Näin tuoksut oikeesti hyvältä
Peseydy tarpeeksi usein ja käytä hajuttomia pyykinpesuainenita. Vaatteetkin tuoksuu raikkaalta kun ei ole mitään pesuaine tuoksuja. Iso suositus hyvään tuoksuun on myös Herbinan omena kuivashampoo! Tuoksuu aivan ihanalta ja ei oo liian vahva tuoksu. Kaverit kehuivat sitä tuoksua kun sitä oli mulla ja mun siskolla! Peskää myös hampaat joka päivä aamuin illoin koska sekin vaikuttaa aika paljon!
Kommentit (8)
Samaa mieltä että puhdas ja raikas ei sulje pois hyväntuoksuista hajuvettä. Jonka nimi on minusta tyhmä, HAJUvesi. Voisi keksiä sille paremmin kuvaavan nimen.
Hajuvesi=parfyymi=tuoksu på franska.
Omasta mielestäni puhdas ja raikas on miellyttävämpi kuin hajustus (oli kuinka puhdas muuten tahansa). Ehkä jos ihan läheltä haistaa ihmisessä jotain tuoksua, niin se on ok. Esim. halatessa.
En ole itsekään täysin hajusteeton, mutta käytän hajusteita lähinnä vain pois pestävien aineiden muodossa, esim. shampoossa. En siis ikinä laita itseeni jotain ainetta, jonka ainoa tarkoitus on lisätä tuoksua. Minusta esim. hajuvesi tai voimakas dödö helposti vain pilaa sen raikkauden, mitä suihkussa käymällä saa aikaan. Toki useimmat varmaan käyttävät noita hajustettuja tuotteita kohtuudella, jolloin en edes huomaa asiaa. Ensimmäisenä hajuvesistä tulee mieleen joku lemahtelija, koska aina kun olen huomannut jonkun käyttävän hajuvettä, kokemus on ollut enemmän tai vähemmän epämiellyttävä.
Pitäisi siis käyttää hajustettua hiustököttiä mieluummin, kuin pelkkää hajustetta? Et taida tietää itsekään mistä puhut.
Ei tuollaiseen kyselyyn voi vastata.
Hajusteettomat pesuaineet haisee kamalalle, koska ne haisee pesuaineelle.
Itsehän en pese hampaita enkä käy suihkussa. Vinkit pyykinpesuaineen valintaan eivät kosketa minua, koska en pese vaatteitanikaan. En halua raikkautta pilaamaan hajuvesituoksuani.
Miten nuo muka on toisensa poissulkevat vaihtoehdot? Idioottimainen kysely.