Jälleen v*tulliset kivut olleet yöstä asti!
Olen siis 20v nainen, ja mulla on olleet menkat 10veestä asti. Ja aina zon olleet hyvin kivuliaat kuukautiset. Syön 600 vahvuista buranaa niihin, ja olen laskenut että mulla menee sellainen purkki 2 menkkojen aikana kokonaan.
Onko muillakin kipuja?
Olen yrittänyt kävellä ja liikkua, mutta kipu sen vain pahenee. Taaskin makaan peiton alla, enkä pysty menee töihin.
Muita?
Kommentit (11)
Onko mahdollinen endometrioosi tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö miten paljon kasviksia ja vihanneksia? Kasviestrogeenien lisääminen monilla lieventää tai jopa poistaa kuukautiskivut. Vadelmanlehtitee auttaa myös. Osta pelkkää kuivattua vadelmanlehteä, ei siis teeosaa mukana (jos mukana teen lehtiä, koko kombo laimeempi kuin pelkkä vadelmanlehti). Tuo mainitsemasi määrä kipulääkkeitä on todella haitallista keholledi, kun se toistuu noin usein. Popsit niitä kuin karkkeja. Kokonaisuudessaan ruokavalio kannattaa muuttaa, mutta siihen kannattaa pyytää ammattilaisen apua. Ruoka on lääke.
Olen nuokin kaikki komeiölut. Ei mitään. Ja tiedän että tämä on haitallista! Jo olen juossut lääkärissä näiden takia, ja apua en ole kauheasti saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollinen endometrioosi tutkittu?
13veenä tutkittiin, ja nyt vähän aikaa sitten varmistettiin. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö miten paljon kasviksia ja vihanneksia? Kasviestrogeenien lisääminen monilla lieventää tai jopa poistaa kuukautiskivut. Vadelmanlehtitee auttaa myös. Osta pelkkää kuivattua vadelmanlehteä, ei siis teeosaa mukana (jos mukana teen lehtiä, koko kombo laimeempi kuin pelkkä vadelmanlehti). Tuo mainitsemasi määrä kipulääkkeitä on todella haitallista keholledi, kun se toistuu noin usein. Popsit niitä kuin karkkeja. Kokonaisuudessaan ruokavalio kannattaa muuttaa, mutta siihen kannattaa pyytää ammattilaisen apua. Ruoka on lääke.
Ammattilaisen eli gynekologin luo kannattaa mennä noiden kipujen takia, endometrioosin mahdollisuus pitää selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattilaisen eli gynekologin luo kannattaa mennä noiden kipujen takia, endometrioosin mahdollisuus pitää selvittää.
Olen olkut sielläkin, eikä löytynyt mitään eikä osannut auttaa.
Onko sinulla kipulääkkeiden lisäksi lämpötyyny käytössä? Helpottaa kuukautiskipua.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kipulääkkeiden lisäksi lämpötyyny käytössä? Helpottaa kuukautiskipua.
Olen kokeillut, ittellä ei auta kovin paljoa.
Purkki 2? Eli paljonko siis menee särkylääkettä?
Ehdottomasti yksityiselle gynekologille. Sieltä saat hyvät särkylääkkeet. Burana ei ole paras särkylääke kovissa kuukautiskivuissa. Sanoit, että on varmistettu ettei sinulla ole endometrioosia. Sen voi varmistaa vain tähystysleikkauksessa eli laparoskopiassa. Sinule siis tehty se?