Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2521/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ylimainostfettuja.

Sikojahan ne suurin osa on.

Sehän tarkottaisi, että suurin osa naisista olisi eläimiinsekaantujia. Haluatko lukita vastauksesi?

Vierailija
2522/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli Tinderissä maininnut olevansa luonnosta kiinnostunut mutkaton ulkoilmaihminen. Kuvat pääasiassa kuvia urbaaneista puistoista ja yksi epämääräinen kasvokuva. Paikalle tuli hippityylinen punavihreä kaupunkilaisnainen joka korosti olevansa vegaani eikä tuntunut löytävän mitään sopivaa syötävää kahvilan valikoimista. Niiskutti vielä jatkuvasti, ilmeisesti oli näitä kestonuhalaisia joiden nuha johtuu huonosta ruokavaliosta ja vastustuskyvystä.

No joo. Kyllähän allergiakin voidaan laskea huonoksi vastustuskyvyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/9842 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takertuminen on ollut varmasti kaikista pahin juttu. Heti ensimmäisten treffien jälkeen alkoi viestipommitus, överiksi menevät kehut ja jopa painostus siihen, että pitää nähdä heti huomenna uudestaan... Kohteliaasti vastasin, että ei kiitos ja siitäpä vasta riemu repesi ja alkoi hirveä kyselytulva, että "miksi en kelpaa, mikä minussa on vikana" ym.

Tästä on jo yli vuosi aikaa ja olen nykyisin onnellisessa parisuhteessa, niin siltikin tulee välillä jotain epämääräisiä viestejä tältä mieheltä. Hän kuulemma rakastui minuun heti ensisilmäyksellä ja hänelle olin se oikea!? Luulen, että mies on niin epätoivoinen, että kaikki naiset on hänelle niitä oikeita ja pelottaa tarrautumisella naiset pois.

Tässä tuijotellaan taas maailmaa omien lasien läpi ja kuvitellaan että samanlainen kuin minä on normaali ja toisenlainen kuin minä on epänormaali.

Ihmiset on erilaisia. Joskus sitä jopa voi salamarakastua, minä tein sen ekaa kertaa 41 vuotiaana. Omalta osaltani mukava on todetta, että tyyppi johon omat tunteet iski samantien on sinua ymmärtäväisempi ja myötätuntoisempi. Kertoi ettei ole ihan ehtinyt tunteissaan mukaan. Nyt tapailemme kaverihengessä ja katsomme syttyykö hänelle mitään ajan kanssa. Olisipa ollut kauheaa jos hän olisi pitänyt aitoja tunteitani jotenkin tunkeilevina ja vastenmielisinä.

Tämä hiukan pohdituttaa minua...onko sittenkin niin että miehet ovat avarakatseisimpia kuin naiset. 😏

Vierailija
2524/9842 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi haisee pahale.

Vierailija
2525/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut eri ikäisiä miehiä aika paljon, muutamien kanssa seurustellutkin, mutta etupäässä nuorempana etenkin oli sellaista kivaa hengailua porukalla. Koskaan ei tullut vastaan ketään tuollaista, joista täällä kerrotaan.

Kaikki oli tolkun porukkaa. ..porukat myös tutustui välityksellämme keskenään, tarkoitan niitä miehiä.Ketään ällötystä ei kuulunut niihin joukkoihin joissa liikuimme.Aina oli kavereita ja kukaan ei ollut kenenkään 'oma'En osaa sanoa, mitä tarkoitan, mutta joku ehkä ymmärtää, kenellä on paljon mieskavereita ollut, en tarkoita seksikumppaneita, vaan ystäviä.

Emme toki  sänkyyn päätyneet kavereiden kesken, mutta kyllä nuo olisi jo huomannut ennen sitä, jos vaikka niin olisi käynytkin.

Riippuukohan jotenkin itsestään, millaisiin tyyppeihin edes tutustuu....en tiedä.

Kenestäkään tuntemastani en voi tuollaisia ällöjuttuja kertoa, koska en tunne sellaisia.

Nuo tuollaiset joista kerrotaan, olisi karsiutuneet pois kaverijoukostakin, saati että pidemmälle olisi kukaan mennyt.

Itsellänikin on paljon miespuolisia kavereita. Nuorena varmaan tuli katsottua niiden touhuja läpi sormien, kun kuunteli niiden typeriä juttuja naisista. Nykyään suurin osa ei kerro treffailuistaan tai ovat jo pariutuneita, mutta nuo kaikki ihme ällötykset ovat ainakin itselleni tulleet vastaan nettitreffien ja Tinderin kautta. Muualta löytyneet deitit eivät ole esim. ehdotelleet seksiä jatkuvasti jo ekolla treffeillä, tinttailleet kaikesta sanomisistani ja ympärillä tapahtuneesta tai selanneet treffeillä Tinderiä... Eikä mun mielestä miehen ollut pakko maksaa treffeillä, mutta jos mies ääneen ihmetteli maksua jo ennen ravintolaan menoa ja päätti lopuksi, ettei maksa koska seura ei ollut sopivaa, niin kuulosti enemmän että halusi tehdä selväksi etten ollut hänen arvoisensa. Olin muuten käymässä noilla treffeillä toisesta kaupungista, mies tiputti treffien päätteeksi mut juna-asemalle, ei noussut edes autosta, avasi vaan sisältä takaluukun ja lähdin hyvästelemättä saatuani matkalaukkuni sieltä. Tympii jo koko tyyppi, mutta joku tuonkin oli kasvattanut.

Minusta on kuitenkin ihan hyvä käydä oman kuplan ulkopuolella katsomassa, millaisia ihmisiä siellä on. Monen kohdalla selvisi jo heti alkuun miksi ovat sinkkuja.

Vierailija
2526/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen33v kirjoitti:

6. Paljastuu nopeasti joko vähätteleväksi, väkivaltaan taipuvaiseksi tai yrittää koko ajan korostaa itseään ja muistuttaa minua, miten olen häntä huonompi. Tämä on yllättävän yleinen syy tapailun lopettamiseen. Olen korkeasti koulutettu, mutta tapailen miehiä kaikista koulutustaustoista. Toiset eivät sitten kestäkään, että alkavat tuntea olevansa tyhmempiä tai heikommin tienaavia. Myös kaikki epäkunnioittava käytös muita naisia tai muita ihmisiä kohtaan on kuvottavaa. Kaikki seksistinen puhe tai ohikulkeville naisille numeroarviointien antaminen on ehdoton ei.

Huomasin treffailuaikana saman, olen korkeakoulutettu tekniikan alalla ja se oli parempi ilmoittaa jo ennen ensitreffejä, monelle miehelle kun se näytti olevan ihan liikaa.

Vierailija
2527/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoinen alapäähygienia. Aina lehahteli järkyttäviä tuoksuja. Aikansa kestin.

Vierailija
2528/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemätön pimppa ja se kuvottava tuoksu! Vielä vuosien jälkeenkin muistan sen kuvottavan, pistävän tuoksun.

Vierailija
2529/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias mies osannut uida. Muutenkin jojotteli ja muutti mieltään tuon tuosta. 

Vierailija
2530/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 55 v ja hän noin 5 vuotta vanhempi. Asuimme eri paikkakunnilla. Oli tavattu 5-6 kertaa. Epäilin heti alun perin, että kaikki ei taida olla ihan niin kuin hän kertoi, mutta ajattelin katsoa, mitä paljastuu. Epäilin, että hänellä saattaa olla alkoholi- tai muuta päihderiippuvuutta. Heti eka treffeillä huoltoaseman kahviossa noin puolessa välissä kotipaikkojamme hän joi kaksi olutta, vaikka oli autolla. No, istuttiinhan siinä useampi tunti, mutta hän otti heti oluen. Ennen kuin sen alkoholi alkoi vaikuttaa, oli hän ihan lukossa eikä puhunut juuri mitään. Vasta sitten alkoi keskustelu luistamaan.

Pikkuhiljaa ajan kanssa alkoi selviämään, että kaikki asiat, joita hän kertoi harrastavansa, olivat entistä elämää. En tiedä kauanko sitten, mutta varmaan totta aikanaan. Esim. Kertomaansa hiihtämistä harrastavalla miehellä ei ollut enää suksiakaan.

Totuus hänen tilanteestaan tuli ilmi, kun hän joutui mielisairaalahoitoon. Pahoja ongelmia, itsemurhayrityksiä, jo parikymmentä vuotta jatkuneita. Alkoholismia, rattijuoppoustuomioita, autolla ajoa siitä huolimatta ajokiellon aikana selvin päin ja humalassa.

Seurustelu loppui siihen. Olen surullinen hänen puolestaan. Elämä oli kohdellut häntä todella huonosti ja ajaneet hänet tuohon tilanteeseen, taustalla varmasti myös perinnölliset taipumukset.

Vierailija
2531/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo aikaa että uskaltaa kertoa. Nainen tuli useamman sadan kilsan päästä ja koska olin juuri aloittanut opiskelut niin punkkasin kaverilla. Kaveri lähti viikonlopuksi kotikonnuilleen ja mä ajattelin että jes, nyt saa panna kunnolla koko viikonlopun. Nainen oli laittanut muutamia kuvia ja nassu oli ihan nätti. Hain sen asemalta ja enimmäinen pettymys oli että täähän oli todella läskissä kunnossa. Toisena ihmettelin että miksi käyttää kesähelteellä paksua villapaitaa mut ajattelin et onhan lampaillakin paksu villa eikä ne kai hikoile. Tämä kyllä hikoili ja sen huomasin kun päästiin autoon. Äkkiä kämpille ettei kukaan tuttu nää ja kämpillä äkkiä viinaa kaaliin että pystyisi pikku kännissä panemaan liian tuhtia tapausta. Jouduin ottamaan viinaa niin paljon että pelkäsin kullin pysyvän velttona. Aina kun naisen silmä vältti, jouduin laittamaan silmät kiinni ja vähän vatkaamaan heppiä. Samalla piti ajatella jotain herkkuvartaloista naista. No kyllähän kulli nousi mutta aina kun aukaisin silmät, se nuupahti. Lopulta mentiin pimeässä sänkyyn ja siellä sai munan pelaamaan kun ei nähnyt mitään. Nussin sitä sitten koko viikonlopun. Sunnuntaina heitin kauheassa krapulassa naisen asemalle eikä vaihdettu nimiä eikä numeroita. Palasin kämpille ja ihmettelin että mikä siellä haisee pllun ja lähes tuleen syttyneitten kortsujen lisäksi. Yritin tuulettaa mutta haju vaan olla nökötti koko kämpässä. Kaverikin siinä kotiutui illemmalla ja kun pääsi ovesta sisään niin kuului nuuhkivan ja melkein huusi että kuka stana on jättänyt sukkansa vaihtamatta muutamaan kuukauteen. Sen muijan hikisukat oli jättänyt lähtemättömän vaikutuksen asuntoon. Lopulta jouduin polttamaan omat vaatteeni, kortsut, petivaatteet, kaverin vaatteet ja petivaatteet, piti tapetoida koko kämppä uudestaan ja vaihtaa laminaattilattia. Silloin päätin että sai olla viimeinen nainen jonka suostun tapaamaan lähes sokkona. Kaverille tuli vielä keuhkokuume siitä kärystä.

Vierailija
2532/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja&njaksotbsp;ja nykyään en tosiaan siedä tapailukumppaneilta samaa kuin nuorempana, suhde loppuu hyvin äkkiä

- Vein isoisäni haudalle kukkia ja mies alkoi  narista, oli mustasukkainen huomiosta jota osoitin kuolleelle isoisälleni. Sama mustasukkaisuus kohdistui myös kissaani, Minun olisi pitänyt nähdä vain hänet.

- Mies valitti maihareistani ja tarjoutui ostamaan kauniit, naiselliset ikäiselleni naiselle sopivat kengät.

- Mies piti lukemista ja ristikkojen täyttämistä vanhanaikaisena hömppänä, kerran kun koetin lukea laittoi tv:n täysille ja muutenkin  häiriköi.  Totesin että nyt ulos asunnostani.

- Mies ei  käyttänyt hammaslankaa, inhotti ajatus paahtoleivän muruista muhimassa hampaankoloissa enkä halunnut suudella moista suuta.

- Miehelle oli maksaläiskiä vaikka oli vasta 51, neuvoin käyttämään aurinkorasvaa jolloin sanoi että  siitä saa syövän. Hävitti, vaikkei mitään myöntänytkään kasvoilleni tarkoitetun kalliin aurinkorasvan.

Nää on kuin jostain sketsistä...

Tuo maiharijuttukin. Itselläni on maiharit, loskakeleillä kävelen työmatkat, metsälenkit jne. Maiharit on parhaat. En kai nyt ottaisi noihin tarkoituksiin niitä naisellisia kivoja kenkiä. Miten äijä ei tuota käsitä? Kulkeeko hän 4 km työmatkat itse loskakelillä kävellen kalliit puvunkengät jaloissaan?

2533/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli pieni penis enkä alkuun pitänyt tätä ongelmana. Asuin aikoinaan yhdessä pienimunaisen miehen kanssa ja vaikka perinteinen seksi ei tuntunut miltään, niin mies oli todella taitava käyttämään sormiaan ja otin häneltä mielelläni suihin kun koko kalu mahtui suuhun kokonaan ja mies tuli ihan villiksi, muna  oli aina puhdas ja maistui hyvältä. Suhde kaatui sitten muihin ongelmiin..

Mutta tämä  herra pikkumuna numero 2!  Hirveä haju iski vastaan kun avasin sepaluksen ja kun tartuin kaluun ,se oli inhottavan tahmeakin. Koetin saada miehen vessaan alapesulle mutta painoi vaan päätä niskasta että ottaisin sen lemuavan munan suuhun. En pystynyt. Tapailu sitten kaatui siihen, kun seksiä ei tullut miehen alapää hygienian takia. Järkyttävää,  että muuten hyväntuoksuisella ja puhtaita vaatteita käyttävällä miehellä on tuollainen ylläri pöksyissä!

Täst sai hyvät naurut! Kiitos. Toi ei ollu kyl kivasti tehty, että väkisin yritetään syöttää dikkiä toiselle.

Vierailija
2534/9842 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo aikaa että uskaltaa kertoa. Nainen tuli useamman sadan kilsan päästä ja koska olin juuri aloittanut opiskelut niin punkkasin kaverilla. Kaveri lähti viikonlopuksi kotikonnuilleen ja mä ajattelin että jes, nyt saa panna kunnolla koko viikonlopun. Nainen oli laittanut muutamia kuvia ja nassu oli ihan nätti. Hain sen asemalta ja enimmäinen pettymys oli että täähän oli todella läskissä kunnossa. Toisena ihmettelin että miksi käyttää kesähelteellä paksua villapaitaa mut ajattelin et onhan lampaillakin paksu villa eikä ne kai hikoile. Tämä kyllä hikoili ja sen huomasin kun päästiin autoon. Äkkiä kämpille ettei kukaan tuttu nää ja kämpillä äkkiä viinaa kaaliin että pystyisi pikku kännissä panemaan liian tuhtia tapausta. Jouduin ottamaan viinaa niin paljon että pelkäsin kullin pysyvän velttona. Aina kun naisen silmä vältti, jouduin laittamaan silmät kiinni ja vähän vatkaamaan heppiä. Samalla piti ajatella jotain herkkuvartaloista naista. No kyllähän kulli nousi mutta aina kun aukaisin silmät, se nuupahti. Lopulta mentiin pimeässä sänkyyn ja siellä sai munan pelaamaan kun ei nähnyt mitään. Nussin sitä sitten koko viikonlopun. Sunnuntaina heitin kauheassa krapulassa naisen asemalle eikä vaihdettu nimiä eikä numeroita. Palasin kämpille ja ihmettelin että mikä siellä haisee pllun ja lähes tuleen syttyneitten kortsujen lisäksi. Yritin tuulettaa mutta haju vaan olla nökötti koko kämpässä. Kaverikin siinä kotiutui illemmalla ja kun pääsi ovesta sisään niin kuului nuuhkivan ja melkein huusi että kuka stana on jättänyt sukkansa vaihtamatta muutamaan kuukauteen. Sen muijan hikisukat oli jättänyt lähtemättömän vaikutuksen asuntoon. Lopulta jouduin polttamaan omat vaatteeni, kortsut, petivaatteet, kaverin vaatteet ja petivaatteet, piti tapetoida koko kämppä uudestaan ja vaihtaa laminaattilattia. Silloin päätin että sai olla viimeinen nainen jonka suostun tapaamaan lähes sokkona. Kaverille tuli vielä keuhkokuume siitä kärystä.

Tämä oli niin hauska, etei haittaa vaikka selvästi keksitty tai ainakin roimasti väritetty "Poltin  kaverin vaatteet ja petivaatteet" .D

Vierailija
2535/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä oli kehuttu kohteliaaksi, ystävälliseksi, avuliaaksi, kiltiksi, ja niin edelleen. Kaikkien ystäväksi ja suosikiksi. Paljon ylisanoja, kaikilla vain hyvää sanottavaa. Odotukset olivat tietenkin korkealla. Hän kuitenkin paljastui yhdeksi niistä miehistä, jotka osaavat pitää onnistuneesti kulissit pystyssä, ja siksi voivatkin olla loistavia ystävänä niille, joille pitävät kulisseja pystyssä, mutta ovat kumppanina kaikkein vaarallisimpia, koska lähisuhteessa kulissit ennen pitkää romahtavat. Vaara piilee myös siinä, että kukaan ei usko, jos yrität kertoa saaneesi huonoa kohtelua. Ja toisaalta myös siinä, että kaikkien ylistämistä kuunneltuasi voi olla vaikeaa ja kivuliasta uskoa totuutta, vaikka se kaikki hirveys olisi silmiesi edessä. Monet näistä miehistä aloittavat huonon kohtelun asteittain ja yleensä vasta sitten, kun nainen on täysin koukutettu eikä sen takia ota enää jalkoja alleen, vaikka mies tekisi mitä hirveyksiä. Tämä mies kuitenkin aloitti piikittelyn jo tapailuvaiheessa. Ehkä oletti minun olevan jo niin ihastunut, että katsoisin sitä läpi sormien. No enpä ollut. Piilopiikkejä lenteli milloin mistäkin. Ne eivät olleet tietenkään näennäisesti suoraan minulle osoitettuja, vaan kritiikki oli kohdistettu aina isompaa ihmisjoukkoa kohtaan. Hän esimerkiksi haukkui "yleisellä tasolla" kaikki ammattikuntani edustajat, asuinpaikkani ja siellä asuvien ihmisten ajattelumaailman sekä erään hyvin yleisen vapaa-ajanviettotavan ja kaikki siitä tykkäävät ihmiset, joihin minä myös lukeudun. Toisin sanoen asuin väärässä paikassa ja tein vääränlaista työtä ja vietin vapaa-aikaanikin väärällä tavalla. Ihmetytti myös hänen tapa yleistää kaikki samassa ammatissa tai samassa kaupungissa tai samasta harrastuksesta tykkäävät ihmiset yhteen nippuun. Enpä jaksanut moista kuraa kovin kauan kuunnella. Moniin muihin naisiin verrattuna sanoin heipat hyviä äkkiä, mutta ehkä silti kuuntelin tätä idioottia hieman liian kauan. Kaiken muilta kuulemani hehkutuksen takia halusin ensin saada täyden varmuuden miehen idioottimaisuudesta ja niin sanotusti kerätä pitävät todisteet. Ne sain, eikä sen vuoksi ole tarvinnut jälkikäteen kertaakaan pohtia, että teinköhän liian hätiköidyn päätöksen. Mies muuten ei varmana tunnistaisi itseään tästä tekstistä, koska hän ei tietenkään ymmärrä olevansa idiootti. Kuten sanottu, hän saattaa olla ystävänä loistotyyppi, mutta puolisona pahimmasta päästä. Valitettavasti hän saa tästä huolimatta jatkuvasti kehuja siitä miten upea tyyppi hän on, koska pelkät kulissit näkevät ystävät jakavat auliisti kehuja miehelle itselle ja kaikille muillekin. Jälkikäteen sain kuitenkin kuulla, että yhdelläkään miehen entisistä puolisoista ei ole hänestä hyvää sanottavaa. Se ei yllätä, koska he ovat nähneet hänen pahimmat puolet, joista minä sain vain hyvin pienen pintaraapaisun. Valitettavasti monet heistä eivät ole ikinä suhteen päättymisen jälkeen uskaltaneet kertoa todellista mielipidettä miehestä niille ihmisille, jotka näkevät hänestä vain kulissit ja uskovat niihin täysin. Kuulemma jotkut heistä ovat jopa ottaneet syyt omille niskoille asioista, jotka ovat todellisuudessa miehen petollisten valheiden syytä, koska pelkäävät etteivät kulisseihin uskovat ihmiset kuitenkaan uskoisi totuutta. Toivottavasti nämä naiset vielä jonain päivänä uskaltavat avata suunsa ja kertoa tarinansa. Heidän äänensä ansaitsevat tulla kuulluiksi yhtä lailla kuin kaikkien muidenkin.

Tämän varmaan joku muukin on jo kommentoinut, mutta mies on selvä narsisti. Kumppanin mollaamisella tavoitellaan toisen alistamista, jotta itse loistaa.

Vierailija
2536/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista!

Vierailija
2537/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen puoli (halaukset, seksi, suutelu) ei toiminut ollenkaan. Lisäksi (tämä vaikutti osin myös em. asioihin) mies oli niin ujo, että useamman kuukauden tapailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että minulla ei riitä kärsivällisyys odottaa sitä, että mies alkaisi (ehkä?) joskus avautumaan ja puhumaan.

Vierailija
2538/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen puoli (halaukset, seksi, suutelu) ei toiminut ollenkaan. Lisäksi (tämä vaikutti osin myös em. asioihin) mies oli niin ujo, että useamman kuukauden tapailun jälkeen tulin siihen tulokseen, että minulla ei riitä kärsivällisyys odottaa sitä, että mies alkaisi (ehkä?) joskus avautumaan ja puhumaan.

Samankaltainen kokemus.

Tutustuttiin netissä ja huomattiin pian että meillä oli paljon yhteistä ja juttu luisti. Mies vaikutti alkuun hieman tosikolta, mutta kun rentoutui keskusteluissa, alkoi vitsikin lentää ja hänestä kuoriutui oikein huumorintajuinen, rento nuori mies.

Päätimme tavata livenä. Tiesin miehestä vain sen mitä hän oli netin välityksellä jakanut ja olin varautunut pettymykseen. Paikalle kuitenkin asteli erittäin viehättävä, hyväkuntoinen, nauravainen ja hyväkäytöksinen nuorukainen. Olin positiivisesti yllättynyt.

Huomasin heti että miestä hieman hermostutti tapaamiseni ja otinkin itse keskustelun ylläpitäjän roolin auttaakseni hänet häkellyksensä yli. Tapaaminen meni hyvin, väliltämme löytyi kipinää, ja sovimme heti näkevämme uudelleen.

Viestittelimme aktiivisesti. Olin aivan varma, että mies olisi seuraavalla tapaamisella jo reippaampi ja oma-aloitteisempi. Mutta niin ei käynyt, hän vaikutti itseasiassa vielä aiempaa ujommalta. Ja minä joka olen yleensä se ujo osapuoli, jouduin jälleen kerran yrittämään saada häntä ulos kuorestaan.

Sama kaava toistui, netissä puhelias ja ihastuksissaan, kasvotusten aina vain ujompi ja sulkeutuneempi. Ja minä olin kärsivällinen. Tätä sitten jatkui useampi kuukausi ja vieläkään ei oltu päästy edes kädestäpitämisasteelle vaikka hän selkeästi oli useaan otteeseen kirjoitellessaan ilmaissut kiinnostuksensa fyysiseen kosketukseenkin. Mutta livenä ujous otti vallan eikä hän päässyt siitä ulos. (Tämä ujous kohdistui siis vain minuun. Muiden kanssa jutteli mukavia ongelmitta, minulle oli vaikea saada suuta auki ja liian lähelle ei uskaltanut päästää.)

Yritin pitkään. Kun minulla alkoi kuitenkin lopulta jaksaminen hiipua, alkoi yhteydenpitokin vähentyä. Hän ei kehdannut olla ainoa joka otti jatkuvasti yhteyttä ja minulta oli hälvennyt kiinnostus. Muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen häneltä tuli ystävänpäivätoivotus ”tyttöystävälle”. Hämmennyin. Eihän me olla edes puhuttu enää aikoihin. Tämän jälkeen hän laittoi pariin otteeseen viestiä seuraavalla viikolla, vastasin, mutten aloittanut itse yhtään keskustelua. Hiljaiselo jatkui.

Vuosi myöhemmin kun olin ajatellut meidän molempien jo siirtyneen elämissämme eteenpäin, mies yhtäkkiä julisti suureellisesti somessa sydämensä särkyneen, koska _en ollut toivottanut hänelle hyvää syntymäpäivää_. Hän syytti julkisesti minua välinpitämättömyydestä ja julmuudesta. Olin ”kylmä sydäntensärkijä jota ei kiinnostanut elikö hän vai oliko kuollut”. En tiennyt mitä sanoa. Tätä syyttelyä jatkui useampi päivä, aina eri sanankääntein. En ottanut yhteyttä koska en voinut käsittää mitä juuri tapahtui. Seuraavaksi hän päätti lähettää minulle useita kuvia itsestään ensin treffeillä ja sitten valmistautumassa petipuuhiin jonkun random naisen kanssa, alastomuutta mausteena.

En tiedä mistä tämä kaikki oli lähtöisin tai mitä hän kuvitteli saavuttavansa näillä vuoden jälkeisillä sekoiluillaan, mutta on varmaan tarpeetonta mainita, että sain tarpeekseni ja blokkasin herran yhteydenottoyritykset. En enää harmitellut, etten ollut onnistunut saamaan tuota ujoa, komeaa miestä ulos kuorestaan, vaan olin onnellinen, että yritykseni siinä oli epäonnistunut. Maku meni.

Vierailija
2539/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei kannata hylätä ujoa. Minäkin olin joskus ajoittain tuskastua alkuaikoina miesystävän" hitauteen" mutta jokin sai yrittämään. Ja onneksi, löysin hyvän miehen , nyt jo vuosia yhdessä.

Hankalaahan se oli alkuun kun periaatteessa mies käyttäytyi vähän samaan tyyliin kuin jo kiinnostuksensa menettämässä oleva...varsinkin kun olin törmännyt aiemmin vain päinvastaisiin tapauksiin. Mutta niinpä ne innokkaat melko piankin hävisi kuvioista....nykyisen kanssa tuntuu että kaikki vain paranee mitä paremmin tunnetaan.

Löysin helmen. Komea, miehekäs mies jolla kaikki ns kunnossa elämässä. Ei riippuvuuksia alkoon, pelaamiseen, mihinkään negatiiviseen.

Vierailija
2540/9842 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareiden ja stringien vauhtiraidat. Meni halut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi