Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaalla (lapsettomalla) miehellä oli jotain Pokémon -julisteita seinällä. Juuei. Muutenkin oli sellainen ihme pelinörtti, videopelit oli suunnilleen ainoa asia josta osasi pidemmän päälle keskustella.
Mulla on nojatuolin päällä pehmoleluja. Ja juuri lähetin ystävälle pääsiäiskortin jossa olin liimaillut nalletarroja. Mä olen 30v ja ystävä 39v. Leikkimielisyys on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaalla (lapsettomalla) miehellä oli jotain Pokémon -julisteita seinällä. Juuei. Muutenkin oli sellainen ihme pelinörtti, videopelit oli suunnilleen ainoa asia josta osasi pidemmän päälle keskustella.
Mulla on nojatuolin päällä pehmoleluja. Ja juuri lähetin ystävälle pääsiäiskortin jossa olin liimaillut nalletarroja. Mä olen 30v ja ystävä 39v. Leikkimielisyys on parasta.
Nimenomaan, ei kiinnosta tosikot...
alf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari vuotta (liian kauan, myönnetään) kimpassa mielenkiintoisen naisen kanssa. Kaunis, mukava, älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, lapseton 35-v, mahtava sängyssä. Kuulostaako hyvältä,? Niin, muutama kuukausi meni kun alkoi valjeta miksi moinen oli vielä vapaalla jalalla. Ilmeni, että hänellä oli konflikteja ihmisten kanssa kaikissa sidosryhmissä; perheen sisällä, töissä, harrastuksessa, naapurustossa. Parisuhteessa? Mitenkäs muuten. Kaikki, mitä sanoin, analysoitiin tarkasti ja usein sanomisistani löydettiin jotain kyseenalaista. Kaikkia ihan arkisia asioitakin piti vatvoa joka suunnalta monta päivää, ennen kuin siinä päästiin eteenpäin.
Pelottavan hyvin osu samanlainen kohalle, mutta muutama kk riitti. Opin yhden tärkeän asian. Sukupuolesta riippumatta katso aina miten kumppani kohtelee perheenjäseniään. Tätä ei voi painottaa liikaa.
Seinähulluimmat ihmiset ketä oon tuntenut, on nimenomaan jumaloinut lapsuuden perhettään ja etenkin äitiään, eikä riitoja tms ollut.
Nainen kertoi, että oli saanut miehiltä "tavarat sisuksiin, aina kun oli halunnut"... Kiinnostus tapapailuun väheni, kun tiesin jotain entisistä kumppaneista... Ehkä se kertoi jotakin naisen ajatusmaailmasta miehiä kohtaan. Eipä tuo seksin harrastaminen ole minulle niin tärkeää, että sen takia kannattaisi vaarantaa terveytensä, tai jopa henkensä.♋🚑💀
Vierailija kirjoitti:
Tai pikemminkin koiraa pidetään lapsen korvikkeena, kun ei ole rahkeet riittäneet muodostamaan ihmissuhteita niin että saisi oikeita lapsia. Koiralle lässytetään ja kutsutaan itseä sen äidiksi. Annetaan riehua ja häiritä muita ja pahimmissa tapauksissa koira saa nukkua sängyssä ja hyvä kun ei hypi selän päällä kun on seksi käynnissä.
Aika outoja käsityksiä lemmikkien omistajista.
Asun maalla, ja täällä melkein kaikilla on kisoja tai koiria. Nimenomaan perheillä on koiria. Onko ne sitten lasten korvikkeita, vaikka perheessä on lapsiakin?
Melkein kaikilla miehillä täällä on koira, koska metsästys.
Ehkä kaupungeissa suhtaudutaan eri tavalla eläimiin, täällä maalla ne on normaali osa elämää.
Mies söi muroja ja leipää ja joi limsaa tai energiajuomia, tein meille italianpataa (siis ihan alusta itse en pussista) ja mies alkoi nurista kun siinä on paprikaa eikä suostumaan myöskään juomaan ostamaani valkoviiniä, lähti sitten asunnolleen paahtamaan leipää ja lipittämään limppaa. Oletti minun tulevan yöksi niinkuin oli puhuttu ja ihmetteli, kun en tullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Juuri näin. Itse en esim tykkää koirista ja sen vuoksi en alkaisi edes tapailemaan miestä jolla on koira.
Miehillä on jokin ihmeellinen tarve ilmaista vihaa naisia kohtaan kaikissa mahdollisissa asioissa. Eivätkä nämä miehet huomaa itse mitä tekevät ja että sahaavat vain omaa nilkkaa.
Jos miestå ei viehätä lihavat naiset, yh:t, koira tai kissanaiset, 'väärää' puoluetta kannattavat yms niin ei näitå tarvitse kenenkään miehen vasten tahtoaan edes katsoa saatikka olla tekemisissä.
Mitä vihaa siinä nyt on, jos kertoo ettei tykkää koiranaisista? Naiset vaan vinkuvat aina naisvihaa jos ei ole samaa mieltä joka asiasta heidän kanssaan.
Oletko sinä miesvihaaja, kun et tapaile koiramiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samankaltaisia kokemuksia. Kukaan järkevä mies ei hukkaa aikaansa tällaisen koirahössöttäjän kanssa
Tinderissä koiranaisia on noin 80% tarjonnasta, miksiköhän ovat sinkkuina niin sankoin joukoin..
Koska normaaleja miehiä on niin vähän.
Se ei selitä miten koiran omistaminen näyttää korreloivan niin vahvasti sinkkuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen, jolla on koira, menee noin joidenkin tunteisiin että niitä omia aggressiota täytyy levittää useissa viesteissä? Onko teillä miehillä joku alemmuuskompleksi tai lapsuuden trauma, kun äiti ei välittänyt? Vai ottaako se jotenkin itsetunnolle, kun ette olekaan naiselle maailman napoja?
Jos ei ole koiraihminen, niin ei sitten tapaile sellaista naista, jolla on koira. Ne kuvat tai profiilit voi ohittaa. Miten voi olla niin h***etin vaikeaa käsittää tämä. Vai onko teillä joku pakkomielle valita aina se koiran omistaja, jotta saatte taas oksentaa sen oman ahdistuksen keskustelupalstoille? Ihme häiriintynyttä sakkia.
Jos minua ärsyttää miehessä joku asia, niin en minä siihen aikaani sen enempää tuhlaa. Eläinihmisenä sanon ei-eläinihmiselle heti, että miksi yrität tuhlata molempien aikaa. Ei se sen enempää naukumista kaipaa.
Ei ole kyse tuosta sinun tulkinnasta vaan siitä, että liian monesti "koiranaiset" suhtautuvat myös siihen sulhasehdokkaaseen samalla tavalla kuin koiraansa, miehen tulisi toimia ja käyttäytyä juuri niin kuin se piskikin.. ja siinä on silloin sellainen tilanne, josta kaikenlainen normaalin ihmissuhteen elementit uupuvat täysin.
Tai pikemminkin koiraa pidetään lapsen korvikkeena, kun ei ole rahkeet riittäneet muodostamaan ihmissuhteita niin että saisi oikeita lapsia. Koiralle lässytetään ja kutsutaan itseä sen äidiksi. Annetaan riehua ja häiritä muita ja pahimmissa tapauksissa koira saa nukkua sängyssä ja hyvä kun ei hypi selän päällä kun on seksi käynnissä.
Eli sinun järjenjuoksullasi koiraihmisillä ei ole lapsia?
No joo, meillä ei lässytetä koiralle. Meillä sille luetaan klassikoita, esim. just nyt on menossa Alastalon salissa. Sen jälkeen on keskustelukerho, johon kuuluu myös naapurin pekingeesi Pertti sekä toisen naapurin perseilevä peruskoira Unto. Siinä kuulkaa keskustelu käy kuumana, kun luettua tekstiä analysoidaan. Nauraishan ne kaikki, jos menisin siihen lässyttämään että 'kuka se on hyvä poika, tui tui'. Juu ei jotain rajaa.
