Mun pitäisi kirjoittaa 4 sivun essee huomisiltaan mennessä
Aiheesta josta en tiedä mitään. Ja huomenna on vielä työvuoro, lyhyt onneksi mutta kuitenkin. Olisi ollut viikko aikaa, mutta tietenkin siirsin ja siirsin aloittamista ja kaikkea muuta tuli eteen ja ei ollut energiaa ynnä muita syitä. Nyt tekisi mieli potkia itseä kun olen niin saamaton.
Kommentit (15)
Vinkaa aiheesta, niin kirjoitetaan täällä yhdessä. :)
Tuttu tunne. Käytä isointa fonttia ja riviväliä mikä löytyy :)
No mistä aiheesta?
Kyllä ton kirjottaa, ei se ole ongelma. Itse kirjoittamiseen menee pari tuntia, mutta jos täysin ummikkona pitää ensin perehtyä kirkkoslaavin juuriin Baltian maiden kulttuurissa, niin menee jo hankalammaksi.
Tee miellekartta elii klassinen mindmap.
Kynällä paperille kaunolla, ajatus soljuu paremmin. Puhtaaksikirjoitus on nopeaa ja tekstin voi siinä viimeistellä.
T.vanha skribentti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei kannata tietysti kertoa mistä aiheesta. Mikä oli avauksen pointti?
En nähnyt että aihe olisi tässä se olennaisin juttu, mutta selvennän, että siihen tarvitsee merkitä lähteet ja sitaatit ja teksti tarkistetaan plagioinnin varalta, niin en oikein näe miten sitä voi yhteispelillä täällä kirjoittaa :D Kiitos tarjouksesta kuitenkin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No mistä aiheesta?
Kyllä ton kirjottaa, ei se ole ongelma. Itse kirjoittamiseen menee pari tuntia, mutta jos täysin ummikkona pitää ensin perehtyä kirkkoslaavin juuriin Baltian maiden kulttuurissa, niin menee jo hankalammaksi.
Tuo lähtisi lauseella:
Kirkkoslaavin juuret Baltian maiden kulttuurissa on aihe, jota voi lähestyä monesta kiinnostavasta näkökulmasta ja lyhyessä esseessäni olen ollut pakotettu rajoittamaan asioita, joita tällaiseen lyhyeen tutkielmaan mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein voi huijata näin, koska fonttikoot ym. on meillä valmiiksi määritelty, mitä pitää käyttää. Lukiossa oli kyllä tuttua tuo riviväleillä pelaaminen :)
-ap
Olis kannattanu aloittaa aiemmin eikä laiskotella. Ennemmin tai myöhemmin kirjoitusprossi on edessä. Et hyötynyt vitkastelusta taaskaan yhtään mitään. Ole seuraavalla kerralla järkevämpi ja hoida asia ajoissa alta pois. Nyt ei auta muu kuin alkaa hakea tietoa ja näpytellä essee.
Onko lähdekirjallisuus valmiina odottamassa? Kahvia pannullinen ja toimeksi, tulee mikä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt että aihe olisi tässä se olennaisin juttu, mutta selvennän, että siihen tarvitsee merkitä lähteet ja sitaatit ja teksti tarkistetaan plagioinnin varalta, niin en oikein näe miten sitä voi yhteispelillä täällä kirjoittaa :D Kiitos tarjouksesta kuitenkin.
-ap
No kirjoita että lähde av-palsta ja sitaatti av-mammalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko lähdekirjallisuus valmiina odottamassa? Kahvia pannullinen ja toimeksi, tulee mikä tulee.
On onneksi kirjallisuus jo valmiina, sen verran valmistauduin aiemmin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan peruskoulupohjaltako kirjoittelet? Kyllä ne opettajat sielläkin jekkusi huomasivat ja arvioinnissa huomioon ottivat. Aikuisten kouluissa on sitten ihan oikeat säännöt.