Ovatko ihmiset valtion omaisuutta?
Kun synnyt Suomessa, sinut mekårkitään samantien pisteytyksin ja saat ikioman rekkarin, johon sitten kerätään kaikki mahdollinen tieto sinusta läpi elämän. Miten kunnollinen tai epäkunnollinen verojen ja laskujen maksaja sinusta tulikaan. Tai epäkunnollinen. Huono vs hyvä ihminen. Löytyy sosturvatunnuksesta. Ja kohta kaikki tilitietosikin ovat virkamiesarmeijan loputtoman uteliaisuuden kohteena. Naapurin Pirkko voi virkasuhteessa tsekata sun tilinkäyttökulut ja mihin se raha oikein juoksee.
Oletko työööötön vai kunnollinen virkamies. Terveys? Ulosotto? Kelan asiakkuus ja ei kai vaan kukaan avusta sinua pimeästi? Rahanpesulakiin nojaten halutaan viedä varmaan kaikki raha vähäväkisimmiltä. Työnnetään heidät tttukiasiakkaikai ja sittwn kytätään, josko senkin voisi evätä vielä johonkin piilo omaisuuteen tai jakamattomiin kuolinpesiin vedoten? Miksei samantien passiteta kaikkia 500 000/1000000 köyhyysloukussa olevaa montun reunalle, jotta hyvät ihmiset saisivat ahnehtia enemmän?
Tosin niinhän nyt on jo tehtykin. Hitaat itsemurhat köyhemmän väen sairastuessa murheisiin, kun rahat ei riitä ja ulosotot ja perinnät vaatii leijonanosia, kun rahaa ei ole edes perustarpeisiin. Ja päälle media kohkaa runsaan sosiaaliturvan työttömyysturvan varassa olevista lorvijoista. Ilmaistyöt on vain tarjolla, kun olet tietyssä iässä karenssin varjolla!!
Pajoinvointiyjteiskuntaa rakennettu tarkoin ja laskelmoidusto!! Koska ihmiset ovat olleet valmiita luopumaan yksityisyydestään näin mojovin ottein?! Minulle ainakin riitti lukea esi isäin ripillepääsytodistus, lasten syntymät ja kuolemat. Mikä hlvtin tiedonsiirtpkoneisto nykyvaltio on?! Omistaako valtio kansalaisensa kuin jonkun karjan?!!!!
Sinun valintasi. Oletko lammas.
Kommentit (22)
Valtio olen Minä. Kannattaa kokeilla ryttyillä..
Todiaan nämä pissislisensiaattiharjoitteliajt terkkareissa antavat asentrensa näkyä ja kirjaavat mulkkusilmäisinä jotain negaa rekisteriin, jos ei täti vastapäätä miellytä tai on liian tiukkasanainen. On näitä nähty ja tutlimuksia ei saa, tahi tarpeellisistalääkityksistäkin käydään nokkapokkaa ja taas tyrkyterään jotain, mitä ei tarvitse. Menkää tosiaan yksityisille niin säästytte ala arvoisesti kohtelevilta pissislekureilta, joiden äiskä ja iskäki oli kerta lekureita. Nih kerta.