Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9826)
Tavattiin deittisovelluksen kautta ja oltiin oltu muutamilla treffeillä, vaikutti ihan kivalta ja normaalilta mieheltä. Ihastusta oli jo ilmassa... kunnes otettiin toisemme facebookiin kavereiksi ja menin katsomaan hänen profiiliaan joka oli täynnä ihan käsittämätöntä potaskaa, kaikkia äärioikeistomeemejä, Trump-juttuja ja QAnon paskaa. Blokkasin tyypin heti kaikkialta ja tuli kunnon semmonen Matrixin "dodged a bullet" fiilis :D huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Tavattiin deittisovelluksen kautta ja oltiin oltu muutamilla treffeillä, vaikutti ihan kivalta ja normaalilta mieheltä. Ihastusta oli jo ilmassa... kunnes otettiin toisemme facebookiin kavereiksi ja menin katsomaan hänen profiiliaan joka oli täynnä ihan käsittämätöntä potaskaa, kaikkia äärioikeistomeemejä, Trump-juttuja ja QAnon paskaa. Blokkasin tyypin heti kaikkialta ja tuli kunnon semmonen Matrixin "dodged a bullet" fiilis :D huhhuh
QAnon oli ja on eliitiltä mainio juoni saattaa toisinajattelijat ja totuudentietäjät naurunalaisiksi. Siinä meni liian moni vipuun. Silti elät täydessä kusetuksessa jossa media omistaa sinun maailmankatsomuksesi.
Syitä miksi olen lopettanut miehen tapailun ja miksi.. no mitä tähän voin sanoa - en ole koskaan lopettanut tapailua. Paitsi ehkä kerran kun se hiipui kun ei itseäni kiinnostanut niin kumpikin hiljentyi. Tuskin sitä lasketaan. Mutta tosiaan en ole koskaan lopettanut itse. Minulla luottamus pulaa 6v suhteesta jossa minua petettiin nii. Varmaa suurin osa syy se miksi tapailut ei etene tai sitten olen ”tapaillut” vain pelimiehiä suurimmaksi osaksi. Jotka paljastuvat sellaisiksi.
Koska alkoi ahdistamaan. Tää klassinen. Liian päälle käyvä tyyppi joka kiinnostui musta 100lasissa. Teki mieli juosta karkuun vaikka ihan Ok jätkä. Ja ois varmasn ollut ihan kunnollinen ja niin, näin jälkeen päin kun ajattelee.. :) vastasin hänelle jtn yhdellä viestillä niin hän saattoi vastata takaisin 5-10min sisään 5viestiä putkeen. Muistaakseni pahimmillaan 11 viestiä putkeen. Nämä siis whatsupissa. Niin ei. Ehkä oli vain siis liian yli innokas ja takertuvainen jo parin näkemisen jälkeen, ei siinä muuten mut kaikille ei toimi jos toisen kiinnostus nousee pilviin ja itse sytyn hitaasti. Mies oli siis tuolloin yli 30v ihan myyntipäällikkö ammatiltaan. Bodari.
Huono hygienian takia. Jätkä pesi itsensä joko vedellä tai astianpesukone aineella suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikkua sen olla pittää.
Taikku ja muikku
Taikulla pien ja tiukka.
Taikku ja vaikku.
Kävi ärsyttämään sen miehen aamuinen tapa ryystää kananmuna siitä lautaselta.
Eräs mies hoki hohhoijaa kyllä väsyttää, en jaksanut kuunnella.
Mutsin liika kehuminen. Mutsi sitä mutsi tätä ja sitä ei kyllä loukata jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon naisia, joille sopii aivan hyvin, että parisuhteen ensimmäiset 6 - 12 kuukautta eletään täysin ilman seksiä. Kun suhteessa on päästy tutustumisvaiheen ohi, seksiä harrastetaan sillä periaatteella, että VÄHEMMÄN halukas osapuoli määrää aina tahdin. Jos enemmän halukas osapuoli yrittää määrätä tahdin (panostaa toista seksiin) niin suhde loppuu kertalaakista.
Miksi tällaisia naisia ei ole enemmän sinkkumarkkoinoilla? Siksi, koska he tietävät, että suurin osa sinkkumiehistä on liikkeellä p**lunkuvat silmissä. Jos nainen haluaa edetä suhteessa hitaasti (ei seksiä ensimmäisen 6 - 12 kuukauden aikana), niin miehet valittavat pihtaamisesta.
Olen mieluummin pihtari - siis seksittömässä suhteessa impotentin miehen kanssa - kuin alistun panopuuksi jollekin luuserimiehelle, joka ei kykene nauttimaan elämästään ilman seksiä.
6-12 kuukautta, mitä h elvettiä? :D Aika pitkä aika tutustella, kun seksi on kuitenkin useimmille aika olennainen osa suhdetta. Kuukauden ilman seksiä vielä ymmärtäisin, mutta että 6-12 kk.
Silloin kun naiset olivat kauniimpia, hoikempia ja muutenkin tasokkaampia, niin minulla oli tapana kunnioittaa naisia vähintään 3kk, ennenkuin edes ajattelin seksiä heidän kanssaan. Ja silloin useimmilla oli neitsyyskin tallella pitkästi yli 20-vuotiaana ja tietysti kun aidon neitsyen tapasi, niin silloin kunnioitettiin vieläkin pidempään koskemattomuutta. Nykyisen vaimon kanssa oltiin ilman seksiä lähes kaksi vuotta, mutta johtui kyllä siitä, että asuttiin eri maissa.
Anna kun arvaan, Suomi-Thaimaa...
Valitettavasti käytit nyt vaatimattoman kapasiteettisi väärinarvaamiseen. Ja muutenkaan kommentissasi ei ole mitään järkeä, koska palstamammat ovat kolunneet koko Thaimaan läpikotaisin ja siellähän ei kuulemma asu muita kuin postimyyntinaisia, jotka elättävät itseään myymällä koko sukunsa siihen saakka, kunnes joku suomalainen rapajuoppo, pers'aukinen kaljamaha antaa lihavalle ja hielle haisevalle mammalleen kenkää ja käy ostamassa postimyynnistä uuden thaikun.
Mies pieraisi nyrkkiinsä kunnon kananmunapierun ja avasi nyrkin naamani edessä nauraen samalla röhkivää nauruaan. Hyi hitto.
Naisella oli liian isot rinnat, en vaa jaksanut leipoa niitä päivittäin.
No ei sentään ;)
Kun alettiin tapailla olin tosi lihava mutta aloittanut laiharin, kävin lenkillä ja koetin syödä terveellisemmin. Kuultuaan tästä mies hermostui ja hoki että olen kaunis eikä minun tarvitse laihtua. Miestä ei haitannut tippaakaan että minulla oli polvi tohjona ja ylipaino pahensi sitä, käytännössä nilkutin ja söin koko ajan vahvoja särkylääkkeitä. Päätin sitten jatkaa laiharia ja jos mies ei kestäisi niin saisi mennä, mokoma.
Toinen mies nuuskasi ja kai siksi hampaat oli hirveässä kunnossa, ruskeat ja hajallaan kuin laho aita. Jos joku miettii miksi ihmeessä deittailin moista rölliä niin miehen muu olemus oli siisti, huumorintaju mahtava ja oli lisäksi tosi kiva. Lopulta se suu vaan liikaa, vaikka ei minullakaan ole mitään filmitähden hymyä.
Ja yhdellä miehellä oli bikinibeibejen kuvia pitkin seiniä, se oli kuin teinipoja huone ja varmaan katseli aikuisviihdettä kun temput oli opittu sieltä. En oikein innostu pikapanosta hississä saati tuplapenetraatioista niin, että mies olisi tullut toiseen reikään ja toisessa olisi kurkku.. sain sitten haukut miten olen huono sängyssä ja että alapääni kuulemma haisee kissanhiekalta.
Vierailija kirjoitti:
Mies pieraisi nyrkkiinsä kunnon kananmunapierun ja avasi nyrkin naamani edessä nauraen samalla röhkivää nauruaan. Hyi hitto.
Ei ole todellista... mistä tällaisia törppöjä sikiää?
Lopetin kerran tapaamisen, kun nainen lähti yhteisen baari-illan päätteeksi sinne ”minne yöksi pääsee”. Hän keksi riidan ja oli todella humalassa. Ei naista näkyny koko yönä, aamulla tuli hän sitten tuli kotia ja sanoi, että ”ne#keri oli käynyt hänen huulillaan”. Kysyin, ettå mitä, anteeksi millä huulilla? Hän sanoi ”ei kuulu sinulle”!
Siihen loppu tapailu, vuosia myöhemmin nåin saman naisen baarissa, hän tuli vilpittömästi pyytämään anteeksi käytöstään vuosia sitten.
Kuulin myöhemmin, että hän söi vielä siihen aikaan ssri mielialaläåkkeitä, ilmankos alkoholin kanssa hän muuttui aivan toiseksi persoonaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista... mistä tällaisia törppöjä sikiää?
Epäilemättä äidiltään opittu tapa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin alle nelikymppisen miehen tapaamisen koska alkoi omistaa mun aikaa ja mököttämään jos en nähnyt häntä. Yök.
Tällaiset miehet on ihan kamalia, jotka lopettaa viesteihin vastaamisen sillä sekunnilla kun vastaus ei heitä miellytä esim. ”Milloin tavataan”. Kun asiaa yrittää ottaa puheeksi järkeväksi, vastaus on ”älä sä naine ala ragee” -henkinen. Jep. Vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Kun alettiin tapailla olin tosi lihava mutta aloittanut laiharin, kävin lenkillä ja koetin syödä terveellisemmin. Kuultuaan tästä mies hermostui ja hoki että olen kaunis eikä minun tarvitse laihtua. Miestä ei haitannut tippaakaan että minulla oli polvi tohjona ja ylipaino pahensi sitä, käytännössä nilkutin ja söin koko ajan vahvoja särkylääkkeitä. Päätin sitten jatkaa laiharia ja jos mies ei kestäisi niin saisi mennä, mokoma.
Toinen mies nuuskasi ja kai siksi hampaat oli hirveässä kunnossa, ruskeat ja hajallaan kuin laho aita. Jos joku miettii miksi ihmeessä deittailin moista rölliä niin miehen muu olemus oli siisti, huumorintaju mahtava ja oli lisäksi tosi kiva. Lopulta se suu vaan liikaa, vaikka ei minullakaan ole mitään filmitähden hymyä.
Ja yhdellä miehellä oli bikinibeibejen kuvia pitkin seiniä, se oli kuin teinipoja huone ja varmaan katseli aikuisviihdettä kun temput oli opittu sieltä. En oikein innostu pikapanosta hississä saati tuplapenetraatioista niin, että mies olisi tullut toiseen reikään ja toisessa olisi kurkku.. sain sitten haukut miten olen huono sängyssä ja että alapääni kuulemma haisee kissanhiekalta.
Kissanhiekka? .D Olen kuullut "mädänneestä" ja "tonnikalasta" mutta tuo oli jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi olevansa persu se riitti
Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa, vai pompitko vain muiden ohjeiden mukaan elämässä?
Ei järki ihmiset tuota ymmärräkään. Tuollaisen ihmisen kielikuvia ymmärtää vain älytön.