Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetissi.
Huomasin, että toinen alkoi hinkuamaan enemmän ja enemmän jotain somessa julkisesti kiehnäämistä. Tivasi minulta, miksen antanut sydäntä tai kommentoinut sitä ja sitä kuvaa minkä julkaisi. Totesin että sori vaan mutta musta et saa mitään statussymbolia jolla voi leveillä muille ja mielestäni tää meidän juttu ei kuulu kenellekään muulle.
- Mies arvosteli vaatteitani, esim. kun olimme lähdössä kauppaan ja minulla oli kolitsihousut/huppari/villasukat/Crocsit niin mies alkoi ihmettellä, että en kai sen näköisenä lähde. Valitti aina etten käytä enemmän farkkuja vapaa-aikana tai enempää meikkiä.
- Toinen mies tokaisi lIdin paistopisteellä, kun ostin itselleni rahkataskun ja lapsille sämpylöitä "Ei ihme että oot noin lihava! Kehtasi vielä olla sitä mieltä, etten saa suuttua totuudesta. Sama herrasmies myös ilmotti sängyssä ettei nuole kenenkään kusista pildeä ja loukkaantui, kun minäkään en enää antanut suuseksiä.
- Ja yksi mies oli täysi lokki, söi ruokani ja odotti minulta autokyytiä joka paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Huomasin, että toinen alkoi hinkuamaan enemmän ja enemmän jotain somessa julkisesti kiehnäämistä.
Tapailin hetken "peräkammarinpoikamaista" jannua joka olisi halunnut ladata heti paljon parisuhdekuvia faceen ja muille sometileilleen - en ollut nuorena itse edes Galtsussa enkä halua kaavojani internetiin. Rehellisesti oltiin ihan eri liigassa, jäi fiilikset että mies halusi vaan esitellä minua tulevana trofeevaimonaan kun itse vasta mietin että aletaanko seurustelemaan tosissaan. Tykkäykset ja sydämet on kovaa huumetta joillekin.
Vierailija kirjoitti:
- Mies arvosteli vaatteitani, esim. kun olimme lähdössä kauppaan ja minulla oli kolitsihousut/huppari/villasukat/Crocsit niin mies alkoi ihmettellä, että en kai sen näköisenä lähde. Valitti aina etten käytä enemmän farkkuja vapaa-aikana tai enempää meikkiä.
Täytyy sanoa, että tämä mies kuulostaa varsin selväjärkiseltä. Jos vaatetuksesi on tuota luokkaa, niin ihmettelen, kuka seurassasi kehtaa näyttäytyä. Sattuu silmiin ventovieraitakin, kun vyöryt noissa slummikuteissa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että tämä mies kuulostaa varsin selväjärkiseltä. Jos vaatetuksesi on tuota luokkaa, niin ihmettelen, kuka seurassasi kehtaa näyttäytyä. Sattuu silmiin ventovieraitakin, kun vyöryt noissa slummikuteissa vastaan.
Eihän tässä sanottu mikä kauppa, jos joku pikkuinen K-market kodin lähellä niin sinnehän voi mennä vaikka yöpuvussa! Ja harva Prismaankaan varustautuu minihameella, kymmenen sentin koroilla ja huulipunalla :D
Nämä on kaikki sitten eri miehiä!
Mies oli suudellessa hyvin hermostunut ja jalka alkoi täristä heti, kun huulet kohtasi. Myös suutelutaito oli 12vuotiaan tasolla, rutisti vain suunsa suulleni.
Mies vaati minua käyttämään minihametta ja korkokenkiä, tyylini on kuulemma jätkämäinen. Käytän legginsejä, huppareita ja maihareita koska en halua vaatteiden puristavan tai peffan vilkkuvan, polvivammani takia en edes voi kävellä koroilla.
Miehellä oli koira, mutta valitti kissani karvoista vaatteissaan eikä halunnut nukkua tai tehdä muutakaan sängyssäni, koska kissa nukkui siellä.
Mies oli itsekin tatuoitu mutta koki ongelmaksi kaulani sivulla olevan pienen kuvan, kuulemma kaulatatuoinnit sopii vain miehille.
Mies oli huono sängyssä koska ei edes yrittänyt, esileikiksi puristi kerran haarovälistä ja sitten minun olisi pitänyt olla jo valuvan märkä. Rynkytti niin että sänky oli mennä seinästä läpi ja piti ihmeellistä korinaa, tiedättekö sen äänen kun pillillä imee viimeisiä limsan rippeitä mukin pohjalta?
Typykällä oli raskausfantasioita joita olisi halunnut kokeilla makuuhuoneessa. Ei oikein tehnyt mieli.
Mies oli aika pyöreä ja aina rasittavan samaa mieltä kanssani. Ekojen treffien jälkeen ajattelin, että ehkä se oli jännitystä vain.
Tokat tai kolmannet treffit kun oli, niin mentiin syömään, minä sain yllätysyllätys valita paikan. Koska ollut oikein saanut mistään kiinni, mistä hän pitää, valitsin sellaisen paikan jossa sai vähän kaikkea. Otin itse kanasalaatin ja kaveri oli taas sitä mieltä, että hänkin tykkää just kanasalaatista.
Kun söi vain ne kanat ja juustot siitä, ja leivät, niin totesin, että tämä oli tässä. Pieni asia, joka kertoi paljon siitä miten puheet ja teot ovat ristiriidassa.
Vierailija kirjoitti:
- Toinen mies tokaisi lIdin paistopisteellä, kun ostin itselleni rahkataskun ja lapsille sämpylöitä "Ei ihme että oot noin lihava! Kehtasi vielä olla sitä mieltä, etten saa suuttua totuudesta. Sama herrasmies myös ilmotti sängyssä ettei nuole kenenkään kusista pildeä ja loukkaantui, kun minäkään en enää antanut suuseksiä.
- Ja yksi mies oli täysi lokki, söi ruokani ja odotti minulta autokyytiä joka paikkaan
Hahhaaa tuttua!
Minullakin yksi mies käski meikkaamaan kauppaan. Nurisi vaatteistani ja hiuksistani ja pyysi laittamaan mielensä mukaan.
Ei myöskään halunnut että käytän mitään liian seksikästä, sylkäisi kesämekostani esimerkiksi "toi ei must sovi sulle yhtään...." tai että mulle "ei sovi" kireät t paidat tai topit :D
Sitten yksi tyyppi myös tiedusteli, että onko mulla mitään tavoitetta painoni suhteen. Huomautteli kanssa jostain herkuista jotenkin tähän tyyliin "jännä kyl kun sä et asialle mitään tee..."
En arvostele toisten ulkonäköä tai vetoa siihen, mutta nyt poikkeus sääntöön ja jätkä kattokoon peiliin.
Yksi tyyppi kertoili eksästään kokoajan ja jossain vaiheessa riitti. Lopetti jutun sitten vedoten mustasukkaisuuteeni. Sai varmaan eksän takas tai jonkun joka kärsivällisemmin kuunteli.
Siis vähän ot, mutta aivan hervottomia juttuja. Miten jotkut voi olla noin törppöjä :D
Joskus kaksikymppisenä tapasin erään miehen netin kautta. Juttelimme pari kuukautta, näimme ja pelasimme videopelejä todella usein yhdessä. Tämän ensitapaamisen yhteydessä kuitenkin ilmaantui jo ensimmäinen "punainen lippu", sillä mies pakotti minut suutelemaan häntä. No, olin idiootti ja myöhemmin suostuin jopa seurustelemaan hänen kanssaan.
Koko suhde oli aivan kamala. Koko ajan sain kuulla, miten minun pitäisi olla naisellisempi, meikata, lopettaa videopelien pelaaminen, olla alistuvainen ja pukeutua paljastavasti hänen mielekseen. Mielenkiinnon kohteeni ahdistivat miestä eikä hän koskaan jaksanut/halunnut kuunnella juttujani, mutta suuttui jos en halunnut kuulla hänen juttujaan. Musiikkimakukin oli aivan kamala.
Viimeinen niitti oli se, kun mies yritti painostaa minua seksiin. Olin alusta asti sanonut, että yhdyntää en sitten halua, mutta silti mies alkoi vongata ja syyllistää vaikka oli aikaisemmin vakuuttanut että asia oli ok. Ei koskaan ottanut vastuuta virheistään, perusteli kaiken lapsuudellaan. Suuttui hirveästi jos istuin "epänaisellisesti" vähänkin jalat erillään tai pelasin "kovempia" videopelejä. Onneksi pääsin eroon. Eron jälkeen olisi kyllä vielä halunnut yrittää uudelleen, mutta osasin pitää pääni ja sanoin ei. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä sanottu mikä kauppa, jos joku pikkuinen K-market kodin lähellä niin sinnehän voi mennä vaikka yöpuvussa! Ja harva Prismaankaan varustautuu minihameella, kymmenen sentin koroilla ja huulipunalla :D
Kyllä minä laitan aina Prismaan farkut tai muut siistimmät housut ja jonkun perussiistin paidan. Villasukka-crocsien ja minihameen väliin mahtuu aika paljon. Esim. ne ihan tavalliset siistit arkivaatteet.
Paljon on ollut treffejä joilla ei vain kemiat klikanneet. Yhden suhteen lopetin kuitenkin miehen vihanhallintaongelmien takia.
Mies ei käytä alkoholia. Minusta olisi hauskaa ottaa joskus yhdessä vähän liikaa viiniä. Hän on varakas ja seksi on hyvää, joten en antanut juomattomuuden häiritä. Lopetin tapailun kun hän halusi alkaa seurustella. Minä halusin vaan pitää vähän hauskaa välillä ilman sitoutumista. Muutenkin tuli semmonen olo, että hänelle oli tärkeämpää löytää puoliso kuin löytää se oikea puoliso.
Pienin muna, mitä oon koskaan nähny. En osannu edes runkata sitä kun se vaan jäi kokonaan nyrkkini sisään. PInsettiotteellako siitä olisi pitänyt pitää kiinni? Meni kaikki fiilikset vaikka muuten oli oikeen mukava mies ja treffeillä oli tosi hauskaa.
Hyvä nainen muuten mutta ei halunnut talvella edes käymään luonani koska asun "maalla" aina piti olla hänen vuokraluukussaan kaupungissa. Toinen ja ratkaiseva tekijä oli alkoholin kanssa läträäminen, kerran soitti minulle töihin klo 12 yöllä ja pyysi että tulen hänen luokseen vaikka puhe oli että menen töiden jälkeen 02.00 kotiini no minäpä menin niin tämä nainen makasi olkkarin sohvalla päälleen oksentaneena umpikännissä. Sepä sitten riitti ja aamulla pakkasin kamani ja häivyin
Miehellä oli vaan yksiö, minulla 105m2 koti. Mutta eniten suhteessa kiikasti se että miehellä oli pieni muna, ei tuntunut missään.