Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhutaanko poskipäistä?

Vierailija
07.10.2018 |

Millaiset on korkeat poskipäät? Pallot poskissa vai? Vai jos kasvojeŋ levein kohta on poskipäät, kummat on korkeat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos posket on tasaiset poskiluusta alkaen, on matalat poskipäät, jos taas poskiluut muodostaa kummun, on ne korkeat.

Vierailija
2/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin useet tarkottaa sil niit luita, en kyl tajuu miks. :D Mut ei sitä oo erikseen usein mainittu et mitä sil tarkotetaan, rasvaa vai luuta.. jotkuthan ottaa rasvaa täytteeks siihen..

Meikillä esim tehään sellasii valoi ja varjoi et siitä kohtaa kasvojen iho erottuu paremmin ja näyttää ku se ois korkeemmalla. Ei oo erikseen mainittu et onko pyöreyttä vai luuta, mut usein sellaset joil on laiha naama ja se luu siinä isona nii ne puhuu et on kehuttu korkeita poskipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul esim on pyöreet kasvot usein mut jos oon hoikka niin sillon sanotaan et "nyt sul erottuu luut" en sit tiiä onko se hyvä asia, yks sellane jolle on tosi tärkeetä olla hienostunu ja laiha niin sen mielest olin tosi valokuvauksellinen ku olin hoikka, kuulemma, kuulemma kasvojen luusto erottu niin hyvin. Ite taas en oo niin laihuus fani.

Vierailija
4/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako korkeat poskipäät sitä, että ne on ylhäällä, vai sitä että ne erottuvat selkeästi?

Onko esim. William Dafoella korkeat poskipäät? Ainakin sillä erottuu jotkut luut tuossa poskilla selkeästi, mutta onko ne poskipäät ja miten niitä kuvailtaisiin?

William: https://goo.gl/images/gwX6ud

Entä Angelina Jolie? Sillä erottuu posket, mutta ne on aika alhaalla. Onko kyseessä aivan eri asia kuin poskipäät? Onko Angelinalla edes näkyviä poskipäitä? Voiko tuosta kuvasta edes sanoa Angelinan poskipäistä mitään, jos ne ei näy, vai näkyykö?

Angelina: https://goo.gl/images/u4okQv

Voisiko joku selittää?

Vierailija
5/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielest poskipää tarkottaa posken päätä eli pulleinta kohtaa.. Poskiluu on sit se luu. Mut monesti mun mielestä ihmiset puhuu korkeista poskipäistä ja tarkottaa niitä luita.

Vierailija
6/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelinalla on mun mielestä korkeat poskipäät ja luut molemmat, koska pään sivut ei ole tasaiset, mulla itselläni on korkeat poskiluut mutta matalat poskipäät, ei siis pallot poskissa. Ei kait ole parempaa tyyliä kummastakaan, va?

Itellä on pään muoto sydän/kolmio, eli levein kohta poskiluissa sivuilla. Aina sanotaan että kyseisellä pään muodolla on korkeat ja erottuvat poskipäät....tiedä sitten.

ap

Vierailija
7/7 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni mulla muuten nimi väärin, se onkin Willem eikä William. - 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi