Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9842)

Vierailija
2461/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pieraisi nyrkkiinsä kunnon kananmunapierun ja avasi nyrkin naamani edessä nauraen samalla röhkivää nauruaan. Hyi hitto.

Mä teen usein uudelle deitille saman käytännön pilan,

testaan huumorintajua.

Vierailija
2462/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissulla pohjoisessa iskin Inarilaisen tytön ja alettiin petihommiin

siinä sitten ja yllätys oli suuri, kun Lapintytöllä oli värkki poikittain.

Aikojen saatossa on Lapintytöille evoluutio muokannut kehon kylmään ilmastoon sopivaksi,

ei mene kylmä ilma sinne kun ajaa moottorikelkalla, eikä tuu siksi kovin helposti pissatulehduksia.

Hankalaa oli kyllä tytön kanssa petihommat kun haaroja levitti niin portti meni kiinni,

takaapäin sitten oli helpompi. Ihana tyttö ja ollaan nyt oltu 25 v. yhdessä ja hommat on pelittänyt

kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2463/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin Mikkelin torilla järjestetyssä musiikkitapahtumassa, joku kalamarkkinoiden ja  elävän musiikin sekamelska. Asuin silloin vielä  Mikkelissä. Mies asui Mäntyharjulla omakotitalossa ja sovittiin että menen sinne viikonlopuksi. Vein ruokakassin ja mies vinkui ettei tykkää ruisleivästä, tonnikalasta, juustosta.. jumalauta että nousi verenpaine ja mies huomasi sen, sillä kaappasi syliin ja pussaili sanoen että hirmu kiva kun olet täällä. Tein sitten meille tai minulle lämpimät voileivät, mies itse joi vaan kahvia ja ruvettiin katsomaan elokuvaa. Miehellä oli  vhs-nauhuri joka piti hirveää kitinää ja kesken kaiken masiina imaisi nauhan, nelikymppiset tietää pulman.  Kun elokuva nyt jäi kesken niin mies kiepsautti minut vatsalleni ja alkoi pussailla ja näykkiä  peppuani  farkkujen läpi, olin vain että öööh ok? Pani takaapäin niin rajusti että koko sohva oli mennä seinästä läpi eikä kuullut, kun koetin huudella alta että hidasta vähän tahtia! Toisaalta eipähän ollut eka ukko joka luuli, että mitä rajummin rynkyttää sitä enemmän nainen tykkää..

Tuli ilta, käytiin tupakalla ja mies kusi ulos. Heitti että jos on hätä niin anna mennä. Joo en tosiaan kuseskele tosten pihoille kun sisälläkin on vessa! Mentiin nukkumaan sänkyyn joka oli semmoiset 90cm leveä eikä meinattu mahtua sihen kuin tiukasti sylikkäin, en saanut unta kun oli  kauhean kuuma ja mies kuorsasi korvaan. Aamulla kun menin kahvinkeittoon niin mitä näinkään ensimmäiseksi, mies ulkona tupakka suussa ja muna kädessä  lorottamassa maahan! Päätin tuossa vaiheessa kehittää jollekulle hätätilan että pääsisin lähtemään. No en ehtinyt kun mies sisään tultuaan tunki kielen kurkkuuni, puristi tissistä ja liiottelematta paiskasi keittiönpöydälle koettaen kiivetä itse päälle, huusin kurkku suorana kirosanoja kun selkään sattui  kamalasti ja lopulta miehellä syttyi lamppu päässä että ai sinua sattui selkään?  Sanoin että pitää päästä sairaalaan eikä se muuten kovin iso hätävale ollut, selkää vihloi hemmetisti. Mies yritti siinä vielä sitten toiveikkaasti että jos annat suukkarin ennen lähtöä? 

Joo ei tullut vuosisadan rakkaustarinaa siitä, sain pissatulehduksen ja rikkinäisen selän. 

Olitko Anssi"Lothar"Viskarin luona Mäytyharjulla kyläilemässä?

Vierailija
2464/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturi,tuhluri,valepukki.

Vierailija
2465/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin pihalla naisen seksuaalisuudesta, ei edes anatomiasta mitään käsitystä. Tiedot ja taidot tasoa ” teinipoju räpeltää”, ei todellakaan sytytä.

Taidot opeteltu feikkiseksistä eli yleensä nettipor... saiteilta. Sitten kun norminainen ei innostu siitä pikajyystöstä ym. rietastelusta, loukkaannutaan ja haukutaan.

Eli jos sinä et saa, niin vika on miehessä? Tervetuloa 2000-luvulle sieltä 1800-luvulta.

Hei naiseton neitsytuli, voi tuntua kummalle kun sinulla ei ole mitään kokemusta seksistä paitsi oma nyrkkisi mutta oikeat miehet jotka harrastavat seksiä naisten kanssa kyllä opettelevat mielellään miten nainen saadaan syttymään ja miten ollaan hyvä rakastelija;) 

Vierailija
2466/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mjl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.

Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.

Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.

Tämä on niin surullista. Nainen alkaa vasta lämmetä, kun 90% miehistä jo luulee osanneensa ja onnistuneensa :( Ei ihme, etteivät naiset välitä seksistä. Kuinka moni mies haluaisi seksiä, jos hänet potkaistaisiin pois heti, kun vehje alkaisi seisoa kunnolla... :((

Jos mies ei saa, se on miehen vika.

Jos nainen ei saa, se on miehen vika.

Naisen orgasmi ei lopeta seksiä, mutta miehen orgasmi lopettaa, sillä lerpahtavalla munalla on vaikea panna. Aika usein seksi loppuu kuitenkin miehen tulemiseen, "aika mennä pesulle". Tulipa nainen tai ei.

Vastuu orgasmista on molemmilla osapuolilla.

Vierailija
2467/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit oli leffateatterissa ja sen jälkeen kahvilassa, ne meni hyvin. Toiset treffit tehtiin miehen luokse. Miehellä oli hihaton paita ja näin vasta nyt miten laiha oikein oli ja kaulasta alaspäin ihan vitivalkoinen, lisäksi  käsissä oli niin paljon luomia että näytti leipäjuustolta (neulepaita päällä oli näyttänyt pelkästään hoikalta ja naamassakin oli semmoista tervettä päivetystä). Mies keitti kattilassa vettä, laittoi kahvikupin päälle suodatinpussin ja siihen poroja, selitti keittimen menneen rikki. Katsoin suu auki että mitä sä hommaat!  Oli muuten karmeaa kahvia.

Alettiin sitten pussailla, mies tuli suu auki kieli vilkkuen päälle eikä minua oltu suudeltu sillä tavoin  sitten rippileirin kesällä 97. Ehdotin että katsotaan joku elokuva. Mies halusi hieroa hartioitani mutta tarttuikin tisseihini kiinni. Sanoin kahdesti että hartiat on tuolla  taaempana ja ylempänä ,mutta kohta oli taas tisseissä kiinni ne leipäjuustokädet. Elokuvakin oli huono, Maailmojen Sota  vai mikä se nyt on missä Tom Cruise juoksee alieneita karkuun pikkutytön kanssa. Päätin sitten että mielummin nain kuin katson moista sontaa. No, mieshän laukesi kun koetti laittaa kondomia! Kerjäsi sitten että saako paljaalla pliis, pliis. En suostunut, tietenkään. Seuraavaksi ehdotti että imeskelisin häntä vähän, paljaalla tietty. Kiitin kahvista ja lähdin kotiin.

Harmi, kahvilassa oli jotenkin tuntunut että jutusta voisi tulla jotain!

Itse en naisena ymmärrä miten niin moni päätyy kuitenkin panemaan näitä vastenmielisiä äijiä. Muistakaa ettei teidän tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa jos ei itse halua, vaikka olisi mennyt jonkun kämppään jne.

Vierailija
2468/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit oli leffateatterissa ja sen jälkeen kahvilassa, ne meni hyvin. Toiset treffit tehtiin miehen luokse. Miehellä oli hihaton paita ja näin vasta nyt miten laiha oikein oli ja kaulasta alaspäin ihan vitivalkoinen, lisäksi  käsissä oli niin paljon luomia että näytti leipäjuustolta (neulepaita päällä oli näyttänyt pelkästään hoikalta ja naamassakin oli semmoista tervettä päivetystä). Mies keitti kattilassa vettä, laittoi kahvikupin päälle suodatinpussin ja siihen poroja, selitti keittimen menneen rikki. Katsoin suu auki että mitä sä hommaat!  Oli muuten karmeaa kahvia.

Alettiin sitten pussailla, mies tuli suu auki kieli vilkkuen päälle eikä minua oltu suudeltu sillä tavoin  sitten rippileirin kesällä 97. Ehdotin että katsotaan joku elokuva. Mies halusi hieroa hartioitani mutta tarttuikin tisseihini kiinni. Sanoin kahdesti että hartiat on tuolla  taaempana ja ylempänä ,mutta kohta oli taas tisseissä kiinni ne leipäjuustokädet. Elokuvakin oli huono, Maailmojen Sota  vai mikä se nyt on missä Tom Cruise juoksee alieneita karkuun pikkutytön kanssa. Päätin sitten että mielummin nain kuin katson moista sontaa. No, mieshän laukesi kun koetti laittaa kondomia! Kerjäsi sitten että saako paljaalla pliis, pliis. En suostunut, tietenkään. Seuraavaksi ehdotti että imeskelisin häntä vähän, paljaalla tietty. Kiitin kahvista ja lähdin kotiin.

Harmi, kahvilassa oli jotenkin tuntunut että jutusta voisi tulla jotain!

Itse en naisena ymmärrä miten niin moni päätyy kuitenkin panemaan näitä vastenmielisiä äijiä. Muistakaa ettei teidän tarvitse harrastaa seksiä kenenkään kanssa jos ei itse halua, vaikka olisi mennyt jonkun kämppään jne.

Tapailunainen alkuun selitti olevansa demiseksuaali, eli ei sanojensa mukaan halunnut seksiä ilman tunteita. Siitä sai sellaisen laatutietoisen kuvan ettei panisi jokaista vastaantulijaa. Oudosti siinä ajan kuluessa alkoi kuitenkin paljastumaan, että seksielämä oli hänellä ollut melko vaihtelevan vilkas, eli näytti sitten rakastuneen melko helposti eri miehiin. Lipsautti että eräs treffimies ei ollut kiva, mutta tulipa silti harrastettua seksiä. Siinä vaiheessa alkoi tuntumaan, ettei voi sanomisiin luottaa.

Vierailija
2469/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintyi Tinderissä Vantaalaisena, mutta asuikin Klaukkalassa. Taksi jatkoille maksoi keskustasta 60e, enkä edes saanut.

Mistä keskustasta?

Vierailija
2470/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli komeampi.

Valkkasit uuden side silmillä ja säkki päässä?

Vierailija
2471/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mjl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.

Mitä tuossa voi muutenkaan tehdä? Olen huomannut, että myös naisilla on paljon orgasmivaikeuksia. Myönnetään pieni muna, mutta on siinä rakenteissa eroja. Ensimmäinen avopuolisoni ei saanut vaginacentrisiä orgasmeja ollenkaan, siis normi yhdynnässä (ja me koitettiin kaikkea... parvekkeella, töllöä katsoessa koira-asennossa, keittiön pöydällä, autossa, jossain takapihan puskassa naapureilta suojassa... siis ihan kaikkea... ei ollut ainakaan häpeilystä kiinni). Sen tyttökaveri suositti perhosta klitoriksen päälle, mutta se 50-60egen toosa hajos jo toisella käyttökerralla, kun sen kiinnityshihna repes. Ainoa millä se sai orgasmin oli pitkillä suuseksisessioilla, kun mä painelin sitä sormenpäillä vaginan g-pisteeseen. Mulla oli silloin kielilävistys ja musta tuntu aina sen 30-45 minuutin jälkeen, että mun kieli on ihan vereslihalla, kun sillä on hinkattu niin pitkään kovalla ärsykkeellä. En mä varmaan ois jaksanut sitä, jos oisin joutunut joka toinen päivä elämässäni niihin pakkopulla harjoitteisiin. Mun nykyinen tulee normaalissa vaginayhdynnässä n. 4-5 minuutissa (jos mä jaksan pidättää niin kauan) ja mä tiedän ettei se feikkaa, kun sen supistukset tuntee.

Pelkkä supistelu ei tarkoita orgasmia. Monesti olisi helppo feikata, kun alkaa supistelemaan, ja tietää ettei se päädy orgasmiin saakka. Supistelu on vasta orgasmin esiaste.

