Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LASSIETEC Kokemuksia, kiitos =D

06.05.2006 |

Hei,

käyttö kokemuksia kaipaisin lähinnä Välikauden

Lassietec -tuotteista.

Sorruin ostamaan nuorimmalle sen tämän kevään

LASSIETEC Vaalean Sinisen VälikausiHaalarin oli

mielestäni niin IHANAN värinen...

- kosteuden kestävyys

- lian lähteminen

- yleinen kestäminen, saumat yms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime vuonna Lassietecin pinkki välikausihaalari 2,5-vuotiaalla ja hyvin kesti kulutusta. Vesisateellakin tytöö pysyi kuivana.

Saumoista ei ole mitään huomautettavaa. Puku lähti juuri seyraavalle käyttäjälle edelleen hyväkuntoisena. povet täysin ehjät ja naarmuttomat vaikka puvulla kaaduttu täydestä juoksuvauhdista asfaltttiin ja muutoinkin oli kovassa käytössä.

Täksi kaudeski ostin myös Lassietecin punaisen välikausihaalarin.

Suosittelen ehdottomasti lassietecin pukua.

Vaaleissa väreissähän lika näkyy helpommin,mutta lähtee kyllä tuoreeltaan pyyhkimällä pois ja viimeistään pesussa loput.

Vierailija
2/3 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain alesta 20e Lassietec haalarin kokeiluun ihan jo hintansa vuoksi.

kakkosasuksi ajattelin, mutta ollaankin tykätty istuvuutensa vuoksi kovasti ja siitä tulikin pääasiallinen ulkoiluasu tytölle.

Oliskohan reilun kuukauden ollut käytössä, joten kestävyydestä ei vielä tiedä.

Kosteutta pitänyt hyvin ja värinä arka kaunis pinkki on pysynyt hyvin puhtaana kun olen päältäpäin pyyhkinyt.Kerran koneessa pesty ja on kuin uusi.Ei karheumia vaikka polvillaan hiekalla ja sepelillä touhuttu.

Varmaan vähintään hintansa väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi pysyi aina ulkopuolella eikä puku kulunut juuri ollenkaan no ei tietty tuon ikäisellä pitäisikään kulua. Muutamia likapilluja jäi pukuun mutta syy on varmaan mun koska en pessyt pukua kovinkaan ahkeraan ja väri on tosiaan aika arka.

ostin täksikesäksi sen kirkkaanpunaisen kaksiosaisen ja olen ollut taas tosi tyytyväinen ja yritän pestä nyt pukua vähän ahkerammin.

En vaan tajunnut että noita punaisia pitää pestä useammin kun olin tottunut poikien tummansinisiin ulkopukuihin joissa ei näy mikään...