Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Soini ilmoitti tulevansa valituksi, jos hän on ehdolla

Vierailija
09.10.2018 |

Timo Soini kertoi Kalevalle tekevänsä päätöksen eduskuntavaaliehdokkuudesta joulutauolla
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5f73edc-0d78-4e38-8b02-51851ebfeb2…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vihervassari ja vaikka en ole koskaan tykännyt Soinista, aikanaan kuitenkin kunnioitin häntä edes jollain tavalla. Nyt siitä ei ole kyllä enää mitään jäljellä.

Minä olen Persu ja samat on ajatukset Soinista. Yksi kuvottavimmista ihmisistä Suomen politiikan historiassa. 

Persuista silti vähiten kuvottavien joukossa. Se ei tosin paljon vaadi.

Vierailija
22/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuolla ole edelleen sen verran kannattajia, että valituksi tulee. Hallitukseen ei ole silti mitään saumaa.

Juu kyllä täällä Suomessa tyhmiä riittää. Mitä sitten vaikka ei hallitukseen pääse. Pysyy kumminkin hillotolpassa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, ettei hän asetu eduskuntavaaliehdokkaaksi. Todennäköisesti vetoaa terveydentilaansa vaikka todellinen syy vetäytymiseen on ihan muualla.

Vierailija
24/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuolla ole edelleen sen verran kannattajia, että valituksi tulee. Hallitukseen ei ole silti mitään saumaa.

Soinia äänesti persut, ja persut ei äänestä sinisiä.

Soini keräsi persuille kymmeniä tuhansia ääniä ihmisiltä, jotka eivät muuten äänestäisi persuja ikinä.

No ei kerää enää.. eipä mulla muuta.

Vierailija
25/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinilla ei mitään asiaa jatkoon. Painii äänissä selvästi Aku Ankan, Batmanin ja kirkkoveneen alapuolella.

Vierailija
26/30 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikai gallupeissa näy Soinin henk koht kannatus.

Ei ole kyse vain Soinin omista äänistä. Soini sai puheillaan ihmiset äänestämään persuja. Lisäksi Suomessa oli niin vahva Soini = persut konsennus, että monet äänestäjät varmaan ajattelivat Soinin pystyvän pitämään Persujen kuulapääsiiven aisoissa. Nyt ei ole tuollaista johtohahmoa, joka onnistuisi vakuuttelemaan, että kyllä tästä hyvä tulee kuulapäävähemmistöstä huolimatta.

Vierailija
27/30 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule eikä ole?

Vierailija
28/30 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin suosio perustui EU-kriittisyyteen! Missä EU siellä ongelma jne. Kreikan talouskriisi oli Soinille oikein kulta-aikaa, kommentteja lenteli. Sitten ukko pääsi valtaan, takki kääntyi eikä hän ole arvostellut EU:a sanallakaan.

Vierailija
29/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida mennä onneksi Suomessa niin, että ilmoitus riittää edustajanpaikkaan.

Menikö tuo hallituskuvio tuolla jotenkin päähän?