Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Cace Mace kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Taas tämä sama fantasia nymfosta ja meisselistä. On jäänyt mieleen, kun oli niin sairas sepustus. Näen mielessäni sellaisen läskin kaljun äijän rähmäisine silmineen kuvittelemassa ja kirjoittelemassa, vaikkei mammanhelma-Tauno koskaan ole naista livenä nähnytkään, siis äitinsä lisäksi. Jotain kicksejähän nämä Uolevit näistä jutuistaan saavat.
Vierailija kirjoitti:
Cace Mace kirjoitti:
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
Taas tämä sama fantasia nymfosta ja meisselistä. On jäänyt mieleen, kun oli niin sairas sepustus. Näen mielessäni sellaisen läskin kaljun äijän rähmäisine silmineen kuvittelemassa ja kirjoittelemassa, vaikkei mammanhelma-Tauno koskaan ole naista livenä nähnytkään, siis äitinsä lisäksi. Jotain kicksejähän nämä Uolevit näistä jutuistaan saavat.
Olet vain kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi syödä joka aterialla leipää. Kuulostaa pikkujutulta, mutta kun aikuinen mies saa lähestulkoon itkupotkuraivarit sushiravintolassa, kun heillä ei ollut ruoan (eli siis sushin!) kanssa leipää, alkaa huumori loppua. Nälkä ei kuulema lähtenyt kuin leivällä. Miehellä ei ollut koskaan kotona mitään muuta kuin ruisleipää ja jääkaapissa voipaketti. En syö edes viikottain ulkona, mutta ajatus sellaisen ihmisen kanssa elämisestä, jonka kanssa ei voi mennä koskaan esim. kiinalaiseen ravintolaan ilman kiukuttelun kuuntelemista, tuntui aika raskaalta. Mies oli mukavassa asunnossa kaupungin keskustassa asuva insinööri, joten hänen leipäfanaattisuutensa tuli ihan puskista. Siellä tilavassa asunnossaan varmaankin yhä vuolee ruisleipäsiivuja ja voita ja miettii, miksi naiset ei syty hänen kaltaisestaan kultakimpaleesta. Tai kenties on löytänyt vakalleen kannen jostakin leivälläkäyvästä naisesta.
Jotenkin ymmärrän, että nimenomaan naiset ovat niin innostuneita raa'asta kalasta...
Sushin vastustajat ovat näemmä aktivoituneet.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Pelailu. Nainen yritti selkeästi pelailla kanssani, joka ilmeni sanavalinnoista ja esimerkiksi tapaamisajankohdan muutoksista sekä muistakin hlytysmerkeistä. Ilmeisesti halusi, että minun olisi pitänyt palvoa maata hänen jalkojensa alla. Lopulta treffien aikana, kun olimme käyneet syömässä, ilmoitin ykskantaan, että en halua tavata sinua enää ikinä, ja hyppäsin seuraavaan bussiin. Silloin hänen ilmeensä venähti.
Toinen tapaus oli nainen, joka paljastui kissanomistajaksi. Hänellä oli kotona peräti kaksi kissaa. Ei siinä mitään, eläinrakkaat ihmiset ovat mukavia, mutta minä en halua olla kissojen kanssa tekemisissä. Syy siihen on se, että itse olen kani-ihminen, ja minulta on kaksi kania kuollut kissojen hyökkäyksen uhrina (toinen oli sisätiloissa, toinen ulkohäkissä - viimeksi mainittu tapahtui 5 minuutin aikana, jolloin olin itse avaamassa ulko-ovea asunnon toisella puolella). Tapailemani kissanainen oli hyvin vihainen, kun kerroin syyn, miksi en halua hänen kanssaan tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Pelailu. Nainen yritti selkeästi pelailla kanssani, joka ilmeni sanavalinnoista ja esimerkiksi tapaamisajankohdan muutoksista sekä muistakin hlytysmerkeistä. Ilmeisesti halusi, että minun olisi pitänyt palvoa maata hänen jalkojensa alla. Lopulta treffien aikana, kun olimme käyneet syömässä, ilmoitin ykskantaan, että en halua tavata sinua enää ikinä, ja hyppäsin seuraavaan bussiin. Silloin hänen ilmeensä venähti.
Samoin täällä tosin katkaisin välini mieheen.
Sovittujen aikojen siirtäminen/peruutus on vallan käyttöä. Jos nyt yksi kerta mutta kun se on säännönmukasta ja 4/5stä tapahtuvaa.
Ja alistavat puheet "kun sä oot semmoinen herkkähipiäinen etkä ymmärrä huumoria" En niin. Ilkeyksiä en ymmärrä. Mikäli rakastaa niin miksi haluaa loukata tarkoituksella?
Mies käveli jalkaterät v asennossa
Hän halusi maksaa kullankaivajasta. Sivulla oli aina paljon naisia. Ei voinut olla uskollinen tai edistää suhdetta. Puhuu enemmän valheita kuin totuuksia.
Yleisin syy, johon tapailu on loppunut on ollut se, että suhde on ollut liikaa seksipainotteinen ja jomman kumman osapuolen puolelta on ollut toiveita muusta. Silloin olen lopettanut suhteen, oli kyse sitten omasta tai toisen osapuolen kiinnostuserosta.
Isoimmat muut syyt: Toisella vakava mielenterveyshäiriö, joka pelotti ihan hulluna. Ja kerran syynä toisen osapuolen valehtelu, joka vei luottamuksen tunteen pois eikä tuo palannut sitten millään.
Nainen oli liian aktiivinen seksissä. En jaksanut pitkiä esileikkejä. Lopetin. Nykyinen lahnani on ihana verrattuna karmeaan seksihirmuexään.
Jatkuvasti aivan järkyttävän löyhkäviä pieruja päästelevä äijä ei antanut tuulettaa, koska muka vetää ja tulee kylmä. Huomasin, että jostain syystä kyllä sitten itse tuuletti, kun olin poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin hirveää kun on tapailtu sen verran, että päätetään mennä sänkyyn ja toisen alapää haisee! Etenkin jos tuota ei olemuksesta ole voinut päätellä. Hirveä tilanne, kun siinä on mies josta tykkäät ja sinulla tämän haiseva tahmea muna kädessä, mitä teet? Käsketkö suihkuun ja otat riskin että mies loukkaantuu vai imetkö vaan pokerina?
Tämä pilasi eräät treffit. Juttu luisti, suutelu toimi, seksikin oli ihan hyvää, mutta kun etenin alaspäin ottaakseni suihin, oli vaan pakko lähteä tulemaan ylöspäin kun nenään alkoi haista pesemätön vehje. Mennessäni itse suihkuun koitin vihjailla miestä mukaan, mutta ei, hölmistyneenä hiippaili sukat jalassa kylppärin ovelle peseytyessäni. Myöhemmin viestillä kyseli miksen ottanutkaan suihin vaikka tilanne vaikutti siltä. Sanoin vaan että ei kaikkea hyvää kerralla, mutta ne jäi kyllä viimeiksi treffeiksi. Toisaalta tekisi mieli vielä tavata, mutten todellakaan halua joutua samaan tilanteeseen toistakin kertaa.
Olisiko tuossa nyt kannattanut laittaa vaikka viesti ja kertoa totuus.
Jos et kuitenkaan aikonut enää tavata, niin loukkaantumisesta viis.
Mutta jospa mies olisi oppinut joitakin.
Valtavan iso ruskea pigmenttirengas peräaukon ympärillä. Olin kuolla nauruun. Ei sinänsä minua olisi haitannut, mutta tyty otti nokkiinsa ja häipyi. Karkoitin siis naurullani.
Vierailija kirjoitti:
Toinen halusi heti ekoilla treffeillä kävellä käsikädessä. Kolmansilla treffeillä olis sitten pitänyt jo olla ihan varma siitä mitä suhteelta haluaa. Minä en kokenut edes tuntevani kyseistä miestä vielä. Oli tindermies eli tuntemattomia oltiin tavatessa. Ei nähty enää neljättä kertaa.
Joskus tinderissä tulee vastaan tyyppejä joitten kanssa synkaa heti. Enimmäkseen tulee sellasia, joitten kanssa ei oo erityisiä fiiliksiä, muttei miehissä vikaakaan ole. Vika on vaan yleensä siinä, että tinderissä ei anneta tilaa ystävyyden kehittymiselle. Heti pitäs olla rakastumassa.
Viime kesänä tapailin miestä, joka ensimmäisten treffien jälkeen kertoi olevansa kovin kiinnostunut ja olevansa hämmentynyt kuinka hyvin synkkaa. Toisten treffien jälkeen kehui kuinka erityislaatuinen olen, kuinka ihmeellisen helppoa kanssani on olla ja kuinka nyt osui kohdalle. Kolmansien jälkeen samat kehut vaan jatkuivat ja menivät yhä henkilökohtaisemmiksi. Joo, olin samaa mieltä että oli mukava viettää aikaa yhdessä ja helppo jutella, mutta haluaisin tutustua rauhassa. Homma eteni hänen puolestaan aivan liian nopeasti, joten lopetin homman siihen.
Jo toisten treffien jälkeen mies sanoi rakastavansa minua. Ei oltu ehditty edes tutustua kunnolla kun vastapuoli oli jo vakavissaan, tai sitten vain todella epätoivoinen.
Miehen koti oli epäsiisti ja keittiö törkyinen. Mies oli kuitenkin ammatiltaan lääkäri, joten oli todella erikoista, että hän ei välittänyt pätkääkään kodin siisteydestä ja hygieniasta. Lisäksi miehen vessanpönttö oli rikki, eikä hän ollut kuukausiin (?) viitsinyt tehdä vikailmoitusta taloyhtiön huoltoon, vaan täytti vessassa käytyään sangon vedellä, jonka kaatoi pönttöön huuhdellakseen sen.
Kerran jopa siivosin miehen keittiön, mitä hän ei noteerannut mitenkään. Ja kun seuraavan kerran tavatessamme keittiö oli aivan yhtä törkyisessä kunnossa kuin ennen, niin päätin, että eiköhän tämä ollut tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen halusi heti ekoilla treffeillä kävellä käsikädessä. Kolmansilla treffeillä olis sitten pitänyt jo olla ihan varma siitä mitä suhteelta haluaa. Minä en kokenut edes tuntevani kyseistä miestä vielä. Oli tindermies eli tuntemattomia oltiin tavatessa. Ei nähty enää neljättä kertaa.
Joskus tinderissä tulee vastaan tyyppejä joitten kanssa synkaa heti. Enimmäkseen tulee sellasia, joitten kanssa ei oo erityisiä fiiliksiä, muttei miehissä vikaakaan ole. Vika on vaan yleensä siinä, että tinderissä ei anneta tilaa ystävyyden kehittymiselle. Heti pitäs olla rakastumassa.
Viime kesänä tapailin miestä, joka ensimmäisten treffien jälkeen kertoi olevansa kovin kiinnostunut ja olevansa hämmentynyt kuinka hyvin synkkaa. Toisten treffien jälkeen kehui kuinka erityislaatuinen olen, kuinka ihmeellisen helppoa kanssani on olla ja kuinka nyt osui kohdalle. Kolmansien jälkeen samat kehut vaan jatkuivat ja menivät yhä henkilökohtaisemmiksi. Joo, olin samaa mieltä että oli mukava viettää aikaa yhdessä ja helppo jutella, mutta haluaisin tutustua rauhassa. Homma eteni hänen puolestaan aivan liian nopeasti, joten lopetin homman siihen.
Minä olen ihan kuin tuo mies, tiedän kyllä heti kolahtiko vai ei enkä pelkää kertoa sitä. Jos toinen ahdistuu, sehän vain kertoo siitä että tunne ei ole molemminpuolinen ja se ihminen on minulle väärä. Mitä nopeammin se selviää sitä parempi.
Jos sinä olisit tuosta miehestä ollut oikeasti kiinnostunut, olisit ollut tuossa tilanteessa vain innoissasi.
Mies narskutti hampaitaan nukkuessaan todella kovaa ja useasti.
Kortsuista kieltäytyjillä ei kyllä flaksi käy. Eräskin mainosti että piuhat on poikki, voi huolettomasti harrastella...
Sama hemmo sinkkujen keskustelupalstalla esitelmöi kuinka hänellä on aina kumit mukana, jostain syystä meidän treffeillä ei ottanut edes puheeksi vaikka seksiä olisi ollut vailla.
No ei ihme - vuoden tapailun jälkeen.