Mies! Paljonko on liikaa seksiä?
Elikkäs. Tiedän että tähän ei voi muut vastata paitsi se mies ketä asia koskee, mutta lähinnä haluaisin sellaisen katsauksen asiasta. Nähdään vain viikonloppuisin. Seksiä on aamuin illoin, päivässä varsinaisia yhdyntäkertoja 2-5 JA tämän lisäksi mies tyydyttää minut sormin sekä ennen että jälkeen yhdynnän. Joskus myös muuten vaan. Pelottaa että vaadin liikaa? Ei ole viitteitä sellaisesta (ainakaan vielä) mutta silti vähän mietityttää. Uskon että kysymällä asiasta saisin kieltävän vastauksen, mutta en tiedä pitäisikö se paikkaansa. Lähinnä siis haen sitä, että onko liikaa että "vaadin" yhdynnän jälkeenkin miestäni tuottamaan klitorisorgasmin? Tulen kyllä yhdynnänkin aikana mikäli sillä on väliä.
Kommentit (13)
Kai nyt 3-4krt vuorokaudessa riittää M42, sitä enemmän alkaa olla jo liikaa.
Mikäli sekstailun tarkoituksena on hankkiutua raskaaksi, niin kaikki se on liikaa.
Mulle riittää seksiä 2 kertaa kuussa.
Vaimo haluais kaks kertaa päivässä, joka päivä.
Kimpassa oltu jo 20 vuotta.
Jestas... melkein järkytyin. Olen 19 ja silloin tällöin yhden yön juttuja, enempi ei kiinnosta. Mut vastatakseni kysymykseesi; kysy mieheltäsi, vähän vaikea tässä ruveta arvailemaan mistä miehesi tykkää.
Ap miksi sinä postasit aivopierusi väärälle palstalle? Etkö sinä osaa lukea?
Kuulostaa kyllä tylsän kaavamaiselta ja pakkomielteiseltä että joka välissä pitäisi olla rämpyttämässä kaiken muun lisäksi.
Kaksi kertaa samana päivänä on liikaa ja valitettavan moni nainen on vonkaamassa heti uusintaa. Ei vaan pysty.
M45
Jos menee neljän yli päivässä pitkään niin alkaa olla paikat hellänä. Ei se muuten liikaa olisi.
m42, 20v naimisissa
Kiitos vastauksista. Ehkä minä yritän olla haluamatta liikaa "rämpytystä" erästä kommentoijaa lainatakseni! Kyllähän se vähän kaavamaiselta tosiaan näyttää nyt kun ajattelen.
Mies ja liika seksi ei ilmeisesti ole kovin suuren joukon ongelma