Eikä suostunu nukkumaan omassa sängyssäkään. Kuulemma mun miesystävällä on hygieniassa parantamisen varaa. Huomannu kyllä itse saman juu, antanu asian olla, mutta kun tolla meidän koiralla on enemmän tota nokkaa, niin ehkä se sitten haisee moninkertaisesti pahemmalta. Mene ja tiedä.
Eikä toi hirveesti kait riehukaan. Kerran sai ihan järjettömän hepulin, kun ups:n kuski soitti ovikelloa. Sanoin sille sitten, että koita ny rauhoittua, että eikö toi oo vähän vanhanaikaista koiraltakin haukkua postimiestä. Otti nokkiinsa, siis siihen pitkään...se oli tilannu verkkokaupasta koppiinsa uudet led-valot hämäräkytkimellä. Intoili niitä. No, ei muuta kun anteeks pyytämään ja annoin sille kaapista ruuvimeisselin tassuun.
Niin että onhan noita... kaikenlaisia...mielipiteitä...
On toki myös lapsiperheissä koiria, lisää vettä hullunmyllyyn. Ei siinä mitään.
Mutta ihan hauskan kieli poskessa kirjoitettu vastine.
Vierailija kirjoitti:
alf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari vuotta (liian kauan, myönnetään) kimpassa mielenkiintoisen naisen kanssa. Kaunis, mukava, älykäs, korkeasti koulutettu, hyvässä työssä, lapseton 35-v, mahtava sängyssä. Kuulostaako hyvältä,? Niin, muutama kuukausi meni kun alkoi valjeta miksi moinen oli vielä vapaalla jalalla. Ilmeni, että hänellä oli konflikteja ihmisten kanssa kaikissa sidosryhmissä; perheen sisällä, töissä, harrastuksessa, naapurustossa. Parisuhteessa? Mitenkäs muuten. Kaikki, mitä sanoin, analysoitiin tarkasti ja usein sanomisistani löydettiin jotain kyseenalaista. Kaikkia ihan arkisia asioitakin piti vatvoa joka suunnalta monta päivää, ennen kuin siinä päästiin eteenpäin.
Pelottavan hyvin osu samanlainen kohalle, mutta muutama kk riitti. Opin yhden tärkeän asian. Sukupuolesta riippumatta katso aina miten kumppani kohtelee perheenjäseniään. Tätä ei voi painottaa liikaa.
Seinähulluimmat ihmiset ketä oon tuntenut, on nimenomaan jumaloinut lapsuuden perhettään ja etenkin äitiään, eikä riitoja tms ollut.
Joo, kyllä jos kumppani paljastuu ongelmaiseksi niin yleensä on pikemminkin kyse siitä että on epäterveellisen kiinni perheenjäsenissään, kuin että olisi liian etäinen.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoja käsityksiä lemmikkien omistajista.
Asun maalla, ja täällä melkein kaikilla on kisoja tai koiria. Nimenomaan perheillä on koiria. Onko ne sitten lasten korvikkeita, vaikka perheessä on lapsiakin?
Melkein kaikilla miehillä täällä on koira, koska metsästys.
Ehkä kaupungeissa suhtaudutaan eri tavalla eläimiin, täällä maalla ne on normaali osa elämää.
Tuossa voi olla perääkin. Ehkä kaupungeissa lemmikkejä otetaan enemmän paikkaamaan omia neurooseja ja traumoja ja yksinäisyyttä.
Naisella oli iso koira, joka oli kaikki kaikessa. Olkkarin matolla oli kasa luita, joista lemahti nenään mädäntyneen lihan ja luuytimen haju.
