Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4241/9847 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissoja, tatuointeja ei takapuolta. Olen peppumies.

Minä pidän kissa-tatuoinneista. Enkä ole peppumiehiä, rakastan naisia.

Vierailija
4242/9847 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4243/9847 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi aamulla tupakalla ja sen jälkeen ripuloi 20 min, kiva kun oli kiire  töihin ja oltiin menossa minun autollani. Olin takki päällä jalka oven raossa ja vessasta kuuluu oota, oota..

Käskin lopettaa polttamisen, suuttui.

Vierailija
4244/9847 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani näitä kommentteja muutamina iltoina, tää on kyllä niin hauska mutta pahoin pelkään että näillä spekseillä meillä on tulevaisuudessa paljon vanhoja piikoja ja poikia. Sosiaalinen media tulee pilaamaan tämänkin parinetsintä keissin totaalisesti. Ei oo helppoa ei :D

Vierailija
4245/9847 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästynyt yrittämään enää kirjoitti:

1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani.  Ei jatkoon.

2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat vaatteet päällä päivin öin, kotihoito käy katsomassa lääkkeet jolloin poika pakenee yläkertaan jottei hoitaja huomaisi että on taas kännissä. Jättää myös äidin yksin ja häiypyy esim. mökille ryyppäämään pariksi päiväksi. Äiti ei osaa tehdä enää ruokaa eikää peseytyä itse. On myäs riski että lähtee ovesta tai laittaa hellan päälle. Miees ei tästä välitä vaikka heit otin asian puheeksi. Ei siis välitä.

Täysin alkoholisoitunut myös, ajelee autolla kännissä kauppaankin. Juo joka ikinen päivä, ei ole työelämässä "selkäkivun" takia (kas kun kaikki muu hoituu). Pieni, laiha elin ja  todella kovkouraista naisen käsittelyä tyyliin " raavitaan naisen alapäätä, työnnetään sormia kuivana sisään, seuraavaksi suoraan itse asiaan, viis siitä onko nainen valmis" Massiivinen potenssiongelma lisäksi. Hampaat ruskeat ja pesemättä. Ei jatkoon.

Näistä riittäisi romaaniksi, tässä muutama viimeisin. Surkea on miesten taso nykysuomessa. Ja mikä tämä kaikilla jo kolmekymppisillä ilmenevä kaljuus oikein on ? Nelikymppisenä sitten potenssiongelmat. Ihan poikkeuksetta. Menkää lääkäriin miehet ! 

Tämä 2. Tapaus kuullostaa aika tutulta. 😄 Mikä etunimen ensimmäinen kirjain? Ja paikkakunnan?

Vierailija
4246/9847 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjahyllyssä oli pelkkiä koriste-esineitä. Ei kirjan kirjaa koko kämpässä.

Kuka muka nykyään haalii hyllyt täyteen kirjoja? Todella epäekologista tuhlausta. E-kirjatkin on keksitty!

Henkilön, joka pitää kirjaa epäekologisena tuhlauksena, olisin torjunut jo kättelyssä. Voiko pinnallisempaa ollakaan kuin laisesi?

E-kirjoja ei ollut keksitty 90-luvun puolivälissä jolloin tämä tapahtui. Otsikossa ei puhuttu nykyajasta mitään. Olisit huomannut, jos olisit tottuneempi lukemaan.

Olet kammottava roskaaja, häpeä! Sinun takiasi luonto tuhoutuu! 

Onneksi sinun tietokoneesi ei käytä sähkö ollenkaan.

Sähköä tulee töpselistä. Sinä tuhoat metsät ja roskaatkin vielä, kun on olemassa e-kirjoja ja äänikirjoja. Häpeä!

0/5 - en tuhlaa trolliin enempää aikaani. En edes sinuun Maria.

Kaltaistesi ihmisten takia ilmastonmuutos etenee.

Ilmastonmuutosta tapahtunut viimeiset 4.5mrd. vuotta eikä pysähtymistä oo havaittavissa, paitsi että vasemmisto keksi panna neljä vuodenaikaa maksulliseksi, sillä ei ole vaikutusta ilmastonmuutokseen.

Vierailija
4247/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.

Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko

Mun täytyy tunnustaa, että olin tämä nainen. Juttu meni osaltaan näin. Tapasin miehen, mentiin hänen asunnolleen. Hän ohjasi minut suoraan olohuoneeseen, mistä muistan vaan sohvan ja sen tv:n ja jonkun nauhurin. Ajattelin että siinä on piilokamera tai jotain. Siinä sohvalla sitten istuttiin ja katseltiin telkkaria. Oltiin kuitenkin yhdessä ja samalla mietin joudunko jo johonkin videopläjäykseen mukaan? Mies varmaan kuvasi minua salaa? Tein hänelle koomiset temput siitä hyvästä, söin räkää ja yritin syödä varpaankynsiä. Haha... Siitä sai mies. Jossain vaiheessa minuun iski paniikki, kun kävin vessassa tai muissa huoneissa, ajattelin että mies kuvaa minua joka paikassa piilokameroillaan. En luottanut häneen yhtään enää. Ei muistaakseni tavattu enää. Ps. Poista se video itseltäsi, jos saan pyytää.

Tämä tapailemani nainen kyllä tiesi videokameran ja "jonku nauhurin" eron. Ja kuten arvasin, hän ei ole ainoa suomalainen omaa räkäänsä syövä possu.

Miksi vehtaat räkäpossujen kanssa? Hyi.

Kuvittelin, että räkää syövät vain mammafoorumin luuserimuikkelit, enkä voinut kuvitellakaan, että kaunis ja korkeasti koulutettu nainen moiseen sortuisi.

Näyttäähän naiset niin mielellään ottavan mällit suihin ja kehuvat olipa hyvää, saisko vähän lisää ja imee, niin että, mikä tässä nyt on sinun ongelmasi? Eipä silti, bj on sitten turn off mulla ja sanon sen jos deitti menee intiimiksi. Jostakin syystä hoidot ei oo siitä valittaneet mitenkään.

Vierailija
4248/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu se ryntäsi vessaan kahvikupin kanssa pas kalle, onhan se kiva että maha toimii mutta kun jätti jälkeensä lemun ja ruskeat raidat pyttyyn. Yleensä myös kahvikuppi jäi lavuaarin  reunalle ja jos olimme asunnollani niin minun piti kiikuttaa se  keittiöön. Miehen asunnossa olikin useampi kuppi vessassa.

Tupakoi ja samalla sylki limaa kurkusta ja yski, sen jälkeen olisi pitänyt vielä pussailla! Minä en siis itse polta.

Piti kuukautisia ällöttävinä, sanoi että naiset turpoaa   ja haisee vereltä. Ehkä joku päivän pöksyissä lillunut side saattaakin haista mutta itse käytin kyllä tamponeja ja pesin alakertaani käsisuihkulla.

Seksi oli nopeaa pomppimista päälläni samalla, kun imi rintani/olkapääni täyteen fritsuja. 

Vierailija
4249/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävän tapainen herkutteli varpaankynsillään ja varpaanvälinöyhdällään.  En kaipaa tällaista naturellia yksilöä.

Vierailija
4250/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies väitti olevansa tatuoija, todellisuudessa itseoppinut ja täysin lahjaton, tilannut vehkeet netistä ja alkanut pilata vapaaehtoisten nahkoja. Loukkaantui verisesti kun kieltäydyin ilmaisesta kuvasta. 

Muna oli pieni ja haisi, otti minuutin pikasuihkuja eikä varmaan ikinä pessyt miehisyyttään kunnolla. Ei edes pyyhkinyt paperilla pissattuaan.  Tosi seksikästä tunkea kusinen muna vaan housuihin! Ja sitten vielä olettaa, että nainen ilomielin imee.

Ei ollut pessyt ikkunoita tai vessanpyttyä varmaan ikinä, muuten kyllä oli siisti koti.

