Hävettää suuresti tunnustaa pinnallisuuteni tavatessani tyttären poikakaveri
Hävettää tunnustaakin, mutta hämmennyin suuresti tyttäreni valitsi ei-niin-komean huonoihoisen poikakaverin. Minä näin vain finnisen naaman, tytär jotain muuta. Kun olen tutustunut poikaan paremmin olen tajunnut hänen olevan ihan huipputyyppi.
Miten minä aikuinen voin olla näin kypsymätön ja typerä?
Kommentit (17)
Minun tyttäreni valitsi tatuoidun kaljurotan ja olen yrittänyt katsoa pintaa syvemmälle, mutta mustaa näkyy vain.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Saat olla ylpeä, että tytär näkee pintaa syvemmälle.
Todellakin olen. Vielä kun tiedän, että tytär "jahtasi" tuota kundia pari viikkoa ennen kuin alkoivat virallisesti olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttäreni valitsi tatuoidun kaljurotan ja olen yrittänyt katsoa pintaa syvemmälle, mutta mustaa näkyy vain.
Toivotaan, että sun tyttärellä on vaan hetkellinen mielenhäiriö.
Sulle tarjottiin kasvun paikkaa ja otit sen vastaan, hyvä sinä! :) Tyttäresi olet selvästi kasvattanut fiksuksi ihmiseksi joka ei määritä ihmistä ulkonäön kautta. Siihen pyrin itsekin.
Terveisin nätin tytön ja finninaamaisen teinipojan äiti :D
Ovatko vielä teini-iässä? Melkein kaikilla se huonoihoisuus loppuu sen jälkeen, ties mikä komistus sieltä kuoriutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko vielä teini-iässä? Melkein kaikilla se huonoihoisuus loppuu sen jälkeen, ties mikä komistus sieltä kuoriutuu.
Joo, ja tyttären mielestä on komea. Ja munkin mielestä aina vaan komeampi mitä paremmin tutustun.
Mua kanssa hävettää olla pinnallinen, mutta mieltäni hivelee kun tyttäreni poikaystävä perheineen asuu hyvällä alueella ja he ovat keskiluokkaa paremmin toimeentulevia.
Nuoret ovat seurustelleet yli vuoden.
Emme ole itsekään hassummin pärjänneet, joten tilanne on hyvä molemmille perheille, uskoisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa hävettää olla pinnallinen, mutta mieltäni hivelee kun tyttäreni poikaystävä perheineen asuu hyvällä alueella ja he ovat keskiluokkaa paremmin toimeentulevia.
Nuoret ovat seurustelleet yli vuoden.Emme ole itsekään hassummin pärjänneet, joten tilanne on hyvä molemmille perheille, uskoisin näin.
Meillä oli vuosi sitten vielä näin ja lapsella useamman vuoden suhde taloudellisesti hyvistä puitteissa ja yhteistä elämää heillä suunniteltu pitkälle eteenpäin, mutta lapseni kyllästyi yllättäen ja sitten löytyi elämänsä rakkaus.
Tällä rakkaudella ei vain muuta kuin pilattu elämä ja täysin varaton enkä ihmettelisi vaikka olisi luottotiedot menneet.
Lapsia on hänellä ja mielenterveyden kanssa ongelmia.
Vaihtui elämä päälaelleen eikä tätä ole helppo sivusta seurata, kun näyttää ettei hyvää ole tulossa.
Oman lapsen valinnat tulisi hyväksyä, mutta vaikeaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja tyttären mielestä on komea. Ja munkin mielestä aina vaan komeampi mitä paremmin tutustun.
Tätä menoa poitsulla milffi kainalossa.
Hieno juttu kuitenkin, että tajuat edes jälkikäteen pinnallisuutesi. On sellaisiakin ihmisiä, jotka vastaavassa tilanteessa yrittäisivät väkisin kaivaa pojasta huonoja puolia oikeuttaakseen alkuperäisen kantansa häntä kohtaan. Yllättävän monelle ottaa kunnian päälle myöntää tehneensä virhearvioinnin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on juuri pinta mistä tyttäresi siinä tatskatussa kaljurotassa viehättyy.
No etpä oo sinä johon se poika munaansa dippaa. Ei sun tartte katella sitä naamaa lähietäisyydeltä
Ai, sua harmittaa nyt, että tyttö valitsi sellaisen, joka ei miellytä sun silmää. Olisitko siis halunnut varastaa tyttäreltäni poikaystävän? Olisit halunnut vampata nuoren pojan?
Mä olin myös teininä ihastunut huonoihoiseen poikaan. Ei meistä mitään tullut, en edes jutellut hänelle koskaan, mutta kyllä hän vaan oli mielettömän söpö silloin...
Vierailija kirjoitti:
Ai, sua harmittaa nyt, että tyttö valitsi sellaisen, joka ei miellytä sun silmää. Olisitko siis halunnut varastaa tyttäreltäni poikaystävän? Olisit halunnut vampata nuoren pojan?
En tiedä viitsiikö tällaiseen edes vastata. Olin pinnallinen, yllätyin siitä itsekin, opin jotain itsestäni ja ehkä jatkossa olen viisaampi.
Tytär ja poika ovat hyvin rakastuneita ja se on tärkeintä.
Et ole ainoa. Saat olla ylpeä, että tytär näkee pintaa syvemmälle.