun pussaaminen olisi niin oksettavaa että pitää noin tehdä . En edelleenkään tiedä oliko tuo yksi kiusaamiskeinoustaan, tiesi että se satutti eniten.

Vierailija
5877/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei suudellut tarpeeksi nopeasti enkä jaksanut odottaa. 2 viikkoa eikä pussannut kertaakaan.

Asia mikä särki sydämeni. Oltiin seurusteltu 8kk kunnes mies lopetti pussaamisen. Ei suostunut pussaamaan kuin vastahakoisesti huulet tiukalla viirulla. Ei ollut riitaa, eikä eropuheita, lopetti vain.

Sen jälkeen tuli vastaan fyysinen väkivalta, ja aloin saamaan päähäni pari kertaa kuussa. Yritin pitää miestä hyvällä tuulella mutta silti jos sitä turhautti niin kamppasi keittiössä, tönäisi ohimennessään tai kaatoi lattialle, tukisti ja huusi. Ilman mitään järkevää syytä, riitti että olin ottanut uuden mukin kaapista vaikka edellinen oli pöydällä.

"Söisi munlaisia ä mmiä aamupalaksi, et nyt sä pidät sen turpasi kiinni, tai otat turpaan.. tällästä. Silti pahimammat arvet jätti tuo viivahuulisuus ihan kun mun pussaaminen olisi niin oksettavaa että pitää noin tehdä . En edelleenkään tiedä oliko tuo yksi kiusaamiskeinoustaan, tiesi että se satutti eniten.

No on ollut yksi kiusaamiskeino. Tommonen p*ska.

Vierailija
5878/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi oli jo n 47v, mutta osoittautui tosi naiviksi, hyvä jos 15 vuotiaan tasolla henkisesti (siis klassinen aikuislapsi). Jututkin oli välillä sen mukaiset. Passiivisagressiivinen valittaja, joka oletti että joku muu hoitaa hänelle elämässä kaiken kivan eteen tarjottimella, itse ei panostanut yhtään mihinkään omassa elämässä eikä meidän parisuhteessa, odotti vaan aina valmista. Moitti muita hyvin kärkkäästi sellaisista asioista johon ei itsekään kyennyt. Sitten kun tähän kaikkeen alkoi tulla päälle vielä hyvin sovinistisia piirteitä, niin oli viisainta siirtyä takavasemmalle.

Kuvailit narsistin.

Vierailija
5879/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin tästä pitkänki tarinan mut kiteytän:

Mies esitti olevansa luonteeltaan ihan jotain muuta kun sitten oikeasti oli.

Hänestä kuoriutui tosi itsekeskeinen ihminen joka ei ottanut muita huomioon, selvisi kammarin puolella hät hätää omasta osuudestaan, ei kyennyt / eikä ehkä välittänyt minun huomioimisesta millään tavalla.

Kaikilla mittapuilla lapsellinen kun joku 15v, kiukutteli ja tiuski. Kaikenmaailman fobioita.

Otti koko 0.5v kestäneestä seurustelusta ns vaan "rusinat pullasta".

Narsistimies

Vierailija
5880/9847 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä voinut suudella itse? Naiset on niin avuttomia mitä näihin asioihin tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä