Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Mies ei suudellut tarpeeksi nopeasti enkä jaksanut odottaa. 2 viikkoa eikä pussannut kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen kiinnostus lopahti siinä hetkessä kun kävi ilmi että nainen on feministi eikä välttämättä usko yksiavioisuuteen. Itse olen yhden naisen mies ja aisankannattajan mahdollinen tuleva rooli ei nappaa. Muutenkin siinä keskustelussa tuli esiin kaikenmoista miesvihamielistä asennetta joka oli lopullinen turn-off. Todella kaunis nainen muuttui minuutissa epäviehättävän näköiseksi.
Tossa on niin monta kliseetä, etten usko tuolla mitään naista koskaan olleenkaan kunhan
satuilee.
Näin +30v miehenä uskon tuon. Tuntuu että viime aikoina on ollut vaikeata löytää oman ikäistä naista joka toivoisi monogamista suhdetta. Mikä on aika hämmentävää. Tosin onneksi en ole joutunut törmäämään tuohon miesvihaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 cm penis.
Minä tapailin joskus yhtä pienimunaista miestä joka jotenkin kummallisesti koki että se antaa hänelle oikeuden olla totaalisen surkea ja kumppanista välittämätön sängyssä. Jos jotenkin yritin keskustella siitä miten seksielämää voisi parantaa, niin hän otti heti täyden marttyyriasenteen, ja syytti minua pinnalliseksi jolle ei pienimunainen kelpaa.
Isomman omaava saattaa myös luulla, että mitään ei tarvii osata, eli että pelkkä sisään-ulos riittää ja nainen on tyydytetty. Onneksi kyseinen mies on luonteeltaan kultaa, ja kuunteli, kun sanoin kliseisesti samat kuin Ben-setä Peter Parkerille. Ihan oikeasti, sitä isoa pitää osata käyttää, tai muuten sillä satuttaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi oli jo n 47v, mutta osoittautui tosi naiviksi, hyvä jos 15 vuotiaan tasolla henkisesti (siis klassinen aikuislapsi). Jututkin oli välillä sen mukaiset. Passiivisagressiivinen valittaja, joka oletti että joku muu hoitaa hänelle elämässä kaiken kivan eteen tarjottimella, itse ei panostanut yhtään mihinkään omassa elämässä eikä meidän parisuhteessa, odotti vaan aina valmista. Moitti muita hyvin kärkkäästi sellaisista asioista johon ei itsekään kyennyt. Sitten kun tähän kaikkeen alkoi tulla päälle vielä hyvin sovinistisia piirteitä, niin oli viisainta siirtyä takavasemmalle.
Voi kääk, olemmekohan olleet saman henkilön kanssa, kuulosti niin tutulta
+ vaikka oli pitkä ja näytti hyvinkin miehekkäältä oli ajoittain taipuvainen kyllä sellaseen draamailuun ja sopan hämmentämiseen että joskus mietin onko meillä perinteiset sukupuoliroolit menny sekasi, kun minä olin selkeesti se rationaalisempi ja rauhallisempi osapuoli joka toppuuttelin ja rauhottelin häntä.
+ tykkäs antaa kauheesti ohjeita millon mistäkin vaikken niitä pyytänyt
+ olisi selkeästi tykännyt päättää asioista puolestani ja kertoi monesti mitä mieltä minä olen jostain ja mikä mulle on parasta.
Jatkuva naukuminen ja kurkottelu "pusu..pusu... pusu pusu". Ihan sama missä olimme, mies pysäytti ja tunki naamaansa kohti pyytäen pusua. Alkuun hellyttävää, myöhemmin he""in ärsyttävää! Lisåksi pusu tarkoitti että ensin mies antoi nopean kevyen suukon, sitten painoi huulet uudestaan huulilleni nyt kovemmin ja laittoi myös kielen peliin. En todellakaan halunnut kielisuudelmia jossain apteekissa!
Joskus 90 luvun alussa otin "laastariksi" sydänsuruihini tyypin joka nuoresta iästään huolimatta oli kovin passiivinen makkarin puolella, silloinkin kun jotain tapahtui hoiti vaan hyvin nopeasti oman osuutensa ja se siitä. Monesti tajusin että kun menin hänen lähelleen esim ihan vaan sohvalle pötköttelemään tv tä katsomaan niin hän suurinpiirtein pakeni paikalta, siirtyi keittiöön lukemaan lehteä .... (varmaan pelkäs että joutus johonkin läheisempään kontaktiin). Mitään muuta läheisyyttä häneltä ei saanut muutakun sitten 2 vk välein max minuutin session makkarissa. Ja sehän ei todellakaan riitä! Osoittautui myöhemmin muutenkin todella itsekeskeiseksi ja tunnekylmäksi persoonaksi, suu kävi kokoajan mutta ei kuitenkaan kyennyt mihinkään järkevään keskusteluun.
Ilmeisesti itse oli tyytyväinen suhteeseen koska alkoi jo puolen v seurustelun jälkeen vihjailla naimisiinmenosta ja perheen perustamisesta, eikä hänellä ollut mitään käsitystä että minä olin todella tyytymätön suhteen tasoon enkä oikeasti edes tykännyt hänestä koska rakastin edelleen exääni ja pidin tätä tyyppiä lähinnä kostoksi exälleni ja olipahan jotain seuraa.
Hirveä tarina, mutta näinkin voi käydä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva naukuminen ja kurkottelu "pusu..pusu... pusu pusu". Ihan sama missä olimme, mies pysäytti ja tunki naamaansa kohti pyytäen pusua. Alkuun hellyttävää, myöhemmin he""in ärsyttävää! Lisåksi pusu tarkoitti että ensin mies antoi nopean kevyen suukon, sitten painoi huulet uudestaan huulilleni nyt kovemmin ja laittoi myös kielen peliin. En todellakaan halunnut kielisuudelmia jossain apteekissa!
Ymmärrän!
Tämä on just niin iroonista, että kai pääsääntöisesti me naiset kaivataan kamalasti hellyyttä ja läheisyyttä, mut sitten siinä käy juuri jotenkin näin, että miehen tapa ja tyyli tehdä sitä alkaakin ärsyttää. 😉
Ehkä tuo kertomuksesi kuvasti just sitä tilannetajun puutetta mistä me naiset monesti miehiä moititaan.
Minä en polta,mies poltti. Olisin kestänyt tämän mutta se oli liikaa kun miehen viimeinen tupakka tipahti kissanhiekka-laatikkoon (avoin astia eteisessä) ja kaiveli sen sieltä ja poltti!
Eikä ollut edes mikään justiinsa vaihdettu hiekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli liian omistushaluinen sekä sairaalloisen mustasukkainen .
Narskut on just tollasia. Oli varmasti komeakin, et vaan voinut vastustaa?
Komean miehen nimenomaan ei tarvitse olla mustasukkainen. Itselläni on ollut vain komeita miehiä, eikä kukaan ole ollut mustasukkainen tai pettänyt. He nimittäin tietävät, että saavat kyllä naisia jos haluavat, pettää ei tarvitse. He myös tietävät, että nainen ei petä heitä, ei tarvitse olla mustasukkainen. Nimenomaan ne rumat ja keskiverrot itsestään epävarmat miehet ovat pahimpia.
Voi hyvä luoja 😂
Sen tason kommentti ettei voi kun ihmetellä mikä ihmisiä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en polta,mies poltti. Olisin kestänyt tämän mutta se oli liikaa kun miehen viimeinen tupakka tipahti kissanhiekka-laatikkoon (avoin astia eteisessä) ja kaiveli sen sieltä ja poltti!
Tupakoimattomat eivät tajua tupakoivien syvää riippuvuutta. Viimeinen rööki kaivetaan vaikka alligaattorin kidasta tai kissanpas""ta!
No ku se pieras. Jotain se selitti jostain laktooseista mut ei mua kiinnosta.
Miehellä moottoripyörä elämän tärkein asia. Tuokin touhu vaikuttaa enemmänkin joltain uskonnolta mitä ei saa kritisoida.
Täysin passiivinen eikä oma-aloitteellisuutta yhtään mihinkään. Lisäksi kännykkä riippuvainen. Kuvitteli että hän osaa kaiken paremmin, eli kritisoi jokaista minun tekemäni asiaa, mutta itse ei kumminkaan tehnyt mitään ja käytännössä siivesti minun kustannuksella, kuvitellen että kaunis ulkomuoto korvaa noi edellämainitut puutteet?
Joo, ja oltiin naimisissa kumminkin 24 vuotta.
M52
Ainainen riita rahasta. Nainen aina keksi että tarvitaan sitä ja tätä, ihan vain siksi, että saadaan vaihtelua. Uusi sohvakin olisi pitänyt ostaa, vaikka vanha oli ihan hyvä. 2400 euron sohva oli puoleen hintaan ja se oli mukamas edullinen, vaikka hän oli pa. Sen voi kuulemma ostaa osamaksulla vaikka 24 kuukauden maksuajalla. Niin, se vaan, että se sohva maksaa loppujaan erissä maksettuna lähes saman kuin että siinä ei olisi alennusta ollenkaan. Tuo oli matematiikkaa, joka ei uponnut koskaan meikäläisen jakeluun, että kannattaisi ostaa tarjoustuote maksamalla se erissä. Eihän se nyt vettu mikään tarjoustuote enää sen jälkeen ole, koska lopullinen hinta pomppaa osamaksulla maksettuna poskettomasti.
Seksihullu nainen. 3kertaa päivässä ei riittänyt ja multa loppui kunto.
Ei onneksi ehditty olla pitkään yhdessä, kun selvisi ettei miehen päihdeongelma ollut ollenkaan sillä mallilla mitä väitti. Ei ollut todellakaan päässyt eroon huumeista vaan ne olivat ihan yhtä iso ongelma kuin aina ennenkin. Hyvä valehtelija hän oli.
Vierailija kirjoitti:
aika pysähtyy näillä kun syöpäkääryle on suussa.
Vastaan hyvin yksinkertaisesti ja totuudenmukaisesti. Olen lopettanut tapailun jos toinen ei tunnu oikealta. Lisäksi pelkkää seksiä tarjoavat miehet saa jäädä jossain vaiheessa, yleensä muutaman panon jälkeen. Naisena saa helposti halutessaan seksiä muualtakin, joten jollain vakipanolla ei ole mielestäni mitään sijaa elämässäni.