Kiinasta tilaamani kännykkälaturi KUUMENEE ja alkaa haisemaan pahalta
Inhottaa käyttää pienessä huoneessa.
Kommentit (15)
Lopeta heti sen käyttö, ennen kuin syttyy tulipalo. Ei olisi eka kerta.
Muista, että olet itse vastuussa netistä ostamastasi tuotteesta jos se aiheuttaa tulipalon. Kaupasta saat ce-merkittyä ja maahantuoja kantaa vastuun viallisesta tuotteesta. Kiinatekniikan kanssa olet omillasi.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että olet itse vastuussa netistä ostamastasi tuotteesta jos se aiheuttaa tulipalon. Kaupasta saat ce-merkittyä ja maahantuoja kantaa vastuun viallisesta tuotteesta. Kiinatekniikan kanssa olet omillasi.
Ostin samalla arkillisen CE-tarroja ja pääsin duunaamaan itse CE-merkinnän. Kotivakuutus tietty löytyy, joten ei hätää.
Vierailija kirjoitti:
Ei vakuutus paljon varmaan lohduta, kun omaisuutesi palaa poroksi.
Asun vuokralla...
Niinhän se kinariisi siellä pannulla käristessäkin. Kampissa löyhkää myös kyylivä taka-aasikko lounaspaikan miesasiakasta häiritsevä. Huutelee ongelmistaan siis.
Häiritsevää lämpösäteilyä voi ehkäistä laittamalla laturin päälle tyynyn tai vastaavan.
Kuka hullu ostaa sähkölaitteita Kiinasta. Meidän talossa asui vuokralla pari ma tukkimiestä joilla kärtsäsi tuollainen laturi ja huoneistoon syttyi tulipalo. Onneksi saivat sen nopeasti sammutettua.
Mä en ymmärrä tota, että ihmiset tilaa kiinasta asti jonkun parin euron tuotteen. Näkee sen vaivan ja odottelun, kun vois vetää lenkkarit jalkaan ja laittaa kolme euroa enemmän hakee jostain ohlsonilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vakuutus paljon varmaan lohduta, kun omaisuutesi palaa poroksi.
Asun vuokralla...
Olet silti vastuussa aiheuttamistasi vahingoista. Myös ja erityisesti muiden omaisuudelle aiheutuneista.
Minuakin inhottaisi. Älä käytä, se voi vaikka sanoa poks.