Tämä on niin surullista. Nainen alkaa vasta lämmetä, kun 90% miehistä jo luulee osanneensa ja onnistuneensa :( Ei ihme, etteivät naiset välitä seksistä. Kuinka moni mies haluaisi seksiä, jos hänet potkaistaisiin pois heti, kun vehje alkaisi seisoa kunnolla... :((

Naisen orgasmi ei lopeta seksiä, mutta miehen orgasmi lopettaa, sillä lerpahtavalla munalla on vaikea panna. Aika usein seksi loppuu kuitenkin miehen tulemiseen, "aika mennä pesulle". Tulipa nainen tai ei.

Juu voi se hetkellisesti sen lopettaa. Itsellä ainakin voi tulla nopeasti jos on ollut useamman päivän ilman, mutta ei se pois sulje sitä että 5-10 minuutin päästä voi jatkaa samalla kun lämmittelee toista, ja toisella kierroksella yleensä kestää aina pidempään. Miehenäkin on mahdollista saada jopa yli 10 kertaa päivässä, ei tuo ole naisten yksinoikeus. Harmi jos et ole koskaan viriiliin mieheen törmännyt.

Vierailija
2472/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen alkoholiongelma. Tavattiin ravintolassa - tämä tapahtui siis ennen koronahysteriaa. Tapaamisiltana nainen joi itsensä sellaiseen kuntoon, että ei enää muistanut istuneen kanssani, vaan meni tuntemattomien ihmisten pöytään ja joi jonkun olutlasista. Hän alkoi myös kaulailla jotain pöydässä istunutta miestä. Menin hakemaan naisen pois pöydästä, jolloin nainen alkoi agressiiviseksi minua kohtaan. Ilmeisesti hän ei enää humalaltaan tajunnut, että olimme istuneet koko illan yhdessä ja tutustuneet toisiimme. Sitten hän ilmoitti haluavansa lähteä taksilla yksin kotiinsa.

Näin naista seuraavana keskiviikkona samassa ravintolassa, ja nainen vaikutti olevan vähän häpeissään edellisen lauantain tapahtumista. Nainen oli liikkeellä naisystävänsä kanssa, joten en viitsinyt tuppautua seuraan. Sovimme tapaavamme seuraavana lauantaina toisessa ravintolassa. Kun tapasimme nainen vaikutti taas nousuhumalaiselta, mutta oli muuten asiallinen ja mukavaa seuraa. Myöhemmin nainen lähti käymään vessassa ja viipyi siellä lähes tunnin.

Kysyin naisen ystävättäreltä, voisiko tämä katsomassa, onko naisella kaikki hyvin, kun hän viipyy noin kauan. Ajattelin, että nainen oli saattanut tulla huonovointiseksi. Ystävätär tuli kohta sanomaan minulle, että ei naisella mitään hätää ole, hän vain haluaa omien sanojensa mukaan istua hetken naistenhuoneessa. Tekee tätä kuulemma usein ollessan ravintolassa. Lopulta, kun nainen tuli pois vessasta, hän oli todella kovassa humalassa ja riehakas, oli ilmeisesti juonut omasta taskumatistaan jotain kirkasta viinaa. Pian nainen ehdotti, että lähtisimme kolmistaan tanssiravintolaan, koska hän halusi tanssia. 

Tanssiravintolassa alkoi taas sama meno eli sekoilu ja toisten miesten kaulailu, vaikka oli hetkeä aikaisemmin kertonut ihastuneensa minuun ja halusi harrastaa seksiä kanssani. Kun hieman ärtyneenä yritin puhua naiselle järkeä, hän alkoi huutaa, että olin vain mustasukkainen ja omistuhaluinen mies. Myös naisen ystävätär yritti rauhoitella naista ja puhua tälle järkeä, mutta nainen ei halunnut kuunnella, vaan murjotti pöydässä hetken ennen kuin lähti mielenosoituksellisesti baaritiskille hakemaan lisää juomista. Tässä vaiheessa lähdin ravintolasta ja jätin naisen sekoilemaan itsekseen.

Parisen viikkoa myöhemmin lauantaina näin naista ohimennen eräässä olutravintolassa, ja nainen vaikutti olevan jo hyvässä vauhdissa, vaikka oli vasta aikainen iltapäivä. Olin ajatellut, että nainen haluaisi tavattaessa pyytää anteeksi käytöstään, mutta kun kävelin hänen ohitseen matkalla vessaan, nainen alkoi vaivautuneena tuijottaa lattiaa.  Kun tulin takaisin vessasta, nainen ystävättärineen oli lähtenyt ravintolasta. Tuon jälkeen en ole naista nähnyt - eikä ole niin väliksikään. Tosin en käynyt enää niissä ravintoloissa, joissa nainen kävi, koska en oikeastaan koskaan viihtynyt niissä.

Olet vissiin aivan helvetin epätoivoinen ja tyhmä, kun jaksoit nähdä häntä oikein useasti?

Onko sun mielestä kaksi (2) tapaamista useasti?

-ohis

Vierailija
2473/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli liian laiska. Fyysisesti laiska (ei käy edes joka päivä ulkona kävelemässä) ja henkisesti laiska (ei halua opetella mitään uutta).

Lopetin tapailun heti ensimmäisellä viikolla. Mies oli täysin ukkoutunut ja jämähtänyt, vaikka hänellä oli ikää alle 40v. Mies yritti kyllä kehuskella, että hänellä on hyvä työpaikka (palkka yli 5000 euroa/kk) ja oma  asunto. Joo, ei mikään ihme että patalaiskalla miehellä on rahaa. Hän on niin saita, ettei käytä rahaa mihinkään muuhun kuin tietokonepeleihin ja alkoholiin. 

Aika kova palkka patalaiskalle. Paljonkohan olisi tienannut, jos olisi panostanut työhönsä?

Mutta ongelma taisikin olla, että ei halunnut heti suhteen alussa tuhlata kaikkia rahojaan sinuun?

-ohis

Vierailija
2474/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puskia kirjoitti:

Kaunis nainen, mutta sillä oli puska. Se on ihan ok, mutta ei vain miellytä minua.

Tiesitkös, että aikuisilla sellainen yleensä on? Paljon nätimpikin kuin se tyypillinen kynitty broilerinkoipi-iho, mikä sieltä alta paljastuu.

Vierailija
2475/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mjl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu voi se hetkellisesti sen lopettaa. Itsellä ainakin voi tulla nopeasti jos on ollut useamman päivän ilman, mutta ei se pois sulje sitä että 5-10 minuutin päästä voi jatkaa samalla kun lämmittelee toista, ja toisella kierroksella yleensä kestää aina pidempään. Miehenäkin on mahdollista saada jopa yli 10 kertaa päivässä, ei tuo ole naisten yksinoikeus. Harmi jos et ole koskaan viriiliin mieheen törmännyt.

Aika harvassa on 10krt / päivässä miehet. Tai edes 3 krt / päivässä miehet. Mielelläni sellaisen ottaisin. Harmi vain se ei näy ulospäin deittikumppania valitessa.

Vierailija
2476/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin nuo kumit on ongelma, koska itse kestän, kumit ei. 

Ei sitä jaksa joka 15 min välein vaihtaa, menisi paketillinen yhdessä illassa.

Kumit menneet rikki itsellä joka toinen kerta, noin 50% mahdollisuus että se siis rikkoutuu ja jotuu hakemaan jälkkärin apteekista.

- Käytät liian pieniä kondomeja?

- Et purista kärjessä olevan säiliön ilmakuplaa pois laittaessa?

- Et rullaile nätisti vaan venytät tai runnot vauhdilla päälle?

- Ostat megasuperhyper tarjouslaatikon seksikaupasta etkä laatumerkkejä?

- Sekstailet rajusti rynkyttäen?

- Kynnet leikkaamatta tai viilaamatta?

- Mitä ihmettä?

Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.

Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.

Hyi stana tämä viesti kokonaisuudessaan. Tällaiset saisi itse kokeilla, miten "sopivat" ne pillerit joillekin on.

Tässä sinulle esimerkki Yasminin haittavaikutuksista: kuukautishäiriöt, välivuodot, rintojen kipu, rintojen arkuus, päänsärky, masentuneisuus, migreeni, pahoinvointi, paksu valkovuoto emättimestä ja emättimen hiivatulehdus, seksuaalivietin muutokset, korkea tai matala verenpaine, oksentelu, ripuli, akne, ihottuma, ihon voimakas kutina, hiusten lähtö (alopesia), emätintulehdus, nesteen kertyminen elimistöön ja painon muutokset, allergiset reaktiot (yliherkkyys), astma, rintojen eritevuoto, ihosairaudet, veritulppa, suurentunut riski rintasyöpään.

Kumit tuntuu niin ikäviltä, eikö?

Ennemmin vaikka kaikki noista, kuin jäkiehkäisypillerien ylensyönnistä aiheutuva lapsettomuus. Omassa perheessä on lapsettomuutta parilla naisella ja se on todella vaikea asia heille koska eivät voi koskaan saada enää omia, vaikka haluaisivat. He tuntevat itsensä viallisiksi puoli naisiksi, adoptio heille ainoa vaihtoehto. Yhdellä sen on todennäköisesti aiheuttanut nuoruutena melkein joka vkl popsitut jälkkärit koska ei halunnut käyttää e-pillereitä tai kumeja. Vastuutonta nuoren käytöstä, jota vanhempana katuu koska ei enää voi saada lapsia.

Jos on holtiton seksielämä, silloin pillerit voi olla tarpeen. Niihin ei kuitenkaan ikinä pitäisi painostaa yhtäkään naista siksi, että kumi tuntuu ikävältä. E-pillerit aiheuttavat hiukan vaarallisempia asioita kuin tuntoherkkyyden katoamista seksin aikana.

Entä noissa tapauksissa missä miehelle tuo kumien kesto on ongelma, joilla edes kestävämmät merkit eivät kestä, ja pelkkä ajatus kumin käyttämisestä vie innon seksille lähes täysin? Olisitko ennemmin valmis popsimaan jälkiehkäisy pillereitä joka toisen session jälkeen rikkoutuneen kumin takia, joka aiheuttaa noissa määrissä lapsettomuutta hyvin suurella todennäköisyydellä. Vai e-pillerit jotka aiheuttaa vatsakipuja ja päänsärkyä satunnaisesti? E-pillereitäkin on montaa erilaista, jotkut aiheuttaa vähemmän oireita kuin toiset.

Miten kestävän miehen kannattaisi naiselle ilmaista tapailun alussa että seksin kanssa ei ole kiire, mutta sitä haluaisi hyvinkin paljon jos kumiton ehkäisy on mahdollista? On ollut ongelmia sen ilmaisemisessa kun naiset ovat niin seksi vastaisia nykyään ettei uskalla oikein asiaa ottaa esille tai saa heti seksihullun leiman? Yhden naisen tapailun lopetin alkuunsa koska hän mainitsi että hänelle ei e-pillerit sovellu, rengas ei pysy paikoillaan, että ainoa ehkäisy hänelle on kumit, oli muuten kyllä todella ihana nainen, mutta tuo vei mielenkiinnon viedä asiaa eteenpäin näin viriilinä miehenä jolle taas ei kumit sovellu, niin henkisistä kuin fyysisistä kesto kyvyistä johtuen.

Jos mies on ”liian kestävä”, voi runkata itsensä orgasmin partaalle ennen yhdyntää. Jos siitä huolimatta kestää liian pitkään, vika on jossain muualla kuin ”kehutussa” kestävyydessä.

Ei kestävyys tarkoita erektio ongelmia. Erektion voi kestäväkin saada vaikka parissa minuutissa jos oikein yrittää. Mutta itse näin kestävänä, haluan nauttia toisen vartalosta ja tiiviistä yhdessäolosta ennemmin useita tunteja päivässä kuin vajaa vartti ennen nukkumaan menoa pimeässä. Joten kumit ei oikein ole vaihtoehto, koska vartti päivässä ei ole itselle tarpeeksi, se jatkuva kumi leikki vie innon koska täytyy tarkkailla 30 sec välein, onko se vielä ehjä vai ei, etenkin jos alkaa paremmalta tuntumaan niin äkkiä tarkistus. Moinen vie kiinnostuksen touhulta niin, että yhden illan juttujen kohdalla melko tarkasti yritän saada 15 minuutissa, onnistuuhan se, mutta ei ole läheskään nii nautinnollista, ja kliimaksi on yleensä paljon heikommalta tuntuva lyhyessä sessiossa.

Kutsut sitä kestävyydeksi, mutta oikeasti sulla taitaa olla ongelma orgasmin saamisessa, jota et tunnusta edes itsellesi.

” Delayed ejaculation — sometimes called impaired ejaculation — is a condition in which it takes an extended period of sexual stimulation for men to reach sexual climax and release semen from the penis (ejaculate). Some men with delayed ejaculation are unable to ejaculate at all.”

Vierailija
2477/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin pihalla naisen seksuaalisuudesta, ei edes anatomiasta mitään käsitystä. Tiedot ja taidot tasoa ” teinipoju räpeltää”, ei todellakaan sytytä.

Taidot opeteltu feikkiseksistä eli yleensä nettipor... saiteilta. Sitten kun norminainen ei innostu siitä pikajyystöstä ym. rietastelusta, loukkaannutaan ja haukutaan.

Eli jos sinä et saa, niin vika on miehessä? Tervetuloa 2000-luvulle sieltä 1800-luvulta.

Hei naiseton neitsytuli, voi tuntua kummalle kun sinulla ei ole mitään kokemusta seksistä paitsi oma nyrkkisi mutta oikeat miehet jotka harrastavat seksiä naisten kanssa kyllä opettelevat mielellään miten nainen saadaan syttymään ja miten ollaan hyvä rakastelija;) 

Ei nyt osunut ihan oikeaan osoitteeseen.

Ikää on 50+ ja parisuhdekin on kestänyt jo liki 25 vuotta.

Mutta ilmeisesti sulta edelleen menee täysin ohi se ajatus, että nainenkin voisi jollain tapaa olla aloitteen tekevä ja aktiivinen osapuoli? No taidat olla aika nuori vielä? No älä huoli. Kyllä sinä voit vielä oppia.

Vierailija
2478/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mjl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies voisi saada vain kerran on pelkkä myytti. Tokihan se hetkeksi lerpahtaa, mutta kun antaa välissä vähän suuhoitoa naiselle, niin alkaa se omakin värkki taas heräillä ja voidaan jatkaa.

Tosin itsellä on ollut tapana hoitaa naiselle O jo ennen yhdyntää.

Vierailija
2479/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla on ollut koira/koiria.

Vierailija
2480/9842 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin nuo kumit on ongelma, koska itse kestän, kumit ei. 

Ei sitä jaksa joka 15 min välein vaihtaa, menisi paketillinen yhdessä illassa.

Kumit menneet rikki itsellä joka toinen kerta, noin 50% mahdollisuus että se siis rikkoutuu ja jotuu hakemaan jälkkärin apteekista.

- Käytät liian pieniä kondomeja?

- Et purista kärjessä olevan säiliön ilmakuplaa pois laittaessa?

- Et rullaile nätisti vaan venytät tai runnot vauhdilla päälle?

- Ostat megasuperhyper tarjouslaatikon seksikaupasta etkä laatumerkkejä?

- Sekstailet rajusti rynkyttäen?

- Kynnet leikkaamatta tai viilaamatta?

- Mitä ihmettä?

Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.

Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.

Hyi stana tämä viesti kokonaisuudessaan. Tällaiset saisi itse kokeilla, miten "sopivat" ne pillerit joillekin on.

Tässä sinulle esimerkki Yasminin haittavaikutuksista: kuukautishäiriöt, välivuodot, rintojen kipu, rintojen arkuus, päänsärky, masentuneisuus, migreeni, pahoinvointi, paksu valkovuoto emättimestä ja emättimen hiivatulehdus, seksuaalivietin muutokset, korkea tai matala verenpaine, oksentelu, ripuli, akne, ihottuma, ihon voimakas kutina, hiusten lähtö (alopesia), emätintulehdus, nesteen kertyminen elimistöön ja painon muutokset, allergiset reaktiot (yliherkkyys), astma, rintojen eritevuoto, ihosairaudet, veritulppa, suurentunut riski rintasyöpään.

Kumit tuntuu niin ikäviltä, eikö?

Ennemmin vaikka kaikki noista, kuin jäkiehkäisypillerien ylensyönnistä aiheutuva lapsettomuus. Omassa perheessä on lapsettomuutta parilla naisella ja se on todella vaikea asia heille koska eivät voi koskaan saada enää omia, vaikka haluaisivat. He tuntevat itsensä viallisiksi puoli naisiksi, adoptio heille ainoa vaihtoehto. Yhdellä sen on todennäköisesti aiheuttanut nuoruutena melkein joka vkl popsitut jälkkärit koska ei halunnut käyttää e-pillereitä tai kumeja. Vastuutonta nuoren käytöstä, jota vanhempana katuu koska ei enää voi saada lapsia.

Jos on holtiton seksielämä, silloin pillerit voi olla tarpeen. Niihin ei kuitenkaan ikinä pitäisi painostaa yhtäkään naista siksi, että kumi tuntuu ikävältä. E-pillerit aiheuttavat hiukan vaarallisempia asioita kuin tuntoherkkyyden katoamista seksin aikana.

Entä noissa tapauksissa missä miehelle tuo kumien kesto on ongelma, joilla edes kestävämmät merkit eivät kestä, ja pelkkä ajatus kumin käyttämisestä vie innon seksille lähes täysin? Olisitko ennemmin valmis popsimaan jälkiehkäisy pillereitä joka toisen session jälkeen rikkoutuneen kumin takia, joka aiheuttaa noissa määrissä lapsettomuutta hyvin suurella todennäköisyydellä. Vai e-pillerit jotka aiheuttaa vatsakipuja ja päänsärkyä satunnaisesti? E-pillereitäkin on montaa erilaista, jotkut aiheuttaa vähemmän oireita kuin toiset.

Miten kestävän miehen kannattaisi naiselle ilmaista tapailun alussa että seksin kanssa ei ole kiire, mutta sitä haluaisi hyvinkin paljon jos kumiton ehkäisy on mahdollista? On ollut ongelmia sen ilmaisemisessa kun naiset ovat niin seksi vastaisia nykyään ettei uskalla oikein asiaa ottaa esille tai saa heti seksihullun leiman? Yhden naisen tapailun lopetin alkuunsa koska hän mainitsi että hänelle ei e-pillerit sovellu, rengas ei pysy paikoillaan, että ainoa ehkäisy hänelle on kumit, oli muuten kyllä todella ihana nainen, mutta tuo vei mielenkiinnon viedä asiaa eteenpäin näin viriilinä miehenä jolle taas ei kumit sovellu, niin henkisistä kuin fyysisistä kesto kyvyistä johtuen.

Jos mies on ”liian kestävä”, voi runkata itsensä orgasmin partaalle ennen yhdyntää. Jos siitä huolimatta kestää liian pitkään, vika on jossain muualla kuin ”kehutussa” kestävyydessä.

Ei kestävyys tarkoita erektio ongelmia. Erektion voi kestäväkin saada vaikka parissa minuutissa jos oikein yrittää. Mutta itse näin kestävänä, haluan nauttia toisen vartalosta ja tiiviistä yhdessäolosta ennemmin useita tunteja päivässä kuin vajaa vartti ennen nukkumaan menoa pimeässä. Joten kumit ei oikein ole vaihtoehto, koska vartti päivässä ei ole itselle tarpeeksi, se jatkuva kumi leikki vie innon koska täytyy tarkkailla 30 sec välein, onko se vielä ehjä vai ei, etenkin jos alkaa paremmalta tuntumaan niin äkkiä tarkistus. Moinen vie kiinnostuksen touhulta niin, että yhden illan juttujen kohdalla melko tarkasti yritän saada 15 minuutissa, onnistuuhan se, mutta ei ole läheskään nii nautinnollista, ja kliimaksi on yleensä paljon heikommalta tuntuva lyhyessä sessiossa.

Kutsut sitä kestävyydeksi, mutta oikeasti sulla taitaa olla ongelma orgasmin saamisessa, jota et tunnusta edes itsellesi.

” Delayed ejaculation — sometimes called impaired ejaculation — is a condition in which it takes an extended period of sexual stimulation for men to reach sexual climax and release semen from the penis (ejaculate). Some men with delayed ejaculation are unable to ejaculate at all.”

Kutsun sitä kestävyydeksi ja itsekuriksi. Kyllä sitä voi pitkittää halutessaan, kaikki eivät vain osaa. Ei ole ongelmia, pystyn tulemaan nopeasti tai hitaasti. Nopeasti se ei vain tunnu läheskään niin hyvältä kuin pitkittäen useita tunteja ennen mega pljäjäystä joka saa melkei tajun kankaalle ja voimattomaksi nousta kymmeneen minuuttiin. Monelle tämä on jotain mitä eivät pysty kuvittelemaan saatika kokemaan koskaan. Tantra on yksi parhaita asioita mihin olen koskaan tutustunut, suosittelen lämpimästi jokaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan