Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Hävettää aina kirjoitti:
Melkein kaikkien kaveri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse seurustelun koska olen velkaantunut, asun vuokralla, olen yh eikä minulla ole sosiaalista verkostoa eikä harrastuksia tällä hetkellä. Ennen energinen ihminen... Nyt hädintuskin jaksan työt hoitaa. Kotiin linnoittauduin kun ei mihinkään ole varaa. En halunnut olla taakka, koska hänellä asiat paljon paremmin ja ansaitsee seurustelukumppanin jolla esim. varaa reissata yhdessä.
Surullista sinun kannaltasi, ajattelit miehen parasta mutta et itsesi, tämä on kyllä harvinaista, ajattelitko että et ole hänen arvoisensa?
Mies kuitenkin alkoi ja halusi tapailla juuri sinua kaikesta tuosta kertomastasi huolimatta, mielestäni se kertoo että hän on hyvä mies, mutta sinä kuitenkin halusit luopua hänestä.
Vaikutat kiltiltä naiselta, mutta olet liian kriittinen ja ankara itsellesi.
Toivottavasti onnistut saamaan taloutesi kuntoon ja löydät rinnallesi jonkun kivan miehen sitten kun olet siihen itse valmis.
Jaxuhalit ja kaikkea hyvää sinulle.
Mulla tämä sama. Töissä käyn mutta vuosien saatossa ja erilaisista syistä ylivelkaantunut, asun vuokralla, ei ole rahaa tehdä mitään, ei käydä ulkona oikeastaan missään tapahtumissa kuten ravintolassa, konsertissa jne jne. Ei missään tapauksessa varaa matkustaa edes kotimaassa. Mietin tässä hädissäni juuri että jos jonkun miehen tapaankin niin miten selitän tämän hänelle. Vaatteet on huonoja, ihan käyttötavaroistakin välillä pulaa enkä tiedä minkäläiset treffeistäkään tulisi kun ei ole rahaa mennä edes baariin/ravintolaan. Kahviin ehkä riittää raha tänä päivänä. Luottotiedot vielä kunnossa ja romu auto pihassa mutta ei kauaa. Epäilen että ei moni mies tällaista katsele, etenkin kun mieli on aika maassa tällaisen elämäntilanteen takia. N46
Täällä samoin.
N48
Aloitimme tapailun hyvin sujuneiden nettideittien jälkeen: Tapaamistemme yeistyessä suljin profiilini netistä ja omistauduin tälle yhdelle suhteelle. Netissä tapaamani nainen tuli luokseni pitkiksi ajoiksi, jopa useiksi viikoiksi. Ihmettelin, että mikä työpaikka antaa noin pitkiä lomia, mutta luonnollinen selitys oli se, että hän on free-lancer ja tekee oman alansa keikkatöitä.
Ajan mittaan huomasin, että minä olin aina se joka maksoi laskut. Kävimme sitten ruokakaupassa tai ravintolassa, hän katosi muiden puuhien pariin aina kun menimme kassalle tai lasku tuli. Parhaimmillaan nämä maneerit olivat sitä luokkaa, että niillä olisi päässyt teatterikorkeakouluun.
Kerran minulle sitten selvisi, että hän ei käy free-lance -keikoilla sillä alalla jonka hän ilmoitti ammatikseen, vaan ne viikot hän asuu toisten miesten kanssa samalla tavalla siivellä eläen ja lokkeillen kuin hän asuu minun kanssani. Paikallistin ja tunnistin kolme miestä eri paikkakunnilta minun lisäkseni, joten "free-lance" -ammatinharjoittaminen sai luonnollisen selityksen.
Kyseinen nainen on elänyt noin 20 vuotta tällä tavalla. Taustojen tarkistus selvitti, että hänellä ei ole pysyvää osoitetta, ei verotettavia tuloja, eikä ylipäätään mitään josta hänet voisi tarvittaessa tavoittaa (puhelinkin oli pre-paid ja sähköpostiosoitteet ilmaisia, joita hän vaihtoi aika ajoittain).
