Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotivaategallup

Vierailija
06.05.2006 |

Mitä sinulla on nyt päällä? Entä jos lähtisit ruokakauppaan, olisiko sama asu vai jotain muuta? Millaiset kengät?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen neulottu toppi, keltaiset kesäkengät (balleriinamaiset, nahkaiset, hipahtavat), ja LV feikki-lippis (keltainen:))

Oltiin koko päivä ulkona, terassilla ja kävelemässä.

Vierailija
2/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ESPRIT vaaleanpunaiset basic sukat

* CALVIN KLEIN vaaleanpunaiset romanttiset stringit ja rintaliivit

* CALVIN KLEIN mustat suora lahkeiset farkut

* FILIPPA K basic vaaleanpunainen naruolkain toppi

* DIOR vaaleanpunainen pitkähihainen paita, v-kaula-aukkoinen, edessä menee leikkauksia, harsoja ja solmittavat narut

* HUGO BOSSIN mustat korolliset saapikkaat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v oksennustaudissa ja on oksennellut mun päälle eräänkin kerran.

Vierailija
4/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan lähtiessä vaihtaisin varmaan paidan, kun tähän roiskui rasvaa+paprikaa äsken ruokaa laittaessa. Sandaalit jalkaan vain...

Asun siis maalla ja täällä on normaalia käydä kaupassa verkkareissa ja kumisaappaissa :)

Vierailija
5/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista monta vuotta sitten ostettu T-paita ja Hongkongista pari vuotta sitten ostetut trikoosortsit (ostin silloin 4 paria, kun olivat niin edullisia, KOTIKÄYTTÖÖN). Jotkut vähän repaleiset sloggit. Rintsikat taitaa olla Anttilasta. Paljaat jalat. En tiedä vaatteiden merkkejä, ainoastaan noi sloggit.

Juu ja en tosiaan lähtis kotipihaa pidemmälle näissä rytkyissä. Muksun kanssa peuhatessa vallan mainiot vaatteet. Pihalla ollaan puuhailtu monta tuntia tänään. :)

Vierailija
6/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu, oon vissiin vähän juntti... Eiks oo hankalaa ku sullon niit lapsiakin??

Vierailija
7/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat h&m tuulihousut, urheilusukat. En näillä kauppaan lähtisi... =)

Vierailija
8/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en lähtisi näin kauppaan=).

Muutenkin käytän kotona melkein aina yöpaitaa tai toppi/yöpuvunhousut yhdistelmää.

Vierailija
9/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useesti saattaa olla jotkut ns. kotihousut ja vaihdan kyllä eri kamppeet, kun lähden pois kotoa. Mutta en mä ihan missään hirveissä kuteissa siltikään kotona ole, eihän sitä kehtais edes ovea avata, jos ovikello sois.

Vierailija
10/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset ihan paskaset, joten en taitais ihan näin mihinkään lähtee. mutta usein kuljen " kylillä" collegehousuissa ja paidassa. tykkään mukavista vaatteista

Vierailija
11/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä sinulla on nyt päällä? Entä jos lähtisit ruokakauppaan, olisiko sama asu vai jotain muuta? Millaiset kengät?

Tommy Hilfiger musta hihaton toppi, jossa vihreitä tähtiä. Miss Sixtyn ikivanhat tommy farkut, joita olen kustomoinut. Hilfigerin mustat sukat. Ja Gossardin mustat alusvaatteet. Miss Sixtyn mustat ohkaset saappaat, joissa 10cm korko.

Näillä vaatteilla olen ollut tänään kotona, lapsimessuilla ja kaupoissa. Lisänä on ollut vain Zaran musta ohkanen v-aukkoinen neule.

Vielä pitäis näillä kuteilla käydä ruokakaupassakin ja frendeillä.

Vierailija
12/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä tässä asussa + kevyt takki kaupassa käymässä päivällä. Yleensä en lähde collegehousuissa mutta käytiin samalla puistossa lapsen kanssa ja siellä ne on omiaan.

Vierailija
13/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis näissä kauppaan, vaihtaisin housut ja laittaisin jotain tän topin päälle. Usein roikun kotona ihan järkyttävissä rytkyissä - ja nyt imettäessä tuntuu, että melkein tissit paljaana ois paras... ;)

Pitäis kyllä skarpata, voi kun ois varaa ostaa ihania kotivaatteitakin!

Vierailija
14/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on t-paita, ohut trikoo" takki" ja tuulipuvunhousut. En lähtisi näin kauppaan, vaan vaihtaisin paremmat housut.

Vierailija
15/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niissä lähtis mihinkään. Oliskin kiva jos vois ostaa jotkut kivat kotivaatteet joissa kehtais esiintyäkin ihmisille eikä tarviis aina paniikissa alkaa vaihtamaan vaatteita ovikellon soidessa ;) Noo, harvemmin meille mitään yllätysvieraita tuleekaan, joten ei niin kovin usein tarvii panikoida..

Vierailija
16/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita tällä kertaa ihan ok, mutta yleensä olen kotona sellaisissa vaatteissa ettei niillä voi tontilta poistua...

Vierailija
17/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoman bändipaita, siniset collegehousut, ei sukkia, alusvaatteet löytyy.

Vierailija
18/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tod lähtisi näissä minnekään..

Vierailija
19/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se on todella tyhmä tai sillä on joku ongelma kun pitää noin tarkkaan kertoo sukkienki merkki :D

stella80:

Vierailija:

Tommy Hilfiger musta hihaton toppi, jossa vihreitä tähtiä. Miss Sixtyn ikivanhat tommy farkut, joita olen kustomoinut. Hilfigerin mustat sukat. Ja Gossardin mustat alusvaatteet. Miss Sixtyn mustat ohkaset saappaat, joissa 10cm korko.

Näillä vaatteilla olen ollut tänään kotona, lapsimessuilla ja kaupoissa. Lisänä on ollut vain Zaran musta ohkanen v-aukkoinen neule.

Vielä pitäis näillä kuteilla käydä ruokakaupassakin ja frendeillä.

Vierailija
20/20 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleensininen t-paita