Onko täällä naisia, joita ei ole KOSKAAN kehuttu kauniiksi?
Minkä näköisiä olette?
Mietin että onko sellaisia naisia edes olemassa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
No ei.
Sitä minäkin.
Ap
Minua ei ole koskaan kehuttu kauniiksi. Enkä kyllä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen sitten olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ruma kaikilla tavoin. Epäsymmetriset miehekkäät kasvot, ohuet huulet, huono iho, oudon muotoinen pää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ruma kaikilla tavoin. Epäsymmetriset miehekkäät kasvot, ohuet huulet, huono iho, oudon muotoinen pää.
Oletko parisuhteessa tai ollut sellaisessa?
En kyllä nyt muista, että olisi kehuttu. On varmaankin joskus, mutta en nyt muista. En ole mikään rumilus, mutta perusilmeeni on aika tuima, nenä on suurehko ja silmät pienehköt, eli en mikään kaunotarkaan.
Miksi luulet, että kaikkia kehuttaisi kauniiksi? Oletko sinä sanonut jokaiselle vastaantulevalle naiselle, että tämä on kaunis? Jos et, miksi luulet, että joku muu tekisi niin sinun puolestasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko parisuhteessa tai ollut sellaisessa?
Asperger-piirteisen miehen kanssa yhdessä parisuhteessa.
Minä olen ihan ok näköinen, mutta ei ole kukaan koskaan sanonut kauniiksi. Nuorena ajattelin että se johtuu silmälaiseista, siihen aikaan se oli jotenkin noloa kun oli silmälasit vaikka tosi monella oli.
Sitten aikuisena lihoin ja ajattelin että se johtuu siitä. Oma mies sanoi minusta että olen ihan komea nainen, ihmetteli kun suutuin, sanoi että sehän tarkoittaa samaa kuin kaunis. Ei ole sittemmin enää sanonut ei komeaksi eikä kauniiksi, ja näillä on menty kohta 20 vuotta.
Kun katson esim. koulukuvaani vaikka 16-vuotiaana, niin kyllä joku olisi voinut kauniiksikin sanoa, ei vaan sanonut, ei edes silloinen miesystävä. En tiedä minkälaisia naisia sanotaan kauniiksi, kauniita kun on todella harvassa, ehkä 2-3% naisista, ja toisaalta tosi rumiakaan ei ole sen enenpää, suurin osa on tavallisia joista hyvin meikkaamalla saa ihan ok näköisiä. Joten ajattelen kyllä että miehet yleensä sanovat naisia kauniiksi lähinnä päästäkseen sänkyyn naisen kanssa, toki rakastuneet parit kehuvat toisiaan koska kauneus on katsojan silmässä.
Hyvin harvoin, viimeksi ehkä 10 v sitten, enemmän olen kuullut arvostelua ulkonäöstä
On ja ei,sillä ei ole itselleni mitään merkitystä.
En ymmärrä naisia jotka photoshoppaa kuvansa nettiin mutta ovat luonnossa taviksia.
Itseäni miehet kehuu,naiset ei 😂
Mulla ei ole tekotukkaa/ripsiä eikä isoja silmiä.Näytän ikäistäni nuoremmalle,monet parikymppiset ovat melko vanhan näköisiä.....
ehkä meikkivoide ja ripset tekee.
Lasketaanko nätiksi tai söpöksi sanominen? Vaiko juurikin sanalla kaunis kehuminen? Kaunista en ole kuullut, hyvännäköstä, nättiä tai söpöä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet, että kaikkia kehuttaisi kauniiksi? Oletko sinä sanonut jokaiselle vastaantulevalle naiselle, että tämä on kaunis? Jos et, miksi luulet, että joku muu tekisi niin sinun puolestasi?
En tietenkään. Ajattelin että kaikki ovat edes jonkun mielestä kauniita. Ainakin sen oman kumppanin. Tai äidin. :D
Ap
Olen 36-vuotias.
Minua on sanonut kauniiksi pari kertaa omat seurustelukumppanit, yksityisesti, ei muiden kuullen. Muuten en ole tällaista kehua koskaan kuullut, en ystäviltä, en miehiltä missään.