Ei osannut laittaa ruokaa vaikka oli   kouluikäisen lapsen isä vuoroviikkosysteemillä. Lapsi parka sai  eineksiä ja mäkkiruokaa. Kerran tein uunilohta ja poika oli ihan ihmeissään että iskä hei, mikä tuoksuu näin hyvältä. 

Aika pitkään kuitenkin tutkit tämänkin edesottamuksia? Mietin vaan että itsellä olisi noussut pollarit kadulle jo jyhdestäkin tuollaisesta merkistä, ilman että olisi sen kattavammin tarvinnut edetä. 

Vierailija
4251/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani.  Ei jatkoon.

2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat vaatteet päällä päivin öin, kotihoito käy katsomassa lääkkeet jolloin poika pakenee yläkertaan jottei hoitaja huomaisi että on taas kännissä. Jättää myös äidin yksin ja häiypyy esim. mökille ryyppäämään pariksi päiväksi. Äiti ei osaa tehdä enää ruokaa eikää peseytyä itse. On myäs riski että lähtee ovesta tai laittaa hellan päälle. Miees ei tästä välitä vaikka heit otin asian puheeksi. Ei siis välitä.

Täysin alkoholisoitunut myös, ajelee autolla kännissä kauppaankin. Juo joka ikinen päivä, ei ole työelämässä "selkäkivun" takia (kas kun kaikki muu hoituu). Pieni, laiha elin ja  todella kovkouraista naisen käsittelyä tyyliin " raavitaan naisen alapäätä, työnnetään sormia kuivana sisään, seuraavaksi suoraan itse asiaan, viis siitä onko nainen valmis" Massiivinen potenssiongelma lisäksi. Hampaat ruskeat ja pesemättä. Ei jatkoon.

Näistä riittäisi romaaniksi, tässä muutama viimeisin. Surkea on miesten taso nykysuomessa. Ja mikä tämä kaikilla jo kolmekymppisillä ilmenevä kaljuus oikein on ? Nelikymppisenä sitten potenssiongelmat. Ihan poikkeuksetta. Menkää lääkäriin miehet ! 

Mut näidenkin kahden kanssa kuitenkin päädyit sänkyyn?

Täytyy sanoa että ei noilla tyypeillä niin huonosti mene, nainen kuitenkin jaksaa yrittää josko se siitä paranisi. Trolliksi epäilen tuon viimeisen virkkeen perusteella kyllä. 

Vierailija
4252/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mämä ovat siis eri tapauksia

- Mies olisi halunnut muuttaa yhteen kolmen kuukauden jälkeen ja vielä niin että olisin muuttanut hänen luokseen, homeiseen ok-taloon. Siellä oli varmasti hometta! Aina kun olin ollut kylässä jouduin heittämään vaatteet pesuun ja käymään suihkussa mutta eihän se kellarin haju mihinkään meinannut irrota. Ja kun mies tuli luokseni piti ohjata ensimmäiseksi suihkuun, mistä loukkaantui "Ai mä haisen vai?" Ei muka itse haistanut mitään.

- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu  ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.

- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..

Rytkytti kuin ompelukone!!!! Nauroin ääneen, mielikuva!! :) :) :)

Monen naisen unelmienprinssi, mies joka tietää mitä haluaa.

Vierailija
4253/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.

Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.

Vierailija
4254/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kirjoitti:

Tämä 2. Tapaus kuullostaa aika tutulta. 😄 Mikä etunimen ensimmäinen kirjain? Ja paikkakunnan?

Onko tämä se, joka asuu jossain äitinsä uuninpäällä?

Vierailija
4255/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi.

Nainen oli todella kaunis, hänellä oli säkenöivä upea hymy ja kauniit kasvonpiirteet. Ikävä kyllä tyyli ja elämäntavat olivat järkyttävät:  Käänsi sätkiä, joi päivittäin olutta, ruokaa korvasi suklaapatukoilla. Meikki oli vahva,  puoli päätä ajettu kaljuksi, kaulassa ruma tribaalitatuointi, vaatteena tupakalta haisevat kissankarvaiset leggarit ja uggit.

Kiroili lisäksi kuin teini, joka toinen sana oli vit tu tai saa tana.  

Heteronaisistakin yli puolet on vielä pahempia kuin tuo.

Vierailija
4256/9847 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Se nyt ei vaan tykännyt susta.

Vierailija
4257/9847 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ekoilla treffeillä kännissä,  selitti juhlivansa kun pitkästä aikaa vapaa viikonloppu töistä.Uskoin. Myöhemmin selvisi, että oli saanut potkut ja täysi  juoppo. Kun kolmansilla treffeillä kynti naama edellä maata Liddlin pihassa kaljatölkki kädessä klo 11 aamupäivällä, niin minulle riitti ja painelin ostamieni ruokatarpeiden kanssa YKSIN kotiin. Mies sitten soitti seuraavana aamulla vihaisena että oli joutunut putkaan. Ilmestyi arpinaamaisena vielä ovelleni mölyämään. Käskin painua sinne missä pippuri kasvaa.

Vierailija
4258/9847 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin asioihin en ota kantaa (todellakin tarpeeksi pahoja, että voi lopettaa tapailun) mutta minusta on todella ilkeää ja moukkamaista ottaa puheeksi vaikka kaljuuntumisen ja peniksen koon, nuo johtuvat täysin perimästä, eikä ihminen niille mitään voi.

No joo kaljuuntumista hidastavia lääkkeitä on, mutta toimintavarmuutta ei ole, ja ne saattavat aiheuttaa impotenssia nekin.

Käytöstä ja elämäntapoja voi muuttaa, mutta ei sitä sille voi oikein mitään jos sattuu olemaan pieni pippeli tai löysä pimppi, tai harvemmat hiukset. lyhyet jalat, mitä näitä nyt on.

Vierailija
4259/9847 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitti:

Olin kaukaa ihaillut pitkään tätä ihmistä ja olin onneni kukkuloilla kun aloimme viimein tapailla. Meni useita viikkoja ja olin ihan fiiliksissä kunnes päädyimme ekan kerran sänkyyn. Sen jälkeen suhde loppui erittäin kiusallisiin tunnelmiin. Homma alkoi hyvin kiihkeänä ja riisuimme kilpaa vaatteitamme. Olin erittäin hämmentynyt kun työnsin käteni kaverin housuihin ja löysin pelkästään karvapehkon. Tiedän mitä ajattelet - ei, kyseessä ei ollut nainen, vaan miehinen väline oli vain niin pieni että sitä oli vaikea löytää.

En ole ikinä ollut mikään seksihurjastelija, tai viivottimen kanssa deittailija. Pienelläkin pärjää, mutta se tilanne oli vain molemmille niin nolo, kun yritin löytää housuista jotain ja pengoin turhaan runsasta karvoitusta. Tapauksesta on melkein 40 vuotta, mutta vieläkin hävettää ja olen hänen puolestaan pahoillani että aiheutin kiusallisen tilanteen.

Tämä on niin noloa, itsellekin käynyt joskus noin! Kun on tottunut kokoluokkaan grillimakkara ja yhtäkkiä kaivetaankin puskan seasta prinssinakkia... Kauhean vaivaannuttavaa puolin ja toisin ja orastava suhde on kariutunut siihen.

Vierailija
4260/9847 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muihin asioihin en ota kantaa (todellakin tarpeeksi pahoja, että voi lopettaa tapailun) mutta minusta on todella ilkeää ja moukkamaista ottaa puheeksi vaikka kaljuuntumisen ja peniksen koon, nuo johtuvat täysin perimästä, eikä ihminen niille mitään voi.

No joo kaljuuntumista hidastavia lääkkeitä on, mutta toimintavarmuutta ei ole, ja ne saattavat aiheuttaa impotenssia nekin.

Käytöstä ja elämäntapoja voi muuttaa, mutta ei sitä sille voi oikein mitään jos sattuu olemaan pieni pippeli tai löysä pimppi, tai harvemmat hiukset. lyhyet jalat, mitä näitä nyt on.

Tähän ei näemmä voi vastata mitään kun menee automaattihylkyyn.

-Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi