Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies halusi liian vähän seksiä.
Ehkä sulla on vaan liian löysä pillu
Kummallisesti sitä edellinen halusi taas monta kertaa päivässä. Sillä olikin sitten muita vikoja.
sama
Eikö olekin ikävää, kun täydellistä ei tunnu olevan. Aina jotain vikaa. Minäkin olin kuulemma paras siihen mennessä, mutta kun se seksi ei sitten toiminut.
Teet vähä lantionpohja harjoituksia niin kyllä se väljyys siitä oikenee.
Miehen libido ja naisen tiukkuus ei ole yhteydessä toisiinsa, junnu. Kaikki miehet ei vaan jaksa sitä kertaa päivässä, jota nainen saattaa kinuta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti sitä edellinen halusi taas monta kertaa päivässä. Sillä olikin sitten muita vikoja.
sama
Eikö olekin ikävää, kun täydellistä ei tunnu olevan. Aina jotain vikaa. Minäkin olin kuulemma paras siihen mennessä, mutta kun se seksi ei sitten toiminut.
Outoja sukupuolioletuksia taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mies kehui treffeillä kuinka venäläiset ja virolaiset naiset ovat kaikkein parhaita. Suomalaiset eivät kiinnostaneet, koska "eivät kunnioita enää perinteitä" ja hän halusi "perinteisen naisen". Kai mies luuli minun ottavan kaiken kehumisen kohteliaisuutena, koska minulla on historiaa molemmista hänen suosikkimaista, yhdessä niistä olen asunut, toisessa syntynyt ja asunut. Olen kuitenkin myös suomalainen, koska olen asunut täällä niin kauan. En vaivautunut selittämään miehelle, etten halua kenenkään pitävän minusta tai haluavan minua vain alkuperäiskansalaisuuteni tai aiemman asuinpaikkani vuoksi. En usko, että olisin ollut miehen toivoma "perinteinen" nainen.
Tätä ne tuonkaltaiset miehet puhuvat suomalaisillekin naisille. Pölvästit! Eikä tosiaan ole heti ensi treffeillä kivaa kuultavaa, seuraavia treffejä ei tule. Mitä lie pelkoa itsenäisiä naisia kohtaan ja luuloa, että idästä tulevat naiset ovat alistuvia orjia. Onneksi ei ole totta!
Mieleeni muistuu yksi mies, joka ihasteli paikalla olleita parikymppisiä naisia, että kyllä nuoret naiset ovat upeita ja hienoja. Minä 45, mies samanikäinen. Käsittämätöntä että edes vaivaituu tapaamaan ikäistään naista, jos niin kovasti ihailee huomattavasti nuorempia. No se mies jäi siihen saman tien. Tuollainen möläyttely on typerää ja tuntuu että tahallaan haluaa loukata ihmistä, joka ei ole edes kovin tuttu eikä ole millään sanomisillaan tai toiminnallaan ehtinyt "ansaita" tölväisyjä.
Yksi mies oli muuten mahtava ja meillä oli hillittömän hauskaa yhdessä, mutta lopulta en vaan enää kestänyt kahta asiaa: Miehen tissejä jotka olivat isommat kuin omani ja miehen penistä, joka oli kooltaan ja malliltaan katkarapu. Mies ei todellakaan ollut haluttava näky alasti kun c-kupin rinnat, vatsakumpare ja pieni penis piilossa vatsan alla. Itse seksikin oli hankalaa ,koska miehen vatsa oli tiellä ja penis luiskahteli koko ajan ulos.
Toinen mies taas oli onneton suutelija ja onnistui imemään poskiini fritsuja, ihan kuin olisi jonkun teinijannun kanssa seurustellut. Muistan ajattelleni että uskallanko edes testata millainen sankari tämä on sängyssä ja täytyy myöntää että olisi voinut jättää väliin! Mies nimittäin onnistui, omien sanojensa mukaan vahingossa, vaihtamaan reikää kesken aktin ja kovasti hämmentyi kun seksi loppui siihen. Myöhemmin vielä tajusin, että oli jossain vaiheessa riisunut kondomin ja vetänyt paljaalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Miehen libido ja naisen tiukkuus ei ole yhteydessä toisiinsa, junnu. Kaikki miehet ei vaan jaksa sitä kertaa päivässä, jota nainen saattaa kinuta.
Sivusta
Silloin nainen on väärä.
Itsekin olin edellisessä suhteessa haluton, kerta viikossa riitti. Nykyisessä suhteessa haluan monta kertaa päivässä ja pelkään, että tämä on naiselle liikaa.
Edellinen nainen oli aivan yhtä hyvä ja kiinnostava ihminen kuin nykyinenkin, mutta se jokin mystinen mikä sen halun aiheuttaa, puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Sivusta
Silloin nainen on väärä.
Itsekin olin edellisessä suhteessa haluton, kerta viikossa riitti. Nykyisessä suhteessa haluan monta kertaa päivässä ja pelkään, että tämä on naiselle liikaa.
Edellinen nainen oli aivan yhtä hyvä ja kiinnostava ihminen kuin nykyinenkin, mutta se jokin mystinen mikä sen halun aiheuttaa, puuttui.
Kaipa ne on jotain sellaisia pieniä juttuja arvomaailmassa ja menneisyydessä yms. jotka ehkä sillä hetkellä ohittaa olkiaan kohauttaen, mutta ne jäävät kuitenkin jonnekin alitajuntaan vaikuttamaan ja esiintyvät sitten seksihaluttomuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Sivusta
Silloin nainen on väärä.
Kaikkein kivointa on se, että sattuu kohdalle nainen joka on halukas ja saa sitten molemmat niin paljon kuin haluavat. Kyllähän se siitä suhteen edetessä aina rauhoittuu sitten. Rakastuneena tosin olen sellainen, ettei se kaataisi suhdetta vaikka naisen halut olisivatkin itseäni vähäisemmät, kunhan kuitenkin sen verran saisi ettei ihan tuskaa olisi.
Nainen oli vasta eronnut ja lähtöisin eräästä Suomen varakkaimmista perheistä. Hän oli tottunut lomiin huippupaikoissa joista minä en ollut koskaan kuullutkaan. Ex-miehensä johti oman perheensä perheyhtiötä. Kun olen itse ihan tavallinen valkokaulustyöläinen, jo ensi treffeillä häiritsi se, että naisella oli kaikki merkkivaatteet ostettu Lontoosta kun itse hain ryysyni Tokmannilta. Meillä meni kuitenkin hyvin; Hän ei milloinkaan tuonut esiin varakkuuttaan siinä hyvässä kohtelussa jota hän minulle antoi, ja hän oli muutenkin omassa elämässään hyvin tavallinen, eikä autokaan ollut kuin vain tavallinen perheauto (joskin aina uusi, ei kolmea vuotta vanhempi). Olimme jotenkin henkisesti sisaruksia; Meillä rullasi alusta alkaen kaikilla elämänaloilla muuten hyvin, mutta...
Minusta tuli suhteemme ongelma. Miehenä ei ole helppoa kun ei voi tarjota taloudellisesti ja elintasoltaan sitä mihin nainen on tottunut. Minun rintamamiestaloni ei vetänyt vertoja hänen hienolle talolleen meren rannalla ja eliittialueella, minun soutuveneeni mökillä oli toista tasoa kuin hänen muskeliveneensä ja oma saarensa huviloineen. Minä en tienannut edes vuodessa yhtä paljon kuin hän kuukaudessa. Vaikka minua kohdeltiin hänen perheensä ja sukulastensa taholta hyvin, koin kuitenkin olevani aina ulkopuolinen "piireissä".
Minä aloin kapinoimaan ja purin sosiaalista eriarvoisuuttamme kiukuttelemalla, järjestämällä tilanteita joista en pitänyt edes itse. Itsetunto ei kestänyt sosiaalisia ja taloudellisia eroja. Aloitin riitoja tahallani, tekaisemalla syitä. Lopulta tulimme molemmat siihen lopputulokseen, että koska itsetuntoni ei kestä, annetaan suhteen päättyä. Minä olin päättämisen primus-motor, hänelle jäi päätökseni hyväksyminen ja ymmärtäminen.
Myöhemmin olen katunut katkerasti. Tein emämunauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Mä teenkin 1,5 litran kokispullolla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli vasta eronnut ja lähtöisin eräästä Suomen varakkaimmista perheistä. Hän oli tottunut lomiin huippupaikoissa joista minä en ollut koskaan kuullutkaan. Ex-miehensä johti oman perheensä perheyhtiötä. Kun olen itse ihan tavallinen valkokaulustyöläinen, jo ensi treffeillä häiritsi se, että naisella oli kaikki merkkivaatteet ostettu Lontoosta kun itse hain ryysyni Tokmannilta. Meillä meni kuitenkin hyvin; Hän ei milloinkaan tuonut esiin varakkuuttaan siinä hyvässä kohtelussa jota hän minulle antoi, ja hän oli muutenkin omassa elämässään hyvin tavallinen, eikä autokaan ollut kuin vain tavallinen perheauto (joskin aina uusi, ei kolmea vuotta vanhempi). Olimme jotenkin henkisesti sisaruksia; Meillä rullasi alusta alkaen kaikilla elämänaloilla muuten hyvin, mutta...
Minusta tuli suhteemme ongelma. Miehenä ei ole helppoa kun ei voi tarjota taloudellisesti ja elintasoltaan sitä mihin nainen on tottunut. Minun rintamamiestaloni ei vetänyt vertoja hänen hienolle talolleen meren rannalla ja eliittialueella, minun soutuveneeni mökillä oli toista tasoa kuin hänen muskeliveneensä ja oma saarensa huviloineen. Minä en tienannut edes vuodessa yhtä paljon kuin hän kuukaudessa. Vaikka minua kohdeltiin hänen perheensä ja sukulastensa taholta hyvin, koin kuitenkin olevani aina ulkopuolinen "piireissä".
Minä aloin kapinoimaan ja purin sosiaalista eriarvoisuuttamme kiukuttelemalla, järjestämällä tilanteita joista en pitänyt edes itse. Itsetunto ei kestänyt sosiaalisia ja taloudellisia eroja. Aloitin riitoja tahallani, tekaisemalla syitä. Lopulta tulimme molemmat siihen lopputulokseen, että koska itsetuntoni ei kestä, annetaan suhteen päättyä. Minä olin päättämisen primus-motor, hänelle jäi päätökseni hyväksyminen ja ymmärtäminen.
Myöhemmin olen katunut katkerasti. Tein emämunauksen.
Ei voi muuta nyt sanoa kuin JAXUHALIT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Mä teenkin 1,5 litran kokispullolla.
Mee trolli syömään äitin läskisoosia siitä, et osaa edes trollata kunnolla.
Nainen yritti elää lompakostani, ja oletti että olisin jotenkin velvollinen elättämään hänet. En ole katunut, oikeastaan asiat ovat paljon paremmin.
Totta ja vielä kun tiedät sen,että nasaalirokote ja anaalirokotteita pidetään tehokkaampina kuin perinteinen rokotus. Testi on se rokote ja tutkimustietoa löytyy. Tutki: CRISPR-vaccines ja tetradripper vaccines. Alkaa sitten miettiminen tuliko otettua nenäonteloon 20-30 erilaista rokotetta eli medicine on demand. Kaikki data löytyy. T. Virologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sama
Tai perus Suomalainen ohut nakki muna jolle kaikki on liian löysää 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ainakin nuo kumit on ongelma, koska itse kestän, kumit ei.
Ei sitä jaksa joka 15 min välein vaihtaa, menisi paketillinen yhdessä illassa.
Kumit menneet rikki itsellä joka toinen kerta, noin 50% mahdollisuus että se siis rikkoutuu ja jotuu hakemaan jälkkärin apteekista.
- Käytät liian pieniä kondomeja?
- Et purista kärjessä olevan säiliön ilmakuplaa pois laittaessa?
- Et rullaile nätisti vaan venytät tai runnot vauhdilla päälle?
- Ostat megasuperhyper tarjouslaatikon seksikaupasta etkä laatumerkkejä?
- Sekstailet rajusti rynkyttäen?
- Kynnet leikkaamatta tai viilaamatta?
- Mitä ihmettä?
Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.
Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.
Hyi stana tämä viesti kokonaisuudessaan. Tällaiset saisi itse kokeilla, miten "sopivat" ne pillerit joillekin on.
Tässä sinulle esimerkki Yasminin haittavaikutuksista: kuukautishäiriöt, välivuodot, rintojen kipu, rintojen arkuus, päänsärky, masentuneisuus, migreeni, pahoinvointi, paksu valkovuoto emättimestä ja emättimen hiivatulehdus, seksuaalivietin muutokset, korkea tai matala verenpaine, oksentelu, ripuli, akne, ihottuma, ihon voimakas kutina, hiusten lähtö (alopesia), emätintulehdus, nesteen kertyminen elimistöön ja painon muutokset, allergiset reaktiot (yliherkkyys), astma, rintojen eritevuoto, ihosairaudet, veritulppa, suurentunut riski rintasyöpään.
Kumit tuntuu niin ikäviltä, eikö?
Mulle ei sovi minkäänlainen ehkäisypilleri ja miehet eivät halua käyttää kumia..
Olen kolmatta vuotta jo ilman seksiä itsekkäiden miesten vuoksi.
Pitäkää tautinne!
Miksi HARKITSI seksisuhdetta henkilön kanssa, SE olisi mielenkiintoisempaa...
Eli mitä päässäsi oikein liikkui, kuin edes harkitsit sexiä hänen kanssaan?
En enää uskonut että hän jättäisi miehensä vuokseni.