Teinin koko nuoruus menee hukkaan seurustellessa
Ei paljon muuta tee kuin cudlaa poikakaverin kanssa. Näkee muita kavereita harvoin, ei keskity kunnolla opintoihin, lomilla ei elä hetkessä vaan ikävöi poikaa jne.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Oliskin ollut tuollainen nuoruus. Mietippä jos hän ei saisi teininä minkäänlaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta? Mulla tuo aiheutti vakavan masennuksen josta kärsin edelleen. Miehiltä en ole saanut huomiota koskaan ja ikää 30 v. Olen kateellinen lapsellesi.
No joo, on varmasti ihanaa olla rakastunut ja rakastettu, mutta ajankäyttö huolestuttaa.
Ihanaa, kun lapsellasi on pitkäaikainen poikaystävä. Mikä siinä ajankäytössä huolestuttaa?
Riippuu teinistä. Tyttö seurusteli teininä ja ei mennyt nuoruus hukkaan. Lukio meni ok, oli vaativa harrastus ja paljon kavereita. Osasi siis tehdä muutakin kuin nyhjätä poikaystävän kyljessä. Asuivat viikonloput yhdessä mutta viikolla tyttö asui kotona.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin ollut tuollainen nuoruus. Mietippä jos hän ei saisi teininä minkäänlaista huomiota vastakkaiselta sukupuolelta? Mulla tuo aiheutti vakavan masennuksen josta kärsin edelleen. Miehiltä en ole saanut huomiota koskaan ja ikää 30 v. Olen kateellinen lapsellesi.
Jep sama tilanne täällä paitsi olen mies. Ap:n kannattaa vain olla tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun lapsellasi on pitkäaikainen poikaystävä. Mikä siinä ajankäytössä huolestuttaa?
Ehkä eniten se, että näkee niin vähän omia kavereita. Jos suhde kariutuukin, jääkö liian yksinäiseksi. Ja opiskeluun vois panostaa enemmän.
Sellaista se on rakastuneena. Muutenkaan lasten elämä ei koskaan mene täydellisesti niin kuin äiti ehkä toivoisi tai on kuvitellut sen menevän. Se on heidän elämäänsä virheineen ja onnistumisineen. Ei myöskään kannata odottaa lapsestaan omien haaveidensa toteuttajaa, hänellä on omansa.
Onko ap:n teini kumpaa sukupuolta?
Oma nuoruus meni hukkaan viinaa juodessa...
Vierailija kirjoitti:
Tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö
Saa patukkaa joka ilta ja samalta. Parempiko olisi, että tyttöä jyystäisi joku hopeakettu ostarin vessassa?
Ehtii sitä nuoruutta elää senkin jälkeen kun suhde loppuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö
Saa patukkaa joka ilta ja samalta. Parempiko olisi, että tyttöä jyystäisi joku hopeakettu ostarin vessassa?
No huh ei. Kuten sanoin aiemmin, että onhan se mahtava lahja löytää ihminen ketä rakastaa ja saada tuntea olevansa rakastettu. Ja harrastaa seksiä rakastamansa ihmisen kanssa.
Mutta kun sitä olis sen lisäksi muutakin elämää
Anna olla. Jokainen ihminen on erilainen.
Itseä ei teininä seurustelu kiinnostanut yhtään, mieluummin luin kirjoja kotona.
Monella kaverillani hormonit jylläsi ja kovaa, nyt keski-ikäisinä ollaan kyllä kaikki ihan tyytyväisiä siihen miten oma nuoruus tuli vietettyä. Jotkut tarvitsevat jatkuvasti uusia kokemuksia, toiset taas keskittyvät yhteen asiaan josta todella nauttivat.
Seksi ei kuulu kunnollisten teinien elämään.
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kuulu kunnollisten teinien elämään.
Miksi ei? Mitä pahaa seksissä on jos itse ja kumppani ovat siihen valmiita ja ehkäisystä hoidetaan?
Olisko sitten parempi että esim jois nuoruutensa?
Sama täällä. Toisaalta eipä ole tekemässä pahojakaan.