Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies söi suu auki ja maiskutti syödessään.
Tähän ois voinu auttaa varovainen lähestyminen ja ystävällinen pyyntö.
Tunnen muutaman jotka mässyttää, oli se sitten purkkaa tai ruokaa. Ei se ystävällinen pyyntö auta kuin 1-5min, sitten saa pyytää taas uudestaan ja uudestaan. Tuntenut kaverin pennusta asti, sama ärsyttävä mässytys tapa on edelleen 40v iässä, vaikka siitä olen hänelle jo yli 30v maininnut joka kerta tavatessamme jos hän jotain syönyt. Ei aikuinen pääse eroon tavoista jotka on iskostunut takaraivoon. Voihan se olla mahdollista joissain tapauksissa, mutta vaatii pitkän työpanoksen.
Onnellinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kivan ja kiinnostavan naisen ja juttumme lähti liikkeelle mukavasti; Ensitreffit taidenäyttelyssä ja lounaalla, toiset pitkällä merenrantakävelyllä ja illallisella, kolmannet lavatansseissa. Jutustelimme, puhumme eletystä elämästä, tulevaisuuden toiveista ja tutustuimme ajan kanssa ja rauhassa. Muutaman kerran kuulin rivien välistä paristakin miehestä jonkinlaisen kommentin joka kuitenkin ohitettiin pian. Kun jutuissamme syvemmällä päästyämme uskalsin jo kysyä pari tarkentavaa tietoa herrasta X ja miehestä Y, kävi ilmi, että herra X oli "Friends With Benefits" -fuckbuddy jonka kanssa nainen vaihtoi seksiä vastavuoroisesti ja herra Y oli naimisissa oleva mies jonka kanssa samalla naisella oli aiemmin ollut 10 vuotta kestänyt on-off -sivusuhde molempien ollessa naimisissa tahollaan.
Minä kun en ollut etsimässä fuckbuddyä vaan elämänkumppania, ryhdyin miettimään, että vaikka nainen oli ulkonäöltään ja muuten kaikkea mitä toivoin, mutta hänen käsityksensä parisuhteista ja seksistä suunnilleen sitä, että sänkyyn voi mennä millä motiivilla tahansa, päätin lempata koko naisen. Minä nyt vain en pysty kunnioittamaan tai arvostamaan ihmistä joka tekee maailman mukavimmasta asiasta kauppatavaran ja pystyy sivusuhteisiin vaikka olisikin itse aviossa. -Järkeilin, että jos tuo nainen on aiemmin avioliitossa ollessaan ollut kykenevä pettämään miestään, ja nyt ylläpitää ilman tunteita vakipanosuhdettakin, hän on valmis pettämään sitten joskus minuakin jos jatkan suhdetta hänen kanssaan.
Eronnut ja naimisissa olen ollut olen minäkin, seurustellut muutamankin kanssa aiemmin, mutta en ole koskaan pettänyt ketään naisistani toisen naisen kanssa tai itseäni.
Miksi nykyajan ihmisille on niin vaikeata elää rehellisenä tunteilleen, tuntea aidosti ja odottaa tulevansa rakastetuksi ja saada rakastaa aidosti ilman, että hommaan liittyy pelaamista, laskelmointia ja hyväksikäyttöä ? Milloin rakkaudesta ja ihmissuhteista tuli pelkkää peliä ja järjestelyitä ?
Olen ehkä naiivi, mutta uskon silti, että vielä jonain päivänä löydän Sen Ainoan ja Oikeankin.Minäkin etsin aika kauan suomalaista hyvää ja luotettavaa, sekä omalle silmälle sopivannäköistä naista, mutta lopulta oli uskottava, ettei sellaista tahdo löytyä. Minulla on vielä yhtenä tärkeänä ominaisuutena naisessa, ettei se olisi jakanut peppuaan ympäri kyliä, joten homma vaikeutui vielä lisää.
Lopulta aloin tutkia ulkomaailmaa ja löysinkin maan, jossa naiset eivät ole mitään jakareita, vaan heidän kulttuurissaan on häpeällistä, jos menee sänkyyn ilman avioliittoa. Sieltä löysin oikein kauniin, mukavan ja hyvän vaimon. Hän antoi kalleimpansa minulle ja oli säästänyt sitä 32 vuotta.
