Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Teininä tapailin sellaista parikymppistä jäbää, joka useampaan otteeseen kehui peniksensä keskivertoa huomattavasti suurempaa kokoa, ilmoittaen ihan senttimäärän. Hän myös rehvasteli rahoillaan mm. tekemällä kalliita heräteostoksia ja raahaamalla minut mukaan makutuomariksi merkkivaateostoksille. Vaikutti hieman pettyneeltä kun en ihastellutkaan, vaan totesin että hänen katselemansa vaatteet olivat täysin ylihinnoiteltuja eikä oikeastaan mitenkään kummoisia.
En sitten koskaan päätynyt ottamaan selvää, oliko mainostettu senttimäärä oikea tai osasiko hän hyödyntää sitä oikein. Henkilökemiat eivät vaan natsanneet ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päässyt yli kahdesta seikasta.
-Naisen kanssa ei olisi koskaan ollut suuseksiä.
-Naisella oli joku paha rypäs ruoka-aineallergioita tai IBS ja vartti jokaisen aterian jälkeen kävi ripuloimassa.Luuletko, että nainenkaan nautti tuosta? Olisi kaivannut ymmärtäväisen aikuisen kumppanin eikä teinimäistä nyrpistelyä.
Ja kuitenkin naiset yläpeukuttivat naista joka antoi pakit miehelle koska huomasi että tämän kakka oli vääränlaista ja tämä käytti paljon vessapaperia.
Tajusin että nainen oli ihan oikeasti vasta 21v, ei tullut alkuun kiinnitettyä varsinaista huomiota ikään kun hyvin viehättävän oloinen nainen tuli pokaamaan yhteisten tuttujen illanvietossa ja jotenkin oletti että olisi suunnilleen samanikäistä porukkaa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Oli aivan ellukkamaista sexiä.
Seksiaddikteista puheen ollen. Oma lukunsa ovat myös nämä tyypit, jotka haluavat seksielämässä kaiken kaikkien kanssa, eli yrittävät keplotellen järjestää elämäänsä olosuhteet, joissa saavat maksimaalisen paljon seksiä, eri henkilöiden kanssa tietenkin, ja yksi heistä saattaa olla oma puoliso. Heistäkin monta esimerkkiä tässä ketjussa.
Nainen oli jatkuvasti somessa ja kaikki liittyi aina häneen, someen, valokuviin tai hänen olemattoman itsetunnon parantamiseen säälittävien kulissien avulla. Kun en enää halunnut tapailla hän alkoi puhua kavereilleen että on jättänyt minut. Uskomatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli muuten ihana, mutta nännit olivat liian isot. Kaksi kertaa kokeilin seksiä, mutta ällötys oli yksinkertaisesti liian suuri, vaikka seksissäkin nainen oli hyvä.
Miten isot? Mansikat?
Kerroin väärin. Itse nännit olivat hyvän kokoiset, mutta nännipihat olivat yli puolet rintojen halkaisijasta, arviolta 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiaddikteista puheen ollen. Oma lukunsa ovat myös nämä tyypit, jotka haluavat seksielämässä kaiken kaikkien kanssa, eli yrittävät keplotellen järjestää elämäänsä olosuhteet, joissa saavat maksimaalisen paljon seksiä, eri henkilöiden kanssa tietenkin, ja yksi heistä saattaa olla oma puoliso. Heistäkin monta esimerkkiä tässä ketjussa.
Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...
Vierailija kirjoitti:
Yritti tulla raskaaksi, ilman, että kertoi minulle mitään. Tuli keskenmeno ja asia selvisi.
Eli harrastit seksiä ilman kumia? Todella järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi mahdollisimman monen kanssa on miehelle hyväksi, niin itsetunnolle kuin naisentyydytystaidolle. Vaimo hyötyy tietenkin molemmista. Toki keplottelu on perseestä. Herrasmiehen pitää pystyä rehdisti vaimolleen ennen aktia kajauttamaan, että taas tuli muuten harjoiteltua uusia taitoja "motellissa työreissulla", annas kun vähän näytän ja sut nautinnolla täytän...
Näin on vaikka naiset muuta väittävät. Näkee siitäkin että kokematon, mutta muutoin hyvä mies dumpataan samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli musta kauluspaita joka oli täysi nukkaa ja karvoja ym. Siinä ainoa syy, epäsiisti paita.
Ja menetit elämäsi rakkauden. Tyypillistä.
En minäkään huolisi miestä, jolla on vain yksi paita eikä hän saa sitä pestyä. Siinä päätyy vain miehen äidiksi.
Keskustelunaiheet ja kiinnostuksen kohteet eivät oikein menneet yksiin. Tykkään kyllä sextingistä mutta vasta paremman tuttavuuden jälkeen ja vasta, kun olen ihastunut. Siihen ihastumiseen tarvitaan yleensä livetapaaminen, ja kaveri ei vaikuttanut kovin kiinnostuneelta tapaamaan. Muuten oli suht perusmukava. Lyhyesti sanottuna haluttiin aika eri asioita.
Nainen kävi luonani vain syömässä ja juomassa minun kustannuksellani. Ei ikinä tarjonnut mitään itse, eikä tarjoutunut tuomaan tarvikkeita jotain ruokalajia varten. Kerran pyysin tuomaan muutamia tarvikkeita ruokaa varten, niin ei tuonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haukkuu miesten lemuavia elimiä, mutta jos naisen elin haisee inhottavalta härskiltä silliltä, niin loukkaannutaan. Totuus on, että monen naisen alapää HAISEE.
Eipä ole minulle tullut tällaista vastaan. Terve värkki ei haise, ominaistuoksu siellä kuuluukin olla. Sen olen kyllä huomannut, että jos ei heti mennä pesulle, niin oma tuotokseni alkaa haista siellä naisen sisällä kun jotain kemiallisia reaktioita tapahtuu.
Jep. Siemennesteen pH on emäksisempi kuin normaali ja terve hapan vagina. Jos naisen anatominen rakenne on sellainen, ettei neste valu ulos, joten se alkaa haista kun päiväkausia siellä muhii ja aiheuttaa vaginoosin eli tulehduksen. Joidenkin kannattaa siis erikseen poistamalla poistaa siemenneste sisuksistaan. Tätä ei kyllä opeteta missään, sen oppii vain kokemuksen kautta.
Miten peset kohdun spermasta? Vaginan pesu kyllä hoituu ulkokautta, mutta sisään on vaikea päästä. Anna neuvo jos tiedät miten?
- Oltiin netissä juteltu ja ekat treffit sovittu johonkin baariin. Huomasin jo ovelta, että mies on umpikännissä, joten käännyin takaisin ja mies jäi perään soittamaan
- 40v mies ja koko kämppä ihan törkyinen, selitti miten on korjannut samat Ikea-tuolit neljä kertaa ja silti olivat taas rikki. Todella pihi tai köyhä siis, itse olen hyvätuloinen niin ei sytyttänyt
- Vaikutti narsistilta ja alkoi syyttämään mua kun sanoin että ehkä jätetään tää tähän
- Selitti miten ostaa aina kaikille naisille kenkiä ja laukkuja, leijui materialla ja yritti suudella ekojen treffien lopuksi (kyseessä lenkkitreffit enkä antanu ymmärtää mitään)
Päihdeongelma/työtön/lääkeriippuvainen/maksuvaikeuksia (useita eri miehiä)
- 38v eikä ollut ikinä seurustellut, sitoutumiskammo paljastui pian
- Ei ollut kertonut lapsista mitään ja anoppikin asui naapurissa. Yleensäkin jos ihminen piilottelee lapsiaan niin kertoo jo jotain.
- Lihava/ ei harrasta urheilua / ei ole ikinä käynyt ulkomailla
- Tokien treffien jälkeen lähetti jonkun törkyviestin miten haluis panna perseeseen ja nuolla reiän sen jlk. Tuli aivan puskista, kun ei oltu edes pussattu vielä tai ollut mitään seksuaalista juttua.
- 162cm, pikkurillini kokoinen vehje ja vaatekoko XS. Nämä vielä meni, kun oli komea ja kunnianhimoinen jne. Oli kuitenkin usein vkonloput mielummin yksin kotona kuin mun kanssa eikä ollut yhtään aloitteellinen näkemisten suhteen niin en jaksanut tuhlata aikaa
- Tuli ekalla työnnöllä joka kerta. Kaikki luottokortit tapissa, kaverit maksoivat ruoat
- sitten nää perus miehet, jotka pyörittää montaa naista samaan aikaan tai valehtelevat päästäkseen sänkyyn, paljastuvat varatuksi jne.
Onhan näitä huonoja kokemuksia näköjään paljonkin. Nykyinenkin meni melkein eka kiertoon, kun puhui vaan itsestään ekoilla treffeillä eikä kyllä edelleenkään hirveästi multa kysele, mutta muutoin luotettava, komea, rehellinen ja älykäs mies.
kyseinen nainen pani toista miestä viiden yhteisen vuoden jälkeen. Mutta täällä vika lienee minussa, vaikka miehenä en pettänyt. Naiset eivät petä, he vain elävät yksilöllistä elämää jota sinä miehenä häiritset.
Yhden naisen pimppi haisi pahalle. Toinen tupakoi salaa
Vierailija kirjoitti:
Nää on parhaat nää pimpit haisee pahale. Hienohelmat.
Vitusa pitää olla kunnon döfikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on parhaat nää pimpit haisee pahale. Hienohelmat.
Vitusa pitää olla kunnon döfikset.
Ei kaikki toosat pahalle haise. Tämän yhden naisen pimppi oli oikea mädättämö.
Kierrätti kahta naista yhtäaikaa kunnes kärähti.