Mies teki heti alkuunsa (onneksi) hyvin selväksi sen, että haluaisi naisesta itselleen ns yleiskoneen.
Eli nainen hoitaisi kaikki kotiin liittyvät jutut, siivouksen, kokkaamisen jne.
Hän kun ei halua niitä hommia tehdä, kämppä aivan karmeassa kunnossa.
Ei nähty toista kertaa, toivotin hyvää jatkoa ja poistuin läävästä.
Äijä järkyttävä valehtelija! Valehteli jatkuvasti aivan arkisista asioista ja kun jäi kiinni, heittäytyi marttyyriksi ja valehteli että ei ole valehdellut🤣
Aivan kakara, yli 50 v äijä, jolla myös alko- ongelma. Ei tietenkään omasta mielestään. Ryyppää joka viikonloppu, läskimahainen sohvaraato!
Lopetin miehen tapailun, kun ajan mittaan paljastui selkeästi Assiksi. Lääkäri en ole, mutta tunnistan ammattini puolesta nämä piirteet. Ajatteli vain itseään, kaikki olisi pitänyt tehdä hänen ”mallinsa ja kaavojensa” mukaan. Yritti manipuloida.
Säälittää, kun ei nähnyt omaa käytöstään, tai ei halunnut edes myöntää olevansa erilainen. Minun kyllä olisi pitänyt kaikki kotkotukset ymmärtää.
Harmittaa etukäteen jo tämän miehen seuraavan seurusteluyrityksen kohde!
Huom! En tuomitse tässä Asseja yleensä, vain kerron oman kokemukseni.
Live, laugh & love -juliste seinällä.
Mies on sarjahuijari. Pettää minkä tahansa naisen kanssa. Ja valheita valheita valheita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, ensimmäinen aggressio-oksennus, I proved my point...se koira älähtää... :D ja oikein sivistyssanalla varustettuna, jotta saataisiin vielä vähän ylemmyydentunnetta mukaan :D
Kannattaa katsoa peiliin, aggressio on täysin itsessäsi. Suomalaisnaisien ongelma on se että he eivät halua olla naisellisia. Lyhyet hiukset, epäsiisti olemus, raju ylipaino lähes poikkeuksetta. Onneksi ulkomailta löytyy pitkäsääristä hoikkaa naista joka haluaa kunnioittaa perinteisiä perhearvoja.
Nainen on aina naisellinen, onhan nainen nainen.
Naisten ei suomalaisten eikä minkään maalaisten naisten tarvitse miellyttåä miesten silmää. Naiset ovat juuri sen näköisiä kuin ovat.
Haluat siis naisen joka kunnioittaa perinteisiä perhearvoja? Ymmärräthän että silloin sinunkin pitää? Et voi sekä syödä että säästää. Perinteisten perhearvojen ydin on se että mies elättää yksin vaimon ja lapset. Saattaapa siihen pakettiin kuulua myös ne isovanhemmat yms.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin miehen tapailun, kun ajan mittaan paljastui selkeästi Assiksi. Lääkäri en ole, mutta tunnistan ammattini puolesta nämä piirteet. Ajatteli vain itseään, kaikki olisi pitänyt tehdä hänen ”mallinsa ja kaavojensa” mukaan. Yritti manipuloida.
Säälittää, kun ei nähnyt omaa käytöstään, tai ei halunnut edes myöntää olevansa erilainen. Minun kyllä olisi pitänyt kaikki kotkotukset ymmärtää.
Harmittaa etukäteen jo tämän miehen seuraavan seurusteluyrityksen kohde!
Huom! En tuomitse tässä Asseja yleensä, vain kerron oman kokemukseni.
Mikä on Assi/Asse?
Mies on narsisti, joka valehtelee maailmalle, mutta suljettujen ovien takana on väkivaltainen. Pelkuri ja valehtelija. Ja sarjahuijari. Sellaiset miehet pitäisi tuntea, jotta he eivät vahingoita enempää naisia.