Miten voin jättää poikaystävän jos ei voida nähdä?
Alan kyllästymään tosissaan tähän. Ei olla nähty 3kk ja sanoi ettei seuraavan kuukauden aikana voida myöskään nähdä että vapaata olisi ensi kuun ekalla vklp kun on saanut töitä. Ei tää ainoa asia ole, ei vain tunnu että kumpikaan jaksa enää panostaa kun minä ainoastaan laitan viestiä eikä herra näytä kiinnostuvan kun vastaa lyhyesti eikä koskaan aloita keskustelua. Tästä syystä laitan yhä harvemmin viestiä. Juoksee kavereidensa kanssa ulkona ja sanoo että on kiireitä (voi myös olla että olen kysellyt väärään aikaan voisiko nähdä kun en joka päivä viitsi vinkua). Seksuaaliset halumme ei myöskään kohtaa, joten haluaisin nähdä ja keskustella asiasta enkä jättää häntä tekstiviestillä tai puhelimitse kuin teini. Mitä voi tehdä jos poikaystävä ei suostu/halua/pysty näkemään?
Ei oikein kommunikoida, kertoo asioista vain kun kysyn vaikka ne olisikin suhteellisen tärkeitä (mulle ainakin) esim. hänellä oli pieni leikkaus yhdessä vaiheessa eikä kertonut oma-aloitteisesti vaan jouduin muulla tavalla saamaan tiedon. Tämä voi tokin joistakin kuulostaa pilkun nussimiselta, mutta mua ainakin ärsyttää kun ei kerrota jos tapahtuu jotain että joutuu leikkaukseen ja että milloin on jne. eikä kommunikoida muutoinkaan. Ei kerro enää päivästään, miten mennyt tms.
Haluaisin jatkaa elämääni enkä roikkua tässä suhteessa. Tämä on toinen suhteeni, ei yhtä epäonnistunut kuin edellinen mutta ei silti ihanteellinen. Haluaisin pitää taukoa ja keskittyä hetken itseeni ja omaan opiskeluun ennemmin kuin miettiä että mikä nyt mättää. Joudunko tosiaan odottamaan kuukauden (tai enemmän) että pääsen kasvotusten näkemään ja keskustelemaan asiosita? :/ Hän on koko ajan sanonut erilaisia syitä miksi ei ole voinut nähdä, joko tehnyt isänsä kanssa jotain, koulu juttuja, koulu juttujen tarkastamista, piti heittää siskonsa lapset kouluun, ei ole pelannut vähään aikaa niin halusi vklp pelata jne. Olen kysynyt että tavataanko vaikka suurinpiirtein tällä ja tällä viikolla että voitaisiin puhua niin sanoi kyllä, mutta ei sitten sopinutkaan.
Kommentit (17)
Jos poikaystäväsi on intiaani, niin savumerkit toimivat.
No huh huh :D eikä ole aika selvää jo että se sun "poikkikses" viilentää välejä koska ei halua nähdä enää? Anna vaan olla.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh :D eikä ole aika selvää jo että se sun "poikkikses" viilentää välejä koska ei halua nähdä enää? Anna vaan olla.
Joo mutta kai tää pitäs puhua läpi? :'D Vai meenkö tonne vaa nusasemaan toisia olettaen ettei häntä kiinnosta. Vaikuttaa kyllä siltä ettei kumpikaan oo enää kiinnostunut mut vois ainaki selkeesti lopettaa välit.
ap
Joo viestillä vaan. Voit toki myös soittaa tai jos haluat olla oikein dramaattinen niin pistä kirjettä postiin.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviesti on keksitty
Ja sen lähettämättä jättäminen. Lopeta viestittely ja anna pojan olla.
Ite sanoisin tekstiviestillä, että alkaa näyttää siltä että pitää keskustella suhteen laadusta ja että haluat hoitaa sen kasvokkain, että joko herralle käy tämä ja tämä päivä tai sit tää oli tässä. Eihän tossa muuten ole mitään järkeä..
Vierailija kirjoitti:
Joo viestillä vaan. Voit toki myös soittaa tai jos haluat olla oikein dramaattinen niin pistä kirjettä postiin.
Siis tätä mä just mietin että itse haluaisin kasvotusten kun kaikki sanovat että tämmöset jutut pitäis tehdä kasvotusten varsinkin ku ei edes asuta kaukana toisistaan. Ehkä se ei sit oo nii töykeetä jos kumpikin selvästi ei oo enää kiinnostunut niin tekstiviestillä vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kai tää pitäs puhua läpi? :'D Vai meenkö tonne vaa nusasemaan toisia olettaen ettei häntä kiinnosta. Vaikuttaa kyllä siltä ettei kumpikaan oo enää kiinnostunut mut vois ainaki selkeesti lopettaa välit.
ap
No häntä ei ilmiselvästi kiinnosta puhua läpi kun ei ole löytänyt aikaa nähdä kohta puoleen vuoteen, joten miksi tekstiviesti ei olisi ok?
Tossa oo enää mitään puhumista. Poikki vaa.
Tekstiviesti voitti, kiitos paljon!
ap.
Miksei vois jättää viestillä, jos koko suhde toimii pelkillä viesteillä.
Ja ainakin viestin olla lyhyt.
Samaa mieltä muiden kanssa. Anna vaan olla. Herraa ei selvästi kiinnosta joten laita viesti. Lukee jos lukee. Suhteeseen tarvitsee kaksi ja vaikuttaa siltä ettei tossa ole.
Tekstiviesti on ihan sopiva tapa päättää tuollainen suhde.
Jos sinulle on tärkeää puhua asia läpi soitat tai laitat vietin että tässä on asia josta haluat keskustella kasvotusten mahdollisimman pian. Koska voidaan nähdä. Jos ei onnistu niin kerrot siinä puhelimessa tai viestillä koska sinun ei tarvitse roikkua odottamassa.
Ei kaikesta oikeasti tarvitse puhua. Jotkut asiat vaan loppuu. Sinä siltä voit yrittää jos se on sinulle tärkeää mutta ymmärrä ettei se välttämättä toiselle ole.
Ei ole suhdetta ollut enää kuukausiin. Joten voit tekstata kuittauksen että et ole enää tyttöystävä. No, oikeasti et ole ollut kuukausiin.
Siis ette näe neljään kuukauteen ja kutsut häntä silti poikaystäväksesi? Herää jo.