Tietyllä tavalla jopa ihailen tällaista taituruutta elää miesten siivellä ja pitää itsensä niin halutessaan täysin tavoittamattomissa, mutta ystävyytemme ja tapailumme kyllä loppui kun totuus hänestä selvisi.
Jälkikäteen ajatellen, kyseessä ei ollut ystävyys lainkaan, vaan kyseessä oli hyväksikäyttösuhde jossa nainen hali uudet uhrinsa netistä ja sitten asettui vuorollaan aina kunkin elätettäväksi.
Olen pitänyt itseni erossa hänestä. Ja niin tulen pitämään jatkossakin. Minä en elätä lokkeilijoita.
Nyt kun juttu on ohitse, voin kettoa, että jo alussa epäilin "pahaa". Lähdin tahallani mukaan tähän "peliin" nähdäkseni miten ammattilainen naispuolinen Auervaara toimii. Minä en antanut hänelle rahaa, enkä suostunut erikoisiin bisnesehdotuksiin, mutta opin paljon hänen edustamastaan puolivillaisesta ja puolirikollisesta maailmasta joka elää meidän tavisten elämäntavan rinnalla, näkyvissä, mutta näkymättömissä. -Halusin nähdä kuinka pitkälle hän on valmis menemään ja miten hän sen teknisesti tekee suhteessamme. Hän tuskin on ainoa nainen alallaan.
Vierailija kirjoitti:
no, muija ketä tapailin, niin ei voinut sietää sitä että mulla on lapsi jolla on autismi. aluksi oli ok asian kanssa, sit olikin jo tosi törkeä mun lapselle kun näkivät ekaa kertaa. oma lapsi menee aina edelle, varsinkin jos se toinen käyttäytyy noin
Myös minä olin yh-isä. Tapailin muutamiakin naisia Tinderin ja nettideittien kautta. Osa naisista karisutui (omastakin tahdostaan) jo sillä pois, että minulla oli lapsi ja olin lapsen lähivanhempi jonka luona lapsi asui. Aika nopeasti huomasin, että toisaalta yh-isä oli kovaa valuuttaa yh-äitien keskuudessa. -Onhan yh-isyys kuitenkin harvinaisempaa ja vain ani harva mies voi esittää naiselle olevansa viranomaisten tarkistaman ja hyväksi isäksi viranomaisten havaitsema.
Minulle tuli ongelma toisin päin: Todella fiksut, kauniit, ja asialliset yh-äidit alkoivat lähestyä minua. En ole milloinkaan ennen, enkä avioliittoon ja uusperheeseen päättyneen prosessin jälkeen kokenut sellaista suosiota naisten parissa kuin tuolloin deittailuvaiheessa koin. Vieläkin hivelee itsetuntoa ja toisaalta puistattaa ihan vain hämmästyksestä.
Yh--isyydessä on se hyvä puoli, että se karkoittaa kaikenmaailman "kullankaivajat" ja muut miehestä hyötymistä yrittävät, ja jäljelle jää vakavasti deittailumielessä olevat yh-äidit, jolloin suhde saa hyvän alun jo siksikin, että molemmat aikuiset ovat samassa elämäntilanteessa.
Tosiaan, minäkin annoin kenkää naisille jotka olisivat hyväksyneet minut, mutta eivät lastani. -Jäljelle sitten jäivätkin ne hyvät ja fiksut naiset, joista yhden kanssa pariuduin alttarille saakka. Enkä kadu.
Yh-vanhemman on aina ajateltava ja arvotettava suhteitaan vastakkaiseen sukupuoleen lapsen lähtökohdista: Joko uusi kumppani hyväksyy molemmat, yh-vanhemman ja lapsen, tai sitten hänen ei tarvitse hyväksyä kumpaakaan vaan hän saa kenkää. Lasta ei uuden siipan vuoksi jätetä tai hylätä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitimme tapailun hyvin sujuneiden nettideittien jälkeen: Tapaamistemme yeistyessä suljin profiilini netistä ja omistauduin tälle yhdelle suhteelle. Netissä tapaamani nainen tuli luokseni pitkiksi ajoiksi, jopa useiksi viikoiksi. Ihmettelin, että mikä työpaikka antaa noin pitkiä lomia, mutta luonnollinen selitys oli se, että hän on free-lancer ja tekee oman alansa keikkatöitä.
Ajan mittaan huomasin, että minä olin aina se joka maksoi laskut. Kävimme sitten ruokakaupassa tai ravintolassa, hän katosi muiden puuhien pariin aina kun menimme kassalle tai lasku tuli. Parhaimmillaan nämä maneerit olivat sitä luokkaa, että niillä olisi päässyt teatterikorkeakouluun.
Kerran minulle sitten selvisi, että hän ei käy free-lance -keikoilla sillä alalla jonka hän ilmoitti ammatikseen, vaan ne viikot hän asuu toisten miesten kanssa samalla tavalla siivellä eläen ja lokkeillen kuin hän asuu minun kanssani. Paikallistin ja tunnistin kolme miestä eri paikkakunnilta minun lisäkseni, joten "free-lance" -ammatinharjoittaminen sai luonnollisen selityksen.
Kyseinen nainen on elänyt noin 20 vuotta tällä tavalla. Taustojen tarkistus selvitti, että hänellä ei ole pysyvää osoitetta, ei verotettavia tuloja, eikä ylipäätään mitään josta hänet voisi tarvittaessa tavoittaa (puhelinkin oli pre-paid ja sähköpostiosoitteet ilmaisia, joita hän vaihtoi aika ajoittain).
Tietyllä tavalla jopa ihailen tällaista taituruutta elää miesten siivellä ja pitää itsensä niin halutessaan täysin tavoittamattomissa, mutta ystävyytemme ja tapailumme kyllä loppui kun totuus hänestä selvisi.
Jälkikäteen ajatellen, kyseessä ei ollut ystävyys lainkaan, vaan kyseessä oli hyväksikäyttösuhde jossa nainen hali uudet uhrinsa netistä ja sitten asettui vuorollaan aina kunkin elätettäväksi.
Olen pitänyt itseni erossa hänestä. Ja niin tulen pitämään jatkossakin. Minä en elätä lokkeilijoita.
Nyt kun juttu on ohitse, voin kettoa, että jo alussa epäilin "pahaa". Lähdin tahallani mukaan tähän "peliin" nähdäkseni miten ammattilainen naispuolinen Auervaara toimii. Minä en antanut hänelle rahaa, enkä suostunut erikoisiin bisnesehdotuksiin, mutta opin paljon hänen edustamastaan puolivillaisesta ja puolirikollisesta maailmasta joka elää meidän tavisten elämäntavan rinnalla, näkyvissä, mutta näkymättömissä. -Halusin nähdä kuinka pitkälle hän on valmis menemään ja miten hän sen teknisesti tekee suhteessamme. Hän tuskin on ainoa nainen alallaan.
Missä hän säilytti vaatteet ja muut tavarat.
Ja miten sait selville että hänellä on muitakin miehiä.
Luomi, oksettavia jos väärässä paikassa
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit! Ja nyt oli kyse jonkun tutun kissan kaiman tekemästä, karmeasta sutusta jota oli käsivarret täynnä. Kuulemma yksi kuva oli tulehtunutkin ja vaatinut ab-kuurin.[/quotene
o kuulemma persoonallisia ja katsojat jotka ei tykkää on juntteja, itsee oksuttaa liikatatuoinnnit ja lävistykset hei 2000luku huusi
Loputon kännykän räpläys alkoi tympimään.
Olin kaukaa ihaillut pitkään tätä ihmistä ja olin onneni kukkuloilla kun aloimme viimein tapailla. Meni useita viikkoja ja olin ihan fiiliksissä kunnes päädyimme ekan kerran sänkyyn. Sen jälkeen suhde loppui erittäin kiusallisiin tunnelmiin. Homma alkoi hyvin kiihkeänä ja riisuimme kilpaa vaatteitamme. Olin erittäin hämmentynyt kun työnsin käteni kaverin housuihin ja löysin pelkästään karvapehkon. Tiedän mitä ajattelet - ei, kyseessä ei ollut nainen, vaan miehinen väline oli vain niin pieni että sitä oli vaikea löytää.
En ole ikinä ollut mikään seksihurjastelija, tai viivottimen kanssa deittailija. Pienelläkin pärjää, mutta se tilanne oli vain molemmille niin nolo, kun yritin löytää housuista jotain ja pengoin turhaan runsasta karvoitusta. Tapauksesta on melkein 40 vuotta, mutta vieläkin hävettää ja olen hänen puolestaan pahoillani että aiheutin kiusallisen tilanteen.
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Hävettää aina kirjoitti:
Melkein kaikkien kaveri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin itse seurustelun koska olen velkaantunut, asun vuokralla, olen yh eikä minulla ole sosiaalista verkostoa eikä harrastuksia tällä hetkellä. Ennen energinen ihminen... Nyt hädintuskin jaksan työt hoitaa. Kotiin linnoittauduin kun ei mihinkään ole varaa. En halunnut olla taakka, koska hänellä asiat paljon paremmin ja ansaitsee seurustelukumppanin jolla esim. varaa reissata yhdessä.
Surullista sinun kannaltasi, ajattelit miehen parasta mutta et itsesi, tämä on kyllä harvinaista, ajattelitko että et ole hänen arvoisensa?
Mies kuitenkin alkoi ja halusi tapailla juuri sinua kaikesta tuosta kertomastasi huolimatta, mielestäni se kertoo että hän on hyvä mies, mutta sinä kuitenkin halusit luopua hänestä.
Vaikutat kiltiltä naiselta, mutta olet liian kriittinen ja ankara itsellesi.
Toivottavasti onnistut saamaan taloutesi kuntoon ja löydät rinnallesi jonkun kivan miehen sitten kun olet siihen itse valmis.
Jaxuhalit ja kaikkea hyvää sinulle.
Mulla tämä sama. Töissä käyn mutta vuosien saatossa ja erilaisista syistä ylivelkaantunut, asun vuokralla, ei ole rahaa tehdä mitään, ei käydä ulkona oikeastaan missään tapahtumissa kuten ravintolassa, konsertissa jne jne. Ei missään tapauksessa varaa matkustaa edes kotimaassa. Mietin tässä hädissäni juuri että jos jonkun miehen tapaankin niin miten selitän tämän hänelle. Vaatteet on huonoja, ihan käyttötavaroistakin välillä pulaa enkä tiedä minkäläiset treffeistäkään tulisi kun ei ole rahaa mennä edes baariin/ravintolaan. Kahviin ehkä riittää raha tänä päivänä. Luottotiedot vielä kunnossa ja romu auto pihassa mutta ei kauaa. Epäilen että ei moni mies tällaista katsele, etenkin kun mieli on aika maassa tällaisen elämäntilanteen takia. N46
Ei minua haittaisi. Jos meillä kemiat kohtaisi ja olisi hyvä olla toistemme seurassa, niin hitonko väliä vaikkei hirveästi rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt yrittämään enää kirjoitti:
1. Asunto kuin kaatopaikka, silti siellä asui myös miehen teini-ikäinen lapsi. Mies ilmestyi minua vastaan niin risoissa hiutuneissa verkkareissa että niistä näkyi läpi, eikä mennyt edes suihkuun vaikka tuli töistä. Tutki kaupassa ahneesti -30 % hyllyt ja osti monta pakettia tarjouslihaa vaikka tarviittiin lähinnä 1. On silti hyväpalkkainen, joten on varmaan vain pihi. Heitti ne housut jalastaan heti ovesta päästyään ja ilmestyi keittiöön laittamaan ruokaa kalsareissa. Alkoi lääppimäään heti. Ei hymyillyt juuri ollenkaan. Makuuhuoneessa pöytävalo suunnattu sänkyyn, varmaan "näköalan" vuoksi. Pani kuin hätäinen kani eikä puhettakaan minun haluistani tai tarpeistani. Ei jatkoon.
2. Vanha tuttava johon törmäsin uudestaan. Asuu dementoituneen äitinsä kanssa, lähinnä ilmeisesti äidin eläkkeen ja talon vuoksi jossa on toki mukavampi asua kuin kerrostalokaksiossa, äitiä ei silti hoideta sen kummemmin, nukkuu päivät sohvassa samat vaatteet päällä päivin öin, kotihoito käy katsomassa lääkkeet jolloin poika pakenee yläkertaan jottei hoitaja huomaisi että on taas kännissä. Jättää myös äidin yksin ja häiypyy esim. mökille ryyppäämään pariksi päiväksi. Äiti ei osaa tehdä enää ruokaa eikää peseytyä itse. On myäs riski että lähtee ovesta tai laittaa hellan päälle. Miees ei tästä välitä vaikka heit otin asian puheeksi. Ei siis välitä.
Täysin alkoholisoitunut myös, ajelee autolla kännissä kauppaankin. Juo joka ikinen päivä, ei ole työelämässä "selkäkivun" takia (kas kun kaikki muu hoituu). Pieni, laiha elin ja todella kovkouraista naisen käsittelyä tyyliin " raavitaan naisen alapäätä, työnnetään sormia kuivana sisään, seuraavaksi suoraan itse asiaan, viis siitä onko nainen valmis" Massiivinen potenssiongelma lisäksi. Hampaat ruskeat ja pesemättä. Ei jatkoon.
Näistä riittäisi romaaniksi, tässä muutama viimeisin. Surkea on miesten taso nykysuomessa. Ja mikä tämä kaikilla jo kolmekymppisillä ilmenevä kaljuus oikein on ? Nelikymppisenä sitten potenssiongelmat. Ihan poikkeuksetta. Menkää lääkäriin miehet !
Mut näidenkin kahden kanssa kuitenkin päädyit sänkyyn?
Niinppä, aika epätoivoinen on kirjoittajakin ollut. Et taida itsekään olla sieltä hehkeimmästä päästä? BTW, miehen ikääntymiseen liittyville ongelmille ei ihan kauheasti ole tehtävissä, toki elämäntavat ovat omalla vastuulla. Helppohan se on naisena, kun ei tarvitse kuin maata lettu auki ja homma toimii.
Selvisi että miehen exät on olleet venäläisiä ja virolaisia
Mies väitti olevansa tatuoija, todellisuudessa itseoppinut ja täysin lahjaton, tilannut vehkeet netistä ja alkanut pilata vapaaehtoisten nahkoja. Loukkaantui verisesti kun kieltäydyin ilmaisesta kuvasta.
Muna oli pieni ja haisi, otti minuutin pikasuihkuja eikä varmaan ikinä pessyt miehisyyttään kunnolla. Ei edes pyyhkinyt paperilla pissattuaan. Tosi seksikästä tunkea kusinen muna vaan housuihin! Ja sitten vielä olettaa, että nainen ilomielin imee.
Ei ollut pessyt ikkunoita tai vessanpyttyä varmaan ikinä, muuten kyllä oli siisti koti.
Ei osannut laittaa ruokaa vaikka oli kouluikäisen lapsen isä vuoroviikkosysteemillä. Lapsi parka sai eineksiä ja mäkkiruokaa. Kerran tein uunilohta ja poika oli ihan ihmeissään että iskä hei, mikä tuoksuu näin hyvältä.
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Cake Mace kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Molemmat työttömiä vai kuinka tämmöinen käytännössä onnistuu..
Energiajuoma addiksti ja ketjupolttaja, minusta enemmän amiskundin kuin kolmekymppisen touhua. Henki haisi ihan hirveälle ja vaatteisiin tarttui tupakanlöyhkä.
Kissoja, tatuointeja ei takapuolta. Olen peppumies.
kaljuus / pälvikalju ei sinällään ole ongelma. mutta olen itsekin ihmetellyt sitä miksi nykyisin monen nuorenkin pojan tukka katoaa todella aikaisin? ennen ei näin ollut.