Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lyricasta kellään?

Väsyttää
08.10.2018 |

Onko kellään täällä kokemuksia lyricasta? Mulle määrättiin hermokipuun ja tää on 4.päivä ku sitä käytän. Ainoa haittavaikutus on väsymys, voisin nukkua vuorokaudet läpeensä eikä se väsymys siltikään loppuis. Ohjeeks tuli käyttää sitä eka viikko 1tbl, ja jos kestän sivuvaikutukset ni sitten ottaa aamulla ja illalla. Nykyäänki otan sen illalla, mut iltapäivällä tulee niin kova väsymys että kun menen nukkumaan ni on vaikee herätä, ku vois vaan nukkua. Enkä välillä herää edes siihen ku herätyskello soi tai tulee puhelu vaikka puhelimessa on äänet täysillä.

Reilun viikon päästä oon lähössä reissuun ja mietin jo nyt että mitäs sitten jos tuo järkky väsymys ei vaan lopu ennen sitä. En voi siellä vaan koko aikaa nukkua. Muutenkii vähän epäilyttää tollanen lääke jota ei voi lopettaa "kuin seinään" vaan lopetuskin pitää tehdä pikkuhiljaa...

Toki se on hyvä että toi väsymys on ainoa haitta mitä siitä nyt on tullut kun haittavaikutusten määrä voisi olla aika isokin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väsymys helpotti, mutta tilalle tuli epilepsiakohtaukset, jotka myös väsytti.

Vierailija
2/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiheutti silmäkipua, näön sumentumista ja silmien turpoamista. Unettava vaikutus tasoittui minulla muutaman viikon käytön jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin kahdella ja parin päivän päästä neljällä per päivä. Ekana päivänä 4 tuntui päässä, mutta nopeasti meni ohi. Söin n kuukauden ja it vähensin kahteen ja lopulta yhteen, mutta aika nopsaan lopetin, parissa viikossa. Ei oireita. Sen jälkeen syönyt tarvittaessa, enkä huomannut sivuoireita.

Vierailija
4/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttaako siihen hermokipuun?

Mulla oli joskus myös lyrica ja vahvat kipulääkkeet. En huomannut, että olisin normaalisti enemmän väsynyt, mutta sänkyhommissa vaikutukset näkyi. 

Ei ihan toivotulla tavalla auttanut kipuun ja vieroitusoireet oli yllättävän rankat, kun en ymmärtänyt lopettaa vähentäen annosta.

Vierailija
5/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus myös lyrica ja vahvat kipulääkkeet. En huomannut, että olisin normaalisti enemmän väsynyt, mutta sänkyhommissa vaikutukset näkyi. 

Ei ihan toivotulla tavalla auttanut kipuun ja vieroitusoireet oli yllättävän rankat, kun en ymmärtänyt lopettaa vähentäen annosta.

Käytin niitä muutaman kuukauden.

Vierailija
6/6 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käsi on kivuton sillon kun sillä ei tee mitään, että tavallaan kai se auttaa. Sillon ku sillä on tekemättä mitään ni se tuntuu vaan tosi painavalta ja voimattomalta. Nyt tosin viimeisin lääkäri, joka tätä määräs, oli kirjottanut tekstiinsä, että kipu on ennemminkin kudosvauriokipua kuin hermokipua. Eipä tuota kukaan tunnu tietävän että miks käsi on vieläkin lähes toimintakyvytön vielä 4kk rannemurtuman jälkeenkin kun kaiken järjen mukaan olis kipujen pitänyt jo loppua, mut on tässä viime viikkojen aikana vaan pahentunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä