Onnistutko laittamaan korvatulpat korviisi?
Eli siis osaatko käyttää korvatulppia? Saatko laitettua ne korviisi?
Kommentoidakin saa. Kertokaa vaikkapa että onko todella olemassa ihmisiä jotka nukkuvat korvatulppien kanssa... mun mielestä se olisi hurjan epämukavaa, en varmaan koskaan voisi.
Kommentit (5)
Mulla menee korvat kipeäksi niistä ja ne vaan tursuaa ulos.
Joudun käyttämään korvatulppia joka yö, koska olen äärimmäisen herkkäuninen. Minulla on kyllä poikkeuksellisen isot korvakäytävät, ja joudun käyttämään kaikkein suurimpia korvatulppia, joita löydän. Nekään eivät ole aivan tiiviit. Opin käytön nopeasti. Hyvät ohjeethan niissä pakkauksissa yleensä on. Joskus korvat ärtyvät, mutta se menee kyllä ohi. Lähinnä on vain lisännyt vaikuntuotantoa tosi paljon, ja se välillä ärsyttää.
Saan laitettua korviini, osaan käyttää, ja kyllä, nukun niiden kanssa.
Kiitos vastauksista. Syy miksi kysyin on tosiaan se että minä en saa niitä korviini, ikinä. Ei se mitään. Pohdiskelin vain että mitenköhän muilla.
-ap
Joo onnistun, ja saan ne myös oikeasti sen verran syvälle että vaikuttavat kunnolla. Useinhan näkee esim. festareilla miten monilla ne tulpat vaan roikkuvat mukana. Alussa vaati harjoittelua löytää oikea kulma jossa se onnistuu.
Silloin tällöin nukun tulppien kanssa ja parin peräkkäisen yön jälkeen korvakäytävät ovat kyllä aika ärtyneet. Esim. vaelluksella kuorsaavan ihmisen telttakaverina oli loppuviikosta vaan pakko ottaa pari lähes unetonta yötä kun ei enää sietänyt laittaa tulppia.