Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9847)

Vierailija
4001/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hyvässä kunnossa ja akateeminen, mutta hänellä oli aivan järkyttävän pahanhajuinen pillu. Hänellä oli itsetunto-ongelmia (erityisesti vieläpä siihen pilluun liittyen), joten kaikenlainen rakentava keskustelu aiheesta oli lähes mahdotonta. Kaikista lähimmäksi pääsin aihetta kertomalla hänelle, että hänen ominaistuoksunsa on "voimakas ja persoonallinen", mutta mitään konkreettista muutosta tilanteeseen ei koskaan tullut. Suhde päättyi lopulta muista syistä, joka olikin hyvä, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt totuutta. Nykyään nautin taas kovasti suuseksin antamisesta.

Vierailija
4002/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi  haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.

Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.

Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies ghostasi muutaman kuukauden tapailun jälkeen ilman selityksiä.

Palaili asiaan muutaman kuukauden jälkeen. Annoin vielä mahdollisuuden, vaikka punaiset liput liehui takaraivossa.

Ghostasi uudelleen, kun tämä katoaminen oli jo kerran selvitetty. Koitti taas uudelleen tapailla, en suostunut. Tapaili tuossa välissä muita, ja kun ei ollut parempaa seuraa, minä kelpasin.

Yksi tyyppi ei suostunut esittelemään kavereilleen tai perheelleen. Piilotteli minua jostain syystä. Ei kutsunut juhannuksena kaveriporukan mökkibileisiin, jossa oli muitakin pariskuntia, niin en halunnut jatkaa enää.

Tämä jätti minut, mutta saako sanoa. Oli kuulemma todella "aamuäreä". Oli aamuisin kiukkuinen kuin ampiainen, puhui rumasti ja ärähteli ja tämä "aamuäreä" toistui varmaan 10 kertaa tunnin sisään. Sitten kerran ärähdin takaisin ja sanoin, ettei hänen aamuäreytensä nyt minun syytäni ole. Jätti aika nopeasti tuon jälkeen, kun olin kuulemma niin vaativa.

Vierailija
4004/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi  haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.

Nää on pahoja! Valkaisu ja pepun pesu jokaisen kakkaamisen jälkeen on must. Suomessa on joka vessassa alapääsuihku, mutta ei sitä kyllä yksikään nainen koskaan käytä, kun peppuja kattelee... tai haistelee... Nuolemassa pitäisi aina olla, mutta hygieniasta ei pidetä silti huolta.

Kerran lopetin naisen tapailun, kun se kävi aina ennen seksiä kakalla. Siis melkein joka kerta. Seksiä sai vain vessakäynnin jälkeen. Oli inhottavaa ensin kuunnella sen losahduksia ja pieruja vessasa paperiseinien läpi ja heti perään joutua sen ahdistelun kohteeksi. Seksi siinä vaan hiersi liikaa, mutten täyden 10 nainen. En vaan tykkää panna pöntöltä tullutta.

Saan puistatuksia kun kuvittelen naisen vielä Michelin vartaloiseksi leveäperäiseksi lyhytjalaksi.

Vierailija
4005/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra 47: Väitti olevansa liikunnallinen, mutta ei jaksanut kävellä yhtä kilometriäkään. Halusi vain katsoa telkkaria. Teki kylläkin hyvää pizzaa ja nuoli erinomaisesti.

Herra 48: Perui sovittuja tapaamisia ja menoja jatkuvasti kun pitikin lähteä viemään/ hakemaan / viettää aikaa 17v. tytön kanssa. Kiva että halusi olla lapsensa kanssa, mutta eikö sitäkin olisi voinut sumplia muuten kuin että meno minun kanssa perutaan tunnin varoituksella, koska teini haluaakin jotain muuta. Oli kyllä komea ja hauska.

Vierailija
4006/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies narskutti hampaitaan nukkuessaan todella kovaa ja useasti.

Pystyisittekö muka nukkumaan tällaisen vieressä vakituiseen?

Vierailija
4007/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies narskutti hampaitaan nukkuessaan todella kovaa ja useasti.

Pystyisittekö muka nukkumaan tällaisen vieressä vakituiseen?

Miksei ollut hankkinut purentakiskoja? Itse pureskelin hampaat melkein rikki kunnes teetin kiskot.

Vierailija
4008/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei ole ollut mitään yhteistä puhuttavaa.

2. tuoksu ei miellytä (oli sitten oma tuoksu tai haju/partavesi).

3. Junttius, eli huonot käytöstavat.

4. Osaamattomuus.

5. Tahallinen työttömyys.

6. Ilkeys.

7. Ylimielisyys.

8. Ei osaa asettua toisten asemaan.

9. Mieheltä odotan sitä, että mies tekee miesten hommat eli auto/vene/piha…. Paitsi jos vaihtaa ne sitten siivoamiseen sisällä.

10. Ei halua tehdä yhdessä asioita. (Matkustus, mökkeily, ravintolat jne).

Vierailija
4009/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeni aiheuttaa pigmentin tummumista sukupuolielinten alueella, eli se ruskea väri on todella tavallista naisilla. Kannattaisiko miettiä, oletko sittenkin miehestä kiinnostunut, jos naisen sukupuolielinten luonnollinen väritys naurattaa/inhottaa. Nolo kommentti mieheltä...

Vierailija
4010/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli liian vanha ja viinaanmenevä. Toinen oli viinaanmenevä, valehteli ja paljon henkisiä ongelmia. Muita syitä on olleet mm heikko kemia, ripustautuminen, ei kauheasti yhteisiä intressejä..

Mutta nyt kun mietin niin menneisyyden deittikumppaneista löytyy myös kaksi fiksua, "omantyylistäni" & mukavaa miestä: Kummassakaan ei ollut mitään vikaa, todella hyviä ihmisiä, mutta ahdistuin todella paljon kummankin kohdalla lopuksi kun piti miettiä jotain vakavampaa. En tiedä miksi.

Vierailija
4011/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rahaa. En jaksanut enää sitä elvistelyä.

Vierailija
4012/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija oli yksinhuoltaja, mutta ei tiennyt kuka oli kersan isä, ei tyttöystävämatskua.

Vierailija
4013/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti mällit aina tyynylleni. Nopeastihan siihen vitsiin kyllästyi… Hohhoijaa, eipä onneksi tarvitse sitä ukkoa enää nähdä

Vierailija
4014/9847 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyken ongelmat suurin syy

Vierailija
4015/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelailu. Nainen yritti selkeästi pelailla kanssani, joka ilmeni sanavalinnoista ja esimerkiksi tapaamisajankohdan muutoksista sekä muistakin hlytysmerkeistä. Ilmeisesti halusi, että minun olisi pitänyt palvoa maata hänen jalkojensa alla. Lopulta treffien aikana, kun olimme käyneet syömässä, ilmoitin ykskantaan, että en halua tavata sinua enää ikinä, ja hyppäsin seuraavaan bussiin. Silloin hänen ilmeensä venähti.

Samoin täällä tosin katkaisin välini mieheen.

Sovittujen aikojen siirtäminen/peruutus on vallan käyttöä. Jos nyt yksi kerta mutta kun se on säännönmukasta ja 4/5stä tapahtuvaa.

Ja alistavat puheet "kun sä oot semmoinen herkkähipiäinen etkä ymmärrä huumoria" En niin. Ilkeyksiä en ymmärrä. Mikäli rakastaa niin miksi haluaa loukata tarkoituksella?

Siis onko tuo sovittujen aikojen siirtäminen ja peruutus usein tapahtuvana oikeasti vallankäyttöä? Jos on, niin erään läheisen käyttäytyminen ei tunnukaan enää ärsyttävältä, vaan enemmänkin ilkeältä... :(

Vierailija
4016/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteiden käyttö

Mies käytti itsensä pesemiseen jotain todella vahvan hajuista pesuainetta ja sitten siihen päälle aivan liikaa partavettä tai hajuvettä. Lisäksi vaatteetkin haisi ummehtuneen ja pesuaineen sekoitukselle.

Kärsin hänen seurassaan päänsärystä ja huonosta olosta, eikä uskonut kun pyysin laittamaan vähemmän hajuvettä. Sitä siis oli aivan törkeän paljon. Herran haistoi jo usean metrin päästä.

Lopulta kyllästyin jatkuvaan päänsärkyyn ja migreenin ja sanoin, etten halua enää tapailla.

Sitten olinkin hullu ja päästäni sekaisin. Kuulemma hajusteyliherkkyys on vain pääni sisällä.

Vierailija
4017/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4018/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelailu. Nainen yritti selkeästi pelailla kanssani, joka ilmeni sanavalinnoista ja esimerkiksi tapaamisajankohdan muutoksista sekä muistakin hlytysmerkeistä. Ilmeisesti halusi, että minun olisi pitänyt palvoa maata hänen jalkojensa alla. Lopulta treffien aikana, kun olimme käyneet syömässä, ilmoitin ykskantaan, että en halua tavata sinua enää ikinä, ja hyppäsin seuraavaan bussiin. Silloin hänen ilmeensä venähti.

Samoin täällä tosin katkaisin välini mieheen.

Sovittujen aikojen siirtäminen/peruutus on vallan käyttöä. Jos nyt yksi kerta mutta kun se on säännönmukasta ja 4/5stä tapahtuvaa.

Ja alistavat puheet "kun sä oot semmoinen herkkähipiäinen etkä ymmärrä huumoria" En niin. Ilkeyksiä en ymmärrä. Mikäli rakastaa niin miksi haluaa loukata tarkoituksella?

Siis onko tuo sovittujen aikojen siirtäminen ja peruutus usein tapahtuvana oikeasti vallankäyttöä? Jos on, niin erään läheisen käyttäytyminen ei tunnukaan enää ärsyttävältä, vaan enemmänkin ilkeältä... :(

Lienee useimmiten vaan huonoa elämänhallintaa.

Vierailija
4019/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkaisu? Siis kuvitteletko että bidee-suihkussa on valkaisuainetta, vai ehdotatko että naisten pitäisi lähteä kosmetologille peräaukon valkaisuun joka vessakäynnin jälkeen? Et taida olla ihan normaali.

Vierailija
4020/9847 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija3738374 kirjoitti:

Seurustelin kerran naisen kanssa joka oli hyvässä kunnossa ja akateeminen, mutta hänellä oli aivan järkyttävän pahanhajuinen pillu. Hänellä oli itsetunto-ongelmia (erityisesti vieläpä siihen pilluun liittyen), joten kaikenlainen rakentava keskustelu aiheesta oli lähes mahdotonta. Kaikista lähimmäksi pääsin aihetta kertomalla hänelle, että hänen ominaistuoksunsa on "voimakas ja persoonallinen", mutta mitään konkreettista muutosta tilanteeseen ei koskaan tullut. Suhde päättyi lopulta muista syistä, joka olikin hyvä, koska hänen itsetuntonsa ei olisi kestänyt totuutta. Nykyään nautin taas kovasti suuseksin antamisesta.

Olisiko bakteerivaginoosi, jossain määrin yleinen vaiva johon on kyllä helppo ja tehokas hoito. Hoitamattomana haisee todella voimakkaasti. Tällaiset asiat kannattaa ottaa varovasti puheeksi, joskus ihmiset eivät vain tajua mistä vaiva johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi