Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ole ihan reilua, että jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta, mies voi edellyttää naiselta tiettyjä muotoja?

Vierailija
09.10.2018 |

Eikös tässä kohtaa molempien sukupuolien toimintalogiikka?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jokainen voi pyrkiä pariutumaan sen oman ihanne-ihmisen kanssa (lain puitteissa). Miten kukaan voisi sellaista kieltää tai miksi edes haluaisi?

Vierailija
22/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerro minulle missä ja miten tuo vaatiminen ja edellyttäminen tapahtuu. En ole koskaan kulkenut ympäriinsä vaatien miehiltä, että "Sinun pitää olla xxx cm pituinen!" enkä ole koskaan kuullut tai nähnyt kenenkään muunkaan niin tekevän.

Etkö omasta mielestäsi ole yhtään lapsellinen tekiessäsi tällaisia trolleja? Ja kuitenkin sinulla piti olla tutkinto tai parikin eli ihan aikuisesta ja normaalijärkisestä ihmisestä pitäisi olla kysymys.

Mamma taitaa elää jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa. -ap

Mietipä ihan aikuismaisesti tuota ilmaisuasi "nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta". Kun siinä nyt ei vaan ole mitään järkeä. Yksikään nainen ei vaadi sinulta tai keneltäkään muultakaan mieheltä mitään tiettyä pituutta. Työnantaja voi vaatia tiettyä koulutusta, yhteiskunta voi vaatia tiettyjä suorituksia (verot yms), mutta yksikään nainen ei voi tulla vaatimaan sinulta tiettyä pituutta.

Etkö ymmärrä, miten lapselliselta tuollainen edes kuulostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa asettaa kumppaniehdokkaalle just sellaiset kriteerit kuin haluaa. Eiköhän sen itse huomaa käytännössä, jos kriteerit on liian tiukat eikä kumppania ala kuulua.

Mutta tämäpä se tekeekin asiasta mielenkiintoisen.

Jos lyhyt ja lihava on asettanut omiksi kriteereikseen pitkän ja treenatun, hänet tuomitaan. ”Laske vähän rimaa”

Monesti ulkopuoliset ihmiset pyrkivät määrittelemään, minkälaista kumppania SINÄ haluat tai saat hakea.

Miksi välittää ulkopuolisista? Kyllä kaupungilla näkee monesti pareja joissa jompikumpi on pitkä ja treenattu ja toinen enemmän pallonmallinen. Ylipäätään on typerää kommentoida toisen yksityisasioita, mikäli neuvoa ei ole pyydetty.

Vierailija
24/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Monesko aloitus aiheesta, pikkumies?

Monesko kerta kun sulla läskillä meni tunteisiin tälläinen aloitus? Muotohan se pallokin on, mut ei se susta kuitenkaan muodokasta tee.

Heh, en olekaan kovin muodokas, jos tarkoitat sillä isorintaista. 178/60. Taidat olla mulle liian lyhyt :)

Vierailija
25/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa asettaa kumppaniehdokkaalle just sellaiset kriteerit kuin haluaa. Eiköhän sen itse huomaa käytännössä, jos kriteerit on liian tiukat eikä kumppania ala kuulua.

Jos lyhyt ja lihava on asettanut omiksi kriteereikseen pitkän ja treenatun, hänet tuomitaan. ”Laske vähän rimaa”

Monesti ulkopuoliset ihmiset pyrkivät määrittelemään, minkälaista kumppania SINÄ haluat tai saat hakea.

Ketkä ulkopuoliset? Miten? Missä? Miksi? Onko tapanasi siis huudella ympäriinsä odotuksiasi? Miksi? Miksi et vain kulje silmät auki, ja kun kohtaat ihmisen, joka herättää kiinnostuksesi niin pyrit tutustumaan häneen? Ihan tekemättä numeroa siitä tai varsinkaan niistä, jotka eivät kiinnostustasi herätä?

Vierailija
26/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. En mäkään miehenä ottais pienitissistä naista. Kyllä naisella kuuluu olla isot tissit. Pienitissiset jää jämämiehille ketkä eivät isotissistä saa. Ei kukaan mies ota vapaaehtoisesti lautaa. T. Lauta

Ei se aina näinkään mee. Jos on kauniit kasvot ja hyvä takamus, komeat miehet juoksee perässä.

Vierailija
27/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran sokkonettideitille naisen kanssa. Hän kertoi olevansa 'missin mitoissa - 175cm'.

Niin olikin. Muotoja oli kanssa melko paljon... painostahan hän ei etukäteen kertonut mitään. Jonkinlaista kuluttajasuojaa näihin lupauksiin..

Olitko siis ostamassa häntä?

Kuluttajasuoja oli tarkoitettu leikkimielellä. Tarkoitin sitä, että netissä ei kannata kertoa sellaista, mikä selviää heti epätodeksi.

Hauska ilta siitä silti tuli. Tavattiin usean kerran.

Vierailija
28/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin joskus jollain deittisivustolla oli kohta, mihin täytettiin pituus ja paino. Oma ja etsityn.

Vierailija
29/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tehnyt mitään vaatimuslistoja (juoppoa en halua, isäni joi liikaa). Ihastun, jos ihastun. Ja olenkin ihastunut keskenään ihan eri tyyppisiin miehiin. Jos ei nappaa, niin ei sitä pakottaakaan voi.

Vierailija
30/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumiskriteerit on asia erikseen, kukanenkin saa haluta mitä huvittaa ja lain puitteissa seurustella kenen kanssa haluaa. Mutta se, että kaikille naisille aletaan asettaa kriteerejä on sairasta. Eli kyllä voit haluta muodokkaan ja laihan tyttöystävän (onnea sen kanssa) mutta ei et voi vaatia että naapurin Irma laihduttaa.

Vierailija
31/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se ettet sinä saa naista, ei johdu sinun pituudestasi, vaan kyllä se vika on ihan siellä luonnepuolella ja korvien välissä. Tee työtä siis niiden kehittämiseksi, niin ehkä sinullakin on toivoa löytää nainen rinnallesi. 

Vierailija
32/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä esittänyt yhdellekään deitti-/seurustelukumppanilleni mitään ulkonäkövaatimuksia, ihan olen silmämääräisesti katsonut näyttääkö miellyttävältä.

Vierailija
33/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se ettet sinä saa naista, ei johdu sinun pituudestasi, vaan kyllä se vika on ihan siellä luonnepuolella ja korvien välissä. Tee työtä siis niiden kehittämiseksi, niin ehkä sinullakin on toivoa löytää nainen rinnallesi. 

Ongelma on nimenomaan siinä, että ap luulee pituuden olevan se ratkaiseva tekijä.

Vierailija
34/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyyden vaatiminen (...yleensä tosin vain) kumppanilta on hyvä tekosyy itselle tyytyä vasikka koko  loppuelämänsä ajaksi pelkkään masturboimiseen...

(Toivotan kuitenkin hyviä unelmia siinä)

Vierailija
35/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen henkilö kirjoitti:

Täydellisyyden vaatiminen (...yleensä tosin vain) kumppanilta on hyvä tekosyy itselle tyytyä vasikka koko  loppuelämänsä ajaksi pelkkään masturboimiseen...

(Toivotan kuitenkin hyviä unelmia siinä)

Anteeksi virheeni, tarkoitin siis VAIKKA (eikä 'vasikka')

Vierailija
36/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. En mäkään miehenä ottais pienitissistä naista. Kyllä naisella kuuluu olla isot tissit. Pienitissiset jää jämämiehille ketkä eivät isotissistä saa. Ei kukaan mies ota vapaaehtoisesti lautaa. T. Lauta

Ei se aina näinkään mee. Jos on kauniit kasvot ja hyvä takamus, komeat miehet juoksee perässä.

Ei tarvitse edes kaunista naamaa, ihan tavis riittää. Jotkut vaan pitää naisellisesta lantiosta ja hyvästä peffasta enemmän kuin massiivisista ryntäistä.

Vierailija
37/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä esittänyt yhdellekään deitti-/seurustelukumppanilleni mitään ulkonäkövaatimuksia, ihan olen silmämääräisesti katsonut näyttääkö miellyttävältä.

Sama. Yleensä tavallinen siisti ulkonäkö riittää kunhan ei näytä pelottavalta mielipuolelta tai friikiltä.

Vierailija
38/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on nimenomaan siinä, että ap luulee pituuden olevan se ratkaiseva tekijä.

Ai tätä mieltä tällä kertaa. :) Yleensähän naiset tuovat ensimmäisenä itse esiin ylpeänä omat pituusvaatimuksensa. :) Aina kun joku nainen pistää pystyyn ketjun "kerro miehesi pituus", niin se täyttyy tavallista suomalaista pidemmistä miehistä eli on naisille hyvin tärkeä asia josta pitää mainita. :)

Vierailija
39/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 19 vuotta eikä kukaan ole kertaakaan käskenyt minua laskemaan rimaa tai valittanut liian nirsoksi. Sen sijaan monesti on toivotettu, että löytäisin vielä hyvän miehen itselleni. (Toisaalta minulla ei ole mitään ulkonäkökriteereitä tai muutakaan ruksilistaa vaan pitäisi löytää oikea ihminen.)

Vierailija
40/52 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a saa kai sitä vaatia. Minä esim pienenä naisena en tahdo sitä pitkää miestä ja löysinkin 170 cm ihanan miehen (joka ei mun mielestä oo lyhyt vaan aika normaali). Että ei kaikki naiset halua pitkää miestä. Ja tiedän miehiä, jotka tykkää pienistä tisuista. Sä sorrut nyt stereotypioihin tässä viestissä.