Lähi-idässä tekevät moisia väärennös leikkauksia naisille. Koska siellä on äärimmäisen epätodennäköistä avioitua jos ei ole neitsyt. Heidän kulttuurissa jos nainen on naimaton 30v eikä enää neitsyt, he päätyvät monesti myymään itseään ja/tai lopettamaan elämänsä itse. Kyllä täällä euroopassa on vielä asiat todella hyvin vaikka et neitsyt enää olisi. Toista se on toisissa kulttuureissa, missä nainen menettää arvonsa lähes täysin jos neitsyys ei mene lopun elämän puolisolle.
Mainitaan tuo raamatussakin että jumala vihaa hylkäämistä. Kenties siksi kumit menevät myös rikki, se on merkki siitä että kyseinen pari on luotu yhteen jos niin käy. Ei ne sopimattomilla pareilla rikki mene.
Mies sanoi, että häneltä menee mielenkiinto jos nainen ei anna seksiä viimeistään viidensillä treffeillä.
Minulta meni mielenkiinto heti ensimmäisillä treffeillä. Seksin puutteessa kärvistelevä sinkkumies lähti kotiin yksin. Ei saanut seksiä minulta.
JA SEURRRAAAVA MIES SIELTÄ TINDERIN JONOSTA, KIITOS!
Kaunis nuori nainen mutta hänen alapäänsä tuoksui liian voimakkaasti. Pesuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ainakin nuo kumit on ongelma, koska itse kestän, kumit ei.
Ei sitä jaksa joka 15 min välein vaihtaa, menisi paketillinen yhdessä illassa.
Kumit menneet rikki itsellä joka toinen kerta, noin 50% mahdollisuus että se siis rikkoutuu ja jotuu hakemaan jälkkärin apteekista.
- Käytät liian pieniä kondomeja?
- Et purista kärjessä olevan säiliön ilmakuplaa pois laittaessa?
- Et rullaile nätisti vaan venytät tai runnot vauhdilla päälle?
- Ostat megasuperhyper tarjouslaatikon seksikaupasta etkä laatumerkkejä?
- Sekstailet rajusti rynkyttäen?
- Kynnet leikkaamatta tai viilaamatta?
- Mitä ihmettä?
Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.
Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.
Hyi stana tämä viesti kokonaisuudessaan. Tällaiset saisi itse kokeilla, miten "sopivat" ne pillerit joillekin on.
Tässä sinulle esimerkki Yasminin haittavaikutuksista: kuukautishäiriöt, välivuodot, rintojen kipu, rintojen arkuus, päänsärky, masentuneisuus, migreeni, pahoinvointi, paksu valkovuoto emättimestä ja emättimen hiivatulehdus, seksuaalivietin muutokset, korkea tai matala verenpaine, oksentelu, ripuli, akne, ihottuma, ihon voimakas kutina, hiusten lähtö (alopesia), emätintulehdus, nesteen kertyminen elimistöön ja painon muutokset, allergiset reaktiot (yliherkkyys), astma, rintojen eritevuoto, ihosairaudet, veritulppa, suurentunut riski rintasyöpään.
Kumit tuntuu niin ikäviltä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37729 kirjoitti:
Tämä on enemmänkin ruma tapa, miten minut on jätetty. Mies pisti yks ilta viestiä, ettei ole enää varma tästä meidän jutusta, mutta tokaisi vain perään: "No mut jutellaan tästä huomenna." Öhöm! About parin tunnin päästä näin Facebookista, että hän oli vaihtanut siviilisäädyksi "sinkku"! Laitoin samantien viestiä, että sä se kumma jätkä olet, kun olet sinkku, vaikka oot varattu. Hän vastasi muina miehinä, että mehän puhuttiin. Siis häh? Ei oltu käyty mitään keskustelua vielä, vaan se piti käydä seuraavana päivänä! Luin siis omasta erostani Facebookista ennen kuin itse tiesin siitä! Parin viikon päästä laitoin viestiä, että menisin hakemaan hänen luotaan sinne jääneitä tavaroitani. Hän vastasi typertyneenä: "Kuka sä oot?" No kukapa!
Tämä. Olen myös itse jätetty niin että tämä exä laittoi fb sinkku ja näin sen sieltä sattumalta. Asuimme vielä yhdessä. Menin sanomaan että kiva tietää fecabookista että olemme eronneet, musta aika raukkamaista että ei voi päin naamaa sanoa tai ole sanonut asiasta mitään ja lukea netistä että aikaa kiva ittekkin tietää olen tyyliin sinkku. Olisi käynyt minulle ja halusin myös erota mutta tuo tyyli.. en ymmärrä. Tai tämä tyyli että pistän viestiä myöhemmin vaikka mitään tarkoitusta/tai ei sanota suoraan mikä homman nimi ja jätetään toinen naruun roikkumaan!!!!
No näin just! Mäkin olin tuon jättämässä, mutta oletin silti, että asiat jutellaan ensin, tietty! Tsemppiä sulle. Me ansaitaan parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisin asia taitaa monelle naiselle olla se, että maailmasta löytyy myös kestäviä miehiä jotka kestää jopa useita tunteja. Miksi yrität kierrellä ja keksiä kaikkia tekosyitä miksi kumit rikkoutuu, vaikka valmistajien tiedostama asia että kumeja ei ole tehty kestämään kuin vartti. Itselle suuri ongelma koska naiset luulee etten halua heitä, ja monesti vaikea ottaa asia esille näin seksin vastaisessa yhteiskunnassa, missä #metoo varoitukset jatkuvasti mielessä jos mitään seksuaalista ottaa puheeksi. Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.
Noin 25 vuotta harrastellut seksiä kondomin kanssa ja kaksi kertaa on hajonnut,
ekalla kerralla oli käyttäjän kokemattomuudella osansa asiassa ja toisella kerralla taisi olla käyttäjän humalatilalla mahdollisesti vaikutusta.
Sikäli on vaikeaa samaistua tähän ongelmaan, kun ei itse ole koskaan kokenut kondomin käyttöä minkäänlaiseksi ongelmaksi. Eivätkä tosiaan ole hajoilleet tuolla tahdilla kuin sinulla.
Totta tuo, että noin poikkeukselliseen kestokykyyn eivät ole kaikki seksiä harrastaneet naiset törmänneet.
Aloin muistelemaan, että ovatko kumppanini sitten saaneet penetraatiossa orgasmin alle sen 15 minuutin... En ole tietenkään mitään sekuntikelloa käytellyt, mutta silti näin arvioisin olleen, vähemmistössä olleet ne kerrat, että menisi selkeästi pidempään.
Olen itse hitaasti lämpeävä, onko lie sillä vaikutusta ollut, että kumppani sitten on ollut jo valmiiksi aika virittyneessä tilassa. Päihtyneellä kestää kauemmin, mutta en yleensä ole tykännyt humalassa enkä humalaisen kanssa touhuta, koska tuntuma on silloin mielestäni huonompi.
Minulla ei kylläkään ole suurta otantaa kumppaneista (olleet pitkiä suhteita), joten todennäköisesti ei ole vain sattunut vielä sinun tyyppistä kumppania kohdalle.
Keskustelupalstojen hyvä puoli, että monenlaiset kokemukset tulevat esille.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan seksiä, vihaan kumeja ja niiden tuomia huolia ja tunnelman pudotusta.
https://googlethatforyou.com?q=Mik%C3%A4%20on%20vasektomia%3F
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana tämä viesti kokonaisuudessaan. Tällaiset saisi itse kokeilla, miten "sopivat" ne pillerit joillekin on.
Tässä sinulle esimerkki Yasminin haittavaikutuksista: kuukautishäiriöt, välivuodot, rintojen kipu, rintojen arkuus, päänsärky, masentuneisuus, migreeni, pahoinvointi, paksu valkovuoto emättimestä ja emättimen hiivatulehdus, seksuaalivietin muutokset, korkea tai matala verenpaine, oksentelu, ripuli, akne, ihottuma, ihon voimakas kutina, hiusten lähtö (alopesia), emätintulehdus, nesteen kertyminen elimistöön ja painon muutokset, allergiset reaktiot (yliherkkyys), astma, rintojen eritevuoto, ihosairaudet, veritulppa, suurentunut riski rintasyöpään.
Kumit tuntuu niin ikäviltä, eikö?
Itse olen juurikin naisena kokeillut miten sopivat oli... ja huonostihan ne sopivat minulle.
Lukuisia haittavaikutuksia ja sen lisäksi meni kaikki halut. Kaikki.
Siis ehkäisyteho ei ollut luvatut 98 % vaan ihan täysi 100 %...
Olivat niin tehokkaat, että varmistivat sen, että ei tule olemaan mitään ehkäistävää.
Kaiken lisäksi, haittavaikutukset minulla ilmenivät todella nopeasti, mutta sitten kun ne hormonit lopetti, niin siinä menikin monta kuukautta, ennen kuin tilanne palasi normaaliksi.
Ei ole pahemmin kumin käyttö haittaillut tuon kokemuksen jälkeen.
Ne lateksittomat ohuet kondomit johtavat hyvin lämpöäkin, eivätkä ärsytä limakalvoja, ainakaan minä en koe, että olisin mistään jäänyt niiden kanssa paitsi.
🧡
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kivan ja kiinnostavan naisen ja juttumme lähti liikkeelle mukavasti; Ensitreffit taidenäyttelyssä ja lounaalla, toiset pitkällä merenrantakävelyllä ja illallisella, kolmannet lavatansseissa. Jutustelimme, puhumme eletystä elämästä, tulevaisuuden toiveista ja tutustuimme ajan kanssa ja rauhassa. Muutaman kerran kuulin rivien välistä paristakin miehestä jonkinlaisen kommentin joka kuitenkin ohitettiin pian. Kun jutuissamme syvemmällä päästyämme uskalsin jo kysyä pari tarkentavaa tietoa herrasta X ja miehestä Y, kävi ilmi, että herra X oli "Friends With Benefits" -fuckbuddy jonka kanssa nainen vaihtoi seksiä vastavuoroisesti ja herra Y oli naimisissa oleva mies jonka kanssa samalla naisella oli aiemmin ollut 10 vuotta kestänyt on-off -sivusuhde molempien ollessa naimisissa tahollaan.
Minä kun en ollut etsimässä fuckbuddyä vaan elämänkumppania, ryhdyin miettimään, että vaikka nainen oli ulkonäöltään ja muuten kaikkea mitä toivoin, mutta hänen käsityksensä parisuhteista ja seksistä suunnilleen sitä, että sänkyyn voi mennä millä motiivilla tahansa, päätin lempata koko naisen. Minä nyt vain en pysty kunnioittamaan tai arvostamaan ihmistä joka tekee maailman mukavimmasta asiasta kauppatavaran ja pystyy sivusuhteisiin vaikka olisikin itse aviossa. -Järkeilin, että jos tuo nainen on aiemmin avioliitossa ollessaan ollut kykenevä pettämään miestään, ja nyt ylläpitää ilman tunteita vakipanosuhdettakin, hän on valmis pettämään sitten joskus minuakin jos jatkan suhdetta hänen kanssaan.
Eronnut ja naimisissa olen ollut olen minäkin, seurustellut muutamankin kanssa aiemmin, mutta en ole koskaan pettänyt ketään naisistani toisen naisen kanssa tai itseäni.
Miksi nykyajan ihmisille on niin vaikeata elää rehellisenä tunteilleen, tuntea aidosti ja odottaa tulevansa rakastetuksi ja saada rakastaa aidosti ilman, että hommaan liittyy pelaamista, laskelmointia ja hyväksikäyttöä ? Milloin rakkaudesta ja ihmissuhteista tuli pelkkää peliä ja järjestelyitä ?
Olen ehkä naiivi, mutta uskon silti, että vielä jonain päivänä löydän Sen Ainoan ja Oikeankin.Minäkin etsin aika kauan suomalaista hyvää ja luotettavaa, sekä omalle silmälle sopivannäköistä naista, mutta lopulta oli uskottava, ettei sellaista tahdo löytyä. Minulla on vielä yhtenä tärkeänä ominaisuutena naisessa, ettei se olisi jakanut peppuaan ympäri kyliä, joten homma vaikeutui vielä lisää.
Lopulta aloin tutkia ulkomaailmaa ja löysinkin maan, jossa naiset eivät ole mitään jakareita, vaan heidän kulttuurissaan on häpeällistä, jos menee sänkyyn ilman avioliittoa. Sieltä löysin oikein kauniin, mukavan ja hyvän vaimon. Hän antoi kalleimpansa minulle ja oli säästänyt sitä 32 vuotta.
Lähi-idässä tekevät moisia väärennös leikkauksia naisille. Koska siellä on äärimmäisen epätodennäköistä avioitua jos ei ole neitsyt. Heidän kulttuurissa jos nainen on naimaton 30v eikä enää neitsyt, he päätyvät monesti myymään itseään ja/tai lopettamaan elämänsä itse. Kyllä täällä euroopassa on vielä asiat todella hyvin vaikka et neitsyt enää olisi. Toista se on toisissa kulttuureissa, missä nainen menettää arvonsa lähes täysin jos neitsyys ei mene lopun elämän puolisolle.
Mainitaan tuo raamatussakin että jumala vihaa hylkäämistä. Kenties siksi kumit menevät myös rikki, se on merkki siitä että kyseinen pari on luotu yhteen jos niin käy. Ei ne sopimattomilla pareilla rikki mene.
Mikä oikeita neitsyitä halventavan kommenttisi pointti oli ja miten se liittyy itse aiheeseen?
Mässytti ruokaa ja oli koko ajan oikeassa omasta mielestään.
Mies halusi liian vähän seksiä.
Road rage, suorituskeskeinen seksi suoraan pokefilmistä, valehtelu, muiden ihmisten haukkuminen, kateus, liiallinen alkon käyttö, röyhkeys ja mikä huvittavin: juoksi aina kassan ohi ettei vaan tarvitse maksaa.
Tuo neljäs mies oli varmaan mun ex...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on vaan liian löysä pillu
Kummallisesti sitä edellinen halusi taas monta kertaa päivässä. Sillä olikin sitten muita vikoja.
sama
Todella kuivat läpät, alkoi samantien lihomaan, varmaan kun siis punkkasi luonani syöden kaapit tyhjiksi. Aina tosi epäsiisti partakin alkoi ällöttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löydätte muuten hyvän ihmisen keneen kiinnostaisi tutustua: Antakaa mahdollisuus kaikesta huolimatta jos ihminen osoittaa olevansa näitä : lojaali ja uskollinen suhteessa, arvot kohdillaan, jalat maan tasalla, luotettava eli ei ole epärehellinen(money pettävät eli tämä ihan ykköseksi) luotettavuus arvostettava piirre , vastaa seksuaalisia halujasi/toivoitasi ja fyysisyys kohtaa, ihminen joka sanoo mitä haluaa ja näkee vaivaa eteesi, kuuntelee sinua, arvostaa sinua ja on kiinnostunut sinusta, tulevaisuuden haaveet kohtaa, huumorintaju kohtaa. Ihminen on henkisesti kypsä on myös plussaa.
ElI Ihmiset jotka ei arvosta sua tai eivät ole luotettavia, pinnallisia, ei kysy koskaan mitä sulle kuuluu..ym ym niin anna heidän mennä. Jos joku roikkuu sun perässä niin heillä voi olla hyviä piirteitä mitä et ehkä näe, kannattaa joskus antaa sellaiselle mahdollisuus kuka saattaisi olla oikeasti kiinnostunut susta. Ihminen joka näkee vaivaa eteesi on myös aina plussaa tai yrittää näyttää että tekis kaikkensa sun eteen. Niin arvostan.
N 28
Täällä naiset sanovat että nuo on ihan perusvaatimuksia, noilla ei vielä saa ketään.
Äläpä vääristele. Perusvaatimuksia voisi olla esimerkiksi töissäkäynti ja normaalipaino sekä siisteys. Uskollisuus ja päihdeongelmattomuus myös. Mutta sitten on oikeasti hyviä henkisiä ominaisuuksia, jotka menevät perusvaatimusten yli, tuossa on lueteltu jokunen sellainen.
En minä vääristele, näin minulle on täällä sanottu. En ole kyllä varma oliko se tämä ketju vai joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sulla on vaan liian löysä pillu
Kummallisesti sitä edellinen halusi taas monta kertaa päivässä. Sillä olikin sitten muita vikoja.
sama
Eikö olekin ikävää, kun täydellistä ei tunnu olevan. Aina jotain vikaa. Minäkin olin kuulemma paras siihen mennessä, mutta kun se seksi ei sitten toiminut.
Kondomi laatikoissa lukee että vaihdettava 15 minuutin välein, tämä juuri siitä syystä että ne eivät ole tehty kestämään 30 minuuttia kauempaa. Muut merkit kuin sultan contoure eivät tahdo kestää lainkaan, ainoa vähän paksumpi ja kestävämpi merkki mitä käyttänyt jos tarvii. Kondomit vievät innon sekstailla kokonaan, jos nainen ei käytä pillereitä tai muuta vaihtoehtoista ehjäisyä. Ei niitä jälki ehkäisyjä viitsi joka päivä hakea. *Pakkaus selosteissa usein mainitaan että "saattaa aiheuttaa lapsettomuutta jos täytyy käyttää useammin kuin 3krt/vuosi", joten tässä on myötätuntoa myös naisia kohtaan, en lapsettomuutta kumppaneilleni halua.