Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi hallitus ei ota kertakäyttömukeihin ja muihun pakkauksiin roskaveroa?
Kommentit (7)
Jugurttipikarit muoviset
Juomapullot
Takeaway mukit
5-10 cent per kpl verot vaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...että kaikki kertakäyttöinen oli verolle pantava...
Joo. Verohelpotukset sitten kestävän kehityksen tuotteisiin, muu ei tunnu tepsivän.
Kannatetaan!
Myös tupakantumpit tuhoavat ympäristöä. Niille pitää järjestää kierrätysjärjestelmä niin että, jos haluaa ostaa tupakka-askin pitää samalla palauttaa 20 tumppia tai joutuu maksamaan 10€ panttia.
Hallituksessa olevilla on kytköksiä erääseen suurehkoon muovipakkauksia valmistavaan yhtiöön. Siksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Loistoajatus, kannatetaan! Ne, jotka viitsimättömyyttään kasvattavat jätetaakkaa, saisivat siitä myös maksaa enemmän.